|
| Accidente si Incidente CFR | |
|
+94Rarau George CFR Ikarus99 Vale_ntin cortexedge andreiutzu Shinkasen florrinel DPS cristi5 AeroX mishu88 Luna Vale laur 133 Daniel Trifu Tony-PH razvan - trenuri marian1967 ldh80 Sabik alex_trs ciprian71 Warrington neluadi CristyanC kristi kkk didinul saint laurentzu aris86 ets2oltromânia buldozer2 NicuS LanceR Norbi mariuscfrbucuresti marius_catalin84 euteddy @ndrey TonyGFR cristi ar sorinache96 Ony_x IonutCFR2009 cfr500 19jimmy84 Costin.H vatmanul IonutChircu alinx3330 92Dragos frank81 spiderpc cardinal TVlad Re6/6 Teodor mtk alliens c o r v i n Luca tgv AndiCFR Gabry Gabriel Vitosa DAS 2011 apmatei bubu alex.barac.5 Elful Petre_IFTE alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL tcm Dutzu Andrey_tm johnsmoke mureseanu_976 florin.lifticariu marius664 Katalyn EA025 Adirmvl Jurnal Feroviar Dr2005 DUAL Jhonyla Adisoft1991s cristi CFR Nesebar Adrian78 mielutu zburator Amiralul dan tm 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 00:19 | |
| |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8511 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 00:47 | |
| |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 01:01 | |
| Mulțumim mult pentru fotografii. Condoleanțe familiilor, iar mecanicii, odihnească-se în pace. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 01:25 | |
| Oare cat va dura pana se deschide circulatia? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 08:12 | |
| Poate problema a fost la viaduct. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 08:58 | |
| Se aude ca in 6 luni va fi gata, dar poate vor termina un fir mai repede. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 10:14 | |
| Deci o sa avem si Nessebarul pe Orsova. eu m-am gandit ca in cativa saptamani vor face firul I si se va putea circula cumva pe acolo dar e distrusa destul de mult. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:01 | |
| 6 luni???? pffff
1821/1822 trebuia deviat pe Valcea cum a mai fost si acum 15 ani cand a fost inchis defileul pentru reparatii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:05 | |
| Prin Vâlcea, pe linie simplă, cu SBW şi cu 2 schimbări de locomotivă... asta în condiţiile în care drumul e mai scurt prin Timişoara. N-ai zis tu că trenul de lung parcurs trebuie să fie pentru călătorii de lung parcurs? 6 luni e un termen decent pentru o reconstrucţie. Dar un fir, cu 5 - 10 km/h restricţie ar putea fi gata într-o săptămână sau două, depinde cum lucrează CFR S.A.. Nu mai ţin minte, la Boju după deraierea Unifertransului (chiar, tot Unifertrans era şi acolo!) cu cisterne în cât timp s-a reluat circulaţia? Sau la Romuli după ce au căzut Eacs-urile de pe viaduct? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:09 | |
| Da prin Valcea cu schimbari de locomotiva si cu SBW tot circulau pe vremuri trenurile, acum brusc nu se mai poate dar inainte se putea. Se vede cat de mult am evoluat, daca pe vremuri se putea acum nu se mai poate din cauza unor motive banale si total aiurea care de fapt nu trebuie sa existe.
Pe 300 si pe 409 nu a durat mai mult de 5 zile. |
| | | Elful
Numarul mesajelor : 110 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3945 Data de inscriere : 07/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Da, într-adevăr, întotdeauna când se întâmplă un accident de orice fel în România, neapărat sunt de vină autorităţile! Mass-media urlă şi vrea sânge de ministru, directori, şefi ş.a.m.d. ... ca şi la rutier, dacă se ciocnesc 2 pe DN1 nu e de vină unul care mergea cu 150 km/h şi depăşea pe linie continuă, ci statul că nu a făcut autostrăzi şi n-a făcut nici pasaje supraterane la ieşirea de pe orice drumeag de ţară care dă într-un DN. Aşa ne place să ne victimizăm şi să dăm mereu vina pe altcineva. Pe şefi, pe autorităţi, pe Dumnezeu, pe oricine.
Nu cred că mecanicii au vreo vină. Că nu ei fac revizia tehnică în parcurs. Deşi, la eficacitatea frânei ar fi trebuit să constate că trenul nu frânează. Iar dacă vezi că nu frânează, faci pe dracu'n patru, bagi frâna electrică, faci frână în contracurent dacă poţi, strângi frâna de mână, iar când ştii că ai declivităţi mari, curbe şi viaducte, nu ceri ,,cale liberă", ci ceri linia de evitare şi sabotul de deraiere. Abia aici ajungem la infrastructură, pentru că multe linii de evitare se termină în diverse contrucţii ridicate mai mult sau mai puţin legal în zona respectivă, astfel că niciun IDM întreg la cap nu-şi mai permite să direcţioneze materialul rulant scăpat pe linia aia.
Ar trebui văzut şi cine a făcut ultima RTV. Sunt pline raportările AFER-urlui de situaţii în care organul V nu se prezintă la tren sau procentul de frânare nu e asigurat sau e asigurat numai pe hârtie, că fizic nu mai stă nimeni să verifice toate robinetele de izolare. Au mai fost cazuri de trenuri scăpate din cauza schimbătoarelor de regim manipulate necorespunzător şi a frânelor izolate aiurea. Acum câţiva ani a scăpat un tren de la Predeal spre Braşov din cauza asta... şi ăla nu era tot de la Unifertrans/Unicom grup? Altă dată la Dej s-a înfipt un DA cu INDUSI izolat în opritorul fix al linie de evitare şi parcă tot Unifertrans scria pe ea. Ceva e în neregulă undeva, probabil la sistemul de management al siguranţei. Oare ASFR ce păzeşte? ALO! Domnu'! Esti prost sau cum? Vorbele aruncate mai sus zeflemitor sunt exact ale celor din birouri care nu cunosc situatia de pe teren. Cum sa compari calea ferata cu soseaua? Pe sosea soferul intra pe contrasens, aici nu intri tu pe alt fir, mergi pe acolo pe unde te duce. Unde ai gasit comparatia asta? Frana electrica la cate masini mai functioneaza? Linii de evitare? Voi din birouri stiti care e viteza peste schimbatoarele de cale in abatere? 30 km/h maxim pe sectii cu DT si maxim 100 pe TMV (doar pe TMV). Daca are incarcatura din categoria RID 1, 2 sau 3 ce face? Ala de la Predeal, al Unicom-ului nu avea asigurat procentul de franare, de aia a mers 15 km pana s-a oprit si viteza de 111 km/h pe banda. Cel cu schimbatoarele a fost de la CFR Marfa, ala a avut 87 km/h. Locomotiva 759 implicata si in incidentul de la Predeal era cu frana electrica defecta, al fel si la Predeal. Iar ASFR e degeaba la fel ca si voi la MT. Pe hartie toate sunt bune, insa realitatea cand va loveste nu stiti ce s-a intamplat. Du-te si mai plimba 2 hartii ca poate mai afli ceva nou. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:28 | |
| Poate ar trebui trasat pe 201 dar cu oprire in Deva Simeria-Vintu de Jos-Sibiu-Rimnicu Vilcea-Caracal, ce ar fi mare lucru? dar nuu CFR daca il baga pe acolo e in stare sa il opreasca si in babeni cu gindul ca e nod feroviar. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:33 | |
| - dan tm a scris:
- Poate ar trebui trasat pe 201 dar cu oprire in Deva Simeria-Vintu de Jos-Sibiu-Rimnicu Vilcea-Caracal, ce ar fi mare lucru? dar nuu CFR daca il baga pe acolo e in stare sa il opreasca si in babeni cu gindul ca e nod feroviar.
Acum 15 ani(nu stiu sigur daca 15 sau mai mult) a fost inchis defileul intre Valea Sadului si Livezezni iar 1821/1822 a fost trasat pe Valcea, am mers cu el special sa vad cum e pe 201 un tren zdravan cu multe vagoane si dormitoare plus cusete. Din Caracal a oprit in Piatra Olt, apoi Dragasani si Valcea dupa care Calimanesti si parca Lotru, dar nu mai stiu sigur apoi direct Sibiu, si nu ami stiu pana la Simeria unde a oprit ca am atipit. Cert e ca daca il baga pe 201 aparea si tren direct de noapte pe Bucuresti-Sibiu si retur, o ruta noua unde chiar nu e nimic in acel interval. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:47 | |
| Am uitat de Calimanesti. Da ar fi bun un tren pe acolo, nu doar malaxe. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:51 | |
| Am facut traseul la propuneri trenuri pentru 2016, a iesit ca ar ajunge in Caracal cu 2 ore intarziere, poate de asta au ales varianta 900, pe 201 si 200 bucata Simeria-Cozia e cu restrictie, nu permite viteza mare si se pierde mult timp.
App: Am trecut cu 1621 prin Miercurea Sibiu si e aproape gata lucrarea de acolo. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
| | | | Accidente si Incidente CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |