| M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
+66IonutFanRailway Laurentiu Ciobanu Bebe TVlad Adrian78 nebunudupatrenuri DUAL MariusM Re6/6 DAS 2011 riciu NIKU24 get. marius664 kristi kkk Cipri Andrei Neculai AeroX aris86 Capsuneanu marius_catalin84 cristi ar rayldegm Andrei Andras ciprian71 Andrey_tm Katalin4653 Ionutz Vice30 billy752-istu StefanD_ IonutChircu alex_trs ravers75 baiazid Nk11 neluadi TonyGFR Norbi tcm Davee91 alex.alexus.tm NicuS mielutu zburator alex1987 COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 brutusel DPS alliens razvan - trenuri Luca tgv 92Dragos Luna dan tm Vitosa AndiCFR TudorVD vatmanul ldh80 mureseanu_976 Adirmvl Katalyn Dr2005 cristy79 mihaitzateo Nesebar 70 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 12:02 | |
| N-am vazut nici un studiu; zic doar ca nu poti muta trenurile de calatori in subteran pentru ca nu ar mai putea opri in Predeal; sa zicem ca internationalele de Viena si Budapesta le poti muta pe acolo, dar restul trebuie sa opreasca, Predeal genereaza prea multi calatori ca sa o ratezi. Chiar si asa, internationalele nici nu au grosul calatorilor din Bucuresti, ci de la Brasov incolo, sunt putini cei ce merg pe intreaga distanta, chiar si aerian ai putini calatori intre Bucuresti si Budapesta, abia umpli un ATR si nu din cauza pretului.
Asa ca nu renteaza sa suprimi oprirea din Predeal pentru doar 10 minute castig. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 13:47 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Pai va fi statie subterana la Predeal, ca la Monaco?
Legal vorbind, trenurile IC oricum opresc doar în reşedinţe de judeţ, deci NU la Predeal. Marfa e puţin probabil să meargă cu mai mult de 80 km/h. Pentru că în mod sigur OTF de marfă vor merge la tonajele maxime, nu suntem în Germania unde e plin de trenuri în regim ss, cu frână cu acţiune rapidă şi maxim 100 osii. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 13:58 | |
| Eh, poate scapam cu totul de IC-uri pana va fi gata tunelul, oricum sunt inutile. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 15:04 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- N-am vazut nici un studiu; zic doar ca nu poti muta trenurile de calatori in subteran pentru ca nu ar mai putea opri in Predeal; sa zicem ca internationalele de Viena si Budapesta le poti muta pe acolo, dar restul trebuie sa opreasca, Predeal genereaza prea multi calatori ca sa o ratezi. Chiar si asa, internationalele nici nu au grosul calatorilor din Bucuresti, ci de la Brasov incolo, sunt putini cei ce merg pe intreaga distanta, chiar si aerian ai putini calatori intre Bucuresti si Budapesta, abia umpli un ATR si nu din cauza pretului.
Asa ca nu renteaza sa suprimi oprirea din Predeal pentru doar 10 minute castig. Chiar is curios cate încasări face statia Predeal mai ales la ce reportaje am văzut la.tv cu depopularea orașului plus că multe trenuri opresc pentru verificarea aerului la.urma.trenului fiind vârf de panta |
|
| |
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5134 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 16:07 | |
| "N-am vazut nici un studiu; zic doar ca nu poti muta trenurile de calatori in subteran pentru ca nu ar mai putea opri in Predeal"
Om trăi si om vedea... |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 17:33 | |
| Din observatiile mele, care bat Valea Prahovei foarte des (mai mult de jumatate din biletele mele anuale sunt pe ruta asta) pot sa confirm ca Predealul genereaza mai multi calatori decat Azuga sau Campina, la un nivel comparabil cu Sinaia si Busteni, tot timpul anului.
Si majoritatea sunt turisti, in primul rand este statiune turistica, n-are legatura ca e oras sau nu. Daca e iarna si e zapada pentru schi/sanie, peronul este plin dupa-amiaza la intoarcerea spre Ploiesti/Bucuresti.
Ar fi o greseala imensa sa pui trenurile de calatori sa nu mai opreasca la Predeal, e ca si cum ai muta Gara de Nord la periferia orasului. |
|
| |
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5134 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 17:41 | |
| Deci tie ti se pare logic ca in afara de constructia tunelului, sa se reabiliteze si linia veche existenta intre Azuga si Timisul de jos la acelasi standarde cu linia Bucuresti-Azuga ? |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 17:45 | |
| Cu exceptia vitezei ce nu poate fi crescuta din motive evidente, da, si linia intre Predeal si Timisu de jos trebuie reabilitata. Intre Azuga si Predeal este deja reabilitata pana in capul X al statiei Predeal.
Nu poti sa deconectezi feroviar Predealul, pierzi o gramada de incasari; ai partia de schi, ai complexul 3 Brazi, ai drumetii care urca pe diverse poteci montane. Inclusiv vara ai o gramada de turisti aici.
Nu pot sa ma pronunt, dar mi-e ca Sighisoara nu are atat de multi calatori cat are Predealul si cu toate astea nu se gandeste nimeni sa suprime opririle acolo.
Plus ca nu-i ca si cum trenurile de calatori ar avea o asa mare problema cu Predealul daca au toate semafoarele pe verde cand vin dinspre Brasov. Si nici nu ar mai avea probleme cu vreun eventual marfar in fata, banuiesc ca s-ar face un al treilea fir de la Dirste pana la tunel. Normal ar fi fost sa fie triplata linia inclusiv de la Chitila la Comarnic, dar ma rog... |
|
| |
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5134 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 17:52 | |
| Se pare ca ai argumente prea logice...nu ne ramane decat ca viitorul (si cei implicati direct) sa ne arate cine a avut dreptate |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 17:57 | |
| Nu am acces la argumentul suprem, si anume biletele vandute din si catre statia Predeal. Repet, ochiometric rivalizeaza cu Sinaia si cu Busteni la numarul de calatori care urca/coboara. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 01 Oct 2024, 23:49 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Nu am acces la argumentul suprem, si anume biletele vandute din si catre statia Predeal. Repet, ochiometric rivalizeaza cu Sinaia si cu Busteni la numarul de calatori care urca/coboara.
Din ce am vazut anii trecuri, iarna sunt foarte multi turisti ce merg la sky, iar peronul si incinta garii era mereu plina. Nu stiu cine a fost cu ideea acelui tunel, dar este o nebunie. Un tunel foarte costisitor care practic nici in cinci ani nu va fi gata, din momentul inceperii lucrarilor. Nu suntem Elvetia, mai bine reabilta linia actuala, nu moare nimeni daca se circula cu 80km/h dar in siguranta. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 02 Oct 2024, 09:23 | |
| Nu-i vorba de viteză, e vorba că marfarele trebuie descompuse pe relaţia Câmpina - Dârste şi la Predeal trebuie RT tranzit la ele. Asta înseamnă trafic congestionat şi costuri mari. De fapt, de la Rostock la Constanţa, Carpaţii sunt singurul obstacol care să impună fracţionarea trenurilor de marfă. Alte ţări au rezolvat sau rezolvă trecerile montane grele cu tuneluri (inclusiv pe sub Semmering e în construcţie un tunel).
Un astfel de tunel se construieşte în minimum 20 ani. Austriecii au început studiile pentru tunelul de sub Semmering în 2006, le-au terminat în 2009, proiectarea au început-o în 2012, lucrările au început în 2014 şi se speră că vor fi gata în... 2030. Tunelul lor are 27 km. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 02 Oct 2024, 10:26 | |
| Da, de asta zic ca tunelul va fi doar pentru marfa care va circula nestingherita, n-are rost sa stea dupa trenurile de calatori si acolo, iar trenurile de calatori sa rateze oprirea din Predeal pentru doar 10 minute. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 02 Oct 2024, 19:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu-i vorba de viteză, e vorba că marfarele trebuie descompuse pe relaţia Câmpina - Dârste şi la Predeal trebuie RT tranzit la ele. Asta înseamnă trafic congestionat şi costuri mari. De fapt, de la Rostock la Constanţa, Carpaţii sunt singurul obstacol care să impună fracţionarea trenurilor de marfă. Alte ţări au rezolvat sau rezolvă trecerile montane grele cu tuneluri (inclusiv pe sub Semmering e în construcţie un tunel).
Un astfel de tunel se construieşte în minimum 20 ani. Austriecii au început studiile pentru tunelul de sub Semmering în 2006, le-au terminat în 2009, proiectarea au început-o în 2012, lucrările au început în 2014 şi se speră că vor fi gata în... 2030. Tunelul lor are 27 km. Nu se descompun toate.Tonajul.la.simpla.e 1000t ,cu impingatoare până în 2000t și cu intercala.si impingatoare ce depășește 2000t.Nu e că pe.alte secții unde s-au interzis tonajul cu locomotiva impingatoare Problema este că la.noi operatorii vor să ducă 2500t într-un singur tren in loc să facă doua trenuri mai usoare dar la noi trebuie doi mecanici trebuie sa avem be de lucru și șefii de tren și RTVistul Plus că la.altii se împing trenurile de către orice operator nu că la.noi GFR și CFR Marfă nu accepta alți OTFisti sa ii împingă și blochează linii cu orele Nu se va face la.noi tunelul ăla.prea repede și 10 km cred că se fac in 10 ani minim și cu costuri de minim.5 MLD de.euro |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 03 Oct 2024, 08:12 | |
| La noi cred ca de 10 ani e santier la CF fara tunele ce sa mai faca tunel. Normal ar trebui sanctionati cumva OTF daca au tren care ar trebui impins dar nu programeaza si impingatore. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
| |
|
| |
| M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|