|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 12:39 | |
| Corect rezumatul cu o singura mentiune: oferta Trenurile Zapezii este doar de luni pana joi, deci in week-end toate IR-urile de la CFR au pret intreg pana la Brasov. Cum majoritatea oamenilor lucreaza in timpul saptamanii... poate ne lamureste cineva cui se adreseaza aceasta oferta. Nu are nicio legatura cu zapada - parerea mea e ca e menita sa mai aduca niscaiva musterii la IR-urile spre Brasov care in timpul saptamanii cam tipa dupa calatori. Ce vedem insa din lista facuta de Katalyn: sunt trenuri pentru toate buzunarele si toti doritorii. Apropo - daca Hyperion a adus calatori in picioare de la Constanta, inseamna ca incepe sa se dovedeasca inteleapta decizia lor de a nu renunta la aceasta ruta. Aveam dubii si marturisesc ca i-as fi sfatuit sa ramana sezonier din mai pana in septembrie - dar uite ca mai bine ca au ramas. Totusi in general in cursul saptamanii sunt putini calatori pe M800 in extrasezon, dovada si trenurile CFR cu 3 vagoane semi-goale. Chiar crezi ca lumea face nazuri ca IR cutare e tarifat Regio? Uita-te la IR 1630 ca pleaca burdusit cu peste 10 vagoane din Brasov si nu am vazut pe nimeni sa se planga. Deci nu s-ar pierde niciun calator ca 1631 tot IR ar fi - doar cu tarife de Regio. Din contra - s-ar castiga, insa se vor pierde calatori de la 3001 clar. Ba chiar 3001 nu ar mai avea sens in conditiile in care ajunge mult mai tarziu; ar ramane doar strict de naveta. In fine - probabil ca au facut si ei calculele lor si s-a ajuns la concluzia ca inca e OK sa ramana asa. Sunt dispus sa trec peste asta - e singurul punct din ce am propus care nu s-a aplicat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 12:49 | |
| - cristy79 a scris:
- Cum majoritatea oamenilor lucreaza in timpul saptamanii... poate ne lamureste cineva cui se adreseaza aceasta oferta. Nu are nicio legatura cu zapada - parerea mea e ca e menita sa mai aduca niscaiva musterii la IR-urile spre Brasov care in timpul saptamanii cam tipa dupa calatori.
Tocmai, e o ofertă pentru nişte intervale când nu prea sunt clienţi. În week-end sunt pline trenurile, trebuie să fii dus cu capul să îţi distrugi profitul. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 12:58 | |
| Sunt destule persoane care lucreaza la ture de 12 ore program 12/24 si 12/48 cum sunt in rafinari, sunt cei care lucreaza la 3 schimburi, sunt alti care lucreaza 2 ture de zi, 2 de noapte si 2 zile liber, sunt oameni care lucreaza 6 zile si apoi au 2 zile liber deci prind si in week-end si in cursul saptamani, sunt n tipuri de programe de munca, evident ca angajati de la Banci nu pot lucra decat L-V si 4 ore sambata. Sunt concedi de odihna, libere neplatite eu am cate un liber dat cu forta de firma in fiecare luna pentru nu mai face ore suplimentare si implicit sa mi le plateasca deci tot prind 3 zile legate ca e week-end sau mijlocul saptamani tot le prind. Hyperion a venit ieri plin ca s-a incheiat mini-vacanta de Anul nou de azi lumea e la munca si mi se pare ca si studenti, doar elevi mai au vacanta si saptamana asta. Si CFR-ul a venit plin de la Constanta IR 1586 cu cele 5 RJ burduiste de calatori iar vitezomanul IR 1588 cu 5 vagoane, din primul au coborat putin dar din urmatoarele 4 au coborat multi undeva la 90%/vagon. Daca te uiti in urma la mega-postarea mea cu compunerea trenurilor care le-am vazut aseara in Buc.Nord in intervalul 18:30-22:15 de la R 3008 la R 5027 o sa vezi ca toate trenurile au fost suplimentate, daca te duci azi in gara o sa vezi ca sunt injumatatite unele din ele, asta ca o comparatie intre o zi din cursul saptamani si o zi de duminica care a avut in plus finalul mini-vacantei de Anul Nou. Doi la mana Hyperion are tarife mai mici decat CFR Calatori pe ruta Constanta-Buc.Nord iar cine merge de la Constanta la Rosiori sau la Craiova decat sa mearga cu 2 IR-uri si sa schimbe in Buc.Nord si plateste si mai mult mai bine tren direct si mult mai ieftin de aia a fost Hyperionul ieri plin pana la refuz. Exemplu plec de la Constanta si merg la Craiova aleg Hyperion platesc 70 lei si merg de la 15:55 la 21:45 adica 5h50min pe cand cu CFR Calatori as fi platit 109 lei cu 39 lei mai mult si la Buc.Nord trebuia sa cobor din IR 1586 si in 18 minute sa ma urc deja in IR 1597 adica ma dau jos din RailJet si ma urc in 20-49 sau 20-49.200 deci ce aleg ? Hyperion ca nu mai schimb la Bucuresti si economisesc si 39 lei Despre 1631/1630 si 3001 s-a tot discutat ce ma multumeste pe mine dar si pe alti e ca s-a rezolvat problema la R 3001 cu aglomeratia din week-end-uri si vara desi nu vreau sa fiu rau dar la vara din cele 8 etajate de la 3001 vor fi 6 odata cu intrarea in circulatie a lui Sibiu-Mangalia dar tot e bine caci vara in cursul saptamani 6 etajate fac fata iar in week-end le umple fata de 3-4 cu cate s-a mers in ultimile 2 veri in week-end-uri. |
| | | CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3415 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania-2016 Lun 04 Ian 2016, 13:40 | |
| R 2143/2144 Simeria-Hunedoara-Simeria(20-55)+(20-55)+(20-55)+(20-54)
R 2045 Simeria-Arad(20-55)+(20-55)+(20-55)+(20-54)
R 2708 Ilia-Petrosani(20-55)+(20-55)+(20-54)
R 2711 Petrosani-Deva(20-54)+(20-55)+(20-55) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 13:54 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 13:56 | |
| - CristyanC a scris:
- R 2143/2144 Simeria-Hunedoara-Simeria(20-55)+(20-55)+(20-55)+(20-54)
R 2045 Simeria-Arad(20-55)+(20-55)+(20-55)+(20-54)
R 2708 Ilia-Petrosani(20-55)+(20-55)+(20-54)
R 2711 Petrosani-Deva(20-54)+(20-55)+(20-55) 2143\2144 care formeaza in Simeria 2045 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 13:58 | |
| 9028 21-80 + 19-80 + 19-80
9023 19-80 + 21-80 + 21-80 + 20-54 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 23:36 | |
| Din ce zice Katalyn, deduc niște recorduri pentru Galați, și anume primele 2 trenuri care au plecat cu peste 6 vagoane de la anularea grupei Ploiești Sud - București care se atașa la IR Galați - Brașov (pleca cu 8 vagoane din Galați, 1-2 AVA-uri, 5-6 20-83 și un 20-87 de obicei). De atunci din Galați nu s-a mai văzut așa tren lung până ieri. Anul trecut 1572 a plecat cu 6 vagoane din care unul etajat, iar 1776 cu doar 4 (și nu a fost buluc, 2-3 oameni în picioare). La introducerea trenurilor de București prin Urziceni, chiar și după vacanțe sau în weekenduri, acestea abia strângeau călători de 3 Desiro (cât aveau)... Asta ca să vadă cei care se îndoiesc că schimbarea trenurilor de pe M700 din Desiro cu vagoane a fost o mișcare bună. În mod normal, 1776 acum a ajuns la 4 vagoane (și sunt ocupate minim 55-60% din locuri), când el la 6 luni după introducere, pe când era cu șobolani, abia strângea călători de un automotor pe TOATĂ ruta. În rest, 1775 e relativ popular mai nou, deși are concurență grea din partea TFC și 7001, 1773-1774 sunt cam întotdeauna ocupate 50-60%, doar vinerea sau înainte de vacanțe 1773 ajunge să fie 100% luat. Cât despre 7001, ar trebui să devină tren-etalon al CFR: condiții superbe, preț atractiv...așa faci marketing, nu cu Desiro sau știu eu ce alte aberații visează unii pe forum. Pe scurt, de la 3 șobolani am ajuns astăzi la 8 vagoane, în condițiile în care în continuare cererea pentru 1776 și 1772 crește! Să-nțeleagă cine poate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 04 Ian 2016, 23:44 | |
| - mielutu zburator a scris:
- La introducerea trenurilor de București prin Urziceni, chiar și după vacanțe sau în weekenduri, acestea abia strângeau călători de 3 Desiro (cât aveau)... Asta ca să vadă cei care se îndoiesc că schimbarea trenurilor de pe M700 din Desiro cu vagoane a fost o mișcare bună.
3 Desiro = 360 locuri, 4 * 21-80 = 352 locuri, ceea ce nu prea înseamnă creştere de capacitate sau de numărul de călători. Comparaţia cu primele zile lucrătoare de după Anul Nou nu îşi are rostul, în perioada asta toate trenurile sunt pline, se întoarce lumea din vacanţe şi concedii. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 05 Ian 2016, 00:02 | |
| Ce spun eu, ce înțelege el... Minunea de tren pleca, de obicei, cu un șobolan clasa a 2-a ȘI ATÂT (lasă-mă cu hârtiile tale, că e IR și musai avea și clasa 1, ascultă-l pe ăla care a stat și pozat și filmat trenul ăsta de ceva ori) și în el am numărat la plecare, odată, exact 15 călători. Să vezi ce războaie am dus acasă să-i întorc pe bunici la tren, au mers O DATĂ cu săgețica și le-a ajuns. Le-am explicat că e cu vagoane, că acum e tren cum trebuie, etc., și cu greu au înțeles. La fel și cu prieteni de-ai mei. Eu am spus că de obicei pleca cu un șobolan, iar acum pleacă cu 4 vagoane - mergi în gară și uită-te la el. De asemenea, am spus că rareori erau atât de mulți fraieri care să muște țeapa asta, șobolan la 62 de lei, încât nici după vacanțe nu se umpleau 3 șobolani, iar acum ce vedem, 8 vagoane?
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 05 Ian 2016, 09:28 | |
| 1572 nu trebuie comparat cu fosta ramura 1578 a trenului 1732. Trenul asta si-a pierdut calatorii de cand cu limitarea vitezei pe Faurei-Buzau. Nu vad care este minunea cu 8 vagoane, pe 1 mai 2014 tin minte ca a a avut 9 etajate, iar in 2011 si 2012 avea duminica 10-11 vagoane.
P.S.1772/1775 a avut in unele zile ale anului 2015 si 7 vagoane. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 06 Ian 2016, 09:19 | |
| IR 1572 nu trebuie deloc comparat cu ramura 1578 in primul rand pentru ca 1578 circula dimineata iar 1572 circula 8 ore mai tarziu.
Nu este nicio minune 8 vagoane, lucrul asta se repeta de cateva ori pe an la marile sarbatori : Anul, Nou, Paste, Mini-vacanta de 1 mai, Mini-vacanta de Rusalii, Mini-vacanta de 1 decembrie si Craciun cand numarul calatorilor se dubleaza in anumite cazuri.
Exista vreo poza/filmare cu IR-ul Galati-Buc.Nord cu 9 etajate ?
|
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 06 Ian 2016, 10:21 | |
| Da, fotografia este realizata de Onofrei Sergiu Gabriel.
sursa: Facebook-ul sau
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/v/t1.0-9/577716_4080804997248_780184805_n.jpg?oh=e09179e57c4dc93c85aa324162887c5a&oe=570ECF1E |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 06 Ian 2016, 10:37 | |
| Wow asta da tren, de asta am si intrebat daca exista poza/filmare cu trenul asta. Cele mai lungi trenuri cu etajate din ultimi ani au fost pe M800 de 1 mai si in sezon.
Totusi a picat joia 1 mai 2014 deci a fost week-end prelungit atunci pana duminica 4 mai, trenul a avut 5 etajate + Acvila ca au fost multi care au plecat acasa pentru mini-vacanta de 1-4 mai printre care si studenti, pe retur in 1 mai 2014 nu a avut multi calatori dar la dus pe sensul Bucuresti-Galati chiar a fost nevoie de cele 9 vagoane.
Eu casutasem si in urma pe forum la topicul cu compunerea trenurilor din zona datei de 1 mai 2014 si nu gasisem nicio postare, e bine acum ca am vazut acest tren lung. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Joi 07 Ian 2016, 00:27 | |
| Katalyne vezi că anul trecut după Revelion 1572 a plecat în 6 vagoane, etajat + clasa 1 + 4 clasa a doua, iar 1776 a plecat cu 4 vagoane mari și late... La fel și după Paști, 1776 a târât 3 vagoane + supliment și 1572 a avut parcă 6 vagoane, între care cele 2 cușete faimoase. E un mare progres, oricum față de anul trecut și într-o zi normală călătorii sunt mult mai mulți decât erau acum 1 an, 1 an și jumătate. Se vede că un raport calitate-preț bun ademenește publicul, care renunță la mizeriile de dube ale GSM și aleg trenul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |