Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente CFR

In jos 
+94
Rarau
George CFR
Ikarus99
Vale_ntin
cortexedge
andreiutzu
Shinkasen
florrinel
DPS
cristi5
AeroX
mishu88
Luna
Vale
laur 133
Daniel Trifu
Tony-PH
razvan - trenuri
marian1967
ldh80
Sabik
alex_trs
ciprian71
Warrington
neluadi
CristyanC
kristi kkk
didinul
saint
laurentzu
aris86
ets2oltromânia
buldozer2
NicuS
LanceR
Norbi
mariuscfrbucuresti
marius_catalin84
euteddy
@ndrey
TonyGFR
cristi ar
sorinache96
Ony_x
IonutCFR2009
cfr500
19jimmy84
Costin.H
vatmanul
IonutChircu
alinx3330
92Dragos
frank81
spiderpc
cardinal
TVlad
Re6/6
Teodor
mtk
alliens
c o r v i n
Luca tgv
AndiCFR
Gabry Gabriel
Vitosa
DAS 2011
apmatei
bubu
alex.barac.5
Elful
Petre_IFTE
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
tcm
Dutzu
Andrey_tm
johnsmoke
mureseanu_976
florin.lifticariu
marius664
Katalyn
EA025
Adirmvl
Jurnal Feroviar
Dr2005
DUAL
Jhonyla
Adisoft1991s
cristi CFR
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Amiralul
dan tm
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 12:53

Am vazut poze pe alt forum.

Poate acest accident sa le dea de gindit si mai repare liniile.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 13:01

Kapпaтй a scris:
6 luni???? pffff

1821/1822 trebuia deviat pe Valcea cum a mai fost si acum 15 ani cand a fost inchis defileul pentru reparatii.
Pai daca se lucreaza mai mult manual si cu tigara in gura, 6 luni nu e un termen fantezist.Eu zic totusi ca vor deschide un fir mult mai devreme

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/photos/pcb.1551687274866135/1551685721532957/?type=3&theater
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 14:19

O alta cauza a acestui accident ma gandesc ca at fi putut fi urmatoarea:


-Blocarea controlerul locomotivei pe o treapta superioara, ceea ce ar fi dus la imposibilitatea reducerii intensitatii curentului cu care erau alimentate motoarele electrice de tractiune si implicit la imposibilitatea reducerii vitezei.

Nu stiu daca locomotive electrica implicate in accident aveea montata o instalatie INDA la partea de tractiune (deoarece acest tip de instalatie a mai provocat accidente)


-In acest caz, daca asa a fost, mecanicul mai aveea doua variante de a opri trenul:

-Actionarea butonului "deconectare rapida a disjunctorului", pentru deconectarea locomotive de la alimentarea cu energie electrica

-Actionarea robinetului KD2 sau actionarea robinetului care goleste conducta generala de aer a trenului, pentru a se produce franarea pneumatica de urgenta



Insa, in cazul in care controlerul ramane blocat pe o treapta superioara, nu stiu cat effect mai poate aveea frana pneumatica.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 14:24

Eu totusi cred ca locomotiva a deraiat la iesirea de pe viaduct si vagoanele au venit din inertie.
Sus In jos
Elful

Elful


Numarul mesajelor : 110
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 07/06/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 14:26

ldh80 a scris:
Insa, in cazul in care controlerul ramane blocat pe o treapta superioara, nu stiu cat effect mai poate aveea frana pneumatica.

La fortele mari dezvoltate de o locomotiva electrica, daca ai si tractiunea si franarea exista sanse mari sa rupi trenul sau la plecarea de pe loc intensitatea pe motoare sa depaseasca 1,5 kA si sa deconecteze.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 14:34

Cam in cat timp ar putea fi gata si va fi publicat pe internet raportul definitiv de investigatie a acestui accident , din partea AFER ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 20:14

Elful a scris:
ALO! Domnu'! Esti prost sau cum? Vorbele aruncate mai sus zeflemitor sunt exact ale celor din birouri care nu cunosc situatia de pe teren.
Alo, mai uşor cu limbajul ăsta, că la următoarea abatere vei lua o pauză de meditaţie.

Elful a scris:
Frana electrica la cate masini mai functioneaza? Linii de evitare? Voi din birouri stiti care e viteza peste schimbatoarele de cale in abatere? 30 km/h maxim pe sectii cu DT si maxim 100 pe TMV (doar pe TMV).
Da, sigur, de ce să deraieze pe macaze, când poate să cadă de pe un pod? Mai încolo era un tunel, poate se înfigea în zid acolo, că era mai ieftin... ce dracu', când ai tren scăpat cauţi să-l scoţi de pe linie undeva unde să nu producă pagube şi să mai recuperezi în viaţă şi mecanicii, nu îi faci cale liberă cu 80 la oră pe curbe cu contraşină, poduri şi tuneluri. Fix ăsta e rolul liniei de evitare, să nu-ţi scape trenul în curentă.

Elful a scris:
Locomotiva 759 implicata si in incidentul de la Predeal era cu frana electrica defecta, al fel si la Predeal.
Păi şi ăla care a semnat că e bună de drum ce face? Iar dacă s-or găsi distribuitoarele manipulate greşit, ce merită revizorul de vagoane? Cei cu responsabilităţi de siguranţa circulaţiei trebuie să înţeleagă că nu mai merge doar cu hârtia... sunt puşi acolo cu un scop precis. Cine a greşit e vinovat de ucidere din culpă şi de câteva milioane bune de euro pagubă. Ce, şi asta e tot vina autorităţilor? Da, poate vina e că după faza de la Predeal, firma asta încă a mai avut certificat de siguranţă, în vreme ce Regiotransului i-a fost retras pentru câteva osii mai subţiri decât trebuia. Dar în rest, toată răspunderea este a personalul autorizat, că de aia e autorizat şi de aia lucrează la sc, ca să nu se întâmple astfel de accidente. De ce nu scapă trenuri de la CFR Călători? Sau de la RCA sau de la DB? Nu cumva pentru că acolo răspunzi cu capul dacă se întâmplă ceva? Dar la unii privaţi ce să le ceri... Unicomul scapă trenuri, la CTV se merge cu induşii dezactivaţi şi mecanicii adormiţi, GFR se suie cu locomotiva pe un vagon, alţii greşesc sensul de mers...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4750
Data de inscriere : 19/07/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 20:32

92Dragos ascris:

https://www.youtube.com/watch?v=kDrpAivS-so

M-am uitat si am un video in care este cuprinsa portiunea respectiva ( de la minutul 04.25). Observati ca deja 3 ani in urma a existat restrectie de viteza pe acolo.

Dupa cate am inteles restrictia este de 40km/h.Tragicul accident s-a intamplat la o viteza de 95km/h.Oricand se poate intampla neprevazutul, insa indiferenta a contribuit cu varf si indesat.Sa nu fi existat posibilitatea remedierii timp de 3 ani?Lipsa investitiilor e cu intentie criminala, toata tara e macinata, sute de restrictii se lasa asteptate de a fi scoase.202 e plina de restrictii, acei angajati ar fi scapat cu viata si trenul ar fi ajuns la bun sfarsit doar daca nu ar fi existat nici o restrictie si intrega linie era adusa la stadiu de proiectare.
Gandul ma duce ca pe orice linie se poate repeta accidentul.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 22:22

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
Si mai grav e ca traim in Romania lucrului bine facut!
Facut cum? Poate de mantuiala.
Si poate ca acum in al 12-lea ceas (oare doar atat sa fie?) se vor trezi si politicienii nostrii din idioteniile de care le ard lor!
E musai neaparat nevoie rapida de o infuzie mare de capital in infrastructura feroviara, altfel riscam cine stie maine poimaine sa mai moara si alte persoane decat cele doua de acum!
Romania trezeste-te! Si treziti-va odata si voi hotilor care va tot rotiti la guvernare!
Da, într-adevăr, întotdeauna când se întâmplă un accident de orice fel în România, neapărat sunt de vină autorităţile! Mass-media urlă şi vrea sânge de ministru, directori, şefi ş.a.m.d. ... ca şi la rutier, dacă se ciocnesc 2 pe DN1 nu e de vină unul care mergea cu 150 km/h şi depăşea pe linie continuă, ci statul că nu a făcut autostrăzi şi n-a făcut nici pasaje supraterane la ieşirea de pe orice drumeag de ţară care dă într-un DN. Aşa ne place să ne victimizăm şi să dăm mereu vina pe altcineva. Pe şefi, pe autorităţi, pe Dumnezeu, pe oricine.

Nu cred că mecanicii au vreo vină. Că nu ei fac revizia tehnică în parcurs. Deşi, la eficacitatea frânei ar fi trebuit să constate că trenul nu frânează. Iar dacă vezi că nu frânează, faci pe dracu'n patru, bagi frâna electrică, faci frână în contracurent dacă poţi, strângi frâna de mână, iar când ştii că ai declivităţi mari, curbe şi viaducte, nu ceri ,,cale liberă", ci ceri linia de evitare şi sabotul de deraiere. Abia aici ajungem la infrastructură, pentru că multe linii de evitare se termină în diverse contrucţii ridicate mai mult sau mai puţin legal în zona respectivă, astfel că niciun IDM întreg la cap nu-şi mai permite să direcţioneze materialul rulant scăpat pe linia aia.

Ar trebui văzut şi cine a făcut ultima RTV. Sunt pline raportările AFER-urlui de situaţii în care organul V nu se prezintă la tren sau procentul de frânare nu e asigurat sau e asigurat numai pe hârtie, că fizic nu mai stă nimeni să verifice toate robinetele de izolare.
Au mai fost cazuri de trenuri scăpate din cauza schimbătoarelor de regim manipulate necorespunzător şi a frânelor izolate aiurea. Acum câţiva ani a scăpat un tren de la Predeal spre Braşov din cauza asta... şi ăla nu era tot de la Unifertrans/Unicom grup? Altă dată la Dej s-a înfipt un DA cu INDUSI izolat în opritorul fix al linie de evitare şi parcă tot Unifertrans scria pe ea. Ceva e în neregulă undeva, probabil la sistemul de management al siguranţei. Oare ASFR ce păzeşte?
Bai ce le mai stii tu pe toate... Smile
Pana la ce s-a intamplat sambata la Merisor sa lasam organele de ancheta sa stabileasca cauzele si vinovatii. Si odihna vesnica celor trecuti in nefiinta!
Apoi daca-mi spune-ai cate investitii s-au facut la calea ferata in ultimii 10 ani mai ziceam, sau cat ati militat pentru ele voi ministerul transporturilor...eu unul bagam capul in pamant de rusine si taceam...dar cand totul e minuscul...si la voi ziua trece leafa merge stand pe...facebook, etc, sau pe drumuri...mocca...mai are rost sa discutam? Sa mai mergem si spre rutier? A, stai, ca de toate astea se ocupa altii...pai si voi astia 12 angajati din MT pentru ce mai sunteti platiti? Si hai ca m-ai facut curios, ce marete realizari are MT-ul in ultimii 10 ani?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeLun 10 Apr 2017, 23:15

Vitosa a scris:
Si hai ca m-ai facut curios, ce marete realizari are MT-ul in ultimii 10 ani?

Vai cum poti spune asa, o mare realizare, a angajat "experti" doar se vede clar. Basketball Basketball

_________________
595423Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 38 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 38 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 00:31

Vitosa a scris:
Bai ce le mai stii tu pe toate...  Smile
Pana la ce s-a intamplat sambata la Merisor sa lasam organele de ancheta sa stabileasca cauzele si vinovatii. Si odihna vesnica celor trecuti in nefiinta!
Apoi daca-mi spune-ai cate investitii s-au facut la calea ferata in ultimii 10 ani mai ziceam, sau cat ati militat pentru ele voi ministerul transporturilor...eu unul bagam capul in pamant de rusine si taceam...dar cand totul e minuscul...si la voi ziua trece leafa merge stand pe...facebook, etc, sau pe drumuri...mocca...mai are rost sa discutam? Sa mai mergem si spre rutier? A, stai, ca de toate astea se ocupa altii...pai si voi astia 12 angajati din MT pentru ce mai sunteti platiti? Si hai ca m-ai facut curios, ce marete realizari are MT-ul in ultimii 10 ani?
Tot nu înţeleg ce treabă are infrastructura cu trenul fără frâne... crezi că dacă acolo era linie de 80 km/h, cu şină UIC 60, traverse noi, stâlpi noi, totul lucrat ca la carte, nu mai deraia? Podul respectiv era reparat capital acum 2 ani, cu fonduri europene. Vom vedea raportul AGIFER, dar tare îmi e că vagoanele aveau probleme, că nu ar fi prima dată. Şi când te gândeşti că UE ne tot stresează să acceptăm ,,confidence trains", adică să nu mai facem RTV la intrarea în ţară. Păi după faza asta, nici ungurii nu o să ne mai roage să nu mai facem revizie Smile)
Investiţiile necesită bani... bani care se duc spre autostrăzi fantomă, spre parlamentari, spre tot felul de investiţii la suprapreţ... nu se duc spre calea ferată. Singura şansă sunt fondurile europene, dar, deocamdată, pe POIM nu sunt decât proiectele fazate din POS-T, pentru că AM-ul e la Ministerul Fondurilor Europene (mă rog, acum nu mai e minister separat, dar AM POIM nu e la MT). Acolo sunt banii, pe ăia trage-i de urechi că 2 ani nu au făcut nimic (de fapt, nu au fost lăsaţi să facă nimic, că sunt aceiaşi oameni care se ocupau de POS-T şi care făceau o treabă foarte bună când ţineau de MT).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 07:39

Pai si atunci de ce aceasta AM-POIM nu este trecuta din nou in subordinea MInisterului Transporturilor ?!


Eu as face altceva: sa se duca cineva din guvern in Polonia de exemplul, sa vada acolo ce autoritati se ocupa de atragerea de fonduri europene, cum sunt organizate, in subordinea carui minister sunt, etc, si sa aplice exact acceiasi organizare si in Romania!
Ca polonezii cred ca au atras destule fonduri europene pentru infrastructura lor feroviara!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 07:43

Iar legat de acest accident, cred ca AFER ar trebui (presupunând ca functionarii AFER nu ar lua spaga) sa controleze mult mai strict materialul rulant a operatorilor feroviari (atat de stat, cat si privati), dar si personalul feroviar operativ apartinand acestor operatori!

Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 12:02

ldh80 a scris:
Ca polonezii cred ca au atras destule fonduri europene pentru infrastructura lor feroviara!

Polonezii sunt altfel de oameni, de-aici pleacă problema Laughing
Sus In jos
Elful

Elful


Numarul mesajelor : 110
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 07/06/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitimeMar 11 Apr 2017, 12:14

Dr2005 a scris:

Elful a scris:
Frana electrica la cate masini mai functioneaza? Linii de evitare? Voi din birouri stiti care e viteza peste schimbatoarele de cale in abatere? 30 km/h maxim pe sectii cu DT si maxim 100 pe TMV (doar pe TMV).
Da, sigur, de ce să deraieze pe macaze, când poate să cadă de pe un pod? Mai încolo era un tunel, poate se înfigea în zid acolo, că era mai ieftin... ce dracu', când ai tren scăpat cauţi să-l scoţi de pe linie undeva unde să nu producă pagube şi să mai recuperezi în viaţă şi mecanicii, nu îi faci cale liberă cu 80 la oră pe curbe cu contraşină, poduri şi tuneluri. Fix ăsta e rolul liniei de evitare, să nu-ţi scape trenul în curentă.

Si atunci aia de la Timisu de Sus de ce nu dus trenul pe evitare? Mai ales ca in cazul aluia de la CFR Marfa avea si un tren incarcat cu lichid inflamabil care trecuse inaintea lui. Daca trenul ala se defectase si nu ii mergea statia? Liniile de evitare ar trebui folosite doar pentru trenurile care nu au personal pe el. Daca ai mecanici pe locomotiva de ce sa il trimiti in evitare, cand pe curenta e liber si poate cumva vor reusi sa opreasca trenul cu au facut aia la Predeal. Numai ca acolo nu sunt asa stranse curbele. Cand locomotivele de la Marfa (traciune si impingatoare) au pierdut pantografele? Cum era aia?

Dr2005 a scris:
Păi şi ăla care a semnat că e bună de drum ce face? Iar dacă s-or găsi distribuitoarele manipulate greşit, ce merită revizorul de vagoane? Cei cu responsabilităţi de siguranţa circulaţiei trebuie să înţeleagă că nu mai merge doar cu hârtia... sunt puşi acolo cu un scop precis. Cine a greşit e vinovat de ucidere din culpă şi de câteva milioane bune de euro pagubă. Ce, şi asta e tot vina autorităţilor? Da, poate vina e că după faza de la Predeal, firma asta încă a mai avut certificat de siguranţă, în vreme ce Regiotransului i-a fost retras pentru câteva osii mai subţiri decât trebuia. Dar în rest, toată răspunderea este a personalul autorizat, că de aia e autorizat şi de aia lucrează la sc, ca să nu se întâmple astfel de accidente. De ce nu scapă trenuri de la CFR Călători? Sau de la RCA sau de la DB? Nu cumva pentru că acolo răspunzi cu capul dacă se întâmplă ceva? Dar la unii privaţi ce să le ceri... Unicomul scapă trenuri, la CTV se merge cu induşii dezactivaţi şi mecanicii adormiţi, GFR se suie cu locomotiva pe un vagon, alţii greşesc sensul de mers...

Statul si cei din birouri nu gresesc cu nimic nu? Salarii mizere, AFER-ul doarme ca "timpul trece, banul merge" si asa ajung astfel de incidente sau accidente. Am un prieten care a dat autorizare pe proba franei, erau unii (sefi de tren) de la CFR Calatori care habar nu aveau cum sa execute proba de continuitate, nu stiau ce e proba completa si spui ca cei din birouri nu sunt vinovati? Si vezi ca schimbatoarele gol-incarcat nu le manipuleaza RTV, ci cel care pregateste trenul in vederea expedierii ca el are documentele trenului (sef tren sau magaziner), IDM este obligat sa verifice trenul la expediere, datele din aratare etc.
Iar la unguri? Vezi ca RTV-ii lor nu primesc trenul la Curtici daca nu e pus la punct din orice criteriu. Indiferent ca e eticheta RID putin rupta sau un capac desfacut, ei nu ti-l primesc.

Vezi ca la PL Chitila de la CNCF "CFR" SA sunt 6 angajati, dintre care 4 sunt sefi de ceva (birou, traverese, suruburi) in loc de 40 cum ar normal. Unde e problema? La angajatii aia care muncesc pentru 4? Sau la birouri ca mai cumpara niste costume de scafandru? Ca cine stie, maine-poimaine cazi cu trenul il Olt, Mures, Dunare etc. si iti trebuie costum sa te salvezi nu? Bravos.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente CFR
Sus 
Pagina 38 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente la CFR si in lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: