|
| CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. | |
|
+24deconectat marius_catalin84 mielutu zburator marius664 qew00 Vitosa 92Dragos DUAL Rarau ldh80 Luna Adirmvl Katalyn florin29sv alex.alexus.tm kasapis2007 Dr2005 cristi CFR delfinson ionutz85 dan tm AndreiStefan Iwan Nesebar 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 16:18 | |
| - dan tm a scris:
- Dar MT ar trebui sa stie ce inseamna toate inscriptiile de pe vagoane deci si S si TC si mai ales daca R este pentru Romania sau pentru Rusia, de ce unele tari apar acolo dupa initialele administratiei feroviare alte dupa indicativ iar altele doar le prezumam?
Nu ar trebui să ştie, pentru că în STI-uri sunt anumite abrevieri, în OSJD sunt altele, iar ce e pe vagonul ăla nu e nici STI, nici OSJD. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 16:31 | |
| Pai atunci nu exagera omule scrie cum vrei Bukres, Budapest London din partea mea. Imi cer scuze ca am scris despre Sirbia o tara care nu exista, am sa caut sa scriu doar oficial poate asa asa inteleg si cei din aparatul central ce vorbestea plebea.
dar te intreb inca o data: ce inseamna inscriptiile de pe vagonul UZ si respecta aceste instructiuni normele din Romania?
Statul Roman prin Ministerul transporturilor este actionarul CFR, instructiile de remorcare si frinare si celelalte se aproba si se pun in uz prin Ordin al Ministrului Transporturilor asa ca nu te mai da deoparte, spune tu ce inseamna S si TC si R si celelelalte notatii?
La celelalte postari o dai cu armonizarea legislatiei si cu normele UE, acum nu ne lasa sa orbecaim si sa ghicim daca TC e Turcia sau Cehia si daca R e Romania sau Turcia S e SERbia sau SRBIJA. O dai cu STI si OSJD, pai cine le armonizeaza si le echivaleaza sau e varza la voi acolo si nu deosebiti Serbia de Sirbia acolo e cramponarea?
Cine sa stabileasca noi? vagonul circula asa fara nici o logica fara nici regula doar ca nu e nici asa nici asa? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 18:50 | |
| Doctore tot respectul dar termina cu caterinca ieftina ca nu te prinde. Poți sa scri cum vrei pe privat însă nu vreau să ma doară ochii când o sa citesc Budapest in loc de Budapesta. Iar faptul ca ai fost acolo in delegație și vi aici să spui asta e ca și cum te-ai lauda singur. Dacă spun aici ca la banchetul de la profesionala am dansat vu Nicoleta Luciu crezi ca interesează pe cineva ? Data viitoare vino și zine că ai fost in Singapore dar cu bani tăi nu pe bani la alti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 19:30 | |
| - dan tm a scris:
- dar te intreb inca o data: ce inseamna inscriptiile de pe vagonul UZ si respecta aceste instructiuni normele din Romania?
Statul Roman prin Ministerul transporturilor este actionarul CFR, instructiile de remorcare si frinare si celelalte se aproba si se pun in uz prin Ordin al Ministrului Transporturilor asa ca nu te mai da deoparte, spune tu ce inseamna S si TC si R si celelelalte notatii? Nu ne interesează ce înseamnă literele alea, nu sunt parte din prevederile obligatorii. Vagonul are codul 62, care e dat de o întreprindere membră UIC, ceea ce înseamnă că e corespunzător normelor RIC, că de aia scrie RIC acolo. În plus, are notate pe el tensiunile de alimentare, care corespund şi ele, ba mai are şi R la ţări, deşi dacă e conform RIC, atunci nu avea nevoie de ţări acolo. Restul literelor de acolo... sunt problema UZ-ului. - dan tm a scris:
- La celelalte postari o dai cu armonizarea legislatiei si cu normele UE, acum nu ne lasa sa orbecaim si sa ghicim daca TC e Turcia sau Cehia si daca R e Romania sau Turcia S e SERbia sau SRBIJA.
O dai cu STI si OSJD, pai cine le armonizeaza si le echivaleaza sau e varza la voi acolo si nu deosebiti Serbia de Sirbia acolo e cramponarea? Toată legislaţia românească foloseşte denumirile româneşti ale ţărilor şi oraşelor, conform normelor literale în vigoare. Au fost mici probleme la transliterarea unor alfabete diferite (aşa că avem, în unele acte normative, BDJ, în altele BDZ şi în altele BDŽ). - Katalyn a scris:
- Iar faptul ca ai fost acolo in delegație și vi aici să spui asta e ca și cum te-ai lauda singur. Dacă spun aici ca la banchetul de la profesionala am dansat vu Nicoleta Luciu crezi ca interesează pe cineva ? Data viitoare vino și zine că ai fost in Singapore dar cu bani tăi nu pe bani la alti.
Am fost în Bulgaria, Grecia, Ungaria, Austria, Germania pe banii mei. E vreo problemă? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 19:45 | |
| Neinteresant atâta timp cat ai băgato pe aia cu delegația. Zici că cine știe ce ai făcut ca ai mers 2000 km. Mergi in Australia, Dubai, China pe bani tăi apoi nu mai zic nimic.
Si vezi ca e BDZ aici pe forum nici BDJ și nici BDZ cu căciuliță. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 20:23 | |
| Nu există BDZ. Ei îşi spun BDŽ, iar dacă transliterezi după regulile româneşti, folosite când s-a făcut trecerea de la alfabetul chirilic la cel latin, îţi iese BDJ. Iar noi fiind români, ar trebui să transliterăm literele chirilice după normele noastre, nu după cele bulgăreşti sau englezeşti (BDZh). Dar, oricum ai lua-o, BDZ cu Z simplu (fără căciuliţă) nu există.
De unde viză de China sau de Australia? Iar 3 - 4 mii de euro pe un bilet de avion e mult chiar şi pentru un parlamentar, d'apoi pentru un muritor de rând. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 21:17 | |
| Doctore, spui ca literele alea pe vagonul UZ nu sint obligatorii. Interesant am vazut acelasi tip de tabel cu initialele tarilor pe Taxxul MAV care vine pe la noi.Si daca ne uitam si alte locomotive il mai au pe aici prin UE, deci poate ar fi necesar si pe ale noastre care merg prin BUlgaria macar. Dar nu te contrazic poate fi asa cum spui tu.
Revenim la BDZ sau BDJ intr-o postare veche spuneai ca pe la voi se spune BDJ si ca asa ar fi corect, Ia te rog niste documente mai vechi si cauta acolo sa vezi ca se scria BDZ, SZD si JZ nu neaparat dupa regulise transliteratiei ci dupa copierea a ceea ce scria pe vagoane ca degeaba ai fi scris in documente SJD si BDZ si manevrantul (adica el care lucreaza pe teren dupa normele celor de prin MT din palat) ar fi vazut pe vagon BDZ sau SZD. Asta cu atit mai mult cu cit pe vagoanele bulgare scrie destul de mare BDZ, chiar nu inteleg de ce faci atita caz cu ce va ocupati voi mintea in palat. Exact cum ti-a scris mai sus Katalyn.
Apoi viza de China si de Australia iti iei de la ambasadele lor nu e foarte complicat sint atitia oameni care au fost pe acolo. Nu stiu daca Australia are ambasada la voi dar are la Belgrad si pentru Romania. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 22:50 | |
| @Dr2005 ca vrei sau nu, ca iti convine sau nu exista doar BDZ la fel cum la scoala am fost invatati sa scriem si sa pronuntam simplu Bulgaria sau Ungaria nu Hungary, Budapesta nu Budapest sau ce mai spuneai tu dimineata pe aici Ce incerci tu aici sa ne explici ramane doar la voi in palat pentru ca nu este corect ce spui tu aici. Ai putea totusi sa dai niste avertismente si sanctiuni ca tot iti permite mana celor care nu se conformeaza teoriilor de la palat. Ori ai acasa 10 deca de vin din zona Husi ori ne iei de prosti si vrei sa cantam dupa cum vrei tu, nu ai fi primul si nici ultimul care incearca sa faca asta aici mai ales din randul conducatorilor forumului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Dum 20 Mar 2016, 23:05 | |
| La pagina 63 găsiţi abrevierile oficiale. TC nu e printre ele. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:144:0001:0112:RO:PDF _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| | | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 21 Mar 2016, 01:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- DUAL a scris:
- Nu cred ca merge cu max 100.. Acest vagon se incadreaza in distanta de franare datorita greutatii reduse, fata de suratele lui ucrainiene de provienienta ruseasca.. O poza cu boghiul ar fi minuata.
Ce are sula cu prefectura? Un vagon cu 20t/osie poate frâna aproape la fel de bine ca unul cu 10t/osie, că de aia se poate regla forţa de frânare. Chiar şi vagoanele de marfă cu boghiu Y25cs pot circula cu 120 km/h în anumite condiţii. La vagoanele ruseşti problema nu este masa mai mare a vagonului, ci distribuitorul Matrosov care nu asigură moderabilitatea la slăbire a frânei, iar instrucţia românească spune clar că la peste 100 km/h ai nevoie de frână moderabilă la slăbire. La ruşi probabil că circulă şi cu 120.
Nu sunt expert in sistemele lor de franare dar sunt sigur ca asta nu mai e echipat cu distribuitorul vechi Matrosov nemoderabil. Si oricat ai regla tu forta de franare la un 70-38 WLABdm, e ditamai matahala, nu o sa franeze la fel cu ce ai in garnitura si risti sa rupi trenul.. Se simte diferenta cand ai un 20-49 intr-o compunere de alte 5 vagoane cu frane pe disc.. ce sa zic de asta care e mai greu cu 20 de tone. Pur si simplu dormitoarele vechi rusesti, cele care veneau pe boghiuri GP200 nu indeplineau distanta de franare la 120. Gandeste-te ca in Rusia si Ucraina sunt RIC 160 si RIC 200 si si merg cu vitezele alea,evident cu bogiuri de larga. Y25cs merge cu 120 cand are sarcina mica pe osie .. ca indeplinesc tocmai distanta de franare. Asta e unul din ala cu frana nemoderabila. Nici macar nu e inscriptionat. http://www.railfaneurope.net/pix/ua/car/kupe/Bulgaria/belorussian_cars.jpg |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 21 Mar 2016, 01:36 | |
| Cele cu frână nemoderabilă nu sunt toate inscripţionate nici când vin pe la noi... numai moldovenii le-au înmatriculat pe toate cu număr UIC.
Evident, distribuitorul e diferit la vagonul de 160 al ucrainenilor. La fel de evident e că frâna are altă putere faţă de cea de pe 20-49, tocmai pentru a putea frâna o masă mai mare. Există şi etajate apte de 160 - 200 km/h şi nu merg numai în compunere cu alte etajate.
Apropo de 20-49, un astfel de vagon are o tară de 42,6 t. Are o capacitate de 80 de călători, deci, conform valorilor standard luate în calcul (1 călător = 80 kg inclusiv bagajul), călătorii au 6,4 t. Desigur, osiile şi frânele sunt dimensionate pentru mai mult, aşa că rezistă la 16 t/osie, deci cu mult peste încărcarea teoretică a vagonului, aşa că vagonul poate frâna eficient până la 64 t. Vagonul ucrainean are tara de 57t. Are 30 de locuri, deci 2,4 t, rezultă 59,4 t. În mod sigur frâna e dimensionată pentru o valoare mai mare, aşa că nu ar trebui să fie probleme când vagonul e utilizat alături de vagoanele noastre, iar forţele din corpul trenului nu ar trebui să fie mai mari decât la compunerile care conţin etajate alături de vagoanele normale. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 21 Mar 2016, 01:46 | |
| Ale moldovenilor sunt toate cu frana nemoderabila.. pentru astea nu as baga mana in foc ca e nemoderabila. Referitor la raspunsul lui 92dragos cred ca trenul avea trasa de 100 tocmai pentru a permite UZ/RZD sa mai scape cate un nemoderabil, ca parcul lor pana recent era pentru larga iar pentru astialalti cateva vagoane mai rasarite ce scapau spre Belin , Paris si cam atat... De cand le-a facut Siemens bucati noi .. (este unu de ajunge si la Sofia) s-or mai 'civilizat' si ei .. De fapt in toata istoria lor, rusii nu au venit niciodata cu ceva competitiv si nou pe piata.. tot ce au, au copiat, sau au primit prin cumparare de licenta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 21 Mar 2016, 09:01 | |
| În mod sigur au frână moderabilă la defrânare, că altfel nu puteau circula la noi cu 120 km/h.
Nu ştiu ce mai face Siemens pentru ruşi, pentru că importul de material rulant (şi o groază de alte chestii) e interzis prin lege în Federaţia Rusă (cu excepţia produselor fabricate în Belarus şi Kazahstan), ca răspuns la sancţiunile economice impuse de UE după anexarea Crimeei. Desigur, dacă Siemens are o fabrică în interiorul Uniunii Vamale, poate produce acolo. Vagoanele noi se fac la uzinele din oraşul Tver, probabil având ca ,,model de referinţă" vagoanele Siemens livrate până în 2015, când au fost interzise importurile. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 21 Mar 2016, 09:52 | |
| Dar instructia zice la la vagaonele de calatori 1 loc = 100 kg daca nu ma insel. Doar pentru viteze mai mari de 140km/h prevede sa se ia in calcul inscriptiile de pe vagon. inscriptiile alea i-au in calcul 80 kg/loc? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. | |
| |
| | | | CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |