|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
KQQ
Numarul mesajelor : 366 Reputatie : 6007 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 23:10 | |
| În aceste condiţii, ar trebui să i se asigure o locuinţă de serviciu în perimetrul reviziei, cât mai aproape de vagonul care constituie locul lui de muncă. Evident, la traficul din Bucureşti, chiar dacă ajunge acolo, nu are cum să meargă acasă, să doarmă şi să se întoarcă la timp. De aceea, locuinţa de serviciu de care zic se impune.
Tatăl meu mi-a zis că vara, când trenul e tras la peron în Gara de Nord, vagonul cuşetă / de dormit aşa frige, că abia poţi să-l atingi. E inadmisibil ca un însoţitor de bord să fie nevoit să stea vara în cuptor şi iarna în frigider. Vara, când porneşte climatizarea (că la 40-31, aceasta lucrează la greu, vara băgând un frig de numa'), însoţitorul se poate alege şi cu o aprindere de plămâni, răceală sau reumatism |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 23:48 | |
| Nu te tine nimeni in aceleasi haine, doar daca esti un imputit stai in aceleasi haine, dar iei la tine haine de schimb, faci dus in vagonuld e dormit ca ai dusuri si te schimbi, e vorba de tine ca om, nu mai tot cauta scuze ca nu e asa, daca esti un imputit gasesti scuze ca vai de el, dar daca esti un om normal te poti spala, dai cu un parfum, schimbi haina si esti ok pentru drum sa apari ok in fata calatorilor. E usor de zis, vai saracu, ce oropsit e, hai sa nu mai avem nici asta ca ii este greu insotitorului nu, si sa menajam oamenii desfiintam si acest serviciu ca e greu.
Dupa o tura de 4 zile stai acasa 3, nu e draq chiar asa de negru cum vor altii sa para, e locul cel mai cald din transportul feroviar. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 01:44 | |
| Stiam de Gevaro, care era o prostie.. La fel cum e si aia cu doar la Bucuresti sunt "experti" in vagoane de dormit.. Tu crezi ca doar la Mintia sunt ingineri ISCIR ?? Adica, avem doar o termocentrala in tara asta?? Nu avem atatea cate am avut nevoie.. Doar CFR Calatori nu poate sa se adapteze noilor cerinte. Trebuie sa fi un pic incuiat sa nu poli-califici 2 muncitori de la revizia Arad/Iasi/Cluj pentru asa ceva.. Sa trebuiasca sa tarai o cuseta 3 zile pana ajunge inapoi in Bucuresti.. Cat despre insotitori?? Poti sa angajezi personal din Arad,de ce e musai Bucuresti ?? Poti sa-i schimbi pentru trenurile internationale; gen Viena-Arad si altul Arad-Bucuresti.Faci si 1822, faci si trenurile de Timisoara, faci si Timisoara-Iasi.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 16:54 | |
| Soecialişti CNCIR (că nu mai e ISCIR) nu sunt doar la Mintia... dar la Sighetu Marmaţiei mă îndoiesc că sunt. Cel mai bine ar fi să mai existe una sau 2 baze de VD-uri (eventual la Iaşi sau Timişoara) şi însoţitorii să fie autorizaţi şi ca şefi de tren. Şi atunci ar lucra 24 cu 48 (Bucureşti - Timişoara şi imediat înapoi pe vagon de clasă), iar salubrizarea vagoanelor ar face-o revizia. Dar nu ştiu dacă reglementările permit munca 24/48 pentru şefii de tren. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13082 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 17:29 | |
| Cand am fost prima data pe Oravita - Anina, la sfarsitul drumului i-am intrebat pe domnii din Oravita de buda. Ne-au dat cheia de la baia lor, in care aveau improvizat si un spalator. Deci si ei au ceva loc in care te poti spala. Nu e ca dusul, dar totusi. In Iasi si Timisoara nu au dormitoare si dusuri? Si daca au, nu ii lasa pe insotitori sa le foloseasca? Ca se prezinta in fata mea in tricou si trening nu m-ar deranja, dar sa puta da, sa se poarte ca un ghertoi da.
Karpaty, pe termen lung iti afecteaza sanatatea programul asta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 18:03 | |
| - Adirmvl a scris:
Karpaty, pe termen lung iti afecteaza sanatatea programul asta. Nu te tine nimeni cu forta, nu iti convine, esti liber sa pleci. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13082 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 18:13 | |
| Cinstit, dar ziceai ca e post caldut. Probabil e pe moment asa, dar, cum spuneam, pe termen lung e mai complicat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 18:18 | |
| E........., cine stie, cunoaste! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 19:29 | |
| Era călduţ pe vremuri, până acum vreo 5 - 6 ani făceai bani buni ca însoţitor. Ştiu cazuri de însoţitori care şi-au făcut vile după 6 - 7 ani de muncă din asta. Acum nu prea mai merge, se fac supracontroale şi nici marfă de transportat la mica înţelegere nu prea mai e. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 19:51 | |
| Am vazut ce supracontrol au facut in acea noapte de joi dar nu au stiu cum sa se laude si au aruncat la prosti vrajeala "in urma verificari au fost constatate unele nereguli" si cam atat caci erau penibili daca se dadeau singuri in primire. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Aug 2016, 21:28 | |
| Acum nu mai e bine, era doar atunci......................in fine, nu ma mai contrazic cu nimeni, fiecare cu ce stie si cu asta basta. Nu era vorba de spagi si alte comisioane aici ci pur si simplu ca e un loc caldut in comparatie cu alte posturi. |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5790 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Aug 2016, 22:29 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Cand s-a anagajat la acel post stia conditiile, daca nu le convina sa ii lase pe altii dar tinuta trebuie respectata, nu mai gasii tu scuze ca nu tine vrajeala si scuzele de 2 bani.
Tinute nu sa mai dat din 2008, acum se imbraca fiecare cum poate si el! Cand sa angajat pe postul ala avea incalzire cu carbuni la VD si siroco la cuseta iar vara nu avea clima dar cel putin se deschidea geamurile si puteau cat de cat sa se odihneasca. Acum de cand a trecut sub aripa cfr-uli doar le,,mulge'' sa vedem cand no sa mai de-a ,,laptic''. Bataie de joc ca acum nu sa mai pomenit in calea ferata! |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5790 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Aug 2016, 23:03 | |
| Vagoanele de dormit si restaurant au mai fost date la capete de linie (Galati, Constanta, Oradea, Timisoara)la sfarsitul anilor '90, dupa au fost aduse la Bucuresti ,,VARZA'' unele au ramas donatore de piese! Iar legat de igiena personalului de insotitor asta depinde de educatia fiecaruia. Doar un exemplu dupa ce ajungi la Satu Mare cu tr. 1641/4090 la 11:20 te transferi cu tot calabalacu inclusiv sacii cu lenjerie pe tr.1944 ce pleaca la 13:30, numa bun ras, frezat, aranjat si odihnit o placere! Nu uitati ca cfr-ul inca merge datorita unor ,,jegosi'' si ,,boschetari'' ce trag la saiba! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6965 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 23 Aug 2016, 00:18 | |
| Cu cât timp înainte de sosirea unui tren i se face parcursul pe o secție cu circulație la cale liberă? Întreb pentru că, pe 13 august, când mă întorceam de la Rockstadt din Râșnov, am trecut liniile de cale ferată spre cazare și am văzut semaforul de ieșire din stație indicând verde deși nu a trecut niciun tren în următoarele 15 minute (da, rupt de oboseală și complet degerat de cele 5 grade pentru care mă pregătisem cu un tricou și un hanorac subțire, am stat să văd ce marfar ar putea veni la ora aia prin micul oraș transilvănean). Nici după 30-40 de minute nu a trecut nimic, că aș fi auzit - cazarea era la 50 de m de gară. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6376 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11376 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 23 Aug 2016, 08:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe vremuri curăţenia şi pregătirea vagoanelor se făcea de către personalul reviziei, nu de către însoţitor.
O fi ştiut însoţitorul în ce se bagă când se angajază, treaba e că la modul ăsta de lucru e nevoie de spor de noapte şi de alte sporuri. Iar să îl pui să stea 4 zile cu aceeaşi cămaşă... nu ai ce ţinută să respecţi aici, cred că ar fi bine să zicem mersi că n-apare la bustu' gol )
Apropo, când am mers cu vagon de dormit OeBB pe Dacia, cele 2 vagoane aveau fiecare câte 2 angajaţi (însoţitor + personal de curăţenie) + şef de tren OeBB! Deci 5 oameni la 2 vagoane. Şi ghici cum era îmbrăcat însoţitorul la coborâre... în pantaloni de trening, tricou şi papuci- toata lumea trebuie sa stie la ce se inhama,de la bun inceput si in aviatie,la mentenanta,se lucreaza 12/24,12/48. Pana pe la vreo 45 de ani rezisti bine,iar unii nici nu vor sa mai auda de program de 8 ore zilnic.E adevarat,sunt sporuri de noapte si rezulta multe ore suplimentare,pe care fiecare si le ia cand are nevoie |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |