|
| Accidente si Incidente CFR | |
|
+94Rarau George CFR Ikarus99 Vale_ntin cortexedge andreiutzu Shinkasen florrinel DPS cristi5 AeroX mishu88 Luna Vale laur 133 Daniel Trifu Tony-PH razvan - trenuri marian1967 ldh80 Sabik alex_trs ciprian71 Warrington neluadi CristyanC kristi kkk didinul saint laurentzu aris86 ets2oltromânia buldozer2 NicuS LanceR Norbi mariuscfrbucuresti marius_catalin84 euteddy @ndrey TonyGFR cristi ar sorinache96 Ony_x IonutCFR2009 cfr500 19jimmy84 Costin.H vatmanul IonutChircu alinx3330 92Dragos frank81 spiderpc cardinal TVlad Re6/6 Teodor mtk alliens c o r v i n Luca tgv AndiCFR Gabry Gabriel Vitosa DAS 2011 apmatei bubu alex.barac.5 Elful Petre_IFTE alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL tcm Dutzu Andrey_tm johnsmoke mureseanu_976 florin.lifticariu marius664 Katalyn EA025 Adirmvl Jurnal Feroviar Dr2005 DUAL Jhonyla Adisoft1991s cristi CFR Nesebar Adrian78 mielutu zburator Amiralul dan tm 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 12:53 | |
| Am vazut poze pe alt forum.
Poate acest accident sa le dea de gindit si mai repare liniile. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 13:01 | |
| - Kapпaтй a scris:
- 6 luni???? pffff
1821/1822 trebuia deviat pe Valcea cum a mai fost si acum 15 ani cand a fost inchis defileul pentru reparatii. Pai daca se lucreaza mai mult manual si cu tigara in gura, 6 luni nu e un termen fantezist.Eu zic totusi ca vor deschide un fir mult mai devreme https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/photos/pcb.1551687274866135/1551685721532957/?type=3&theater |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 14:19 | |
| O alta cauza a acestui accident ma gandesc ca at fi putut fi urmatoarea:
-Blocarea controlerul locomotivei pe o treapta superioara, ceea ce ar fi dus la imposibilitatea reducerii intensitatii curentului cu care erau alimentate motoarele electrice de tractiune si implicit la imposibilitatea reducerii vitezei.
Nu stiu daca locomotive electrica implicate in accident aveea montata o instalatie INDA la partea de tractiune (deoarece acest tip de instalatie a mai provocat accidente)
-In acest caz, daca asa a fost, mecanicul mai aveea doua variante de a opri trenul:
-Actionarea butonului "deconectare rapida a disjunctorului", pentru deconectarea locomotive de la alimentarea cu energie electrica
-Actionarea robinetului KD2 sau actionarea robinetului care goleste conducta generala de aer a trenului, pentru a se produce franarea pneumatica de urgenta
Insa, in cazul in care controlerul ramane blocat pe o treapta superioara, nu stiu cat effect mai poate aveea frana pneumatica. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 14:24 | |
| Eu totusi cred ca locomotiva a deraiat la iesirea de pe viaduct si vagoanele au venit din inertie. |
| | | Elful
Numarul mesajelor : 110 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3945 Data de inscriere : 07/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 14:26 | |
| - ldh80 a scris:
- Insa, in cazul in care controlerul ramane blocat pe o treapta superioara, nu stiu cat effect mai poate aveea frana pneumatica.
La fortele mari dezvoltate de o locomotiva electrica, daca ai si tractiunea si franarea exista sanse mari sa rupi trenul sau la plecarea de pe loc intensitatea pe motoare sa depaseasca 1,5 kA si sa deconecteze. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 14:34 | |
| Cam in cat timp ar putea fi gata si va fi publicat pe internet raportul definitiv de investigatie a acestui accident , din partea AFER ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 20:14 | |
| - Elful a scris:
- ALO! Domnu'! Esti prost sau cum? Vorbele aruncate mai sus zeflemitor sunt exact ale celor din birouri care nu cunosc situatia de pe teren.
Alo, mai uşor cu limbajul ăsta, că la următoarea abatere vei lua o pauză de meditaţie. - Elful a scris:
- Frana electrica la cate masini mai functioneaza? Linii de evitare? Voi din birouri stiti care e viteza peste schimbatoarele de cale in abatere? 30 km/h maxim pe sectii cu DT si maxim 100 pe TMV (doar pe TMV).
Da, sigur, de ce să deraieze pe macaze, când poate să cadă de pe un pod? Mai încolo era un tunel, poate se înfigea în zid acolo, că era mai ieftin... ce dracu', când ai tren scăpat cauţi să-l scoţi de pe linie undeva unde să nu producă pagube şi să mai recuperezi în viaţă şi mecanicii, nu îi faci cale liberă cu 80 la oră pe curbe cu contraşină, poduri şi tuneluri. Fix ăsta e rolul liniei de evitare, să nu-ţi scape trenul în curentă. - Elful a scris:
- Locomotiva 759 implicata si in incidentul de la Predeal era cu frana electrica defecta, al fel si la Predeal.
Păi şi ăla care a semnat că e bună de drum ce face? Iar dacă s-or găsi distribuitoarele manipulate greşit, ce merită revizorul de vagoane? Cei cu responsabilităţi de siguranţa circulaţiei trebuie să înţeleagă că nu mai merge doar cu hârtia... sunt puşi acolo cu un scop precis. Cine a greşit e vinovat de ucidere din culpă şi de câteva milioane bune de euro pagubă. Ce, şi asta e tot vina autorităţilor? Da, poate vina e că după faza de la Predeal, firma asta încă a mai avut certificat de siguranţă, în vreme ce Regiotransului i-a fost retras pentru câteva osii mai subţiri decât trebuia. Dar în rest, toată răspunderea este a personalul autorizat, că de aia e autorizat şi de aia lucrează la sc, ca să nu se întâmple astfel de accidente. De ce nu scapă trenuri de la CFR Călători? Sau de la RCA sau de la DB? Nu cumva pentru că acolo răspunzi cu capul dacă se întâmplă ceva? Dar la unii privaţi ce să le ceri... Unicomul scapă trenuri, la CTV se merge cu induşii dezactivaţi şi mecanicii adormiţi, GFR se suie cu locomotiva pe un vagon, alţii greşesc sensul de mers... _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 20:32 | |
| 92Dragos ascris:
https://www.youtube.com/watch?v=kDrpAivS-so
M-am uitat si am un video in care este cuprinsa portiunea respectiva ( de la minutul 04.25). Observati ca deja 3 ani in urma a existat restrectie de viteza pe acolo.
Dupa cate am inteles restrictia este de 40km/h.Tragicul accident s-a intamplat la o viteza de 95km/h.Oricand se poate intampla neprevazutul, insa indiferenta a contribuit cu varf si indesat.Sa nu fi existat posibilitatea remedierii timp de 3 ani?Lipsa investitiilor e cu intentie criminala, toata tara e macinata, sute de restrictii se lasa asteptate de a fi scoase.202 e plina de restrictii, acei angajati ar fi scapat cu viata si trenul ar fi ajuns la bun sfarsit doar daca nu ar fi existat nici o restrictie si intrega linie era adusa la stadiu de proiectare. Gandul ma duce ca pe orice linie se poate repeta accidentul. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 10 Apr 2017, 22:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Si mai grav e ca traim in Romania lucrului bine facut!
Facut cum? Poate de mantuiala. Si poate ca acum in al 12-lea ceas (oare doar atat sa fie?) se vor trezi si politicienii nostrii din idioteniile de care le ard lor! E musai neaparat nevoie rapida de o infuzie mare de capital in infrastructura feroviara, altfel riscam cine stie maine poimaine sa mai moara si alte persoane decat cele doua de acum! Romania trezeste-te! Si treziti-va odata si voi hotilor care va tot rotiti la guvernare! Da, într-adevăr, întotdeauna când se întâmplă un accident de orice fel în România, neapărat sunt de vină autorităţile! Mass-media urlă şi vrea sânge de ministru, directori, şefi ş.a.m.d. ... ca şi la rutier, dacă se ciocnesc 2 pe DN1 nu e de vină unul care mergea cu 150 km/h şi depăşea pe linie continuă, ci statul că nu a făcut autostrăzi şi n-a făcut nici pasaje supraterane la ieşirea de pe orice drumeag de ţară care dă într-un DN. Aşa ne place să ne victimizăm şi să dăm mereu vina pe altcineva. Pe şefi, pe autorităţi, pe Dumnezeu, pe oricine.
Nu cred că mecanicii au vreo vină. Că nu ei fac revizia tehnică în parcurs. Deşi, la eficacitatea frânei ar fi trebuit să constate că trenul nu frânează. Iar dacă vezi că nu frânează, faci pe dracu'n patru, bagi frâna electrică, faci frână în contracurent dacă poţi, strângi frâna de mână, iar când ştii că ai declivităţi mari, curbe şi viaducte, nu ceri ,,cale liberă", ci ceri linia de evitare şi sabotul de deraiere. Abia aici ajungem la infrastructură, pentru că multe linii de evitare se termină în diverse contrucţii ridicate mai mult sau mai puţin legal în zona respectivă, astfel că niciun IDM întreg la cap nu-şi mai permite să direcţioneze materialul rulant scăpat pe linia aia.
Ar trebui văzut şi cine a făcut ultima RTV. Sunt pline raportările AFER-urlui de situaţii în care organul V nu se prezintă la tren sau procentul de frânare nu e asigurat sau e asigurat numai pe hârtie, că fizic nu mai stă nimeni să verifice toate robinetele de izolare. Au mai fost cazuri de trenuri scăpate din cauza schimbătoarelor de regim manipulate necorespunzător şi a frânelor izolate aiurea. Acum câţiva ani a scăpat un tren de la Predeal spre Braşov din cauza asta... şi ăla nu era tot de la Unifertrans/Unicom grup? Altă dată la Dej s-a înfipt un DA cu INDUSI izolat în opritorul fix al linie de evitare şi parcă tot Unifertrans scria pe ea. Ceva e în neregulă undeva, probabil la sistemul de management al siguranţei. Oare ASFR ce păzeşte? Bai ce le mai stii tu pe toate... Pana la ce s-a intamplat sambata la Merisor sa lasam organele de ancheta sa stabileasca cauzele si vinovatii. Si odihna vesnica celor trecuti in nefiinta! Apoi daca-mi spune-ai cate investitii s-au facut la calea ferata in ultimii 10 ani mai ziceam, sau cat ati militat pentru ele voi ministerul transporturilor...eu unul bagam capul in pamant de rusine si taceam...dar cand totul e minuscul...si la voi ziua trece leafa merge stand pe...facebook, etc, sau pe drumuri...mocca...mai are rost sa discutam? Sa mai mergem si spre rutier? A, stai, ca de toate astea se ocupa altii...pai si voi astia 12 angajati din MT pentru ce mai sunteti platiti? Si hai ca m-ai facut curios, ce marete realizari are MT-ul in ultimii 10 ani? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 00:31 | |
| - Vitosa a scris:
- Bai ce le mai stii tu pe toate...
Pana la ce s-a intamplat sambata la Merisor sa lasam organele de ancheta sa stabileasca cauzele si vinovatii. Si odihna vesnica celor trecuti in nefiinta! Apoi daca-mi spune-ai cate investitii s-au facut la calea ferata in ultimii 10 ani mai ziceam, sau cat ati militat pentru ele voi ministerul transporturilor...eu unul bagam capul in pamant de rusine si taceam...dar cand totul e minuscul...si la voi ziua trece leafa merge stand pe...facebook, etc, sau pe drumuri...mocca...mai are rost sa discutam? Sa mai mergem si spre rutier? A, stai, ca de toate astea se ocupa altii...pai si voi astia 12 angajati din MT pentru ce mai sunteti platiti? Si hai ca m-ai facut curios, ce marete realizari are MT-ul in ultimii 10 ani? Tot nu înţeleg ce treabă are infrastructura cu trenul fără frâne... crezi că dacă acolo era linie de 80 km/h, cu şină UIC 60, traverse noi, stâlpi noi, totul lucrat ca la carte, nu mai deraia? Podul respectiv era reparat capital acum 2 ani, cu fonduri europene. Vom vedea raportul AGIFER, dar tare îmi e că vagoanele aveau probleme, că nu ar fi prima dată. Şi când te gândeşti că UE ne tot stresează să acceptăm ,,confidence trains", adică să nu mai facem RTV la intrarea în ţară. Păi după faza asta, nici ungurii nu o să ne mai roage să nu mai facem revizie ) Investiţiile necesită bani... bani care se duc spre autostrăzi fantomă, spre parlamentari, spre tot felul de investiţii la suprapreţ... nu se duc spre calea ferată. Singura şansă sunt fondurile europene, dar, deocamdată, pe POIM nu sunt decât proiectele fazate din POS-T, pentru că AM-ul e la Ministerul Fondurilor Europene (mă rog, acum nu mai e minister separat, dar AM POIM nu e la MT). Acolo sunt banii, pe ăia trage-i de urechi că 2 ani nu au făcut nimic (de fapt, nu au fost lăsaţi să facă nimic, că sunt aceiaşi oameni care se ocupau de POS-T şi care făceau o treabă foarte bună când ţineau de MT). _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 07:39 | |
| Pai si atunci de ce aceasta AM-POIM nu este trecuta din nou in subordinea MInisterului Transporturilor ?!
Eu as face altceva: sa se duca cineva din guvern in Polonia de exemplul, sa vada acolo ce autoritati se ocupa de atragerea de fonduri europene, cum sunt organizate, in subordinea carui minister sunt, etc, si sa aplice exact acceiasi organizare si in Romania! Ca polonezii cred ca au atras destule fonduri europene pentru infrastructura lor feroviara! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 07:43 | |
| Iar legat de acest accident, cred ca AFER ar trebui (presupunând ca functionarii AFER nu ar lua spaga) sa controleze mult mai strict materialul rulant a operatorilor feroviari (atat de stat, cat si privati), dar si personalul feroviar operativ apartinand acestor operatori!
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 12:02 | |
| - ldh80 a scris:
- Ca polonezii cred ca au atras destule fonduri europene pentru infrastructura lor feroviara!
Polonezii sunt altfel de oameni, de-aici pleacă problema |
| | | Elful
Numarul mesajelor : 110 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3945 Data de inscriere : 07/06/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Mar 11 Apr 2017, 12:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- Elful a scris:
- Frana electrica la cate masini mai functioneaza? Linii de evitare? Voi din birouri stiti care e viteza peste schimbatoarele de cale in abatere? 30 km/h maxim pe sectii cu DT si maxim 100 pe TMV (doar pe TMV).
Da, sigur, de ce să deraieze pe macaze, când poate să cadă de pe un pod? Mai încolo era un tunel, poate se înfigea în zid acolo, că era mai ieftin... ce dracu', când ai tren scăpat cauţi să-l scoţi de pe linie undeva unde să nu producă pagube şi să mai recuperezi în viaţă şi mecanicii, nu îi faci cale liberă cu 80 la oră pe curbe cu contraşină, poduri şi tuneluri. Fix ăsta e rolul liniei de evitare, să nu-ţi scape trenul în curentă. Si atunci aia de la Timisu de Sus de ce nu dus trenul pe evitare? Mai ales ca in cazul aluia de la CFR Marfa avea si un tren incarcat cu lichid inflamabil care trecuse inaintea lui. Daca trenul ala se defectase si nu ii mergea statia? Liniile de evitare ar trebui folosite doar pentru trenurile care nu au personal pe el. Daca ai mecanici pe locomotiva de ce sa il trimiti in evitare, cand pe curenta e liber si poate cumva vor reusi sa opreasca trenul cu au facut aia la Predeal. Numai ca acolo nu sunt asa stranse curbele. Cand locomotivele de la Marfa (traciune si impingatoare) au pierdut pantografele? Cum era aia? - Dr2005 a scris:
- Păi şi ăla care a semnat că e bună de drum ce face? Iar dacă s-or găsi distribuitoarele manipulate greşit, ce merită revizorul de vagoane? Cei cu responsabilităţi de siguranţa circulaţiei trebuie să înţeleagă că nu mai merge doar cu hârtia... sunt puşi acolo cu un scop precis. Cine a greşit e vinovat de ucidere din culpă şi de câteva milioane bune de euro pagubă. Ce, şi asta e tot vina autorităţilor? Da, poate vina e că după faza de la Predeal, firma asta încă a mai avut certificat de siguranţă, în vreme ce Regiotransului i-a fost retras pentru câteva osii mai subţiri decât trebuia. Dar în rest, toată răspunderea este a personalul autorizat, că de aia e autorizat şi de aia lucrează la sc, ca să nu se întâmple astfel de accidente. De ce nu scapă trenuri de la CFR Călători? Sau de la RCA sau de la DB? Nu cumva pentru că acolo răspunzi cu capul dacă se întâmplă ceva? Dar la unii privaţi ce să le ceri... Unicomul scapă trenuri, la CTV se merge cu induşii dezactivaţi şi mecanicii adormiţi, GFR se suie cu locomotiva pe un vagon, alţii greşesc sensul de mers...
Statul si cei din birouri nu gresesc cu nimic nu? Salarii mizere, AFER-ul doarme ca "timpul trece, banul merge" si asa ajung astfel de incidente sau accidente. Am un prieten care a dat autorizare pe proba franei, erau unii (sefi de tren) de la CFR Calatori care habar nu aveau cum sa execute proba de continuitate, nu stiau ce e proba completa si spui ca cei din birouri nu sunt vinovati? Si vezi ca schimbatoarele gol-incarcat nu le manipuleaza RTV, ci cel care pregateste trenul in vederea expedierii ca el are documentele trenului (sef tren sau magaziner), IDM este obligat sa verifice trenul la expediere, datele din aratare etc. Iar la unguri? Vezi ca RTV-ii lor nu primesc trenul la Curtici daca nu e pus la punct din orice criteriu. Indiferent ca e eticheta RID putin rupta sau un capac desfacut, ei nu ti-l primesc. Vezi ca la PL Chitila de la CNCF "CFR" SA sunt 6 angajati, dintre care 4 sunt sefi de ceva (birou, traverese, suruburi) in loc de 40 cum ar normal. Unde e problema? La angajatii aia care muncesc pentru 4? Sau la birouri ca mai cumpara niste costume de scafandru? Ca cine stie, maine-poimaine cazi cu trenul il Olt, Mures, Dunare etc. si iti trebuie costum sa te salvezi nu? Bravos. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
| | | | Accidente si Incidente CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |