|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+79Sabik catalinu' Vlad bobi AeroX aris86 CristyanC lapsanszkitamas gvd apmatei laur 133 AndreiCFRbv Luna Daniel Trifu johnsmoke florin94 alliens ravers75 ldh80 19jimmy84 cardinal kristi kkk Warrington theblackstigx florin29sv riciu Jhonyla trancefan83 traian razvan - trenuri SST_EuroBlue Andrey_tm bubu KQQ Casanova Norbi ciprian71 laurentzu get. cortexedge alex.alexus.tm neluadi Spartan1948 cfr500 Petre_IFTE teoiasi Razvan Tudor @ndrey tomi_morar alkrosis Rarau alex.barac.5 sorinache96 DUAL sp59 LanceR TVlad CristianSM marius664 billy752-istu IonutCFR2009 baiazid cristy79 dan tm didinul Dr2005 cristi ar frank81 Katalyn Vitosa mielutu zburator Adirmvl AndreiSV Adrian78 Ghioca Bogdan AndiCFR ets2oltromânia Nesebar alex1987 83 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Aug 2016, 14:03 | |
| Iarna rămân la Bucureşti din lipsă de călători (1821 mai departe de Bucureşti oricum e mai mult tren de navetă)... dar, mai ales, pentru că acele vagoane au domiciliul la Griviţa, iar însoţitorii pleacă cu zilele de acasă. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Aug 2016, 22:53 | |
| Iar postezi ce iti convine tie si ce crezi tu ca este dar de fapt realitatea e alta. Atat la 1821 cat si la 1822 sunt calatori de la CT pentru Craiova/Tg Jiu/Deva si Arad, unii din ei vin la clasa si in Bucuresti se muta la cuseta/Dormitor, zilnic se intampla acest lucru si vii tu sa spui ca nu sunt calatori, nu sti ce vorbesti si iti place sa postezi aiurea. Cand soseste 1821 in Bucuresti nici un vagon nu ramane gole si apoi se urca alti calatori, in fiecare vagon exista oameni ce vin de la CT si merg mai departe deci calatori exista, ca ne batem joc de ei cu trambalari si mutat din tren in tren e doar din cauza ideilor si a frustrarilor lui x si y care se simte bine ca nu exista trenuri directe care sa taie tara. Si Constanta-Oradea este necesar tot timpul anului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Aug 2016, 22:56 | |
| Nu neg că sunt călători, dar nu suficienţi cât să justifice atâtea vagoane directe. Nu mai zic cum ajung vagoanele la Bucureşti (d'apoi la Constanţa) din cauza ,,civilizaţiei" călătorilor. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Aug 2016, 23:01 | |
| Da nu e treaba ta civilizatia oamenilor aici, hai sa limitam toate trenurile la 100 km sa se faca revizie si curatenie ca nu e lumea civilizata. Bagi trenuri directe si vagoane directe, daca ei nu sunt in stare sa pastreze curatenia si asa stau si acasa in cocina e fix problema lor, dar nu limitez trenuri si vagoane ca e lumea necivilizata. Ce treaba are sula cu prefectura? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Aug 2016, 23:06 | |
| Să trimiţi vagoane care fac 800 km să le cureţe o revizie care, în mod normal, face doar regio-uri (Constanţa) + IR-ul de Iaşi/Suceava nu e o idee prea bună. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Aug 2016, 23:10 | |
| CT face doar Regio? De unde le scoti? Tu gandesti inainte sa vorbesti? Revizia Constanta administreaza vagoane pentru IR de Bucuresti/Brasov, si face revizia la IR sosiot de la Arad si Iasi+Suceava. La urma urmei ce treaba are ce spui tu ca nu are logica. De bine de rau la revizia de vagoane CT se pregatesc mai multe IR pe cand la revizia de vagoane Arad se pregateste DOAR 1 IR adica 1821/1822. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Aug 2016, 23:24 | |
| Probabil crede ca cei de la Revizia Constanta fac trenuri doar acum in sezonul estival.
|
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 01:20 | |
| În anul 2007, vagonul 40-31 017 a circulat (cel puţin) 3 săptămâni cu una din toalete inutilizabilă. Cineva aruncase o sticlă de plastic (poate şi altceva) într-un WC vacuumatic şi...l-a terminat. Degeaba conductorul a semnalat problema - şi nu o dată. Conform spuselor acelui conductor, pe cei care lăsau vagonul în circulaţie îi interesa "să se învârtă roata".
Să zicem că la Constanţa nu i-au făcut nimic. De altfel, trenul era de Mangalia => aducerea vagonului o distanţă de 43km numai pentru asta, ceea ce e puţin probabil. Deci, revizia care era de aşteptat să-l repare era cea de Oradea. Ceea ce nu ştiu este de care revizie ţinea, atunci, 017-le. Că, dacă nu ţinea nici de una, nici de alta, fiecare "s-a spălat pe mâini" invocând, probabil, faptul că "nu-i treaba mea să repar un vagon ce nu-mi aparţine". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 10:15 | |
| WC-ul ăla e computerizat... a trebuit să ajungă în Griviţa ca să fie reparat. Chestia e că vagonul ăla ajungea în Griviţa o dată la 4 - 5 zile, dar dacă ajungea întârziat şi piesa necesară reparaţiei (distrusă de sticla înfiptă în el) nu era pe stoc... au lăsat vagonul aşa, consemnând că vagonul circulă cu o toaletă nefuncţională. _________________ :TTT:
|
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 16:33 | |
| La acea vreme sezonierul Oradea-Mangalia nu tranzita Bucureştiul, ci mergea pe la Buzău. Să înţeleg că 40-31 017 avea staţia de domiciliu Bucureşti Griviţa? Sau doar la Griviţa se putea repara sofisticăria aia de budă?
Consider că e absurd ca, pe un tren solicitat de atâţia pasageri, să existe vagoane cu staţia de domiciliul înafara parcursului acestuia. Sau, mai grav, să existe personal specializat doar la Bucureşti. Acum e altceva, având în vedere că perechea de IR-uri Oradea Mangalia trece prin Bucureşti, dar atunci, capitala era ocolită.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 18:26 | |
| Cel mai probabil apartineau de Grivita.. Toate custele, dormitoarele si restaurentele apartin de Grivita,ceea ce e stupid. A fost si o incercare de a incerca, ca CFR Calatori sa ramana strict cu vagoanele de clasa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 19:42 | |
| Toate vagoanele de dormit si cuseta din tara asta apartin de Bucuresti iar personalul ce le deservesc sunt din Bucuresti, practic Bucurestiul are monopol pe aceste vagoane si doar Bucuresti administreaza acest serviciu. Si cele ce circula pe Iasi-Timisoara tot de Bucuresti apartin, turnusul lor este 1695 Bucuresti-Timisoara ; Timisoara-Iasi 1838 sau 1766 ; Iasi-Timisoara 1837/1765 ; Timisoara-Bucuresti 1696, asa merge si insotitorul, viata de viata, plimbare o viata intreaga. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 20:42 | |
| - DUAL a scris:
- Cel mai probabil apartineau de Grivita.. Toate custele, dormitoarele si restaurentele apartin de Grivita,ceea ce e stupid.
Numai Revizia Griviţa are specialişti pentru întreţinerea vagoanelor de dormit şi cuşetă. În plus, în afară de Iaşi - Timişoara şi sezoniere, toate trenurile cu vagoane de dormit şi cuşetă se formează din Bucureşti. - DUAL a scris:
- A fost si o incercare de a incerca, ca CFR Calatori sa ramana strict cu vagoanele de clasa.
Încercare să ce? Înainte de împărţirea SNCFR, vagoanele restaurant, de dormit şi cuşetă ţineau de ROMVARED (ROMânia VAgoane REstaurant şi de Dormit), care era o divizie separată în cadrul SNCFR şi avea baza la Bucureşti Griviţa. După aia a devenit societate pe acţiuni, filială a CFR Călători, se numea CFR GEVARO. Abia la sfârşitul lui 2012, CFR Călători a fuzionat prin absorbţie cu GEVARO şi cu Voiaj CFR. - Karpaty a scris:
- viata de viata, plimbare o viata intreaga.
Da, viaţă de viaţă, îşi vede familia o dată la 4 zile, trebuie să facă curat în vagoane şi să schimbe aşternuturile, trebuie să spele şi budele din vagon, cât merge trenul trebuie să aibă grijă să nu vină călători la vagon şi să rămână pe afară... iar ziua după ce termină de pregătit vagonul, doarme tot în vagon, care vagon evident nu stă alimentat electric, deci vara stă la 50 de grade şi iarna pune 4 pături pe el. Şi se mai miră unii de ce apare însoţitorul de vagon nebărbierit, în tricou (nu în uniformă) sau mirosind a transpiraţie. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 22:04 | |
| Cand s-a anagajat la acel post stia conditiile, daca nu le convina sa ii lase pe altii dar tinuta trebuie respectata, nu mai gasii tu scuze ca nu tine vrajeala si scuzele de 2 bani. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Aug 2016, 22:59 | |
| Pe vremuri curăţenia şi pregătirea vagoanelor se făcea de către personalul reviziei, nu de către însoţitor. O fi ştiut însoţitorul în ce se bagă când se angajază, treaba e că la modul ăsta de lucru e nevoie de spor de noapte şi de alte sporuri. Iar să îl pui să stea 4 zile cu aceeaşi cămaşă... nu ai ce ţinută să respecţi aici, cred că ar fi bine să zicem mersi că n-apare la bustu' gol ) Apropo, când am mers cu vagon de dormit OeBB pe Dacia, cele 2 vagoane aveau fiecare câte 2 angajaţi (însoţitor + personal de curăţenie) + şef de tren OeBB! Deci 5 oameni la 2 vagoane. Şi ghici cum era îmbrăcat însoţitorul la coborâre... în pantaloni de trening, tricou şi papuci- _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |