Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente CFR

In jos 
+94
Rarau
George CFR
Ikarus99
Vale_ntin
cortexedge
andreiutzu
Shinkasen
florrinel
DPS
cristi5
AeroX
mishu88
Luna
Vale
laur 133
Daniel Trifu
Tony-PH
razvan - trenuri
marian1967
ldh80
Sabik
alex_trs
ciprian71
Warrington
neluadi
CristyanC
kristi kkk
didinul
saint
laurentzu
aris86
ets2oltromânia
buldozer2
NicuS
LanceR
Norbi
mariuscfrbucuresti
marius_catalin84
euteddy
@ndrey
TonyGFR
cristi ar
sorinache96
Ony_x
IonutCFR2009
cfr500
19jimmy84
Costin.H
vatmanul
IonutChircu
alinx3330
92Dragos
frank81
spiderpc
cardinal
TVlad
Re6/6
Teodor
mtk
alliens
c o r v i n
Luca tgv
AndiCFR
Gabry Gabriel
Vitosa
DAS 2011
apmatei
bubu
alex.barac.5
Elful
Petre_IFTE
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
tcm
Dutzu
Andrey_tm
johnsmoke
mureseanu_976
florin.lifticariu
marius664
Katalyn
EA025
Adirmvl
Jurnal Feroviar
Dr2005
DUAL
Jhonyla
Adisoft1991s
cristi CFR
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Amiralul
dan tm
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeSam Apr 08, 2017 9:53 pm

Eu nu amestec nimic, eu am întrebat cum e la locomotive.

E adevărat că la camioane aplici presiune de aer pentru frânarea de serviciu, dar în lipsa aerului rămâne blocată frâna de parcare.

P.S. nu e nevoie de adresări cu ”dvs.”
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeSam Apr 08, 2017 9:55 pm

Insa trebuie sa explici, daca locomotiva a ramas defecta cu complesorul atunci nu e aer, iar daca nu e aer se produce frinarea. Ce anume ne scapa noua aici?

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeSam Apr 08, 2017 10:16 pm

dan tm a scris:
Insa trebuie sa explici, daca locomotiva a ramas defecta cu complesorul atunci nu e aer, iar daca nu e aer se produce frinarea. Ce anume ne scapa noua aici?


Nu pot sa explic daca nu știu ce s-a întâmplat efectiv
Dacă nu mai merge compresorul de duce aerul din rezervor dar tot reușești să oprești trenul când presiunea din rezervor scade sub 5 ATM se deconectează locomotiva
Dacă nu ai procentul asigurat degeaba ai aer dacă frânele nu reușesc să țină tonajul respectiv
Dacă faci mai multe frânări unele peste altele efectul frânei nu se mai produce atunci faci frânare totala dar după dacă compresorul nu îți mai face aer trebuie să asiguri trenul cu frane de mana sau saboți

Warrington la camion dacă se rupe conducătorul intre el și remorca de blochează frânele?Că la tren daca se întrerupe conducta daca se rupe trenul atunci se oprește trenul


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam Apr 08, 2017 11:05 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeSam Apr 08, 2017 10:28 pm

Ciprian la 67 de ani te duci cu nepoții in parc sau in cel mai rău caz te angajezi paznic la supermarket
Cel de la Softrans care a bușit locomotivele in Curtici are de plătit 600000 de lei de unde ia banii și pentru ce pentru 2000 lei in plus pe luna?
Pentru unii lacomi că ei am ajuns sa fugim sa facem regii festive că sa luăm și noi 3000 d lei când normal un mecanic ar trebui să câștige 1000 e net la norma de ore
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeSam Apr 08, 2017 10:50 pm

Mersi Adrian

@petre IFTE

la ala m-am gindit si eu, cred ca e acolo unde incepe sa faca linia o bucla aproape completa.
http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=45.445605&lon=23.235462&z=16&m=b&search=bobocu

pe adevarul am vazut mai multe poze, interesant ca mai era carbune in vagoane, nu se descarca tot la destinatie?


http://adevarul.ro/locale/hunedoara/un-tren-marfa-deraiat-hunedoara-cei-doi-mecanici-murit-Sase-vagoane-s-au-prabusit-viaduct-1_58e8ddbd5ab6550cb81447a6/index.html
la TVR au trimis trenul la Hateg cu fier vechi

http://stiri.tvr.ro/doi-mecanici-de-locomotiva-au-murit-dupa-ce-un-tren-de-marfa-a-deraiat-intre-petro--ani---i-ha--eg--imagini-de-la-locul-accidentului_816360.html
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3789
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 1:16 am

Adrian78 a scris:
Warrington la camion dacă se rupe conducătorul intre el și remorca de blochează frânele?Că la tren daca se întrerupe conducta daca se rupe trenul atunci se oprește trenul

Sigur că și la camion se blochează frânele remorcii dacă o pierzi și se rup furtunurile de aer. La camion sunt două furtunuri de aer, unul galben și unul roșu (sau cel puțin mufele sunt colorate, dacă furtunurile sunt ambele negre). Cel roșu asigură alimentarea cu aer și deblocarea frânelor, iar ruperea lui le face să se blocheze.

La tren am înțeles că asta face semnalul de alarmă, golește aerul din instalație. Nu are și mecanicul un mod de a goli instalația, pentru cazuri de urgență?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 2:03 pm

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/video-detalii-infioratoare-trenul-deraiat-mecanicii-alertat-muri-garnitura-nu-mai-frane-1_58e920545ab6550cb8158059/index.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 2:13 pm

Vitosa a scris:
http://adevarul.ro/locale/hunedoara/video-detalii-infioratoare-trenul-deraiat-mecanicii-alertat-muri-garnitura-nu-mai-frane-1_58e920545ab6550cb8158059/index.html

Daca facea proba de eficacitate in statia Banita asa cum prevede instructia nu se ajungea la asa ceva
Sus In jos
johnsmoke




Numarul mesajelor : 98
Varsta : 52
Reputatie : 4169
Data de inscriere : 04/10/2013

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 4:34 pm

Warrington a scris:
...
La tren am înțeles că asta face semnalul de alarmă, golește aerul din instalație. Nu are și mecanicul un mod de a goli instalația, pentru cazuri de urgență?
Are.
Dar vagoanele au printre altele si schimbatoare de regim Gol/Incarcat.
Astfel,altfel stange sabotul pe roata,cu alta forta,la gol, respectiv la incarcat.
Daca schimbatoarele erau pe Gol,dar voagoanele erau incarcate,nici mama semnalului de alarma, sau golirea conductei generale de aer,nu va opri trenul. Nu are eficacitate. Doar franele de mana,care sunt aparte de franarea in aer.
Asta e doar un exemplu cum nu se poate asigura procentul de franare,ce au zis antevorbitorii.
Si primul lucru la un astfel de incident, investigatorii, sigileaza aceste schimbatoare. Sunt primele studiate.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 5:05 pm

Eu raman la parerea ca nu a fost asigurat procentul din cauza ca au fost vagoane cu frana izolata
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 5:06 pm

La nici 24 de ore de la scrierea articolului precedent acelasi ziarist mai scrie unul dar de data asta ii umfla varsta mecanicului ajutor de la 51 la 58 de ani. Dar totusi articolul e de citit el reflectand realitatea de la calea ferata
http://adevarul.ro/locale/hunedoara/marfarul-mortii-putea-provoca-dezastru-mai-mare-mecanic-locomotiva-trenul-putin-70-kilometri-ora-impact-1_58ea322c5ab6550cb81b4462/index.html
Sus In jos
c o r v i n
V.I.P Member
V.I.P Member
c o r v i n


Numarul mesajelor : 3759
Varsta : 48
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 8510
Data de inscriere : 16/10/2013

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 11:45 pm

Sunt convins că imaginile date în media v-au lămurit în mare măsură asupra celor întâmplate, dar încerc să completez ce au oferit ei cu instantanee personale de la fața locului! Prima și ultima mea senzație a fost una ce ține de o liniște mormântală, liniște estompată uneori de motorul Sulzerului 120!...

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0029

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0030

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0031

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0032

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0033

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0034

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0035

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0036

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0037

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Dsc_0038

... ...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeDum Apr 09, 2017 11:57 pm

Vitosa a scris:
Si mai grav e ca traim in Romania lucrului bine facut!
Facut cum? Poate de mantuiala.
Si poate ca acum in al 12-lea ceas (oare doar atat sa fie?) se vor trezi si politicienii nostrii din idioteniile de care le ard lor!
E musai neaparat nevoie rapida de o infuzie mare de capital in infrastructura feroviara, altfel riscam cine stie maine poimaine sa mai moara si alte persoane decat cele doua de acum!
Romania trezeste-te! Si treziti-va odata si voi hotilor care va tot rotiti la guvernare!
Da, într-adevăr, întotdeauna când se întâmplă un accident de orice fel în România, neapărat sunt de vină autorităţile! Mass-media urlă şi vrea sânge de ministru, directori, şefi ş.a.m.d. ... ca şi la rutier, dacă se ciocnesc 2 pe DN1 nu e de vină unul care mergea cu 150 km/h şi depăşea pe linie continuă, ci statul că nu a făcut autostrăzi şi n-a făcut nici pasaje supraterane la ieşirea de pe orice drumeag de ţară care dă într-un DN. Aşa ne place să ne victimizăm şi să dăm mereu vina pe altcineva. Pe şefi, pe autorităţi, pe Dumnezeu, pe oricine.

Nu cred că mecanicii au vreo vină. Că nu ei fac revizia tehnică în parcurs. Deşi, la eficacitatea frânei ar fi trebuit să constate că trenul nu frânează. Iar dacă vezi că nu frânează, faci pe dracu'n patru, bagi frâna electrică, faci frână în contracurent dacă poţi, strângi frâna de mână, iar când ştii că ai declivităţi mari, curbe şi viaducte, nu ceri ,,cale liberă", ci ceri linia de evitare şi sabotul de deraiere. Abia aici ajungem la infrastructură, pentru că multe linii de evitare se termină în diverse contrucţii ridicate mai mult sau mai puţin legal în zona respectivă, astfel că niciun IDM întreg la cap nu-şi mai permite să direcţioneze materialul rulant scăpat pe linia aia.

Ar trebui văzut şi cine a făcut ultima RTV. Sunt pline raportările AFER-urlui de situaţii în care organul V nu se prezintă la tren sau procentul de frânare nu e asigurat sau e asigurat numai pe hârtie, că fizic nu mai stă nimeni să verifice toate robinetele de izolare.
Au mai fost cazuri de trenuri scăpate din cauza schimbătoarelor de regim manipulate necorespunzător şi a frânelor izolate aiurea. Acum câţiva ani a scăpat un tren de la Predeal spre Braşov din cauza asta... şi ăla nu era tot de la Unifertrans/Unicom grup? Altă dată la Dej s-a înfipt un DA cu INDUSI izolat în opritorul fix al linie de evitare şi parcă tot Unifertrans scria pe ea. Ceva e în neregulă undeva, probabil la sistemul de management al siguranţei. Oare ASFR ce păzeşte?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 12:00 am

Spre deosebire de ce spuneau la stiri ca ISU nu a putu sa ajunga cu masinile, acum vad  utilaje si masini pe acolo, ba chiar de la stiri am aflat ca viaductul este peste un drum cu nume rau famat.

asta pe de o parte, pe cealalta parte din poze se poate deduce ca toti aia de pe acolo stau, unul e pe telefon intre firele caii, doi discuta in spatele lui, citiva cu miinile in buzunare pe firul celalalt, o blonda intre linii, nu se vad macaralele.In felul acesta in cit timp vor deschide traficul?

Apreciez faptul ca te-ai deplasat la fata locului sa ne aduci poze.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitimeLun Apr 10, 2017 12:04 am

ASFR ce pazeste?

am mai deschis discutia asta in urma unui raport AGIFER chiar nu demult.
O locomotiva DA a luat foc in Tulcea MArfuri si urmare a raportului Agifer a emis niste recomandari catre ASFR care a considerat ca nu se impun. Urmarea? alta locomotiva a luat foc tocmai din aceleasi cauza dar si mai interesant tot in Tulcea Marfuri.

Asta face ASFR, apoi cine ne garanteaza ca dupa incident nimeni nu a umblat la schimbatoarele de regim, acolo unde s-a mai putut?

Intr-un raport AGIFER se mentioneaza ca s-a intervenit la infrastructura imediat dupa incident, nu s-au conservat probele, dimpotriva s-au schimbat datele problemei pina au ajuns investigatorii.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente CFR
Sus 
Pagina 36 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente la CFR si in lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: