|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Iul 2016, 16:50 | |
| Aia cu tăiatul subvenţiei e o mare prostie, în costurile de exploatare poţi să bagi inclusiv ratele la achiziţii sau reparaţii de material rulant şi oricât de utilizat ar fi un tren ai unde să-i distribui profitul în aşa fel încât abia să-şi acopere cheltuielile. În plus, cel puţin la SNTFC, trenurile bune ţin în spate alte trenuri mai puţin rentabile, distribuţia profitului se echilibrează per ansamblu.
Acuma cu atâtea oferte, reduceri, facilităţi şi opţiuni la îndemână, mi se pare ipocrit să te tot plângi de preţuri. La tren nu plăteşti numai transportul în sine, ci şi un grad sporit de confort şi siguranţă pe care celelalte mijloace de transport nu-l oferă. Pe Bucureşti - Constanţa, să-mi fie scuzată expresia, trebuie să fii ori tâmpit ori rupt în cur de zgărcit să foloseşti microbuzul sau autocarele. Dacă ţi-ai programat concediul în august şi suntem în iulie îţi poţi rezerva bilet de tren la un preţ acceptabil la trenurile de viteză, sau te duci cu Softrans, Regiotrans sau IR 1921/1922.
M-am uitat pe ofertele SNTFC-ului actualizate recent şi am remarcat preţuri foarte bune la multe trenuri. 53 de lei pe Braşov - Galaţi, de exemplu, mi se pare un tarif decent la tren.
Apopos: dacă vreţi să vedeţi preţurile reale la trenuri, utilizaţi motorul de căutare de pe http://cfrcalatori.ro/. Pe infofer nu-s aduse la zi cu ofertele introduse de curând. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Iul 2016, 17:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu compar salariile, dar compar costurile. Curentul electric la noi costă la fel ca în Occident, motorina la fel, dar biletele sunt de 3 ori mai ieftine. Evident, diferenţa e compensată de la bugetul de stat. Dacă reduci tarifele trebuie să creşti compensaţia. Dacă creşti compensaţia, trebuie să tai investiţiile ca să ai bani. Deci... vreţi să daţi 25 lei pe Bucureşti - Braşov şi să faceţi 5 ore sau să daţi 60 lei şi să faceţi 2 ore jumate?
Occidentalul nu prea îşi face concediul la cuşetă... că el are autostrăzi. Dar face naveta zilnic cu trenul. Pe când la noi e invers, se merge de la Buftea la Bucureşti cu maşina şi de la Satu Mare la Mangalia cu trenul. Dar Dragos trebuie sa ai minim de conditii astfel numai mergi cu trenul.Ai idee cum aratau astazi toaletele de la 1822.Efectiv rahatul iesise din toaleta.Si acum o sa spui ca tot calatorii sunt de vina, dar oare cine este de vina ca trenul a intarziat 2 ore??? Si atunci ce platesc?? Cand ma urc in vreun Regio de pleaca din Rosiori mirosul de la toalete iti intoarce nasul , cu toate ca trenul este abia la inceput, dar garnitura care este plimbata zilnic pana la Craiova, Alexandria si Bucuresti nu beneficiaza decat de o singura igenienzare care include doar un dat superficial de matura.De apa la ghiuveta nici n poate fi vorba.De ce??? Crede-ma am fost si in afara si m-am crucit cat de scumpe sunt biletele, mai ales pe intern in Austria, dar am avut zero intarziere si conditii ireprosabile. Iar acest lucru este valabil pentru toate tarile care le dai exemplu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Iul 2016, 18:24 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Nu compar salariile, dar compar costurile. Curentul electric la noi costă la fel ca în Occident, motorina la fel, dar biletele sunt de 3 ori mai ieftine. Evident, diferenţa e compensată de la bugetul de stat. Dacă reduci tarifele trebuie să creşti compensaţia. Dacă creşti compensaţia, trebuie să tai investiţiile ca să ai bani. Deci... vreţi să daţi 25 lei pe Bucureşti - Braşov şi să faceţi 5 ore sau să daţi 60 lei şi să faceţi 2 ore jumate?
Occidentalul nu prea îşi face concediul la cuşetă... că el are autostrăzi. Dar face naveta zilnic cu trenul. Pe când la noi e invers, se merge de la Buftea la Bucureşti cu maşina şi de la Satu Mare la Mangalia cu trenul. Dar Dragos trebuie sa ai minim de conditii astfel numai mergi cu trenul.Ai idee cum aratau astazi toaletele de la 1822.Efectiv rahatul iesise din toaleta.Si acum o sa spui ca tot calatorii sunt de vina, dar oare cine este de vina ca trenul a intarziat 2 ore??? Si atunci ce platesc?? Cand ma urc in vreun Regio de pleaca din Rosiori mirosul de la toalete iti intoarce nasul , cu toate ca trenul este abia la inceput, dar garnitura care este plimbata zilnic pana la Craiova, Alexandria si Bucuresti nu beneficiaza decat de o singura igenienzare care include doar un dat superficial de matura.De apa la ghiuveta nici n poate fi vorba.De ce??? Crede-ma am fost si in afara si m-am crucit cat de scumpe sunt biletele, mai ales pe intern in Austria, dar am avut zero intarziere si conditii ireprosabile. Iar acest lucru este valabil pentru toate tarile care le dai exemplu. Ăsta cu igiena e din vina foștilor directori care au externalizat serviciile pentru că toț sefutii de la regionale să își facă firme de curatenie |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Iul 2016, 20:37 | |
| Daca NU vor mai merge BLATISTI cu milioanele pe an in tara, si se vor da amenzi mereu cu valoare mare, va fi si mai multa curatenie si liniste in trenuri.
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Iul 2016, 21:21 | |
| Crede-ma pe 1822 nu au fost blatisti, cel putin la cuseta unde am fost eu... Si pana la urma cine tolereaza blatistii??? Tot compania de stat prin angajatii lor. De ce acum numai exista blatisti pe Oltenita-Bucuresti? Pai daca statul e asa prost manager, atunci sa externalizeze si serviciul de incasare... Au fost de curand controale prin trenuri , oare cati controlori au fost dati afara pentru ca nu si-au facut datoria.Milioanele alea de blatisti exista doar pentru ca li se permite, daca ar fi dati jos din tren sau amendati de fiecare data-cu amenzile astea asa mici cum sunt-dupa o saptamana , doua se potolesc... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 16 Iul 2016, 21:33 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
- pentru Piatra Olt şi Ploieşti
Poate ai vrut sa spui Pitesti. Nu, chiar Ploieşti am vrut să spun. La Piatra Olt este remiză a CFR Marfă (nu mai e depou) în care intră şi locomotivele CFR Călători. La Ploieşti este depou CFR Călători în care intră şi locomotivele CFR Marfă. Curios, acum câţiva ani, Malaxele de la Constanţa se alimentau la Palas (CFR Marfă) fără probleme. - Vitosa a scris:
- Da ai dreptate pentru ca de la 1.10.1998 a inceput declinul CFR si situatia dezastruoasa in care a ajuns. Partea proasta e ca cel care a fost cu solutia si-a exprimat intentia de revenire la carma transporturilor.
Dacă nu se spărgea SNCFR-ul, acum nu am fi putut avea operatori privaţi. Băsescu nu cred că va mai ocupa vreodată vreo funcţie publică. Poate doar să candideze la vreo primărie. - marius664 a scris:
- Dar Dragos trebuie sa ai minim de conditii astfel numai mergi cu trenul.Ai idee cum aratau astazi toaletele de la 1822.Efectiv rahatul iesise din toaleta.Si acum o sa spui ca tot calatorii sunt de vina
Se înfundă acele bude, pentru că toţi călătorii aruncă de toate în ele... de la ţigări (că e sport naţional fumatul în tren la noi), scutece de copil, absorbante, pungi, ambalaje, ba am văzut şi doze de bere... cum să nu se înfunde, în condiţiile astea? Să menţionăm şi celălalt sport naţional al românilor: urinatul pe lângă closet. De fapt, cred că şi sustrasul hârtiei igienice şi al săpunului îl putem considera sport naţional. Să te uiţi cum pleacă vagoanele din staţia de formare şi cum arată după 2 - 3 ore. - marius664 a scris:
- , dar oare cine este de vina ca trenul a intarziat 2 ore???
CFR S.A. că a lui e infrastructura, Romsilva că nu dă aprobare pentru toaletat/tăiat copacii putreziţi de lângă linie (poate ar trebui pusă doamna Firea şefă la CFR S.A., că văd că ea nu suportă copacii), poliţia că nu identifică hoţii de lemn din cauza cărora alunecă versanţii şi justiţia că îi lasă liberi pe cei prinşi pe motiv că sunt cazuri sociale. - marius664 a scris:
- Si atunci ce platesc??
Dacă mergi cu autobuzul şi se rupe drumul sau e un accident, te despăgubeşte cineva? Eu zic că nu. Nici măcar la avion nu primeşti niciun sfanţ dacă avionul întârzie din motive meteorologice. - marius664 a scris:
- Cand ma urc in vreun Regio de pleaca din Rosiori mirosul de la toalete iti intoarce nasul , cu toate ca trenul este abia la inceput, dar garnitura care este plimbata zilnic pana la Craiova, Alexandria si Bucuresti nu beneficiaza decat de o singura igenienzare care include doar un dat superficial de matura.De apa la ghiuveta nici n poate fi vorba.De ce???
La Roşiori nu (mai) există posibilitatea alimentării cu apă a garniturilor. - marius664 a scris:
- Pai daca statul e asa prost manager, atunci sa externalizeze si serviciul de incasare...
Mai degrabă serviciul de control... Numai că suma obţinută în plus din bilete se va duce pe plata firmei de control, deci tot dracul ăla e. Crede-ma am fost si in afara si m-am crucit cat de scumpe sunt biletele, mai ales pe intern in Austria, dar am avut zero intarziere si conditii ireprosabile. Iar acest lucru este valabil pentru toate tarile care le dai exemplu. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 01:20 | |
| marius664, dacă nu te interesează a cui e linia, ia spune-mi tu: dacă te duci la mare cu autobuzul şi e coloană pe A2, cine şi cu cât te despăgubeşte?
Legea e una pentru toţi. Iar banii se dau doar prin Ministerul de Finanţe, care poate impune condiţii suplimentare de acordare a lor, că legea îi dă dreptul. Într-un fel au dreptate, de ce unuia să îi asiguri diferenţa de la 50 lei la costul real şi altuia de la 90 lei la costul real, când ambii oferă acelaşi serviciu? Păi înseamnă că unul are costul real mai mic, de poate să opereze mai ieftin, nu? Caz în care merită bani mai puţini.
Ar trebui făcut un sistem prin care să existe o normă minimă de încasări (cum e acum) şi să se acopere fiecăruia diferenţa până la profitul de 3%. Însă întâi trebuie găsită o metodă de verificat că operatorii nu vor merge din proprie iniţiativă pe pierdere (cum era până în 2012, cu trenuri puse la 2 noaptea doar ca să ia subvenţia) ştiind că oricum li se vor acoperi costurile. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 11:06 | |
| Pai asta cu intarzierile am inteles-o , asa a fost si asa o sa fie pana cand or sa dispara trenurile ca n-or sa mai fie clienti si nici numai trebuie sa-si faca griji cu subventia de la stat.Iar comparatia cu autobuzele este deplasata niciun autobuz n-a intarziat cu orele cat au intarziat trenurile.Ieri 1999 a facut cei 43 km in peste 4 ore.Pai si cu bicla ajungeam mai repede. Am rezolvat-o cu intarzierile , dar ce facem cu nesimtirea si incompetenta celor din conducerea CFR care fac mers pentu IDM si CFR-isti, ce facem cu vagoanele infecte, cu defectiunile care le au la toalete , climatizare, etc. Am si o ontrebare de om prost, de ce opreste 1962 la Palas?? Oare IDM-ul de acolo nu poate gasi alt mijloc sa vina cativa km, si trebuie oprit un sezonier. Si cate exemple din astea nu sunt prin tara Ai vazut in pozele lui Karpaty cum arata garile si trenurile de acolo. O sa platesc cat platesc ei pentru biletul de tren, cand trenurile si garile noastre vor arata ca acolo, , CFR daca vrea sa se mai complaca in situatia asta ar trebui sa faca reduceri tarifare pentru trenurile care zilnic intarzie ca sa se mai spele de pacate... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 14:16 | |
| De la Palas în oraş nu prea are ce să ia, transport în comun nu mai există (48b s-a desfiinţat, 48 nu îl duce la gară), singura soluţie e să meargă pe jos... Dar nu cred că IDM e motivul... 1961 e taxat ca regio pentru abonaţi pe Constanţa - Feteşti şi 1962 pe Ţăndărei - Feteşti şi Medgidia - Constanţa. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 14:20 | |
| @Dr2005, susții niște inepții demne de o cauză mai bună! Adică, e o lege a comisiei europene care prevede despăgubiri pentru întârzieri a trenurilor și noi, Rromanica, vrem să lălăim intrarea ei în funcțiune până la calendele grecești, adică niciodată, calendele fiind la romani! Nu înțeleg pornirea asta împotriva transportului rutier, e mult mai performant decât cel feroviar. Prețurile la tren raportate la venitul românului sunt mari, nu poți nega asta! Nu sunt din cel care caută reduceri peste tot da' dacă dau un ban vreau să fiu respectat, nu să îmi întârzie trenul 24 de ore și sa nu fiu despăgubit! Ești tânăr da' ai căpătat un miserupism față de cel care cotizează la venitul tău de bugetar demn de un viitor pensionar conțopist de prin ministerele țării! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 15:06 | |
| - kristi kkk a scris:
- @Dr2005, susții niște inepții demne de o cauză mai bună! Adică, e o lege a comisiei europene care prevede despăgubiri pentru întârzieri a trenurilor și noi, Rromanica, vrem să lălăim intrarea ei în funcțiune
,,Legea" asta nu se aplică pe nicăieri în trafic intern, nici măcar în Germania. Oare de ce? Da, o să îmi spui că Olanda o aplică şi în trafic intern... asta e adevărat, dar Olanda nu îţi vinde bilet nominalizat la tren, deci dacă stai în gară şi ţi se anulează trenul (lucru frecvent la olandezi), nu primeşti niciun cent despăgubire, pentru că pe biletul tău (chiar şi cumpărat online) scrie sec ,,valabil în data de...", nu ,,valabil la trenul nr. ...". Regulamentul cu pricina e o aberaţie clară, pentru că mută răspunderea întârzierii pe umerii operatorului, nu pe umerii celui vinovat de ea, care poate fi şi gestionarul de infrastructură sau poate fi un bou care intră cu maşina sub tren. Probabil va fi modificat în câţiva ani acest regulament, Germania insistă foarte mult să fie modificat. Cel mult o să rămână aplicabil acest regulament doar la liniile de mare viteză, dar la personalul de Videle vă spun clar că nu-l vom vedea aplicat vreodată, pentru că e imposibil de aplicat. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 15:36 | |
| Intr-o tara normala cu o conducere intreaga la cap dar ce sa vezi in week-end sunt toti liberi si plecati in vacante pe bani la fraieri ce s-ar fi facut in cazul lui IR 1822 de azi ?? Nu este posibil sa faci 310 minute intarziere dupa ce ca mersul trenului 1822 este umflat ca sa acopere alte eventuale intarzieri cu cel putin 40 minute. Ce s-ar fi facut in cazul asta ?? I doare pe toti undeva de prosti care platesc preturi de avion si au parte de conditi de Regio, da asa vad eu in 2016 vagoanele 20-76 de la IR 1822 vagoane apte numai pentru Regio si nu pentru un tren IR care merge 873 km in 15 ore si jumatate care azi a facut 20 ore si jumatate si fara prize sau aer conditionat dar tarifat cu tarif de IR la fel ca alte trenuri unde ai toate conditile, rusine pisoilor care apara si pupa in fund aceasta companie de tzepari si hoti care nu fac nimic pentru calatori afectati de aceste intarzieri mai daca erau 100 calatori mai ziceam dar nu sunt 100 sunt cel putin 600 calatori in acest tren care trebuia la 11 sa fie in Mangalia si nici acum nu a ajuns. Acum vedeti de ce tot latru de luni bune de prize in vagoane ? Cum anunta omul la hotel sau gazda ca intarzie daca i se descarca bateria la telefon si nu are unde o incarca nestiind ca trenul va ajunge cu peste 5 ore mai tarziu la destinatie ?? Cand vad toti pokemoni, kinderii si copii prost crescuti pe paginile de FB cum lauda si prefera sa zica ca Alstomul e mai bun si potrivit la trenurile de lung parcurs pentru rahaturile alea de scaune in detrimentul prizelor si aerului conditionat imi vine sa-i impusc pe prosti dar prosti au scoala |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 16:01 | |
| 1822 este o panarama si o rusine de tren si asta de ani de zile, nu de azi de ieri, ba acum cativa ani avea niste jeguri de vagoane rosii de personal, mirosea de ti se intorcea stomacul pe dos inauntru - dar era full. Cat timp este plin nu vor face nimic pe principiul ca "merge la tzara". Trenu asta este de evitat, dar inca exista suficienti creduli care dau bani frumosi la asa ceva. Cunosc personal un coleg care cauta tren spre mare cat mai de dimineata si se oprise la 1822 din cauza orei. I-am explicat ca 1.ora de pe site nu are nicio legatura cu realitatea, pentru ca vine tocmai de la ARAD trenul - colegul habar nu avea bineinteles; 2. conditiile din acest tren sunt o rusine mai ales ca biletul costa o caruta de bani. Ca urmare, s-a reorientat catre cel de noapte si mi-a multumit, la jumatate de pret a ajuns la timp si in conditii foarte civilizate.
Nu stiu daca mai e si acum la fel, dar acum cativa ani dupa ce ca 1822 era un focar de infectie mai colcaia si de blatisti, dar zau daca ii pot condamna: la asemenea conditii nici nu merita sa platesti pretul acela aberant.
E o rusine ce se intampla si cu 1822, si cu alte trenuri de lung parcurs gen 1745/6, pe rute precum Cluj-Napoca sau Timisoara etc. Si tarife Regio e prea mult pentru aceste trenuri, la ce conditii si mai ales intarzieri sunt pe acolo. Sa nu uitam ca tarifele Regio pe distante mari s-au apropiat de cele IR si diferentele sunt de doar cateva zeci de lei.
S-au facut foarte multe lucruri, unele pareau de neconceput acum un an, dar raman multe de facut, lucruri importante care trag in jos compania si nu se mai poate continua asa, sa faci 15 ore pana la Cluj sau 11 pana la Timisoara devine deja grotesc, de cascadorii rasului. Realitatea trista este insa ca lumea tace, inghite si plateste. Asa ca nu au nicio presiune reala sa faca ceva. Trenurile alea cu probleme sunt pline deci treaba merge. Injuraturile pe care le primesc sunt partea a doua... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 16:12 | |
| - Dr2005 a scris:
Regulamentul cu pricina e o aberaţie clară, pentru că mută răspunderea întârzierii pe umerii operatorului, nu pe umerii celui vinovat de ea, care poate fi şi gestionarul de infrastructură sau poate fi un bou care intră cu maşina sub tren. Probabil va fi modificat în câţiva ani acest regulament, Germania insistă foarte mult să fie modificat.
Cel mult o să rămână aplicabil acest regulament doar la liniile de mare viteză, dar la personalul de Videle vă spun clar că nu-l vom vedea aplicat vreodată, pentru că e imposibil de aplicat. Dar in Olanda daca se intampla ce s-a intamplat azi cu 1822 se platea sau nu despagubire???Exemplul tau e pentru trenurile care nu pleaca , nu la cele care se defecteaza in parcurs-dar cu materialul lor rulant probabilitatea e mica. Iar in orice tara normala, evident nu a noastra, cel care produce pagube la infrasctura feroviara este bun de plata, astfel ca daca se platesc despagubiri compania de cai ferate are de unde sa-si acopere pierderea.Si app de personal stii care sunt "trenurile soarelui" care au avut cea mai mica intarziere??? Personalele din Obor , chiar si vitezomanele de 160 au acumulat mai mult, asa ca mai bine platesti despagubiri la un amarat de Regio de doua ori pe an, decat in fiecare zi la 1696, 73 sau 1931...si la majoritatea IR din tara... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 16:23 | |
| - kristi kkk a scris:
- Adică, e o lege a comisiei europene care prevede despăgubiri pentru întârzieri a trenurilor și noi, Rromanica, vrem să lălăim intrarea ei în funcțiune până la calendele grecești, adică niciodată, calendele fiind la romani! Nu înțeleg pornirea asta împotriva transportului rutier, e mult mai performant decât cel feroviar.
Pai e si normal ca nu vrem s-o aplicam, anul trecut trenurile CFR Calatori au intarziat 2 ani jumate, cel mai mult din UE, daca se plateau despagubiri doar pentru jumate dintre ele, CFR-ul mai ramanea doar cu microbuzul de la Otopeni care face transbordarea... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |