|
| UZ-Ucraina | |
|
+37get. florin29sv Sabik Vale_ntin marius664 ciprian71 alex.alexus.tm baiazid alex1987 LanceR cfr500 92Dragos Re6/6 alliens Katalyn TER200 apmatei Adirmvl kristi kkk riciu DUAL Adrian78 mielutu zburator Luna didinul TVlad ldh80 Nesebar dan tm Dr2005 delfinson razvan - trenuri cristi CFR mardaryroby Codrut1985 COSTACHE MIHAIL discoid21 41 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Dum 04 Sept 2016, 21:56 | |
| Sint convins ca intr-un alt climat politic ar fi trenuri UZ din Sighetul Marmatiei spre interiorul Ucrainei nu doar locale cum au fost cindva.Ceva asemnantor cu trenurile MAV din Romania spre Budapesta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Lun 05 Sept 2016, 01:30 | |
| Da, s-ar putea introduce tren UZ pe ecartament larg Kyiv-Sighet si retur prin Valea Viseului, momentan este doar Kyiv-Rakhiv, nu ar fi greu sa fie prelungit la Sighet macar cu 2-3 vagoane dar UZ nu colaboreaza cu CFR iar zona/populatia are de suferit. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Lun 05 Sept 2016, 01:57 | |
| Maramureseni nu se duc in Ucraina mai mult de 100 de km. Nu merg moldoveni de la noi La Odesa sau Kiev.
Poate doar de la Satu Mare si Suceava pana la Lviv si retur. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Lun 05 Sept 2016, 09:19 | |
| Ucraina nu este în UE... asta înseamnă paşaport, înseamnă control vamal strict, iar ucrainenii au nevoie de viză ca să vină la noi. E greu să deschizi puncte de frontieră spre state non-UE, pur şi simplu MAI şi ANAF - Direcţia Vămilor îţi refuză din start orice tentativă (există vreo 3 puncte rutiere construite şi ţinute închise cu Ucraina, unul cu Serbia). De fapt, ei refuză şi trecerile cu Ungaria şi Bulgaria, pe motiv că o să intrăm în Schengen în câţiva (zeci de) ani şi nu rentează (sunt minim 4 treceri rutiere cu Ungaria şi una cu Bulgaria realizate şi ţinute închise).
Da, ştiu că acum e vorba de punctele de trecere a frontierei existente, dar mai e loc pentru altele. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 06 Sept 2016, 12:01 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Chiar nu conteaza, conteaza sa ai bilet valabil si nu poti cumpara bilete daca nu ai pasaport cu tine, am vazut ca si ei umbla cu pasaportul dupa ei.
Am uitat sa pun asta: http://uz.gov.ua/ mai sus.
Alea modernizate au prize, se vede si intr-o poza, in trenul Odesa-Kyiv sus langa butoanele pentru iluminat este priza, in alea vechi am vazut ca au prize pe hol si cineva avea telefonul la incarcat deci functioneaza, per total e ok. - Documentul de identitate intern (adica buletinul sau cartea de identitate) la ei se numeste tot pasaport, practic un cetatean ucrainean poate avea doua pasapoarte: pasaport propriu-zis (intern) = buletin/carte de identitate si pasaport extern (folosit pt calatoriile internationale). - Asa este, la intercity, expres si trenurile cu vagoane de dormit modernizate sunt prize peste tot, la vagoanele mai vechi sunt pize doar pe coridor si functioneaza intotdeauna. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 06 Sept 2016, 12:10 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Da, s-ar putea introduce tren UZ pe ecartament larg Kyiv-Sighet si retur prin Valea Viseului, momentan este doar Kyiv-Rakhiv, nu ar fi greu sa fie prelungit la Sighet macar cu 2-3 vagoane dar UZ nu colaboreaza cu CFR iar zona/populatia are de suferit.
Stii doar ca au existat, pana acum cativa ani trenuri locale pt micul trafic de frontiera de la Rahau/Rakhiv la Sighet si retur, dar au fost anulate le cererea serviciului vamal roman, pt ca erau mereu pline de tigari de contrabanda. Deci de asta s-au anulat, nu ca nu ar exista o colaborare intre caile ferate, in protocoalele de buna vecinatate si colaborare semnate de Porosenko si Iohannis la Bucuresti si Kiev este explicit prevazut un punct pt imbunatatirea comunicatiilor intre cele doua tari; in urma acelui protocol au aprut trenurile Bucuresti/Suceava - Vadul Siret, vagonul Kiev - Bucuresti, autobuzele Bucuresti - Cernauti si Bucuresti - Odesa si, in curand, linia aeriana Bucuresti - Kiev si retur. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12285 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 06 Sept 2016, 12:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ucraina nu este în UE... asta înseamnă paşaport, înseamnă control vamal strict, iar ucrainenii au nevoie de viză ca să vină la noi. E greu să deschizi puncte de frontieră spre state non-UE, pur şi simplu MAI şi ANAF - Direcţia Vămilor îţi refuză din start orice tentativă (există vreo 3 puncte rutiere construite şi ţinute închise cu Ucraina, unul cu Serbia). De fapt, ei refuză şi trecerile cu Ungaria şi Bulgaria, pe motiv că o să intrăm în Schengen în câţiva (zeci de) ani şi nu rentează (sunt minim 4 treceri rutiere cu Ungaria şi una cu Bulgaria realizate şi ţinute închise).
Da, ştiu că acum e vorba de punctele de trecere a frontierei existente, dar mai e loc pentru altele. Dar daca ar fi la putere un guvern care ar vrea sa intensifice relatiile cu Ucraina si Republica Moldova, iar un prim-ministru ar da dispozitie celor de la politie de frontiera si directia vamilor sa deschida in maxim sa spunem cateva luni, noi puncte de trecere a frontierei (atat feroviare cat si rutiere) cu Republica Moldova si Ucraina, cei de la politia de frontiera si directia vamilor ar aveea obligatia legala sa le deschida ? Adica este vorba aici de vointa politica, sau si de modificare a legislatiei ? |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 06 Sept 2016, 12:18 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Totusi e bine ca intre Solotvyno (Slatina) si Sighet sunt doar 6 km. Deci cine vrea sa viziteze Ucraina, poate folosi gara din Solotvyno fara probleme. Treci granita fara sa platesti sume aberante la tren / taxi / autocar si de acolo iei trenul ucrainean care oricum este ieftin.
La Sighetul Marmatiei se poate trece granita pe jos in Slatina/Solotvino, practic cele doua orase sunt unite, fiind despartite de podul peste Tisa care constituie si granita inte Romania si Ucraina. De la Sighet (podul peste Tisa), unde e punctul de frontiera, si pana la gara din Slatina, nu faci mai mult de 10-15 minute pe jos, excluzand inca vreo 10 minute care se pierd cu formalitatile vamale de pe ambele parti. Din Slatina se poate lua zilnic trenul spre Liov/Lviv, la ora 17,25, sosire la 6,20; retur, Liov/Lviv (20,40) - Slatina/Solotvino (9,00). In Slatina exista si un consulat al Romaniei cu atributii pt toata regiunea Transcarpatia. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 06 Sept 2016, 12:49 | |
| - ldh80 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Ucraina nu este în UE... asta înseamnă paşaport, înseamnă control vamal strict, iar ucrainenii au nevoie de viză ca să vină la noi. E greu să deschizi puncte de frontieră spre state non-UE, pur şi simplu MAI şi ANAF - Direcţia Vămilor îţi refuză din start orice tentativă (există vreo 3 puncte rutiere construite şi ţinute închise cu Ucraina, unul cu Serbia). De fapt, ei refuză şi trecerile cu Ungaria şi Bulgaria, pe motiv că o să intrăm în Schengen în câţiva (zeci de) ani şi nu rentează (sunt minim 4 treceri rutiere cu Ungaria şi una cu Bulgaria realizate şi ţinute închise).
Da, ştiu că acum e vorba de punctele de trecere a frontierei existente, dar mai e loc pentru altele.
Dar daca ar fi la putere un guvern care ar vrea sa intensifice relatiile cu Ucraina si Republica Moldova, iar un prim-ministru ar da dispozitie celor de la politie de frontiera si directia vamilor sa deschida in maxim sa spunem cateva luni, noi puncte de trecere a frontierei (atat feroviare cat si rutiere) cu Republica Moldova si Ucraina, cei de la politia de frontiera si directia vamilor ar aveea obligatia legala sa le deschida ?
Adica este vorba aici de vointa politica, sau si de modificare a legislatiei ? Tocmai ca avem o administratie care doreste intensificarea relatiilor romano-ucrainiene, in urma protocoalelor semnate la Bucuresti si Kiev la vizitele celor 2 presedinti si a acordurilor semnate de cele doua guverne, s-a hotarat: deschiderea a 3 noi puncte de frontiera intre Romania si Ucraina: Vicovu de Sus (Suceava) - Crasna/Krasnoilsk (Cernauti) - pe partea romana s-au terminat deja lucrarile, pe partea ucraineana inca se lucreaza, lucrarile fiind intarziate datorita lipsei de fonduri, (Ucraina fiind momentan angrenata in luptele din est), Racovăţ (Botosani) - Proboteşti/Diakivţi (Cernauti) - pe partea romana s-au terminat deja lucrarile, pe partea ucraineana inca se lucreaza, Isaccea (Tulcea) - Cartal/Orlivka (Odesa) - se lucreaza de ambele parti. Tot in acele documente interstatale s-a prevazut si deschiderea unui nou consulat roman la Slatina/Solotvino (a fost inaugurat deja) si intensificarea cailor de comunicatie - astfel au aparut deja trenurile Bucuresti/Suceava - Vadul Siret, vagonul Kiev - Bucuresti, autobuzele Bucuresti - Cernauti si Bucuresti - Odesa si, in curand, linia aeriana Bucuresti - Kiev si retur. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12285 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 06 Sept 2016, 12:55 | |
| In accelasi sens, ar fi de dorit si reintroducerea trenurilor UZ in trafic local de frontiera pe la Valea Viseului- Sighetul Marmatiei- Câmpulung la Tisa, a unui tren Sighetul Marmatiei- Lvov, dar si a unor trenuri de calatori prin punctul de frontiera feroviara Halmeu- Diakovo. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: mocanita Ujhorod Mar 06 Sept 2016, 13:06 | |
| - redeschiderea liniei inguste de tren din Ujhorod (Transcarpatia) - trenuletul copiilor/mocanita din Ujhorod - redeschiderea liniei inguste de tren din Ujhorod (Transcarpatia) - trenuletul copiilor/mocanita din Ujhorod - redeschiderea liniei inguste de tren din Ujhorod (Transcarpatia) - trenuletul copiilor/mocanita din Ujhorod - redeschiderea liniei inguste de tren din Ujhorod (Transcarpatia) - trenuletul copiilor/mocanita din Ujhorod - redeschiderea liniei inguste de tren din Ujhorod (Transcarpatia) - trenuletul copiilor/mocanita din Ujhorod |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: Odesa by night Mar 06 Sept 2016, 16:52 | |
| - gara Odesa by night; vedere dinspre bd. Sf. Pantelimon - gara Odesa by night; vedere dinspre linii - gara Odesa by night; vedere dinspre bd. Sf. Pantelimon - tren intercity Odesa - Kiev/Kyiv- Darniţa/Darnytsia- gara Odesa by night; vedere dinspre linii - tren intercity Odesa - Kiev/Kyiv-Darniţa /Darnytsia - tren intercity Odesa - Kiev/Kyiv-Darniţa /Darnytsia - locomotiva trenului Odesa - Dnipro - gara Odesa by night; vedere dinspre linii - tren de noapte Odesa - Dnipro, 10 ore si 53 min, vagon de dormit clasa a 2-a (4 paturi in compartiment), pret bilet on-line aprox. 33 lei - tren de noapte Odesa - Dnipro, 10 ore si 53 min, vagon de dormit clasa a 2-a (4 paturi in compartiment), pret bilet on-line aprox. 33 lei - tren de noapte Odesa - Dnipro, 10 ore si 53 min, vagon de dormit clasa a 2-a (4 paturi in compartiment), pret bilet on-line aprox. 33 lei - trenul Odesa - Dnipro, tabelul cu parcursul trenului, afisat in vagon |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: mocanita Dnipro Mier 07 Sept 2016, 20:18 | |
| - trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro - trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro - trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro - trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro - trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro - trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro- trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro- trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro- trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro- trenul pe linie ingusta din Dnipro (Dnipropetrovsk) - trenuletul copiilor/mocanita din Dnipro |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 07 Sept 2016, 20:32 | |
| Interesant ca au si vagoane de ingust cu 2 tampoane , nu doar cu tamponul acela central. |
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3614 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: gara Dnipro Joi 08 Sept 2016, 00:58 | |
| - gara Dnipro - gara Dnipro - gara Dnipro, sala de asteptare - schema cailor ferate ucrainiene - Dnipro, piata garii - gara Dnipro, in sala de asteptare, loc special destinat militarilor care pleaca sau se intorc in/din zona de conflict armat din Donbas - in gara Dnipro - gara Dnipro, tren local electric - "elektrichki"- gara Dnipro, tren local electric - "elektrichki" - gara Dnipro, casele de bilete - Dnipro, mersul trenurilor - gara Dnipro - gara Dnipro, vedere dinspre linii - de la Dnipro la Ternopil, cu trenul de lung parcurs Novooleksiyivka - Liov/Lviv, 16 ore si 16 minute, vagon de dormit clasa a 2-a cu 4 paturi in compartiment, pret bilet aprox. 40 lei - de la Dnipro la Ternopil, cu trenul de lung parcurs Novooleksiyivka - Liov/Lviv, 16 ore si 16 minute, vagon de dormit clasa a 2-a cu 4 paturi in compartiment, pret bilet aprox. 40 lei - de la Dnipro la Ternopil, cu trenul de lung parcurs Novooleksiyivka - Liov/Lviv, gara Verkhivtseve |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: UZ-Ucraina | |
| |
| | | | UZ-Ucraina | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |