| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+68Petre_IFTE VeV Andrei Andras TER200 soulcage yeu1 ets2oltromânia CristianSM baiazid teoiasi miguel1975 marius664 florin29sv Jhonyla razvan - trenuri sibiustation Mihay Traveller mariuscfrbucuresti alex.barac.5 AlexCFRB lifetec c o r v i n marius_catalin84 riciu alex1987 Dionis cristi ar theblackstigx Jurnal Feroviar DUAL madalin98 TonyGFR AeroX kristi kkk sorinache96 Vlad Singeorzan didinul Norbi ldh80 radubd ALEXCFR cardinal alex.alexus.tm qew00 bubu IonutCFR2009 mureseanu_976 COSTACHE MIHAIL cfr500 dan tm allred florin94 stefan_br Adrian78 Katalin4653 mielutu zburator Vitosa Nesebar AndiCFR Adirmvl cristy79 Dr2005 92Dragos CristyanC Katalyn Luca tgv Andrey_tm 72 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 01 Mar 2016, 22:02 | |
| 01.03.2016 R 5005/5115/5303 EA1 809+(36-16)+(2*26-16) R 5021/5026+EA1 160+823+(2*26-16)+(36-16) IR 461 GM +(21-80)+(21-43) R 9437 GM 1101 +(2*20-55)+(19-80) IR 1662 PHOENIX 004 TRICOLOR+EA1 567+(84-87)+(2*21-76)+(10-90)+(2*21-86) IR 1773 GM 1295+(3*20-83)+(19-83) IR 1774 GM+(3*20-83)+(19-83) R 11071 GM+(20-54)+(19-56 002) R 5060 EA+(19-54)+(19-83) IR 1652 EA+(4*22-76/96)+(30-76)+(21-86)+(21-76) IR 1651 EA1 769+(5*22-76/96)+(21-76)+(30-76) R 5008 EA+TE ACVILA R 5010 EA+TE ACVILA R 8203 EA+(2*26-16) R 5110 EA+(19-54)+(3*26-16)+(20-54) IR 1752 EA+(21-86)+(3*21-76)+(10-91) IR 1657 EA+(2*21-76)+(30-76)+(2*21-86)
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 01 Mar 2016, 22:07 | |
| Si trebuie sa-ti bati joc de un serviciu pe Buc.Nord-Timisoara doar pe baza faptului ca la intoarcere ar fi dublu si nu ai nevoie de el ? Penibil. Sunt atatea si atatea trenuri/vagoane care merg goale mureau cu 1 vagon in plus ?
La 1527/1526 ce scuza mai au asta cel putin are 4 vagoane si jumatate de clasa 2-a dar nu are vagon de clasa 1-a in vreme ce trenurile de 2h30' de pe Buc-Ct au 2 vag clasa 2-a si 1 vag de clasa 1-a.
|
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 07:48 | |
| De cand e criza de vagoane nu le mai arunca degeaba, ideea e ca aceste 2 sunt o pereche totusi care completa unul pe altul, nu are 73 bar pentru ca il are 1691, iar 73 e plin la intoarcere din Timisoara deci cei mai multi cliensi are pe Timis-Bucuresti si nu are 1691 clasa I fiind ca o are 73 , iar in sensul spre capitala e mai solicitat vagonul de clasa intai decat invers. Asta e. Eu nu suport deloc compunerea trenurilor din acest an, 72-73 trebuie sa reapara cu vagonul bar pe tot parcursul, 1691 cu clasa I , iar Ister si Dacia cu vagon restaurant tot drumul plus 3 vagoane de clasa a 2-a fiecare. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 08:12 | |
| Nu vad care era problema sa aiba si IR 1691 Buc.Nord-Timisoara vagon de clasa 1-a, are totusi 14 opriri si parcurge cei 533 km in 9h20' nu exista scuza privind lipsa vagonului de clasa 1-a la un astfel de tren in vreme ce aveam trenuri IR de 2-3-4 ore cu 3 vagoane din care 1 e de clasa 1-a.
Cat despre IR 73 Budapesta-Timsisoara-Buc.Nord l-am vazut si eu la sosirea in Buc.Nord in data de 02 mai 2015 si nu speria pe nimeni calatori de maxim 3 vagoane.
Vagoanele noastre de Restaurant adica 88-96 Bord-Restaurant nu mai sunt apte de iesirea din tara nu stiu ce norme nu indeplinesc si ca sa nu stea cu orele pe la Arad caci la Curtici e criza de linii le-au bagat grupa de Simeria la "Dacia" iar la "Ister" noroc cu acel mini-bar 89-87. Acum ce sa zic daca "Dacia" ar mai fi avut grupa de Budapesta poate ca aruncau un mini-bar si pe "Dacia" asa cum e in prezent toate cele 5 vagoane ( 6 in sezon ) merg pana la Viena si nu se merita atatea manevre pentru in Budapesta pentru o jumatate de vagon.
Intrebare : De ce nu face CFR si ceva vagoane restaurant pentru zilele in care traim ca de clasa 2-a ( si zvonuri ca vor face si de clasa 1 ) tot spun ca anul asta vor scoate 30 de vagoane 21-76 9XX si 15 vagoane 21-90 dar la serviciul asta Restaurant sa modernizeze 88-96-urile sa le faca apte sa treaca dincolo la unguri si austrieci.
Sa vedem la vara pe ce sezoniere vor circula vagoanele Bar-Bistro si Bord-Restaurant ca vara trecuta au fost cateva perechi.
De vagoane de clasa 2-a suntem satuii cu astea 30 de 21-76 9xxx si 15 21-90 modernizate cam ar trebui sa ne oprim cu vagoanele de clasa. Avem deja destule vagoane noi care stau cu revizia expirata la ce nevoie alte vagoane modernizate gen 21-76 9xx.
Mai degraba puteau sa faca 25 vagoane 21-76 9xx, cele 15 21-90 promise si 5-6 vagoane adevarate cu spati de biciclete cum au bulgari si alti nu glume de vagoane gen 83-76/84-96 cu 8 rasteluri de biciclete sau mai rau 84-83 cu doar 2 rasteluri de biciclete.
Si la capitolul vagon de clasa 1-a se puteau face 10-15-20 vagoane jumatate clasa 1-a si jumatate clasa 2-a, 4 compartimente clasa 1-a ( 24 locuri ) despartit de clasa 2-a prin 2 usi unde sa gasim un automat de rontaieli si pe partea cealalta unul de cafea/ceai iar apoi salonul de clasa 2-a de pana la maxim 40-48 locuri depinde din ce vagon s-ar face special pentru trenurile cu calatori putini la clasa 1-a. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 11:28 | |
| Asa e. 21-76 900 este versiunea low cost2 a lui 21-87. Avem 20-83 pe Constanta nu este nevoie de alte vagoane care dupa 2 ani vor sta la gard. De ce nu modernizeaza toate DWA-urile in Abmee cum exista MAV Abmz si Bmee compartimentat ori semi-salom plus o parte ( cam 5 vagoane) cum ai zis tu clasa I + restaurant ceva de genul ca la slovacii si cehii , toate apte pentru trafic international. Daca era dupa mine trageam un regulament la tren IR cu parcurs de peste 500km este obligatoriu sa aiba serviciul bar/restaurant. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 12:08 | |
| La planurile de achizitie care sunt in desfasurare adica achizitionarea de rame electrice si automotoare anul asta sau in timp nu ar mai fi nevoie de alte vagoane noi. E drept daca sunt fonduri aprobate sau alte surse e si pacat sa nu profitam de ele si sa faca ceva cum este si cazul la cele 30 de vagoane seria 21-76 9xx si cele 15 vagoane 21-90 premium modernizate.
In rest trebuie doar revizuite acele vagoane noi seriile 21-87, 21-86, 21-76 si clasele 1-a aferentele acestor serii gen 10-70/90/91 sunt 3 astfel de vagoane unul langa altul in Grivita mi se pare ca toate sunt seria 10-90 nu prea se vede bine si nu stiu daca le-am facut poza din tren.
Atat ne mai trebuie :
1. 1 etajat seria XX-16 cu tot parterul pentru biciclisti adica pe o parte 18 rasteluri si pe partea cealalta 15 strapotine. Un astfel de etajat are 6 geamuri la parter iar la seria 84-16 sunt 6 rasteluri si 5 strapontine la 2 geamuri restul de 4 geamuri sunt cu cate 8 locuri adica 32 locuri.
2. 10 vagoane gen 39-XX jumatate clasa 2-a si jumatate clasa 1-a pentru trenurile IR formate din 3 vagoane dinc are 1 este de clasa 1-a.
3. 5-6-7 vagoane clasa 2-a din care jumatate sa fie clasa 2-a salon sau compartimente nu conteaza asta acum si cealalta jumatate rasteluri si strapontine pentru biciclete si biciclisti care sa circule pe rutele/trenurile cele mai folosite de biciclisti eventual la acest tip de vagon s-ar putea amenaja si un compartiment special pentru persoanele cu handicap cum este la 84-83.
In rest cum am spus si mai sus revizuite vagoanele noi care stau pe tusa si schimbate odata Alstomurile 20-76 de pe trenurile de 16 ore cum e 1745/1746 iar in locul lor sa bage 22-96/76 care e cam acelasi lucru cu 20-76 doar ca au comparitimente cu 5 locuri si prize.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18761 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24341 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 12:29 | |
| - 92Dragos a scris:
- Asa e. 21-76 900 este versiunea low cost2 a lui 21-87. Avem 20-83 pe Constanta nu este nevoie de alte vagoane care dupa 2 ani vor sta la gard. De ce nu modernizeaza toate DWA-urile in Abmee cum exista MAV Abmz si Bmee compartimentat ori semi-salom plus o parte ( cam 5 vagoane) cum ai zis tu clasa I + restaurant ceva de genul ca la slovacii si cehii , toate apte pentru trafic international. Daca era dupa mine trageam un regulament la tren IR cu parcurs de peste 500km este obligatoriu sa aiba serviciul bar/restaurant.
Eu zic ca ar fi timpul sa se opreasca cu modernizatul in vagoanele salon sunt 100buc de 21-76 50buc 21-86 50buc 20-83 21-80 trebuiau modernizate in 21-70 ca la PKP modernizate si toate vagoanele 21-90 pentru trenuri de noapte |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 12:48 | |
| Adrian78 asa am zis si eu avem destule uite statistica :
21-87 = 30 buc. 20-87 = 7 buc 20-83 = 50 buc 21-76 = 99 buc 21-86 = 45 buc.
+ plus mini-bar-urile 89-87 ( 20 buc ) si care or mai fi sper sa nu fi uitat ceva. + cele 30 bucati anuntate pentru seria 21-76 9XX.
Si la clasa 1-a avem destule saloane
10-70 = 8 buc 10-70 1XX =8 buc 10-91 = 13 buc 10-90 = 13 buc 10-90 1XX = 5 buc 19-83 1XX = 5 buc 19-83 = 12 bucati sau mai mult.
Deci avem undeva la 231 vagoane salon ( 21-87/86/76, 20-87/83 ) + 30 bucati 21-76.9XX ajungem la 261 vagoane salon de clasa 2-a.
Si la clasa 1-a avem minim 64 vagoane salon.
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 14:10 | |
| Se mai anunta ca 59 de vagoane vor primi climaizare. Vor fi si din cele 20-76? |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mier 02 Mar 2016, 14:41 | |
| - c2016 a scris:
- Se mai anunta ca 59 de vagoane vor primi climaizare. Vor fi si din cele 20-76?
Desigur daca e sa ne gandim.. nu prea au alte serii. Sper sa fie dotate cu cate doua prize / compartiment. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 04 Mar 2016, 09:36 | |
| De dimineata
IR 1644 : 200, 200, 71-31, 22-96, 30-76, 22-96 + 21-86, 21-86, 10-70.1XX.
R 3001 : 7 etajate in loc de 8.
IR 1631 : 21-87, 21-87, 19-83.102, 84-96, 21-87 + 3 vagoane goale : 10-70.1XX, Cuseta 40-31/70, 21-90. |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Vin 04 Mar 2016, 22:45 | |
| Arad 4.03.2016 3116 - GM+20-54+20-54+20-54 3117 - DA+20-54+19-54+20-55 2045 - EC +4* 20-54/55 1822 - EA +44-31+71-31+20-49.0+20-76+30-76+20-76+20-76 2214 - AM 1000 2213 - EC+AM 1000 2374 - EA +4*20-54/55 |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Dum 06 Mar 2016, 20:29 | |
| 06.03.2016 R 5108/5010 EA 908+TE ACVILA 004+(26-16)+(19-54) IR 1663 EA+(84-87)+(3*21-87)+(30-76) R 5105 EA+(20-55)+(36-16) R 5211/5113/5209 EA+(20-55)+(26-16) R 7363 EA+(20-83)+(26-16) R 8203 EA+(2*20-54)+(19-54) IR 1651 EA+(6*22-76/96)+(30-76) R 5005 EA1 809+(36-16)+(2*26-16) IR 1657 EA+(2*21-76)+(30-76)+(2*21-86) R 5059 EA+(20-55)+(26-16) IR 1665 EA 583+(2*21-76)+(2*21-86)+(10-91)+(84-87) R 5011 EA+(2*20-55)+(19-55) R 5023 EA+TE ACVILA IR 1633 EA+(3*20-83)+(19-83) IR 1659 EA+(21-86)+(3*21-76)+(10-91)+(89-87) R 3007 EA1 055+(2*26-16)+(36-16) R 5007 EA+(2*26-16)+(36-16) |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 07 Mar 2016, 09:28 | |
| IR 1664 : 21-70, 19-70, 21-70 + 22-96, 22-96, 30-76, 84-83, 94-83. IR 1655 : 21-70, 19-70, 21-70.
IR 473 : 71-70, 40-70, 89-76, 10-91, 21-76, 21-76, 21-76. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 07 Mar 2016, 17:56 | |
| 472 ieri: 21-76 + 10-91 + 89-76 + 40-70 + 71-70 _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|