|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9079 Reputatie : 12963 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 24 Aug 2016, 19:56 | |
| Tocmai cem-am intors cu 1837 la cuseta.Am lipsit o vreme si nu am urmarit forumul.
Cred totusi ca nu trebuie plinsi cei care lucreaza pe cusete deoarece stiu la ce se baga si nu cred ca e o mare problema sa se spele la capetele de linie unde isnt spalatoarele sau dusurile comenzilor de personal.
Plus de asta cusetele stau la priza in reviziile de vagoane.
Am mers la mare si m-am intors cu cuseta si eu am scris ca insotitorii umbla ca niste boschetari desi am vazut si altii ingrijiti(chiar azi la 1837 insotitorul era spalat si curat desi venise la Iasi din Bucuresti.Nimic nu ii opreste sa aiba la ei un troler cu atitea camasi cite zile au tura. Nu se pune problema sa ii vedem imputiti si la bustul gol cita vreme la baruri i-am intilnit deja in maieu.
De asemenea am vazut ca lenjeria de la cusete se stringe in Timisoara Nord cu electrocarul reviziei la fel se face si distributia lenjeriei noi pentru drum acolo unde e cazul deci nu cara ei saci cu lenjerie, din ce am inteles de la un insotitor se mai spala si in alte orase.
Probleme apar la intretinerea acestor vagoane, o toaleta din Iasi era infundata, nu avea apa iar la cealalata nu era sapun, probabil s-a terminat pina la Iasi, mocheta de pe hol nu stiu ce rol are in afara de a se face sul sub trolere.
Exista o mare cerere pentru cusete din ce am vazut in gari cel putin zilele astea atit cusetele cit si dormitoarele au circulat pline pe Iasi -Timisoara si retur din ce spuneau casierele atit la dus cit si la intors sigur se mai umplea una.La toate astea se mai adauga faptul ca prima cabina nu e de vinzare fiind anexa a insotitorului.
prostia cu budele care nu pot fi reparate decit la Bucuresti e alta aberatie marca Bucuresti mitici ca sa aiba ei controlul sa nu cumva sa faca prostii din provincie ceva desi e cam suspect ca alea se pot repara doar la Grivita cita vreme si alte revizii au vagoane cu buzi vacuumatice. Ori poate de aia intr-o seara 1695 ducea 2 vagoane de Arad la Bucuresti.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Aug 2016, 12:03 | |
| La Mangalia nu e comandă de personal, nici măcar salubrizare nu se face la Mangalia pentru toate trenurile, iar însoţitorul ăla face un traseu de genul Bucureşti - Timişoara, Timişoara - Mangalia, Mangalia - Timişoara, Timişoara - Bucureşti sau alte combinaţii din astea. Nici priză de alimentare electrică nu e la Mangalia. Acum câteva zile un însoţitor de pe un 71-31 a ajuns la urgenţe după ce a leşinat în vagon din cauza căldurii. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9079 Reputatie : 12963 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Aug 2016, 13:09 | |
| Ii scoti mereu fara sa stii, da-ne turnusul lor. La Mangalia merge partida lui 1992 la dormitor, nu mai spune ca trebuie sa stea in vagon, il inchid si merg la mare. Hai sa fim seriosi. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Aug 2016, 18:01 | |
| - Dr2005 a scris:
- La Mangalia nu e comandă de personal, nici măcar salubrizare nu se face la Mangalia pentru toate trenurile, iar însoţitorul ăla face un traseu de genul Bucureşti - Timişoara, Timişoara - Mangalia, Mangalia - Timişoara, Timişoara - Bucureşti sau alte combinaţii din astea.
Nici priză de alimentare electrică nu e la Mangalia. Acum câteva zile un însoţitor de pe un 71-31 a ajuns la urgenţe după ce a leşinat în vagon din cauza căldurii. Ori pune la punct revizia.. Ori intoarce trenurile goale inapoi la Constanta fara regim de persona.. pur si simplu GG... |
| | | CristianSM
Numarul mesajelor : 90 Localizare : Satu Mare Reputatie : 3339 Data de inscriere : 10/12/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Aug 2016, 21:57 | |
| Ce s-a intamplat cu 1743 ca are intarziere 2 ore? Chiar astazi cand am vrut sa merg in gara sa-l vad... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9079 Reputatie : 12963 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Aug 2016, 23:13 | |
| Probleme in statia Arad. A asteptat in Aradul Nou apoi a mai stat si in Arad. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 06:41 | |
| Intrebari legate de biletele de tren.
1. De ce sistemul de vanzare a biletelor e atat de prost si infect incat vinde mai intai locurile de la mijlocul vagonului abia apoi spre margini ?? De ce inghesuie toti calatorii la mijlocul vagonului ??
Am venit marti 23 august de la Rosiori Nord la Bucuresti Nord cu IR 1824 Deva - Buc.Nord ne-a dat bilete la RailJet la mijloc, in tren ce sa vezi fix pe locurile noastre 8 turisti straini printre care si 3 negri/negre nu i-am mai deranjat ca la capatul vagonului era liber liber. La Videle urca in vagonul nostru 2 tinere si 2 femei culmea aveau locuri pe bilete tot la mijlocul vagonului nu stiu daca i-au ridicat pe aia de acolo.
2. Am un bilet luat cu anticipatie pe ruta Constanta-Buzau-PL.Sud la trenurile IR 1953 + R 5002 in caz ca vreau sa mai prelungesc cu o zi la mare dar sa ma intorc cu alt tren si anulez biletul, mai elibereaza cineva locul care a fost ocupat de biletul meu ?? Mai umbla cineva la butoane astfel incat sa scoata acel loc sa-l puna pe liber in sistemul de vanzare al biletelor ?? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 13:46 | |
| Locurile de la mijlocul vagonului sunt cele mai confortabile. Se învaţă asta la orice curs de confort la materialul rulant. Probabil cine a făcut softul a studiat material rulant în facultate.
Dacă anulezi biletul înainte să plece trenul, ar trebui să fie reintrodus locul în sistem ca fiind liber. Oricum, la restituire am impresia că oricum nu se restituie tariful de rezervare. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 15:29 | |
| O sa masor si o sa verific daca e chiar asa in cazul vagoanelor RailJet seria 20-83, mi s-au parut toate egale ca spatiu, pe mine m-a deranjat faptul ca daca ai un vagon ca in cazul asta 20-83 de 78 locuri si ai 40 calatori de ce trebuie sa-i inghesui pe toti la mijlocul vagonului, dupa ce ca sunt scaunele destul de apropiate ?? Noi cand am vazut full locurile noastre de la mijloc cu straini ne-am dus in capatul vagonului unde am stat fiecare pe cate 3-4 locuri.
Puteti sa-mi sariti in cap sau sa faceti ca trenul dar la ce are in momentul de fata CFR Calatori este o rusine pretul aberant de avion e pentru asa zisele masute, aer/climatizare si prize de multe ori nefunctionabile si nu pentru confort. Singurele vagoane din Romania care merita banul de IR sunt doar 21-70, 22-76/96, 21-90 si bijuteriile rare de 84-83, 83-76 si 84-96 vorbim de clasa 2-a ca la clasa 1-a e pentru pomanagii, cfr-isti, ministeriali si cei cu permise, si ar mai fi cele 4 locuri de la mijlocul vagoanelor 20/21-87 si cele 2 locuri individuale de la capetele vagoanelor Railjet atat si nimic mai mutl restul sunt tzeapa curata, tzeapa pe care au primit-o romanii care merg cu CFR Calatori de cand s-a trecut la noile ranguri P, A, R, IC la R si IR.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Dum 28 Aug 2016, 15:36, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 15:32 | |
| Nu e vorba de spaţiu, e vorba de izolarea fonică, vibraţii, de siguranţă (statistic vorbind, în caz de accident ai şanse mai mari să scapi întreg dacă eşti la mijlocul vagonului decât la capete - vezi şi accidentul de la Valea Călugărească), eşti la distanţă mai mare de uşile de acces şi de toalete deci eşti deranjat mai rar de cei care le folosesc. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 15:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu e vorba de spaţiu, e vorba de izolarea fonică, vibraţii, de siguranţă (statistic vorbind, în caz de accident ai şanse mai mari să scapi întreg dacă eşti la mijlocul vagonului decât la capete - vezi şi accidentul de la Valea Călugărească), eşti la distanţă mai mare de uşile de acces şi de toalete deci eşti deranjat mai rar de cei care le folosesc.
Boss e un chin sa mergi in salon din 84 locuri cate are un 21-76/86 iti zic eu ca de la Buc.Nord la Costinesti cel putin 40% au fost la toaleta in cele 4 ore de mers |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 17:56 | |
| Vineri in 1981 mai multi oameni intrebau daca tot trenul e cu saloane iar raspunsul primit a fost da, tot trenul e cu saloane iar ei au zis ok, pe viitor o sa iau masina, sa merg la comun cu toti ....... nu imi convine. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:11 | |
| Eu am patit-o vara asta cu locurile in anumite tipuri de vagoane drept urmare in zilele urmatoare imi fac organigrama la toate tipurile de vagoane de clasa 2-a plus Desiro sa stiu dinainte sa imi aleg cel mai bun loc sau cand sunt la inghesuiala macar sa aleg la capatul vagonului ( 20-83 ) ori la mijloc ( 20/21-87 ) etc... sa fie acolo nu ca as merge eu asa de mult cu IR, anul asta am mers ceva cu IR eu care merg doar cu R cu VSD, dus-intors sau IR cu oferte tarif-Regio.
Din pacate trendul e tot dupa cum zice UE deci tot saloane se vor moderniza.
Saloanele astea facute de Astra Arad sunt direct investitie mica porfit maxim, nu e loc pentru bagaje mari, sa vedeti trolere cum stau direct pe culoarul acela minuscul, sa intri sau sa iesi de la geam la 21-76 cu masuta aia inghesuita e o adevarata provocare, un adevarat sport extrem ca sa nu mai zic ca spatiul de sus pentru bagaje e foarte mic pentru cei 84 calatori, bine ca mai sunt calatori care nu isi iau tot dormitorul cu ei.
Am venit din Oltenia cu 1824 am stat lejereanu 2 insi pe 8 locuri la RailJet, ne-am urcat in 1665 ce sa vezi full peste tot la clasa 1-a era plin de pomanagii si angajati de la MT si CFR iar la vagonul 5 jale mare trolere pe culoar, mirosuri de toate regiunile noroc ca eram prea obosit si am bagat 30 minute de somn pana la Ploiesti.
Daca iti pica clima sau nu face fata ( vezi cazul IR 1593 vagonul 12 salon 21-87 cu 95 calatori in el pe 84 locuri ) te antrenezi pentru crematoriu.
Bine ca suntem aproape de Rusia si avem doar 4 luni de vara din care doar doua mai insuportabile ca altfel n-ar mai fi mers nimeni cu trenul in conditile oferite de saloanele low-cost 21-87.
Sa fie clar eu voi folosi anticipatia + fidelitate sau VSD ori alte promotii nu merita CFR Calatori banii de IR pentru doar 15% vagoane adevarate restul tzepe pe 4 osii.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13082 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:14 | |
| Hai ca astea sint basini! Ce sa-ti povestesc, au ei cururile mai lucioase ca ale altora si nu pot merge in vagon salon de la Bucuresti la Constanta.
Cataline, da' oamenii si-au pus bagele sub scaune? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 28 Aug 2016, 18:19 | |
| Și când te gândești că alții merg până la Budapesta sau Timisoara- Constanta si noaptea cu 21-76 Eu m-am am saturat sa tot scriu pe facebook de 21-90 care stau fără revizie sau ca 21-80 trebuiau modernizate în 21-70 Eu am venit cu 20-87 acum 2 ani pe 2021 cap coada si a fost bine |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |