| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 15 Oct 2015, 15:51 | |
| R 5005 EA1 304+(3*26-16) IR 461 GM +(21-80)+(BDZ VAGON) R 9437 GM 1133+(21-80)+(2*20-55) IR 12774/12773 GM+(3*20-83)+(19-83)+GM IR 1662 EA 397+EA1 926+(84-87)+(5*21-76)+(21-86)+(19-70)
|
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 16 Oct 2015, 08:57 | |
| Ma aflu in IR 1526 si am noroc de o compunere foarte interesanta :
2x loco: 65-1392-3, 65-0957-4 21-87 019 20-87 006 20-83 038 21-86 010
20-76 020 20-76 028 30-76 010 20-76 039 20-76 049
In primele 4 vagoane se aflau doar cadre militare si se pare ca vor fi duse pana la Bucuresti, cu tot cu militari. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| |
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 16 Oct 2015, 11:52 | |
| - ALEXCFR a scris:
IR 12774/12773 GM+(3*20-83)+(19-83)+GM
Instructia spune ca locomotivele cu 6 osii nu au ce cauta la coada trenului. Ce cauta GM-ul la coada? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 16 Oct 2015, 13:08 | |
| Probabil ca se formeaza la peron, de aia a pus 2 locomotive. In vara asa se proceda acum se rotesc garniturile cu cea de pe 1632/1633. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 16 Oct 2015, 14:40 | |
| In zona Galati si Faurei am vazut trenuri regio care circulau cu EA + garnitura + EA. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 16 Oct 2015, 15:02 | |
| Circula demult un Regio Marasesti-Adjud care mergea mai departe la Bacau sau Comanesti si avea 2 garnituri si EA la coada iar la Adjud forma un Regio Adjud-Marasesti-Buzau, exista si acum IR 1552 Pl.Sud-Pl.Vest-Buc.Nord cu EA la coada dar s-a gasit fix omul care a facut 100 pagini de off-topic la linia 511 sa vorbeasca de instructi. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 16 Oct 2015, 18:17 | |
| - catalin2014 a scris:
- ALEXCFR a scris:
IR 12774/12773 GM+(3*20-83)+(19-83)+GM
Instructia spune ca locomotivele cu 6 osii nu au ce cauta la coada trenului. Ce cauta GM-ul la coada? ALEXCFR v-a indus putin in eroare prezentand compunerea de cand se forma in Bucuresti Nord la peron IR 12773 din IR 12774, si in niciun caz nu au circulat garniturile cu GM la ambele capete. Practic el a spus ce a vazut in Gara de Nord numai ca trebuia sa puna un GM in paranteza si fara semnul plus sau poate cel mai bine sa nu-l treaca deloc. Se vede ca n-a mai trecut din 14 septembrie prin gara sa vada ca s-a revenit la vechiul turnus 12774/1633/1632/12773 cu un mic sejur pentru salubrizare prin revizia de vagoane Bucuresti-Basarab. @kerpeten ali, asta era acum ceva timp cand erau combinate 5201/5401/5102 in relatia Marasesti-Adjud apoi se desparteau in cele trei directii amintite de tine. @AndiCFR, si la Focsani la regio 5107 mai intalnesti situatia cu EA la ambele capete pentru ca acolo se ataseaza la semnal garnitura venita cu tren regio 5202. On topic 18473: 76-1422 + 76-1401 la ora 14 cand am trecut prin gara erau la linia 13 cu usile inchise 1585: 2*20-83 + 19-83 + 2*20-83 grad de ocupare 100% Fiind vineri aglomeratie mare si la trenurile 1651, 346 cu opt vagoane (4 in regim intern si 4 pentru extern) si cate un nas din doua in doua vagoane si cireasa de pe tort la regio 3005 afluenta mare de calatori si neincapator in cele 4 etajate. Asa ceva n-am mai vazut decat vinerea la tfc-u 15055 pentru Buzau. Lui 3005 vinerea ii mai trebuie inca un etajat ca sa stai cat de cat lejer in el. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 16 Oct 2015, 18:53 | |
| Ieri am trecut prin Gara De Nord si am vazut acest tren si formeaza din cschimbarea garntuirii intre ele.Stiam de acest turnus. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Vin 16 Oct 2015, 19:15 | |
| De trei zile 12774 soseste la linia 2 iar 12773 pleaca numai de la linia 6. Faci confuzie cu 9112/9109 de la linia 5. La alea ai vazut tu GM la ambele capete, cel ce a adus trenul la Bucuresti fiind dezlegat si distantat de tren, logic. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 17 Oct 2015, 21:24 | |
| IR 1754 EA 174+(71-31)+)(3*22-76/96)+(20-76)+(30-76)+(2*20-83) IR 1668 EA+(71-31)+(44-31)+((21-86)+(5*21-76)+(2*10-91) IR 10602 EA1 926+(20-76)+(21-70) IR 10651 EA+(2*22-76/96)+(30-76) IR 12771 GM+(2*21-70)+(19-70) IR 1642 EA 690+(71-31)+(4*20-76)+(30-76) IR 1655 EA1 891+(2*21-70)+(19-83) IR 1581 EA1 240+(10-91)+(88-97)+(2*22-76/96) R 9021 GM+(2*21-80)+(20-55) IR 1796 EA+(4*20-49.2)+EA IR 1631 EA 247+(4*21-87)+(20-55)+(19-83)+(84-76)+(21-76) IR 1644 EA+(4*22-76/96)+(30-76) IR 1658 PHOENIX 003+(4*20-83)+(19-83) IR 1756 EC 58+(4*20-83)+(19-83) R 5072 EA 818+(2*26-16)+(20-55) R 5058 EA +(26-16)+(2*20-55) R 5006 EA1+(2*26-16)+(36-16) IR 1732 EA1 056+(2*20-83)+(19-83) IR 1650 EA+(3*21-76)+(10-91)+(20-49.2) SI AM CIRUCLAT PE FIRUL 1 INTRE SAHATENI SI ULMENI DIN CAUZA LUCRARILOR DE BURAJ LA FIRUL 2
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Sam 17 Oct 2015, 21:47 | |
| Cum reusesti sa ti minte atatea ? Poze nu cred ca poti sa faci filmari nici atat, le notezi undeva ?
Mai pune odata compunerea lui 1631 cea reala din teren ca ai pus 4 vagoane 21-87 dar ele sigur nu au fost toate la un loc. Si vezi ca 84-76 nu mai exista, ori e 83-76 ori 84-96.
Toate cele 8 vagoane de la 1631 aveau calatori ? |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 18 Oct 2015, 09:54 | |
| Da cele 7 vagaoen de la IR 1631 aveau calatori in afara de 20-55 care circula fara calatori. IR 1631 EA 247+(4*21-87)+(20-55)+(19-83)+(84-96)+(21-76) |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 18 Oct 2015, 10:49 | |
| Si cele 4 vagoane 21-87 erau toate unul langa altul ? Din postarile tale de exemplu la IR 1658 tu pui 4*20-83 desi compunerea corecta e 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 18 Oct 2015, 12:09 | |
| http://stiri.botosani.ro/stire/86410/ACS+Poli+Timisoara+vine+din+nou+cu+trenul%2C+la+Botosani%21+Anul+trecut+au+fost+abandonati+in+gara%21.html
Grupa de Botosani a lui 1766 va avea vagoane suplimentare? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|