|
| Accidente si Incidente CFR | |
|
+94Rarau George CFR Ikarus99 Vale_ntin cortexedge andreiutzu Shinkasen florrinel DPS cristi5 AeroX mishu88 Luna Vale laur 133 Daniel Trifu Tony-PH razvan - trenuri marian1967 ldh80 Sabik alex_trs ciprian71 Warrington neluadi CristyanC kristi kkk didinul saint laurentzu aris86 ets2oltromânia buldozer2 NicuS LanceR Norbi mariuscfrbucuresti marius_catalin84 euteddy @ndrey TonyGFR cristi ar sorinache96 Ony_x IonutCFR2009 cfr500 19jimmy84 Costin.H vatmanul IonutChircu alinx3330 92Dragos frank81 spiderpc cardinal TVlad Re6/6 Teodor mtk alliens c o r v i n Luca tgv AndiCFR Gabry Gabriel Vitosa DAS 2011 apmatei bubu alex.barac.5 Elful Petre_IFTE alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL tcm Dutzu Andrey_tm johnsmoke mureseanu_976 florin.lifticariu marius664 Katalyn EA025 Adirmvl Jurnal Feroviar Dr2005 DUAL Jhonyla Adisoft1991s cristi CFR Nesebar Adrian78 mielutu zburator Amiralul dan tm 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam Apr 08, 2017 9:53 pm | |
| Eu nu amestec nimic, eu am întrebat cum e la locomotive.
E adevărat că la camioane aplici presiune de aer pentru frânarea de serviciu, dar în lipsa aerului rămâne blocată frâna de parcare.
P.S. nu e nevoie de adresări cu ”dvs.” |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam Apr 08, 2017 9:55 pm | |
| Insa trebuie sa explici, daca locomotiva a ramas defecta cu complesorul atunci nu e aer, iar daca nu e aer se produce frinarea. Ce anume ne scapa noua aici?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam Apr 08, 2017 10:16 pm | |
| - dan tm a scris:
- Insa trebuie sa explici, daca locomotiva a ramas defecta cu complesorul atunci nu e aer, iar daca nu e aer se produce frinarea. Ce anume ne scapa noua aici?
Nu pot sa explic daca nu știu ce s-a întâmplat efectiv Dacă nu mai merge compresorul de duce aerul din rezervor dar tot reușești să oprești trenul când presiunea din rezervor scade sub 5 ATM se deconectează locomotiva Dacă nu ai procentul asigurat degeaba ai aer dacă frânele nu reușesc să țină tonajul respectiv Dacă faci mai multe frânări unele peste altele efectul frânei nu se mai produce atunci faci frânare totala dar după dacă compresorul nu îți mai face aer trebuie să asiguri trenul cu frane de mana sau saboți Warrington la camion dacă se rupe conducătorul intre el și remorca de blochează frânele?Că la tren daca se întrerupe conducta daca se rupe trenul atunci se oprește trenul
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam Apr 08, 2017 11:05 pm, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam Apr 08, 2017 10:28 pm | |
| Ciprian la 67 de ani te duci cu nepoții in parc sau in cel mai rău caz te angajezi paznic la supermarket Cel de la Softrans care a bușit locomotivele in Curtici are de plătit 600000 de lei de unde ia banii și pentru ce pentru 2000 lei in plus pe luna? Pentru unii lacomi că ei am ajuns sa fugim sa facem regii festive că sa luăm și noi 3000 d lei când normal un mecanic ar trebui să câștige 1000 e net la norma de ore |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam Apr 08, 2017 10:50 pm | |
| Mersi Adrian
@petre IFTE
la ala m-am gindit si eu, cred ca e acolo unde incepe sa faca linia o bucla aproape completa. http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=45.445605&lon=23.235462&z=16&m=b&search=bobocu
pe adevarul am vazut mai multe poze, interesant ca mai era carbune in vagoane, nu se descarca tot la destinatie?
http://adevarul.ro/locale/hunedoara/un-tren-marfa-deraiat-hunedoara-cei-doi-mecanici-murit-Sase-vagoane-s-au-prabusit-viaduct-1_58e8ddbd5ab6550cb81447a6/index.html la TVR au trimis trenul la Hateg cu fier vechi
http://stiri.tvr.ro/doi-mecanici-de-locomotiva-au-murit-dupa-ce-un-tren-de-marfa-a-deraiat-intre-petro--ani---i-ha--eg--imagini-de-la-locul-accidentului_816360.html |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 1:16 am | |
| - Adrian78 a scris:
- Warrington la camion dacă se rupe conducătorul intre el și remorca de blochează frânele?Că la tren daca se întrerupe conducta daca se rupe trenul atunci se oprește trenul
Sigur că și la camion se blochează frânele remorcii dacă o pierzi și se rup furtunurile de aer. La camion sunt două furtunuri de aer, unul galben și unul roșu (sau cel puțin mufele sunt colorate, dacă furtunurile sunt ambele negre). Cel roșu asigură alimentarea cu aer și deblocarea frânelor, iar ruperea lui le face să se blocheze. La tren am înțeles că asta face semnalul de alarmă, golește aerul din instalație. Nu are și mecanicul un mod de a goli instalația, pentru cazuri de urgență? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 2:03 pm | |
| http://adevarul.ro/locale/hunedoara/video-detalii-infioratoare-trenul-deraiat-mecanicii-alertat-muri-garnitura-nu-mai-frane-1_58e920545ab6550cb8158059/index.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 2:13 pm | |
| - Vitosa a scris:
- http://adevarul.ro/locale/hunedoara/video-detalii-infioratoare-trenul-deraiat-mecanicii-alertat-muri-garnitura-nu-mai-frane-1_58e920545ab6550cb8158059/index.html
Daca facea proba de eficacitate in statia Banita asa cum prevede instructia nu se ajungea la asa ceva |
| | | johnsmoke
Numarul mesajelor : 98 Varsta : 52 Reputatie : 4169 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 4:34 pm | |
| - Warrington a scris:
- ...
La tren am înțeles că asta face semnalul de alarmă, golește aerul din instalație. Nu are și mecanicul un mod de a goli instalația, pentru cazuri de urgență? Are. Dar vagoanele au printre altele si schimbatoare de regim Gol/Incarcat. Astfel,altfel stange sabotul pe roata,cu alta forta,la gol, respectiv la incarcat. Daca schimbatoarele erau pe Gol,dar voagoanele erau incarcate,nici mama semnalului de alarma, sau golirea conductei generale de aer,nu va opri trenul. Nu are eficacitate. Doar franele de mana,care sunt aparte de franarea in aer. Asta e doar un exemplu cum nu se poate asigura procentul de franare,ce au zis antevorbitorii. Si primul lucru la un astfel de incident, investigatorii, sigileaza aceste schimbatoare. Sunt primele studiate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 5:05 pm | |
| Eu raman la parerea ca nu a fost asigurat procentul din cauza ca au fost vagoane cu frana izolata |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 5:06 pm | |
| La nici 24 de ore de la scrierea articolului precedent acelasi ziarist mai scrie unul dar de data asta ii umfla varsta mecanicului ajutor de la 51 la 58 de ani. Dar totusi articolul e de citit el reflectand realitatea de la calea ferata http://adevarul.ro/locale/hunedoara/marfarul-mortii-putea-provoca-dezastru-mai-mare-mecanic-locomotiva-trenul-putin-70-kilometri-ora-impact-1_58ea322c5ab6550cb81b4462/index.html |
| | | c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8510 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 11:45 pm | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum Apr 09, 2017 11:57 pm | |
| - Vitosa a scris:
- Si mai grav e ca traim in Romania lucrului bine facut!
Facut cum? Poate de mantuiala. Si poate ca acum in al 12-lea ceas (oare doar atat sa fie?) se vor trezi si politicienii nostrii din idioteniile de care le ard lor! E musai neaparat nevoie rapida de o infuzie mare de capital in infrastructura feroviara, altfel riscam cine stie maine poimaine sa mai moara si alte persoane decat cele doua de acum! Romania trezeste-te! Si treziti-va odata si voi hotilor care va tot rotiti la guvernare! Da, într-adevăr, întotdeauna când se întâmplă un accident de orice fel în România, neapărat sunt de vină autorităţile! Mass-media urlă şi vrea sânge de ministru, directori, şefi ş.a.m.d. ... ca şi la rutier, dacă se ciocnesc 2 pe DN1 nu e de vină unul care mergea cu 150 km/h şi depăşea pe linie continuă, ci statul că nu a făcut autostrăzi şi n-a făcut nici pasaje supraterane la ieşirea de pe orice drumeag de ţară care dă într-un DN. Aşa ne place să ne victimizăm şi să dăm mereu vina pe altcineva. Pe şefi, pe autorităţi, pe Dumnezeu, pe oricine. Nu cred că mecanicii au vreo vină. Că nu ei fac revizia tehnică în parcurs. Deşi, la eficacitatea frânei ar fi trebuit să constate că trenul nu frânează. Iar dacă vezi că nu frânează, faci pe dracu'n patru, bagi frâna electrică, faci frână în contracurent dacă poţi, strângi frâna de mână, iar când ştii că ai declivităţi mari, curbe şi viaducte, nu ceri ,,cale liberă", ci ceri linia de evitare şi sabotul de deraiere. Abia aici ajungem la infrastructură, pentru că multe linii de evitare se termină în diverse contrucţii ridicate mai mult sau mai puţin legal în zona respectivă, astfel că niciun IDM întreg la cap nu-şi mai permite să direcţioneze materialul rulant scăpat pe linia aia. Ar trebui văzut şi cine a făcut ultima RTV. Sunt pline raportările AFER-urlui de situaţii în care organul V nu se prezintă la tren sau procentul de frânare nu e asigurat sau e asigurat numai pe hârtie, că fizic nu mai stă nimeni să verifice toate robinetele de izolare. Au mai fost cazuri de trenuri scăpate din cauza schimbătoarelor de regim manipulate necorespunzător şi a frânelor izolate aiurea. Acum câţiva ani a scăpat un tren de la Predeal spre Braşov din cauza asta... şi ăla nu era tot de la Unifertrans/Unicom grup? Altă dată la Dej s-a înfipt un DA cu INDUSI izolat în opritorul fix al linie de evitare şi parcă tot Unifertrans scria pe ea. Ceva e în neregulă undeva, probabil la sistemul de management al siguranţei. Oare ASFR ce păzeşte? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun Apr 10, 2017 12:00 am | |
| Spre deosebire de ce spuneau la stiri ca ISU nu a putu sa ajunga cu masinile, acum vad utilaje si masini pe acolo, ba chiar de la stiri am aflat ca viaductul este peste un drum cu nume rau famat.
asta pe de o parte, pe cealalta parte din poze se poate deduce ca toti aia de pe acolo stau, unul e pe telefon intre firele caii, doi discuta in spatele lui, citiva cu miinile in buzunare pe firul celalalt, o blonda intre linii, nu se vad macaralele.In felul acesta in cit timp vor deschide traficul?
Apreciez faptul ca te-ai deplasat la fata locului sa ne aduci poze. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun Apr 10, 2017 12:04 am | |
| ASFR ce pazeste?
am mai deschis discutia asta in urma unui raport AGIFER chiar nu demult. O locomotiva DA a luat foc in Tulcea MArfuri si urmare a raportului Agifer a emis niste recomandari catre ASFR care a considerat ca nu se impun. Urmarea? alta locomotiva a luat foc tocmai din aceleasi cauza dar si mai interesant tot in Tulcea Marfuri.
Asta face ASFR, apoi cine ne garanteaza ca dupa incident nimeni nu a umblat la schimbatoarele de regim, acolo unde s-a mai putut?
Intr-un raport AGIFER se mentioneaza ca s-a intervenit la infrastructura imediat dupa incident, nu s-au conservat probele, dimpotriva s-au schimbat datele problemei pina au ajuns investigatorii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
| | | | Accidente si Incidente CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |