|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Dum 08 Mai 2016, 14:30 | |
| 08.05.2016 R 5001/5107/5108/5010 EA 328+TE ACVILA 004 IR 380 EA+(84-96)+(22-76)+(30-76)+(22-76)+VAGON UZ IR 1650 EA 174+(2*21-76)+(21-87)+(10-91) IR 1655 EA+(2*21-87)+(10-91) R 5006 EA1 810+(2*26-16)+(36-16) R 5072 EA+(2*26-16)+(36-16)+(20-55) IR 1571 EA+(2*20-83)+(19-83)+(21-76)+(21-86) R 5003 EA1 809+TE ACVILA R 5211/5113/5209 EA+(26-16)+(20-55) IR 1753 EA+(4*21-76)+(10-91) IR 1663 EA+(21-87)+(21-76)+(30-76)+(21-86)+(21-76) IR 1599 EA 047+(3*20-83)+(19-83) IR 1526 EA 690+(2*20-87)+(84-87)+(89-87)+(21-86) IR 1580 EA 363+(3*20-83)+(10-70) R 11072 GM +(19-55)+(20-55)
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 08:56 | |
| Ieri
IR 1346 : 21-86, 88-96, 71-70, 40-70, 10-90, 21-90, 10-90. IR 1630 : 21-86, 83-76, 19-83, 21-87, 21-87. IR 1635 : 21-86, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83. IR 1622 : 22-96, 20-76, 84-96, 30-76, 22-96, 22-96. A venit aseara fara grupa de 2 vagoane 20-87 de la R 11022 Sibiu-Brasov.
R 11034 : 26-16, 36-16, 26-16. R 3001 : 6 etajate ( 2 26-16, 2 36-16, 2 84-16 ) R 3008 : 3 etajate 26/36/84/16. R 3010 : 3 etajate 26/36/84-16. R 3007 : 3 etajate 26/36/84-16. R 3005 : 26-16, 36-16, 26-16, 26-16. R 3009 : 26-16, 36-16, 26-16.
Ieri R 3008 si R 3010 au avut cate 3 etajate daca se repeta figura si la vara in week-end-uri o sa fie aglomeratie de nedescris. De la 8 etajate cate avea R 3001 la inceput a ajuns cum am anticipat la 6.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 18:16 | |
| Ieri a fost haos si la R 3012, trenul a plecat aproape plin din Brasov si cei ce s-au urcat de pe parcurs au stat in picioare sau pe hol - mai ales la Comarnic si Ploiesti s-au urcat destui. Cele 5 vagoane 19/20-54/55 aratau curate - nu stiu daca li s-a facut un face-lift sau ceva, dar scaunele erau curate, holul la fel - erau puse chiar cosuri de gunoi pe hol (!!!), usile la compartimente se inchideau (si nu se deschideau in statii la franare/accelerare), aveau oglinzi in compartimente, geamurile se deschideau etc Vagoanele desi au o varsta apreciabila erau absolut decente. Nu cred ca e cazul de 8 etajate la 3001, totusi 6 mi se pare OK chiar si pt week-end. Mai sunt si alternative dimineata spre munte, nu stam numai in eternul 3001 de la CFR. Apropo - a observat cineva ca singurul tren IR care a ramas in dreptul lui cu pictograma de oferta de pret pe Brasov pe site este celebrul IR 1631? Bine, e doar pictograma dar... cine stie? Vrabia Mihai Viteazu - stiti cum se spune. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 22:22 | |
| Evident ca nu puteai rata momentul sa mai faci inca o data reclama trenurilor pe care tu le folosesti si te avantajeaza : Hyperion1, Hyperion2, Desiro de Campulung Muscel si R 3012. Trebuie sa intelegi odata ca lumea nu a inceput si nu se va sfarsi la Hyperion. Nu a zis nimeni sa circule 8 etajate la 3001, in cursul saptamani toti calatori i bagi in 3 etajate iar in week-end sunt de vreo 4,5 etajate, problema este insa la intoarcere. Am mai explicat de zeci de ori ca 3001 la Brasov se rupe in 2 : jumatate se intoarce ca 3008 si cealalta jumatate ca 3010 pentru ca asa e turnusul care e valabil de la noul mers de tren. Inca din decembrie am aniticipat ca acest tren va pierde din vagoane si la vara care nu e deloc departe vor fi probleme daca nu se asigura macar in wee-knd-uri cate 4 etajate la 3008 si 3010.
De cateva zile 3001 urca cu 6 etajate : 36-16, 26-16, 84-16, 36-16, 26-16, 84-16 iar 3008 vine cu 84-16, 26-16, 36-16 si 3010 la fel cu 84-16, 26-16, 36-16 chiar si duminica asta au venit in 3 etajate.
Daca iti aduci aminte cristy79 de vara trecuta o sa-mi dai dreptate cu 3008 si 3010 cel putin in week-end-uri e nevoie de cate 4 etajate la fiecare tren in cursul saptamani sunt suficiente cele 3 etajate.
Si de unde a plecat toata treaba asta ? De la turnusul prost facut de la noul mers care arata cam asa :
3023 -> 3024 = 20-55, 20-55, 20-55. 3001 -> 8 etajate ( 4 pentru 3008 si 4 pentru 3010 ) 3003 -> 5 vagoane 20-55 - 3012. 3005 -> 4 etajate - 3002 3007 -> 3 etajate - 3004 3009 -> 3 etajate - 3002 11033 - 3 vagoane - 11034.
Se cunoaste ca la aceste trenuri Regio mai putin perechea 11033/11034 se fac cu locomotive ale depoului Ploiesti dar am un turnus pentru vagoane care sa nu afecteze turnusul locomotivelor :
Iata propunerea mea :
3001 : 84-16, 84-16, 26-16, 26-16, 36-16. ( 554 locuri ) 3003 : 20-55, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55. ( 300 locuri ) 3005 : 26-16, 26-16, 26-16, 36-16. ( 458 locuri ) 3007 : 84-16, 36-16, 26-16 ( 326 locuri ) 3009 : 26-16, 26-16, 26-16 ( 360 locuri ) 11033 : 21-80, 21-80, 21-80 ( 264 locuri )
Le-am facut tinand cont de numarul calatorilor care folosesc aceste trenuri, la 3005 de exemplu e nevoie de 4 etajate la 3007 sunt suficiente 3 etajate.
Turnus Retur Brasov - Buc.Nord.
3002 : 26-16, 26-16, 26-16, 21-80, 21-80, 21-80 ( Compus din 3009 si 11033 ) Total locuri = 624, suficiente pentru navetisti de pe Crivina-Buc.Nord. 3004 : Garnitura lui 3007. 3008 : 84-16, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55, 20-55 ( 84-16 ca sa fie spatiu pentru biciclete si in total 408 locuri ) 3010 : 36-16, 26-16, 26-16, 84-16 ( 434 locuri ) Se formeaza din 3001 mai putin un 84-16 dat la 3008. 3012 : 36-16, 26-16, 26-16, 26-16 ( 458 locuri cu 158 locuri mai mult decat ofera acum 3012 plus ca la etajate se pot baga destule biciclete )
Insa ramane o problema cu vagoanele lui 11034 dar ar putea pleca dimineata cu 1631 atasate la urma 3 DWA-uri rotite cu alta garnitura de la Basarab.
Ar putea face chestia asta macar sambata si duminica pe perioada veri.
Sau ar putea tine legatura macar in week-end cu Basarabul si sa dea de la 3005 2 etajate la 3012 si sa trimita alte 2 la schimb cu 3009 sau 11033.
Si acum sa revenim la topic, week-end-ul viitor e Rusaliile la catolici unde e implicata si CFR Calatori nu doar MAV caci timp de vreo 3 zile trebuie sa suplimenteze trenurile Regio de pe M400 si M501. Anul trecut l-as casapit pe 3007/3004 atunci era cu 4 etajate, au luat 2 etajate si le-au dat pentru Siculeni-Ghimes si 3007/3004 a circula cu 2 etajate si 2 neetajate iar pentru o zi a circulat cu doar 1 etajat si 2 neetajate, vedem ce va fi in acest week-end. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 22:39 | |
| Asta e chiar buna... tu nu faci reclama trenurilor pe care le folosesti tu umpland pagini intregi cu Pietrosita si altele asemenea si nu a mai zis nimeni nimic. Plus faza cu bicicletele care deja a devenit obositoare - il frecati toata ziua buna ziua pe D-l Director Szentes ca vrei zece vagoane de biciclete pe tren... totusi trenurile sunt pentru oameni nu pt biciclete. Situatia la acest aspect e destul de buna fata de altele si nu asta e problema prioritara a CFR in momentul de fata. De asta e forum fiecare sa vina cu informatii despre una despre alta - sau nu mai avem voie sa spunem nimic ca vine D-l Katalyn zis stie tot care vede 90% din trenurile din Romania sa ne spuna el ce si cum?
Poate ca lumea nu incepe si nu se termina cu Hyperion - dar in niciun caz nu incepe cu R 3001 care ai vrea tu sa aiba 17 etajate din care 10 de biciclete. Se vede ca ai uitat cam repede cand 3001 avea 3-4 etajate in week enduri si se inghesuiau bietii oameni ca sardelele (printre acesti fraieri eram si eu - bine ca am scapat de acest cosmar). Acum nu iti mai ajung nici 6 - dar ce oi fi vrand? Daca ai asa idei minunate privind turnusul de ce nu faci mailuri unde trebuie ? Cand a fost vorba de idei si solutii ai dat bir cu fugitii (stii la ce ma refer). Acuma te supara Desiro de Campulung, Hyperionul si cate si mai cate... Cand Desiro aveau 5 calatori nu te deranjau deloc - acuma cand le-ai vazut cu ochii tai cum arata acele trenuri brusc te deranjeaza si te-a apucat plansul ca raman atatea cupoane nefolosite Ciudat cum Regiotransul cu material feroviar vechi de 50 de ani si care te zgaltaie de te ia mama naibii pe M1000 nu te deranjeaza deloc. Vezi ca iti place cam mult sa te contrazici si deja ai luat-o pe aratura. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 23:04 | |
| 1. Am pus poze de la Pietrosita si de pe sectia 904 la topicul sectiei 904 nu stiu unde ai vazut tu ca am umplut eu zeci de pagini cu Pietrosita. Cred ca mai multe plimbari ai tu la Campulung Muscel cu Desiro de cand au implementat ofertele cu tarif-Regio fata de putinele mele drumuri cu scop de la Pietrosita. 2. Cine pe cine freaca ? Crezi ca daca as avea puterea sa pacalesc pe cineva sau sa manipulez pe cineva mai stateam la ora asta sa ma cert cu tine pe un forum cu 80% copii care daca le iei jucaria ( tramvaiul Hyperion ) plang pana maine dimineata ? Eu am intrebat daca vor face ceva si pentru biciclisti din Romania chiar daca cei mai multi sunt in zona capitalei nu am presat pe nimeni la cap, normal pentru tine ca e ceva obositor tu nu esti biciclist sa platesti 2 bilete cand te duci la munte mai ales la IR, tu mergi doar cu tramvaiul oltenesc sau cu Regio. 3. Sti ca suntem pe ultimul loc, cu oameni ca tine nu facem decat sa stam pe loc, ai vazut in Vest ce inseamna mersul pe bicicleta ? Ai vazut cata lumea foloseste bicicleta in tarile deschise la minte si nu aici unde va spala televizorul creieri. Sti ca in Vest transportul bicicletei e gratuit la noi dupa ce ca se plateste nici conditi nu ai decat 10 vagoane mari si late cu 8 rasteluri si inca 5 cu cate 2 rasteluri si alea 3 etajate atat si nimic mai mult. 4. De aia e forum sa venim cu argumente si contra-argumente de cele mai multe ori cu probe video/foto 5. Unde am zis eu ca vreau 17 etajate sau 10 la 3001 ?? Mai citeste odata ce am zis ca la 3001 toti calatori in cursul sapatamani i bagio in 3 etajate iar in week-end-uri pe timpul veri 5 problema a fost anul trecut la 3001 cu doar 3-4 etajate anul asta turnusul e altul intelege odata si citeste cu atentie ce postez nu mai bate campii aiurea. 6. Nu am dat bir cu fugiti doar ca am avut treburi mai importante decat sa ma plimb pana la malul mari gratis in prezenta la cateva persoane fara valoare sau cu alte orientari sexuale, nu vreau ca pe viitor sa ma trezesc cu unul dasta in tren ca o sa cosider ca sunt urmarit si mi-e ca deshid vreo usa la un vagon si pierde contactul cu trenul la peste 80 km/h si ajung unde nu trebuie 7. Nu ma supara pe mine deloc Desiro si nici Hyperion dar ati terorizat lumea cu tramvaiul ala, sa va vad eu peste 5 ani cand o sa va vindeti ca pe cartofi cum v-ati vandut de la Regiotrans la Softrans cand a aparut tramvaiul oltenesc, sa va vad eu atunci care mai sunteti cu Hyperion cand o sa vina rame adevarate din Vest. 8. Nu ma intereseaza pe mine nici de Regiotrans, nici de Softrans de niciun privat eu merg doar cu CFR Calatori cu trenuri Regio sau IR cu oferta, cu TFC doar pe 302, 304, 306 si 904 iar cu RT pe 203, 403 si la urgente pe Buc-Brasov dar nu ma trezesc in fiecare dimineata cu gandul la Hyperion ce mai fac azi ce reclama sa-i mai fac. 9. Vezi ca te-ai luat aiurea de biciclisti aia sunt mult mai numerosi ca tine si baga banii seriosi in conturile CFR Calatori dar si la privati, nu stiu daca tu cotizezi intr-un an de zile 1% din cat cotizeaza numai biciclisti din capitala dar asa e romanul ce e frumos trebuie sa huleasca, sa distruga ca e prea anormal pentru unii sa intram in normal. P.S : Stiu foarte bine cum au arat trenurile Regio 3001, 3008 si 3010 vara trecuta ca am mers destul cu ele, cand nu am mers le-am vazut LIVE din casa, din spatele blocului de la gratar sau chiar din gara pentru linistea ta te sfatuiesc sa-ti cauti timp si sa te uiti in urma pe forum vei gasi cel putin 20 de poze din zile diferite cu cele 3 trenuri pozate de mine sa vezi compuneri de tot felul, nu mai fi asa rau ca nu impresionezi pe nimeni. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 23:26 | |
| Nu am nimic cu biciclistii - am spus doar ca nu cred ca s-au terminat toate problemele CFR-ului si a ramas fix asta nerezolvata. "Tramvaiul oltenesc" imi place si il voi promova si in continuare - daca asta te enerveaza e strict problema ta. Mai mult - se pare ca place si calatorilor si asta e cel mai important, nu ca ne ciorovaim noi aici. As vrea sa vezi cum vine de la Craiova si cata lume il asteapta seara spre Craiova. Asta e cel mai important. Restul... ca pe tine te agaseaza - din pacate nu am ce sa fac in privinta asta. Eu am vorbit serios - de ce nu le trimiti propunerea ta cu turnusul pe Brasov? Nu inteleg faza cu orientarile sexuale - dupa cate am auzit nu s-a discutat nimic despre asta, nici nu s-a facut nimic de felul asta si nu cred ca te aflai intr-un pericol iminent Eu ma opresc aici ca nu am chef sa ma cert cu nimeni si daca ti s-a parut ca am fost rau te-ai inselat. Si chiar nu vreau sa impresionez pe nimeni. As vrea insa sa intelegi ca nu detii adevarul absolut si ca asa cum tu postezi despre Pietrosita si eu am dreptul sa postez despre Campulung sau 3012. O seara placuta sa ai. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 23:35 | |
| Esti total pe langa, tu vezi cateva trenuri doar in week-end cand mai duci pe cineva la gara sau chiar pleci eu le vad aproape zilnic ca am legatura directa cu calea ferata. Stau langa M300 la 200 metri se vede destul de clar, la delfini pot sa vad tot numarul ca sunt cifrele mai mari, la vagoane pot sa fac distinatia la orice tip de vagon de calatori, in al doilea rand ies la gratare si baut in spatele blocului chiar langa calea ferata, pana luna trecuta plimbam cainele tot acolo in zona aia, merg ocazional cu trenul, apoi le mai vad prin gari cand sunt in tranzit sau la pozat si nu in ultimul rand merg trenul chiar si de la PL.Vest la PL.Sud si invers, nu cred ca detii mai multe informati la capitolul compuneri/grad de ocupare decat mine tu cu 4 sedinte pe luna eu cu 4 sedinte intr-o saptamana O sa le trimit propunerea cand ma intorc de la tara pe 18-19 mai ca acum nu mai am timp. Ai libertate de la mine 8-9 zile sa-ti faci de cap pe unde vrei pe tot forumul numai sa fi pe subiect altfel pe 18 sau pe 19 mai iar o sa te citez |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 09 Mai 2016, 23:58 | |
| Apropo de biciclete, în fiecare week-end am colegi care se duc la pedalat prin Dobrogea. Ar merge cu Hyperion dacă nu ar trebui să plătească enorm. Aşa, se duc cu CFR Călători, cu R din Obor şi se întorc cu 1821-2. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Mar 10 Mai 2016, 09:23, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 10 Mai 2016, 00:13 | |
| Si cu tine acuma daca te duci cu Hyperionul ce naiba mai pedalezi ? IR 1921 din iunie e perfect sau R 8001 din Obor conditia e sa te odhinesti ceva timp ori la 1921 doar daca te bagi la somn la ora 19-20 faci ceva altfel o sa pedalezi obosit.
Pentru M800 solutia era la 1822 Arad-CT/Mangalia ca tot opreste in toate orasele de pe M800 odata cu atasarea grupei de vagoane Buc.Nord-Mangalia sa-i bage si un vagon 84-96 dar problema e ca nu avem astfel de vagoane.
Nu stiu de ce tot intarzie sa bage 84-96 la garnitura care baga zilnic 900 km pe M800 la trenurile IR 1581/1582/1587/1588. |
| | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4432 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 10 Mai 2016, 09:27 | |
| Am circulat zilele trecute cu trenul Iasi-Brasov si retur 1540/1541. Compunerea e aceeasi, un vagon de clasa a II-a si unul de clasa I. La plecare, vineri, 6 mai, a fost relativ populat, la clasa a II-a au fost tot timpul 40-50 călători, cu precizarea că o parte erau pe distante scurte şi s-au tot schimbat. La clasa I au fost 5 bilete pe distanta mai mare, plus multi navetişti urcaţi din zona Siculeni-Miercurea Ciuc spre Brasov, majoritatea cu abonamente sau CFR-işti. La întoarcere, sâmbătă, 7 mai, a fost mult mai slab. La clasa I un singur călător, iar la clasa a II-a vreo 20 de oameni, o parte pe distante scurte. De la Brasov spre Moldova au fost doar 4 oameni, si au mai urcat vreo 5 de la Sfântu Gheorghe spre Iaşi. Ca o concluzie, deşi preţul e redus, călătorii sunt cam puţini. Adevarul e ca si legăturile cu alte orase din Moldova nu prea există. La întoarcere de exemplu, se pleacă de la Brasov la 14.15 si se ajunge la Suceava aproape de ora 0.00, cu schimb in staţia Roman, de unde se ia IR 1659 Bucuresti Nord-Suceava. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 10 Mai 2016, 11:00 | |
| E un tren pus doar de dragul de a fi. Cine merge in Moldova de la Brasov sau invers nu sta dupa tren cand oferta auto e mult mai bogata si mai ieftina. Exista si cazuri cand te apuca rasu-plansul. Miercuri 4 mai am dus cu masina un var la statia de autobuz din Podul Turcului, judetul Bacau pentru a lua cursa Husi-Brasov al Transbus Codreanu care trece pe la noi prin comuna in jur de 09:30. In statie mai erau 8 persoane din care 2 mergeau la Adjud si 6 unde credeti tocmai la Brasov ca au fost de Paste acasa. La 09:25 vine o chichineata cu toate locurile ocupate si in picioare vreo 7 persoane, a luat o singura femeie care mergea la Brasov, jos la bagaje era full ceilalti aproape ca-l implorau pe sofer sa-i ia si pe ei dar nu i-a luat si a plecat. Imediat a venit un logan-pirat care i-a dus pe 4 insi la Adjud contra sumei de 10 lei/caciula desi la microbuz e 7 sau 8 lei iar pana la Adjud nu-s decat vreo 30 km. Varul meu a plecat cu un fost coleg de scoala cu un Pasat break masina noua pana la Adjud iar acolo a ajuns la 10:20 de tren nici nu poate fi vorba nimeni din Moldova nu merge cu trenul la Brasov cel putin din cei pe care i cunosc eu. A ajuns la Brasov tot cu ocazie ca vorba aia din Adjud spre Brasov tot gasesti autocare/dube sau masini de ocazie. Mentionez ca un bilet de autobuz pe ruta Podul.Turcului-Adjud-Onesti-TG.Secuiesc-Brasov costa 40 lei cati calatori a pierdut Transbus Codreanu in ziua aia din cauza chichinetei cu care circula de la Husi la Brasov cand puteau pune ceva mai mare sau sa mai bage un microbuz in perioada asta aglomerata. Va dati seama ce chin pe cei 7 care erau pe culoar sa mergi atata drum in picioare pana la Brasov cu aceeasi bani ca daca mergi in picioare sau prinzi loc pe scaun tot atat costa. adult image sharing |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 12 Mai 2016, 17:13 | |
| A trecut IR 1527 Buc.Nord-Brasov-Sibiu cu 2 vagoane suplimentare goale : 10-91 si 88-96 Bord-Restaurant. Poate are legatura cu trenul de maine IR 12080 Sibiu-Brasov-Buc.Baneasa-Tulcea.Oras plecare maine 09:05 din Sibiu sosire la 20:36 la Tulcea Oras. O premiera am putea spune pentru sectia 804 atat privind tractiunea cat si compunerea, vagon Restaurant sa ajunga la Tulcea Oras. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 12 Mai 2016, 20:21 | |
| EA 361 cu 1832 are 7 vagoane pana la Galati. Stie cineva despre ce este vorba? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 13 Mai 2016, 01:41 | |
| - Katalyn a scris:
- A trecut IR 1527 Buc.Nord-Brasov-Sibiu cu 2 vagoane suplimentare goale : 10-91 si 88-96 Bord-Restaurant. Poate are legatura cu trenul de maine IR 12080 Sibiu-Brasov-Buc.Baneasa-Tulcea.Oras plecare maine 09:05 din Sibiu sosire la 20:36 la Tulcea Oras. O premiera am putea spune pentru sectia 804 atat privind tractiunea cat si compunerea, vagon Restaurant sa ajunga la Tulcea Oras.
Sigur n-a mai fost unul pe vremea lui Ceausescu? Sau era Bistro? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |