Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Dum 17 Oct 2010, 20:29
In data de 14.10.2010 am facut o excursie pe aceasta sectie , am plecat din Buzau cu 5311 Buzau-Ghimes .
Halta Ciresoaia , vedere spre Onesti
Cladirea si peronul garii
.
Plecam mai departe
Intram in Dofteana Bacau
Comanesti
Vedere spre Onesti
Asau
Spre Caralita
Urmeaza Goioasa , pana in gara cateva peisaje .
Urmeaza Simbrea
Urmeaza Brusturoasa hc.
Urmeaza Palanca
Iesim din Palanca si ne indreptam spre ultima statie Ghimes
Ajungem in Ghimes unde trenu 5202 are si el capatul , nu mai ajunge in M. Ciuc desi pe placuta scrie asa ceva .
Si acum incepe excursia pe jos spre Lunca de Mijloc , in tren conductorul ma intrebat daca merg mai departe si zic ca da la care el zice pai te duci in Lunca de Mijloc si de acolo iei trenu mai departe .
Trec podul si o poza inapoi
Tot inainte , dar poza e spre Ghimes
Spre Lunca
Spre Ghimes
Un paraias care la ploile abundente a acoperit linia cu pietris aduse de pe versant , vedere spre Ghimes
Spre Lunca
Spre Ghimes
Un alt paraias care la randul lui a adus mult pietris de pe versant
Si ajung in Bolovanis , loc de popas pe banca in Halta .
Din nou la drum , o poza spre Ghimes
Si am ajuns la locul cu problema care a dus la inchiderea circulatiei in vara pe aceasta sectie sa speram ca in cel mai scurt timp se incep lucrarile si se redeschide circulatia.
Cam atat de la locul cu problema , dinou la drum .
Se pare ca ma apropii de Lunca
Asa este , dupa curba se vede intrarea in statia Lunca de Mijloc
Cam atat de pe 501 . Sper sa se inceapa cat mai curand lucrarile si sa vedem dinou trenurile pe aceasta sectie asa cum ar trebuii sa fie .
_________________
Ultima editare efectuata de catre karpaty in Lun 18 Oct 2010, 00:08, editata de 1 ori
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7937 Data de inscriere : 16/04/2009
Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Dum 17 Oct 2010, 21:01
Felicitari karpaty! Ai dovedit ca esti un pasionat adevarat, ai strabatut pe jos acele locuri pentru a ne furniza imagini si informatii de acolo...Este strigator la cer cum pentru acea surpare, este inchisa linia de 3 luni si jumatate...Cate marfare care ar fi trebuit sa treaca pe acolo, se duc ocolit pe 502?? Cati bani s-au aruncat oare in acest timp cu ocolisul?? Nu am cuvinte...
Inca odata, te felicit karpaty, ma inclin!
mihai_cfr_bacau
Numarul mesajelor : 26 Varsta : 34 Localizare : Comanesti.Bacau Reputatie : 5289 Data de inscriere : 08/07/2010
Subiect: Atribuire contract. Mar 19 Oct 2010, 18:43
Contract nr: 551 Denumirea: Refacere terasament si executie dig de aparare Linia 504 Adjud-Siculeni, km 112+550-112+650 V.1) Data atribuirii contractului 10/15/2010 V.2) Numarul de oferte primite 5 V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC COREFERO SA Galati Adresa postala: str. Calea Prutului, nr.9 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800205 , Romania , Tel. 0236/314752 , Fax: 0236/314752 V.4) Informatii privind valoarea contractului Estimarea initiala a valorii contractului Valoarea: 3225800.00 Moneda: RON Fara TVA Valoarea totala finala a contractului Valoarea: 2041296.00 Moneda: RON Fara TVA Saptamna asta au inceput lucrarile.
calin941-2
Numarul mesajelor : 94 Varsta : 33 Localizare : Comanesti/Goioasa Reputatie : 5280 Data de inscriere : 30/10/2010
Subiect: Am aflat de la gara... Lun 15 Noi 2010, 00:04
:sftle6600phsl: :AA17: :AA17: :AA17: Au fost anuntate oficial statiile CFR de pe M501 ca marti pe 16 nov se reia circulatia intre Ghimes si Lunca de Mijloc cu repunerea in circulatie a tuturor trenurilor inclusiv cele accelerate... :RER: :TTT: :TRT: :RER:
danny96
Numarul mesajelor : 18 Varsta : 28 Localizare : Comanesti Reputatie : 5423 Data de inscriere : 12/02/2010
Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Dum 28 Noi 2010, 09:06
CabView Comanesti - Valea Uzului pe zapada...2010
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6285 Data de inscriere : 29/08/2008
Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Sam 08 Ian 2011, 04:04
Nădejdea Sat h.
Caracău h:
Utușoiu h.
Lunca de Sus:
Tarcău:
Palanca:
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6285 Data de inscriere : 29/08/2008
Subiect: Re: 501 : Adjud - Comăneşti - Ghimeş - Siculeni Sam 28 Mai 2011, 19:00
Câteva din gările de pe 501 fotografiate la sfârșitul lunii aprilie:
Căiuți:
Târgu Ocna:
Salina:
Valea Uzului Haltă:
Valea Uzului:
Comănești:
Asău:
Simbrea:
Lucrările de reabilitare a căii ferate din stația Lunca de Sus :
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Linia 501 Sam 28 Mai 2011, 19:08
Dupa 1981 este dublata sectiunea Adjud- Onesti, fiind si echipata cu BLA. La 10 ianuarie 1975 se termina electrificarea liniei Adjud- Ciceu- Deda (sursa- almanah "Scanteea"), aceasta fiind prima cale ferata electrificata din zona Moldovei. Din pacate, dincolo de Onesti, nu s-a reusit echiparea cu BLA, doar doua statii (Valea Uzului si Comanesti) avand instalatii CED. Linia Valea Uzului- rafinaria Darmanesti mai este folosita ?
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9361 Data de inscriere : 20/08/2008
Dis de dimineata in Miercurea Ciuc, in drum spre Viaductul Caracau:
Urcam printr-un peisaj cu lumini si umbre:
O fosta cladire tip MAV din Mihaileni, acum transformata in locuinta:
Urcam:
Viaductul Caracau apare din ceata:
Coborim la Caracau H si parcurgem distanta pina la viaduct pe linie, permanent stresati din cauza lipsei de vizibilitate. Un drum alternativ e prea lung si nu ne permitem sa pierdem timpul si legatura cu acceleratul ce ne va duce la Tg. Mures. Ajungem intr-un final:
Pe aceasta parte de unde e facuta poza (Nord-Vest) este o scara ce coboara pina la baza:
Gasim fragmente din pilele viaductului original:
O poza din coltul de Sud-Vest:
Armatura expusa coroziunii; sper sa ajunga cu lucrarile de protectie si consolidare si aici jos:
Urcam scara; s-a mai luminat putin:
Vine trenul!!!
Locomotiva 40-0010-5 pe post de impingatoare, dupa ce va fi decuplata in Livezi Ciuc, se va intoarce spre Siculeni:
Pornim din nou pe linie, spre Livezi Ciuc, stresati. La trecerea de nivel gasim un cires cu fructe coapte
Ajungem la Livezi cu putin inaintea locomotivei 40-0010-5.
Exact. Mi se pare insa ca nu au ales intimplator culorile (jambaj si ancadramente albe, fond galben, lemnarie verde). Trebuie sa fi fost o schema standard in fostul imperiu pentru ca, de exemplu, si la cantonul Coves de pe linia Agnita - Sibiu s-a folosit aceeasi combinatie:
Un canton foarte interesant din apropiere de Valea Uzului:
E deosebit prin faptul ca nu a fost construit din caramida de Ciurea ci din materiale locale, pietre de riu.
Frumoasa magazie a statiei Valea Uzului:
Fereastra aceea rotunda de sub acoperis, caracteristica multor cladiri ale epocii, se pare ca era facuta (nu rideti) pentru bufnite! Sa incurajeze inmultirea lor pentru reducerea numarului rozatoarelor daunatoare.
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7937 Data de inscriere : 16/04/2009
Exact. Mi se pare insa ca nu au ales intimplator culorile (jambaj si ancadramente albe, fond galben, lemnarie verde). Trebuie sa fi fost o schema standard in fostul imperiu
Exact. Vopsirea standard pentru cladirile/cantoanele Mav este cea din poze si era respectata strict.
Cantonul din Valea Uzului este tot din caramida de Ciurea insa acum este placat cu piatra de rau. Se practica acet sistem mai ales la cladirile care suferisera stricaciuni in urma razboiului (urme de gloante sau explozii) sau diverse lucrari de consolidare, din cauza ca nu poti repara caramida. Tot ce poti sa faci este sa o plachezi/tencuiesti ca sa nu se mai vada urmele.