Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 17:17
Are undeva salvate textele astea si le baga in forum, le gasesti repetate uneori si de doua ori pe o pagina. Normal Romania se termina la Prut doar el nu intelege asta.
partea interesanta e ca nemtii si evrei au plecat in tarile lor nu au ghibitat pe aici.
Oricum el e fiu de mic nomenclaturist , ca a scris undeva pe forum ce bine a trait inainte cind restul traiau greu.
kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5879 Data de inscriere : 03/08/2010
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 17:45
ldh80 a scris:
3. Din pacate , pentru acest tren (ca si in trecut pe vremea când circula Bulgaria Express) se pare ca depoul Suceava Nord repartizeaza cele mai uzate locomotive clasa 60/62 care le are in parc! Nu e normal asa ceva- ne facem de ras! Ar trebui fie o locomotiva clasa 82 (cu un consum de combustibil mult mai mic si mult mai potrivita pentru 3 sau 4 vagoane).
De fiecare dată când e o locomotivă clasa 82 la trenul ăsta ajunge întârziat (asta am observat eu). Nu cred că face faţă între Vadul Siret şi Vicşani, unde trebuie să urce şi cred că se cam încinge. Am pozat-o acum câteva zile. La fel se întâmpla când circula Bulgaria Express, mai puneau o locomotivă clasa 89 şi ajungea întârziat, recordul a fost de 3 ore când trenul a plecat din Vadul Siret şi nu a mai ajuns în Vicşani. Până la urmă tot mai bune sunt locomotivele clasa 60/62 (la acest tren) chiar dacă unele nu au un aspect prea plăcut.
IR381 între Vadul Siret şi Vicşani:
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 18:15
Daca mai avea si vagonul de Kiev sigur datea inapoi ))))
kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5879 Data de inscriere : 03/08/2010
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 18:19
marius664 a scris:
Daca mai avea si vagonul de Kiev sigur datea inapoi ))))
Dacă te uiţi cu o pagină inapoi vezi şi vagonul de Kiev cu locomotiva 82-0615-3.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 19:24
Mamă, zici că moare săraca locomotivă. Credeam că astea-s foarte bune pentru trenuri de 3-4 vagoane indiferent de secție.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 20:38
dan tm a scris:
Are undeva salvate textele astea si le baga in forum, le gasesti repetate uneori si de doua ori pe o pagina. Normal Romania se termina la Prut doar el nu intelege asta.
partea interesanta e ca nemtii si evrei au plecat in tarile lor nu au ghibitat pe aici.
Oricum el e fiu de mic nomenclaturist , ca a scris undeva pe forum ce bine a trait inainte cind restul traiau greu.
Orice om care este patriot si simte romaneste, va spune ca teritoriu adevarat romanesc se termina la Nistru, nu la Prut! Din cate vad, nu are rost sa va ofer argumente de natura istorica, etnica, lingvistica, etc, pe care se pare ca oricum nu le puteti intelege. Dincolo de orice aspecte economice, financiare, etc, e vorba de ceea ce simte un roman adevarat, care-si iubeste tara si poporul sau.
Si ca tot ati amintit de evrei si germani: in privinta patriotismului si a sentimentului national cred ca multi romani poate ar trebui sa ia exemplul de la ei. Germanii nu s-au speriat in 1990 de costurile reunificarii cu fosta RDG, iar evrei si-au aparat cu pretul vietii statul lor, indiferent de sacrificii.
Iar despre ce ati spus despre mine. Nu sunt fiu de nomenclaturist- dar daca as fi fost nu mi-ar fi fost rusine sa spun deschis asta (si inainte de 1989 , in randul activistilor de partid, au existat oameni de mare caracter si valoare, care au contribuit la dezvoltarea economica si sociala a Romaniei. Toata stima si tot respectul pentru oamenii precum Ion Fratila- prim secretar al judetului Vaslui in anii 1982-1987, Aneta Slivneanu- prim secretara a orasului Husi in anii 1979-1987; tata i-a cunoscut personal pe ambii sau Ioan Pavel -originar din Timisoara- prim secretar al judetului Vaslui in anii 1987-1989 sau Gheorghe Tanase)
Tata a fost merceolog, revizor contabil si sef grup depozite Husi ,in cadrul Uniunii Judetene a Cooperatiei de Consum Vaslui.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 20:46
In privinta utilizarii locomotivelor clasa 82 la tractarea acestui tren intre Suceava si Vadu Siretului.
Ca si tonaj 4 vagoane (adica cca 200 tone) nu au cum sa puna nici un fel de problema pentru acest tip de locomotiva.
Ca si rampe, trebuie de vazut exact ce rampa are sectia Vicsani- Vadu Siretului , si confruntat cu ceea ce este prevazut in cartile tehnice a acestor locomotive si cu recomandarile privind exploadarea acestor locomotive a fabricii care a modernizat aceste locomotive.
Oricum, nici aici nu ar trebui sa fie probleme. In anii 1990, o locomotiva clasa 80 (care a stat la baza modernizarii locomotivelor clasa 82), urca la Husi (unde rampa este destul de importanta) cu 4 vagoane , fara probleme deosebite. Si asta in conditiile in care o locomotiva clasa 80 aveea o putere mai mica decat o locomotiva clasa 82.
Cred ca motivul real este proasta intretinere a locomotivelor clasa 82 la depoul Suceava-Nord.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Joi 05 Mai 2016, 20:46
Ori respecti topicele daca ai ceva de spus clar si concret legat de acel topic ori daca ai chef de batut campii aiurea cauti alte forumuri, aici este forum feroviar nu forumul trairilor personale, vise si alte cele.
_________________
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 09 Mai 2016, 14:39
@ldh80
1.Trenul 380/381 are 2 garnituri adica 6 vagoane cate 3 de fiecare garnitura care merg cap-coada adica Buc.Nord-Vadul.Siret si rtetur. Aici se mai adauga 1 vagon de clasa 2-a cu spati de biciclete seria 84-96 care pleaca cu 380 din Buc.Nord si ajunge la Suceava la 13:01 care circula in fata dupa locomotiva iar la 16:01 pleaca inapoi cu perechea 381 tot in fata dupa locomotiva, se detaseaza la Suceava odata cu EA-ul si se ataseaza la trenul celalalt tot cu EA-ul. Practic vagonul asta face zilnic 900 km un drum Bucuresti-Suceava si retur.
2. Este normal sa opreasca in toate acele stati enumerate de tine decat sa care aer mai ciupeste ici colea cativa calatori.
3. Trenul circula pana la Vadul Siret nu stiu unde ai vazut tu ca ar circula la Cernauti, Kiev sau Moscova.
4. Vrei sa pari ca stie politica, istorie si geografie dar gresesti mult daca te iei dupa ce gasesti pe google.
Apropo de moldovenii de peste Prut nu noi suntem contra unirii ci ei dar ei nu fac decat sa arunce asta pe spinarea romanilor. Am avut ocazia la fostul loc de munca sa vorbesc cu destui molodoveni din Basarabia si treaba nu sta deloc cum o expui tu pe aici.
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6196 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 09 Mai 2016, 18:41
Katalyn a scris:
@ldh80
1.Trenul 380/381 are 2 garnituri adica 6 vagoane cate 3 de fiecare garnitura care merg cap-coada adica Buc.Nord-Vadul.Siret si rtetur. Aici se mai adauga 1 vagon de clasa 2-a cu spati de biciclete seria 84-96 care pleaca cu 380 din Buc.Nord si ajunge la Suceava la 13:01 care circula in fata dupa locomotiva iar la 16:01 pleaca inapoi cu perechea 381 tot in fata dupa locomotiva, se detaseaza la Suceava odata cu EA-ul si se ataseaza la trenul celalalt tot cu EA-ul. Practic vagonul asta face zilnic 900 km un drum Bucuresti-Suceava si retur.
2. Este normal sa opreasca in toate acele stati enumerate de tine decat sa care aer mai ciupeste ici colea cativa calatori.
3. Trenul circula pana la Vadul Siret nu stiu unde ai vazut tu ca ar circula la Cernauti, Kiev sau Moscova.
4. Vrei sa pari ca stie politica, istorie si geografie dar gresesti mult daca te iei dupa ce gasesti pe google.
Apropo de moldovenii de peste Prut nu noi suntem contra unirii ci ei dar ei nu fac decat sa arunce asta pe spinarea romanilor. Am avut ocazia la fostul loc de munca sa vorbesc cu destui molodoveni din Basarabia si treaba nu sta deloc cum o expui tu pe aici.
Poate domnul Ldh80 nu a calatorit cu acest tren de sare-n sus ca de ce are opriri in toate statiile mentionate de el,am impresia ca din punctul lui de vedere mai bine ar merge gol decat sa aiba calatori din statiile mentionate;mi se pare patetic sa aiba o asemenea gandire
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 09 Mai 2016, 19:32
In cazul acestui tren- care este "international" doar cu numele- nu zic ca este ceva neaparat gresit sa aibe opriri si in statii mai mici precum Mizil, Veresti sau Dolhasca- are practic aproximativ acceleasi opriri cu a unui IR obisnuit Bucuresti- Suceava.
Insa cu totul alta ar fi situatia daca acest tren ar fi un tren international adevarat- un tren direct Bucuresti- Cernauti- Kiev- Moscova! In acest caz, un astfel de tren, ar fi normal sa opreasca numai in Ploiesti Sud, Buzau, Focsani, Bacau, Roman, Pascani, Suceava, Suceava Nord, Dornesti si Vicsani, pe teritoriul actual al Romaniei.
deconectat
Numarul mesajelor : 584 Reputatie : 4121 Data de inscriere : 27/05/2015
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 09 Mai 2016, 19:57
Sa aiba opriri in Veresti, Dolhasca si Mizil, insa pe Suceava-Dornesti nu ar trebui sa opreasca. Un R Suceava-Dornesti opreste in plus fata de acest "IR" in doua halte: Danila si Tibeni si face cu 5 minute mai mult.
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3618 Data de inscriere : 24/12/2015
Subiect: vagon Kyiv/Kiev - Bucuresti si retur Lun 09 Mai 2016, 21:55
- vagonul de dormit Bucuresti - Suceava - Vadul Siret - Cernauti/Chernivtsi - Kiev/Kyiv atasat la trenul international nr. 380 in gara Suceava (Burdujeni)
- vagonul de dormit Bucuresti - Suceava - Vadul Siret - Cernauti/Chernivtsi - Kiev/Kyiv atasat la trenul international nr. 380 in gara Suceava (Burdujeni)
- tren de marfa ucrainean in gara Vicsani (frontiera), cu peste 20 de vagoane (import de cherestea din Ucraina), fotografiat din trenul international nr. 380 Bucuresti - Vadul Siret
- linia de frontiera Romania - Ucraina, fotografiata din trenul international nr. 380 Bucuresti - Vadul Siret
- gara Vadul Siret, sat Cerepcauti, raionul Adancata, regiunea Cernauti - Ucraina
- gara Vadul Siret, sat Cerepcauti, raionul Adancata, regiunea Cernauti - Ucraina
- gara internationala Vadul Siret - vagonul Bucuresti - Kiev, detasat de la trenul international nr. 380 Bucuresti - Vadul Siret, dupa ce a fost dus in zona de schimbare a boghiurilor
- gara Vadul Siret - vagonul Bucuresti - Kiev, dupa schimbarea boghiurilor, atasat la trenul local nr. 960 Vadul Siret - Cernauti/Chernivtsi (in Cernauti va fi atasat la trenul de lung parcurs nr. 118 "Bukovyna" Cernauti/Chernivtsi - Kiev/Kyiv)
- gara Vadul Siret - vagonul Bucuresti - Kiev, atasat la trenul local nr. 960 Vadul Siret - Cernauti/Chernivtsi (in Cernauti va fi atasat la trenul de lung parcurs nr. 118 "Bukovyna" Cernauti/Chernivtsi - Kiev/Kyiv)
- gara Cernauti-Sud/Chernivtsi-Pivdenii - vagonul Bucuresti - Kiev, atasat la trenul local nr. 960 Vadul Siret - Cernauti/Chernivtsi
- Bucuresti - Suceava - Vadul Siret - Cernauti - Kiev, tren international nr. 380/960/118 "Bukovyna" (vagon de dormit), duminica, Bucuresti (6,15), Suceava (13,01 - 13,21),Vadul Siret (15,40 - 17,43), Cernauti/Chernivtsi (19,10 - 19,55) - Kiev/Kyiv (8,03) - a doua zi; retur vineri, cu trenul international nr. 117/959/381 "Bukovyna" Kiev/Kyiv (20,05), Cernauti/Chernivtsi (7,10 - 9,25), Vadul Siret (11,08 - 13,40), Suceava (15,48 - 16,01), Bucuresti (22,50) - a doua zi;
PS: un mesaj scurt (de fapt doar un cuvant), atat pentru cei care, din rautate sau din interese ascunse, refuza sa accepte ca moldovenii din Basarabia sunt la fel de romani ca si cei din Romania actuala, cat si pentru cei care se dau filo-rusi peste masura si nu inteleg istoria si contextul international, prefacandu-se, din interese meschine sau din lipsa de cunostinte, ca nu inteleg rolul sanctiunilor si distantarii europenilor fata de rusi: RUSINE!!!
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 09 Mai 2016, 22:22
Ar trebui sa ma simt vizat? Moldovenii de peste Prut sint romani ca radacina etnica dar in fapt in prezent ei au alta tara si nu mai simt neaparat romaneste. A fi patriot nu inseamna sa spui ca teritoriul romanesc se termina la Nistru( asa au sustinut si rusii ca Crimeea e a lor si apoi chiar au luat-o) Dupa parerea mea a fi patriot insemana sa respecti tara in care traiesti, asadar Romania se termina la Prut, se termina la Tisa se termina la Dunare. Ca patrioti trebuie sa ne preocupe intii de toate prezentul spre a ne asigura viitorul pentru ca eventual cindva sa putem fi ceea ce a fost RFG pentru RDG sau Israelul pentru fiii rataciti. Acum nu imi e RUSINE sa sustin ca tara noastra Romania este tara din actualele granite.
delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3618 Data de inscriere : 24/12/2015
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N. Lun 09 Mai 2016, 23:16
dan tm a scris:
Ar trebui sa ma simt vizat? Moldovenii de peste Prut sint romani ca radacina etnica dar in fapt in prezent ei au alta tara si nu mai simt neaparat romaneste. A fi patriot nu inseamna sa spui ca teritoriul romanesc se termina la Nistru( asa au sustinut si rusii ca Crimeea e a lor si apoi chiar au luat-o) Dupa parerea mea a fi patriot insemana sa respecti tara in care traiesti, asadar Romania se termina la Prut, se termina la Tisa se termina la Dunare. Ca patrioti trebuie sa ne preocupe intii de toate prezentul spre a ne asigura viitorul pentru ca eventual cindva sa putem fi ceea ce a fost RFG pentru RDG sau Israelul pentru fiii rataciti. Acum nu imi e RUSINE sa sustin ca tara noastra Romania este tara din actualele granite.
Imi cer scuze, atat pt faptul ca ma abat de la subiectul forumului, cat si pt ca am fost nevoit sa intru in polemica, desi nu mi-as fi dorit, dar trebuie sa lamuresc ceva ce nu s-a perceput corect: eu ma refeream la romani si nu la Romania. Granitele sunt niste conventii umane care, de cele mai multe ori, nu se suprapun cu teritoriul locuit de o anumita populatie, nemaivorbind ca, din cele mai vechi timpuri, oamenii au inceput sa convietuiasca impreuna nemaitinand cont de originea lor etnica; eu nu am vorbit de teritorii, astazi ele au prea putina relevanta, eu m-am referit la oameni, la romani; nimeni, nici macar Stalin sau Putin, nu are dreptul sa le interzica basarabenilor, moldovenilor din stanga Prutului, sa fie la fel de romani ca si ardelenii, oltenii sau muntenii din actualele granite ale Romaniei. Ca unii dintre ei au fost dezradacinati si nu mai simt la fel de romaneste, e perfect explicabil si deloc condamnabil: 1812-1918, 1940-1941, 1944-1991 - sunt peste 150 de ani de ocupatie rusa si de deznationalizare agresiva, ca sa nu amintesc si de momentul 28 iunie 1940 controversat si mult discutat. Si ca o concluzie personala, cu care vreau sa inchei si mesajul si polemica: adevaratii patrioti nu iubesc niste granite sau niste teritorii, ci pe romani, indiferent de locul unde se afla acestia si de denumirea tarii in care se afla acestia, practic avem astazi, strict conventional, doua state romanesti de care ar trebui sa ne pese in egala masura, chiar daca vremelnic exista o granita intre ele; tara mea este acolo unde sunt romani, asta nu inseamna ca nu respect dreptul international si existenta statelor ca si entitati juridice legale.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.
CFR-UZ 380/381 Bucuresti N.-Vadul Siret-Bucuresti N.