Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

In jos 
+66
IonutFanRailway
Laurentiu Ciobanu
Bebe
TVlad
Adrian78
nebunudupatrenuri
DUAL
MariusM
Re6/6
DAS 2011
riciu
NIKU24
get.
marius664
kristi kkk
Cipri Andrei Neculai
AeroX
aris86
Capsuneanu
marius_catalin84
cristi ar
rayldegm
Andrei Andras
ciprian71
Andrey_tm
Katalin4653
Ionutz
Vice30
billy752-istu
StefanD_
IonutChircu
alex_trs
ravers75
baiazid
Nk11
neluadi
TonyGFR
Norbi
tcm
Davee91
alex.alexus.tm
NicuS
mielutu zburator
alex1987
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
brutusel
DPS
alliens
razvan - trenuri
Luca tgv
92Dragos
Luna
dan tm
Vitosa
AndiCFR
TudorVD
vatmanul
ldh80
mureseanu_976
Adirmvl
Katalyn
Dr2005
cristy79
mihaitzateo
Nesebar
70 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Urmatorul
AutorMesaj
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 12:02

N-am vazut nici un studiu; zic doar ca nu poti muta trenurile de calatori in subteran pentru ca nu ar mai putea opri in Predeal; sa zicem ca internationalele de Viena si Budapesta le poti muta pe acolo, dar restul trebuie sa opreasca, Predeal genereaza prea multi calatori ca sa o ratezi. Chiar si asa, internationalele nici nu au grosul calatorilor din Bucuresti, ci de la Brasov incolo, sunt putini cei ce merg pe intreaga distanta, chiar si aerian ai putini calatori intre Bucuresti si Budapesta, abia umpli un ATR si nu din cauza pretului.

Asa ca nu renteaza sa suprimi oprirea din Predeal pentru doar 10 minute castig.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 13:47

Laurentiu Ciobanu a scris:
Pai va fi statie subterana la Predeal, ca la Monaco?
Legal vorbind, trenurile IC oricum opresc doar în reşedinţe de judeţ, deci NU la Predeal.

Marfa e puţin probabil să meargă cu mai mult de 80 km/h. Pentru că în mod sigur OTF de marfă vor merge la tonajele maxime, nu suntem în Germania unde e plin de trenuri în regim ss, cu frână cu acţiune rapidă şi maxim 100 osii.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 13:58

Eh, poate scapam cu totul de IC-uri pana va fi gata tunelul, oricum sunt inutile.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 15:04

Laurentiu Ciobanu a scris:
N-am vazut nici un studiu; zic doar ca nu poti muta trenurile de calatori in subteran pentru ca nu ar mai putea opri in Predeal; sa zicem ca internationalele de Viena si Budapesta le poti muta pe acolo, dar restul trebuie sa opreasca, Predeal genereaza prea multi calatori ca sa o ratezi. Chiar si asa, internationalele nici nu au grosul calatorilor din Bucuresti, ci de la Brasov incolo, sunt putini cei ce merg pe intreaga distanta, chiar si aerian ai putini calatori intre Bucuresti si Budapesta, abia umpli un ATR si nu din cauza pretului.

Asa ca nu renteaza sa suprimi oprirea din Predeal pentru doar 10 minute castig.

Chiar is curios cate încasări face statia Predeal mai ales la ce reportaje am văzut la.tv cu depopularea orașului plus că multe trenuri opresc pentru verificarea aerului la.urma.trenului fiind vârf de panta
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 16:07

"N-am vazut nici un studiu; zic doar ca nu poti muta trenurile de calatori in subteran pentru ca nu ar mai putea opri in Predeal"

Om trăi si om vedea...
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 17:33

Din observatiile mele, care bat Valea Prahovei foarte des (mai mult de jumatate din biletele mele anuale sunt pe ruta asta) pot sa confirm ca Predealul genereaza mai multi calatori decat Azuga sau Campina, la un nivel comparabil cu Sinaia si Busteni, tot timpul anului.

Si majoritatea sunt turisti, in primul rand este statiune turistica, n-are legatura ca e oras sau nu. Daca e iarna si e zapada pentru schi/sanie, peronul este plin dupa-amiaza la intoarcerea spre Ploiesti/Bucuresti.

Ar fi o greseala imensa sa pui trenurile de calatori sa nu mai opreasca la Predeal, e ca si cum ai muta Gara de Nord la periferia orasului.
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 17:41

Deci tie ti se pare logic ca in afara de constructia tunelului, sa se reabiliteze si linia veche existenta intre Azuga si Timisul de jos la acelasi standarde cu linia Bucuresti-Azuga ?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 17:45

Cu exceptia vitezei ce nu poate fi crescuta din motive evidente, da, si linia intre Predeal si Timisu de jos trebuie reabilitata. Intre Azuga si Predeal este deja reabilitata pana in capul X al statiei Predeal.

Nu poti sa deconectezi feroviar Predealul, pierzi o gramada de incasari; ai partia de schi, ai complexul 3 Brazi, ai drumetii care urca pe diverse poteci montane. Inclusiv vara ai o gramada de turisti aici.

Nu pot sa ma pronunt, dar mi-e ca Sighisoara nu are atat de multi calatori cat are Predealul si cu toate astea nu se gandeste nimeni sa suprime opririle acolo.

Plus ca nu-i ca si cum trenurile de calatori ar avea o asa mare problema cu Predealul daca au toate semafoarele pe verde cand vin dinspre Brasov. Si nici nu ar mai avea probleme cu vreun eventual marfar in fata, banuiesc ca s-ar face un al treilea fir de la Dirste pana la tunel. Normal ar fi fost sa fie triplata linia inclusiv de la Chitila la Comarnic, dar ma rog...
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5134
Data de inscriere : 13/03/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 17:52

Se pare ca ai argumente prea logice...nu ne ramane decat ca viitorul (si cei implicati direct) sa ne arate cine a avut dreptate
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 17:57

Nu am acces la argumentul suprem, si anume biletele vandute din si catre statia Predeal. Repet, ochiometric rivalizeaza cu Sinaia si cu Busteni la numarul de calatori care urca/coboara.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMar 01 Oct 2024, 23:49

Laurentiu Ciobanu a scris:
Nu am acces la argumentul suprem, si anume biletele vandute din si catre statia Predeal. Repet, ochiometric rivalizeaza cu Sinaia si cu Busteni la numarul de calatori care urca/coboara.
Din ce am vazut anii trecuri, iarna sunt foarte multi turisti ce merg la sky, iar peronul si incinta garii era mereu plina. Nu stiu cine a fost cu ideea acelui tunel, dar este o nebunie. Un tunel foarte costisitor care practic nici in cinci ani nu va fi gata, din momentul inceperii lucrarilor. Nu suntem Elvetia, mai bine reabilta linia actuala, nu moare nimeni daca se circula cu 80km/h dar in siguranta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMier 02 Oct 2024, 09:23

Nu-i vorba de viteză, e vorba că marfarele trebuie descompuse pe relaţia Câmpina - Dârste şi la Predeal trebuie RT tranzit la ele. Asta înseamnă trafic congestionat şi costuri mari. De fapt, de la Rostock la Constanţa, Carpaţii sunt singurul obstacol care să impună fracţionarea trenurilor de marfă. Alte ţări au rezolvat sau rezolvă trecerile montane grele cu tuneluri (inclusiv pe sub Semmering e în construcţie un tunel).

Un astfel de tunel se construieşte în minimum 20 ani. Austriecii au început studiile pentru tunelul de sub Semmering în 2006, le-au terminat în 2009, proiectarea au început-o în 2012, lucrările au început în 2014 şi se speră că vor fi gata în... 2030. Tunelul lor are 27 km.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMier 02 Oct 2024, 10:26

Da, de asta zic ca tunelul va fi doar pentru marfa care va circula nestingherita, n-are rost sa stea dupa trenurile de calatori si acolo, iar trenurile de calatori sa rateze oprirea din Predeal pentru doar 10 minute.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeMier 02 Oct 2024, 19:55

Dr2005 a scris:
Nu-i vorba de viteză, e vorba că marfarele trebuie descompuse pe relaţia Câmpina - Dârste şi la Predeal trebuie RT tranzit la ele. Asta înseamnă trafic congestionat şi costuri mari. De fapt, de la Rostock la Constanţa, Carpaţii sunt singurul obstacol care să impună fracţionarea trenurilor de marfă. Alte ţări au rezolvat sau rezolvă trecerile montane grele cu tuneluri (inclusiv pe sub Semmering e în construcţie un tunel).

Un astfel de tunel se construieşte în minimum 20 ani. Austriecii au început studiile pentru tunelul de sub Semmering în 2006, le-au terminat în 2009, proiectarea au început-o în 2012, lucrările au început în 2014 şi se speră că vor fi gata în... 2030. Tunelul lor are 27 km.

Nu se descompun toate.Tonajul.la.simpla.e 1000t ,cu impingatoare până în 2000t și cu intercala.si impingatoare ce depășește 2000t.Nu e că pe.alte secții unde s-au interzis tonajul cu locomotiva impingatoare
Problema este că la.noi operatorii vor să ducă 2500t într-un singur tren in loc să facă doua trenuri mai usoare dar la noi trebuie doi mecanici trebuie sa avem be de lucru și șefii de tren și RTVistul
Plus că la.altii se împing trenurile de către orice operator nu că la.noi GFR și CFR Marfă nu accepta alți OTFisti sa ii împingă și blochează linii cu orele
Nu se va face la.noi tunelul ăla.prea repede și 10 km cred că se fac in 10 ani minim și cu costuri de minim.5 MLD de.euro
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2024, 08:12

La noi cred ca de 10 ani e santier la CF fara tunele ce sa mai faca tunel.
Normal ar trebui sanctionati cumva OTF daca au tren care ar trebui impins dar nu programeaza si impingatore.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
Sus 
Pagina 36 din 37Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia
» IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta
» Cluj Napoca - Bucuresti - Constanta

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: