Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 00:27
V3A-urile de pe linia 25 sunt de la Depoul Giurgiu sau Depoul Alexandria?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 00:31
Giurgiu trimite V3A de pe 25 iar 11 e facut de Giurgiu si cateva de Alexandria.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 01:17
COSTACHE MIHAIL a scris:
Revin la ce am spus in mesajul de mai sus, de exemplu pe linia 25 unde tramavaiele Tatra sunt toate duble si nu solo, ( nu stiu pe linia 8 daca sunt solo sau duble) avand patru motoare, demarajul este foarte mare adica dublu in comparatie cu tramvaiele V3A care au doar doua motoare. Tramvaiele Tatra au pedale si numaidecat daca bagi piciorul in pedala, zboara ca glontul. Iar la V3A pana rasucesti controlerul, s-au pierdut deja cateva secunde.
Aceiasi problema se intampla si in anii '75 - '80 cand in Bucuresti circulau inca tramvaiele V56 cu truckuri precum si vechile tramvaie EP ma refer la cele care semanau cu Festival. Acestea erau foarte puturoase, aveau un demaraj foarte lent iar noile tramvaie de atunci mult mai rapide V3A si EP/V3A trebuia sa bata pasul pe loc daca prindeau in fata vreunul din acele tramvaie vechi. Dar tot in acea perioada circulau si tramvaiele Tatra de astazi care trebuiau sa astepte dupa toate celelalte modele de tramvaie care se deplasau foarte incet.
La Tatra ai 99 de trepte de variaţie, la V3A 23, la V56 aveai 8, la Ep aveai 12. Normal că din 99 de caracteristici de tracţiune diferite e uşor să o găseşti pe cea potrivită fără să patinezi, pe când cu 23 e mai greu, nu mai zic cu 8.
T4R are la bază vagonul PCC, proiectat de americani prin anii '30. PCC-uri încă circulă în SUA, pe unde nu a avut grijă General Motors să cumpere reţelele pentru a le închide. Atât boghiul, cât şi acţionarea cu accelerator s-au păstrat şi la Tatre, precum şi la alte mii de vagoane produse de alţi producători din Franţa, Belgia şi URSS. Boghiul are osii fixe şi suspensie cu arcuri elicoidale duble, fără arcuri megy sau alte elemente mai scumpe şi fără amortizoare hidraulice. Osiile sunt acţionate cu axe cardanice şi atacuri de osie. Motoarele sunt ventilate forţat. Frâna de staţionare este electromecanică, cu acţiune pe un tambur aflat chiar pe axul cardanic, iar dacă se blochează o poţi defrâna cu mâna, faţă de V3A unde dai la cheie vreo 50 de rotaţii să strângi un feder (frână cu resort de acumulare, federbremse). Vagon mai robust, mai simplu şi mai eficient ca PCC-ul nu s-a inventat încă, dovadă că el a rămas în continuare model de referinţă pentru unii producători din spaţiul ex-sovietic, dar şi din Cehia.
Singurul dezavantaj e că dacă ţi se blochează axul cardanic, ai blocat osia. Bine, la V3A, cu boghiuri monomotare, dacă ţi se gripează un reductor, blochezi ambele osii. Plus că, întrucât e tehnic imposibil ca toate 4 roţile unui boghiu să aibă acelaşi diamentru, în timp se uzează neuniform reductoarele şi roţile, pentru că ambele osii vor avea aceeaşi turaţie, dar roţile vor parcurge distanţe diferite, în funcţie de diametru (o osie va patina).
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 08:36
Constat ca Bucurestiul fiind impartit in sectoare, impartirea se duce in jos si la alte niveluri. Oare la RATB nu toti vatmanii trebuie sa tina timpii de mers fiind o singura entitate? doar nu e ca la CFR infrastructura unde in fata e un CFR M si in spate GFR urmat de VTS.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 10:05
Una e pe hartie alta e pe teren, vatmanii trag putin mai tare pe teren daca e liber sa ajunga mai devreme la capat pentru a sta si ei 5-10 minute in plus la pauza. Daca e aglomeratie si trafic blocat atunci se trage de timp sa se piarda curs/turul si se circula dupa ureche, ei oricum fac numarul de ore deci nu ii afecteaza.
_________________
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 19:14
A murit si cel de-al doilea mecanic implicat in accidentul din Gorj din noiembrie. Am vazut pe Facebook.
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 19:53
In Timisoara a fost impins de pasageri si vatman un tramvai Hansa ramas pe separator: .
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Sam 18 Feb 2017, 20:34
dan tm a scris:
Constat ca Bucurestiul fiind impartit in sectoare, impartirea se duce in jos si la alte niveluri. Oare la RATB nu toti vatmanii trebuie sa tina timpii de mers fiind o singura entitate? doar nu e ca la CFR infrastructura unde in fata e un CFR M si in spate GFR urmat de VTS.
teoretic asa ar trebui sa fie, in practica insa RATB e cam sat fara caini, nu se da doi bani ep calatori, asa ca nu e nimeni sanctionat pentru ca nu respecta programul din vina proprie....prin tari mai civilizate, nu am avzut sa vina tramvaiul in statie mai repede decta scrie pe grafic, eventual poate inatrzia 1-2 minute d ela trafic, dar de trecut mai devreme ca alearga vatmanul ca disperatul nu am vazut....dar cum pestele de la cap se impute, atata timp cat conducerea RATB nu are nici o consideratie pentru clienti, ce pretentie sa ai la cei de jos?
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Dum 26 Feb 2017, 15:55
http://www.gds.ro/Local/2017-02-23/accident-feroviar-grav-la-motru/ A fost pe o linie industriala.Nu stiu daca s-a mai postat
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 27 Feb 2017, 21:11
Am vazut acum pe Youtube ca 1645 a lovit un Golf in Targu Mures. S-a intamplat acum sau cand?Soferul a ramas fara permis 3 luni
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Lun 27 Feb 2017, 21:19
ets2oltromânia a scris:
Am vazut acum pe Youtube ca 1645 a lovit un Golf in Targu Mures. S-a intamplat acum sau cand?Soferul a ramas fara permis 3 luni
Pe 25 februarie
aris86
Numarul mesajelor : 315 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3447 Data de inscriere : 26/04/2016
Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 03 Mar 2017, 13:04
Citat :
Grav accident de circulaţie, vineri dimineaţa, în judetul Timis, în localitatea Comlosu Mare. Un autocar a fost lovit în plin de un tren de călători. În momentul ciocnirii dintre tren și autocar, în tren se aflau doar mecanicul și conductorul, iar în autocar au fost șase persoane, informează Opinia Timişoarei. O femeie a fost transportată la spital, pentru îngrijiri medicale, însă până a ajuns la unitatea medicală și-a revenit complet din șoc și a refuzat ajutorul medicilor. "Un bărbat de 57 de ani a condus un autobuz pe DN59C, între Comlosu Mare și Teremia Mare, iar la trecerea la nivel cu calea ferată prevăzută cu indicatorul Stop nu s-a asigurat corespunzător și a fost acroșat de un tren. În urmă accidentului nicio persoană nu a fost rănită, rezultând doar pagube materiale", a declarat Ancuta Morariu, purtătorul de cuvânt al IPJ Timiș. -