Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente CFR

In jos 
+94
Rarau
George CFR
Ikarus99
Vale_ntin
cortexedge
andreiutzu
Shinkasen
florrinel
DPS
cristi5
AeroX
mishu88
Luna
Vale
laur 133
Daniel Trifu
Tony-PH
razvan - trenuri
marian1967
ldh80
Sabik
alex_trs
ciprian71
Warrington
neluadi
CristyanC
kristi kkk
didinul
saint
laurentzu
aris86
ets2oltromânia
buldozer2
NicuS
LanceR
Norbi
mariuscfrbucuresti
marius_catalin84
euteddy
@ndrey
TonyGFR
cristi ar
sorinache96
Ony_x
IonutCFR2009
cfr500
19jimmy84
Costin.H
vatmanul
IonutChircu
alinx3330
92Dragos
frank81
spiderpc
cardinal
TVlad
Re6/6
Teodor
mtk
alliens
c o r v i n
Luca tgv
AndiCFR
Gabry Gabriel
Vitosa
DAS 2011
apmatei
bubu
alex.barac.5
Elful
Petre_IFTE
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
tcm
Dutzu
Andrey_tm
johnsmoke
mureseanu_976
florin.lifticariu
marius664
Katalyn
EA025
Adirmvl
Jurnal Feroviar
Dr2005
DUAL
Jhonyla
Adisoft1991s
cristi CFR
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Amiralul
dan tm
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 09:59

Luna a scris:
Cred ca e trucaj, cum sa impinga oamenii un tren de cateva tone?
Ba da. Intr-un an împingeau și Săgeata. Deci în România se poate.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 10:02

Vehiculul pe şine e mai uşor de împins, frecarea cu solul e mult mai mică (zona de contact dintre roată şi şină e mai mică decât o fisă de 50 bani). Am mai văzut cazuri, inclusiv tramvaiele rămase pe separator se împing de către vatman şi călători dacă rămân pe o zonă pe unde trece un tramvai la juma' de oră (dacă trec mai multe se aşteaptă tramvaiul din spate).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vezi subiectul anterior Vezi    Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 11:42

Trenul internaţional 380 a ajuns la Suceava cu o întârziere de aproximativ două ore şi jumătate, iar apoi şi-a continuat drumul mai departe către Vadu Siret.
Bine ca nu a fost duminica.Ramanea vagonul de Kiev la Vaul Siret.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 12:10

ets2oltromânia a scris:
Trenul internaţional 380 a ajuns la Suceava cu o întârziere de aproximativ două ore şi jumătate, iar apoi şi-a continuat drumul mai departe către Vadu Siret. a scris:
Spune asta in ultimul rand.
Ma refeream la deontologii de la Monitorul de Vrancea, nu de la cel de Suceava Smile
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 21:05

Dr2005 a scris:
Vehiculul pe şine e mai uşor de împins, frecarea cu solul e mult mai mică (zona de contact dintre roată şi şină e mai mică decât o fisă de 50 bani). Am mai văzut cazuri, inclusiv tramvaiele rămase pe separator se împing de către vatman şi călători dacă rămân pe o zonă pe unde trece un tramvai la juma' de oră (dacă trec mai multe se aşteaptă tramvaiul din spate).

De obicei tramvaiele care raman pe separator sunt impinse de primul tramvai care vine din spate. De regula vatmanii sunt vigilenti la separatoare si isi iau marja de viteza dar daca este nevoit sa franeze din cauza unui autoturism care ii taie calea sau se opreste in fata tramvaiului. Separatoarele sunt de regula la intersectiile unde firul de tramvai se intersecteaza cu firele de troleibuze iar pentru a nu se atinge, firul de tramvai este intrerupt.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 21:44

Am împins Tatre la AFI affraid Normal, vatmanii de Militari nu se înţeleg bine cu cei de Alexandria, deci nu se împing. Cu vagoanele de Dudeşti, Giurgiului şi Victoria nu am văzut probleme din astea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 22:09

Asta iar e una ,,buna" de tip sudist.
Cum adica sa nu ajuti daca esti in aceeasi firma?

Cum ar veni un mecanic de Craiova sa nu mearga la un tren blocat dar tras cu mecanic de Simeria?

Pe de alta parte automotorul de mai sus pare ramas defect pe un pasaj la nivel, sper ca data viitoare sa stea acolo o ora pinba o sa zica cocalarii din masinile din coada formata,,bai hai sa il impingem sa putem pleca"

Probabil aia s-au gindit sa elibereze drumul si astialalti si-au gasit sa rida.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 22:21

Nu tot ce zboara se mananca!

A auzit el asta si spune dar nu exista asa ceva, daca un tramvai ramane defect si apartine de depoul A iar in spate vine un altuld e la depoul B il impinge spre depou, scopul e sa elibereze linia sa se poata circula, ca poate nu se iubesc ei intre ei e alta treaba dar nu exista o negare clara ca ala nu impinge ca asa are el chef, nu exista asa ceva.

_________________
595423Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 32 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 22:25

Nu cred ca nu se inteleg.Poate sunt cazuri izolate intre colegi.Eu am ramas intr-un tramvai 25 TATRA undeva pe Bl. Timisoara.A fost inpins de primul tramvai ce era in spatele lui.Era un 25 ce apartinea de depoul Giurgiului.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 22:27

Nu ştii tu ce rivalităţi sunt între depouri la noi. Şi pe 41, dacă rămâne vagon de Bucureştii-Noi pe separator şi în spate e de Alexandria, se aşteaptă autotractarea, asta dacă vatmanul nu e vreun Gigi Muşchi (dacă bagi levierul de macaz sub roată poţi să deplasezi câţiva mm tramvaiul). Nu mai zic că ultimul tur de la un depou aleargă ca disperatu' pe traseu, ca să lase distanţă mare faţă de turul de la alt depou, să îşi rupă ăla uşile (uneori la propriu).

Între Militari şi Alexandria e scandal vechi, cei de la Militari îi acuzau pe cei de la Alexandria că merg prea încet pe 8 şi ei pe 25 nu pot ţine timpii de mers. În răspuns, cei de la Alexandria au început să meargă şi mai încet, de mai aveau un pic şi se luau la bătaie la cap de linie.

--
Spre deosebire de Karpaty, ce ,,aud" eu, ,,aude" şi camera foto:
Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 3313-035-014

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 3313-035-015

Şi nu e singurul caz din intersecţia aia.

ciprian71 a scris:
Nu cred ca nu se inteleg.Poate sunt cazuri izolate intre colegi.Eu am ramas intr-un tramvai 25 TATRA undeva pe Bl. Timisoara.A fost inpins de primul tramvai ce era in spatele lui.Era un 25 ce apartinea de depoul Giurgiului.
Una e să rămână defect şi să blocheze linia, alta e să rămână doar pe separator.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2017, 23:54

Nu as crede ca nu au ordin de servicii sa impinga orice tramvai ce e in fata pe separator daca altfel nu isi pot continua drumul. Si ca asta sa fie la mica intelegere intre vatmani. La fel un tramvai articulat fara panta nu cred ca il muti cativa milimetrii doar cu ranga, poate doar tramvaiele tatra sa le poti muta asa.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeVin 17 Feb 2017, 00:03

Dr2005 a scris:
Am împins Tatre la AFI affraid Normal, vatmanii de Militari nu se înţeleg bine cu cei de Alexandria, deci nu se împing. Cu vagoanele de Dudeşti, Giurgiului şi Victoria nu am văzut probleme din astea.

La Tatra este mult mai simplu. Pentru ca la cele cuplate si vagonul remorca functioneaza ca motor. Iar daca pantograful primului vagon ramane ,, pe plasa'' , pantograful celui de al doilea vagon se afla pe fir si tramvaiul nu se mai opreste. In Bucuresti aceste Tatra cuplate sunt singurele care merg cu 4 motoare la toate cele 4 boghiuri. Mai rau este de un Tatra solo sa ramana pe plasa adica pe separator cum ar fi vagoanele liniilor 47. Atunci este nevoie neaparat ca sa fie impins de urmatorul tramvai care vine din spate.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeVin 17 Feb 2017, 00:16

Ce linii apartin de dep. Militari:8.25.35.44.47.
Doar linia 25 are vagoane cuplate.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeVin 17 Feb 2017, 00:18

Dr 2005 a scris:

Între Militari şi Alexandria e scandal vechi, cei de la Militari îi acuzau pe cei de la Alexandria că merg prea încet pe 8 şi ei pe 25 nu pot ţine timpii de mers. În răspuns, cei de la Alexandria au început să meargă şi mai încet, de mai aveau un pic şi se luau la bătaie la cap de linie.



Revin la ce am spus in mesajul de mai sus, de exemplu pe linia 25 unde tramavaiele Tatra sunt toate duble si nu solo, ( nu stiu pe linia 8 daca sunt solo sau duble) avand patru motoare, demarajul este foarte mare adica dublu in comparatie cu tramvaiele V3A care au doar doua motoare. Tramvaiele Tatra au pedale si numaidecat daca bagi piciorul in pedala, zboara ca glontul. Iar la V3A pana rasucesti controlerul, s-au pierdut deja cateva secunde.

Aceiasi problema se intampla si in anii '75 - '80 cand in Bucuresti circulau inca tramvaiele V56 cu truckuri precum si vechile tramvaie EP ma refer la cele care semanau cu Festival. Acestea erau foarte puturoase, aveau un demaraj foarte lent iar noile tramvaie de atunci mult mai rapide V3A si EP/V3A trebuia sa bata pasul pe loc daca prindeau in fata vreunul din acele tramvaie vechi. Dar tot in acea perioada circulau si tramvaiele Tatra de astazi care trebuiau sa astepte dupa toate celelalte modele de tramvaie care se deplasau foarte incet.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitimeVin 17 Feb 2017, 00:24

Linia 8 e facuta si de Alexandria, gasesti V3A pe ele si Tatra de Militari dar si aici e dupa cum pica ca sunt unele singure dar sunt si duble. In schimb 35/44/47 sunt doar simple, 1 vagon.

_________________
595423Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 32 Bdeem_8496_aAccidente si Incidente CFR - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente CFR   Accidente si Incidente CFR - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente CFR
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente feroviare
» Accidente si Incidente la CFR si in lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: