| Accidente si Incidente CFR | |
|
+94Rarau George CFR Ikarus99 Vale_ntin cortexedge andreiutzu Shinkasen florrinel DPS cristi5 AeroX mishu88 Luna Vale laur 133 Daniel Trifu Tony-PH razvan - trenuri marian1967 ldh80 Sabik alex_trs ciprian71 Warrington neluadi CristyanC kristi kkk didinul saint laurentzu aris86 ets2oltromânia buldozer2 NicuS LanceR Norbi mariuscfrbucuresti marius_catalin84 euteddy @ndrey TonyGFR cristi ar sorinache96 Ony_x IonutCFR2009 cfr500 19jimmy84 Costin.H vatmanul IonutChircu alinx3330 92Dragos frank81 spiderpc cardinal TVlad Re6/6 Teodor mtk alliens c o r v i n Luca tgv AndiCFR Gabry Gabriel Vitosa DAS 2011 apmatei bubu alex.barac.5 Elful Petre_IFTE alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL tcm Dutzu Andrey_tm johnsmoke mureseanu_976 florin.lifticariu marius664 Katalyn EA025 Adirmvl Jurnal Feroviar Dr2005 DUAL Jhonyla Adisoft1991s cristi CFR Nesebar Adrian78 mielutu zburator Amiralul dan tm 98 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 09:59 | |
| - Luna a scris:
- Cred ca e trucaj, cum sa impinga oamenii un tren de cateva tone?
Ba da. Intr-un an împingeau și Săgeata. Deci în România se poate. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 10:02 | |
| Vehiculul pe şine e mai uşor de împins, frecarea cu solul e mult mai mică (zona de contact dintre roată şi şină e mai mică decât o fisă de 50 bani). Am mai văzut cazuri, inclusiv tramvaiele rămase pe separator se împing de către vatman şi călători dacă rămân pe o zonă pe unde trece un tramvai la juma' de oră (dacă trec mai multe se aşteaptă tramvaiul din spate). _________________ :TTT:
|
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vezi subiectul anterior Vezi Joi 16 Feb 2017, 11:42 | |
| Trenul internaţional 380 a ajuns la Suceava cu o întârziere de aproximativ două ore şi jumătate, iar apoi şi-a continuat drumul mai departe către Vadu Siret. Bine ca nu a fost duminica.Ramanea vagonul de Kiev la Vaul Siret. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 12:10 | |
| - ets2oltromânia a scris:
- Trenul internaţional 380 a ajuns la Suceava cu o întârziere de aproximativ două ore şi jumătate, iar apoi şi-a continuat drumul mai departe către Vadu Siret. a scris:
Spune asta in ultimul rand. Ma refeream la deontologii de la Monitorul de Vrancea, nu de la cel de Suceava |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 21:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vehiculul pe şine e mai uşor de împins, frecarea cu solul e mult mai mică (zona de contact dintre roată şi şină e mai mică decât o fisă de 50 bani). Am mai văzut cazuri, inclusiv tramvaiele rămase pe separator se împing de către vatman şi călători dacă rămân pe o zonă pe unde trece un tramvai la juma' de oră (dacă trec mai multe se aşteaptă tramvaiul din spate).
De obicei tramvaiele care raman pe separator sunt impinse de primul tramvai care vine din spate. De regula vatmanii sunt vigilenti la separatoare si isi iau marja de viteza dar daca este nevoit sa franeze din cauza unui autoturism care ii taie calea sau se opreste in fata tramvaiului. Separatoarele sunt de regula la intersectiile unde firul de tramvai se intersecteaza cu firele de troleibuze iar pentru a nu se atinge, firul de tramvai este intrerupt. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 21:44 | |
| Am împins Tatre la AFI Normal, vatmanii de Militari nu se înţeleg bine cu cei de Alexandria, deci nu se împing. Cu vagoanele de Dudeşti, Giurgiului şi Victoria nu am văzut probleme din astea. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 22:09 | |
| Asta iar e una ,,buna" de tip sudist. Cum adica sa nu ajuti daca esti in aceeasi firma?
Cum ar veni un mecanic de Craiova sa nu mearga la un tren blocat dar tras cu mecanic de Simeria?
Pe de alta parte automotorul de mai sus pare ramas defect pe un pasaj la nivel, sper ca data viitoare sa stea acolo o ora pinba o sa zica cocalarii din masinile din coada formata,,bai hai sa il impingem sa putem pleca"
Probabil aia s-au gindit sa elibereze drumul si astialalti si-au gasit sa rida. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 22:21 | |
| Nu tot ce zboara se mananca!
A auzit el asta si spune dar nu exista asa ceva, daca un tramvai ramane defect si apartine de depoul A iar in spate vine un altuld e la depoul B il impinge spre depou, scopul e sa elibereze linia sa se poata circula, ca poate nu se iubesc ei intre ei e alta treaba dar nu exista o negare clara ca ala nu impinge ca asa are el chef, nu exista asa ceva. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume Joi 16 Feb 2017, 22:25 | |
| Nu cred ca nu se inteleg.Poate sunt cazuri izolate intre colegi.Eu am ramas intr-un tramvai 25 TATRA undeva pe Bl. Timisoara.A fost inpins de primul tramvai ce era in spatele lui.Era un 25 ce apartinea de depoul Giurgiului. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 22:27 | |
| Nu ştii tu ce rivalităţi sunt între depouri la noi. Şi pe 41, dacă rămâne vagon de Bucureştii-Noi pe separator şi în spate e de Alexandria, se aşteaptă autotractarea, asta dacă vatmanul nu e vreun Gigi Muşchi (dacă bagi levierul de macaz sub roată poţi să deplasezi câţiva mm tramvaiul). Nu mai zic că ultimul tur de la un depou aleargă ca disperatu' pe traseu, ca să lase distanţă mare faţă de turul de la alt depou, să îşi rupă ăla uşile (uneori la propriu). Între Militari şi Alexandria e scandal vechi, cei de la Militari îi acuzau pe cei de la Alexandria că merg prea încet pe 8 şi ei pe 25 nu pot ţine timpii de mers. În răspuns, cei de la Alexandria au început să meargă şi mai încet, de mai aveau un pic şi se luau la bătaie la cap de linie. -- Spre deosebire de Karpaty, ce ,,aud" eu, ,,aude" şi camera foto: Şi nu e singurul caz din intersecţia aia. - ciprian71 a scris:
- Nu cred ca nu se inteleg.Poate sunt cazuri izolate intre colegi.Eu am ramas intr-un tramvai 25 TATRA undeva pe Bl. Timisoara.A fost inpins de primul tramvai ce era in spatele lui.Era un 25 ce apartinea de depoul Giurgiului.
Una e să rămână defect şi să blocheze linia, alta e să rămână doar pe separator. _________________ :TTT:
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Joi 16 Feb 2017, 23:54 | |
| Nu as crede ca nu au ordin de servicii sa impinga orice tramvai ce e in fata pe separator daca altfel nu isi pot continua drumul. Si ca asta sa fie la mica intelegere intre vatmani. La fel un tramvai articulat fara panta nu cred ca il muti cativa milimetrii doar cu ranga, poate doar tramvaiele tatra sa le poti muta asa. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 00:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Am împins Tatre la AFI Normal, vatmanii de Militari nu se înţeleg bine cu cei de Alexandria, deci nu se împing. Cu vagoanele de Dudeşti, Giurgiului şi Victoria nu am văzut probleme din astea.
La Tatra este mult mai simplu. Pentru ca la cele cuplate si vagonul remorca functioneaza ca motor. Iar daca pantograful primului vagon ramane ,, pe plasa'' , pantograful celui de al doilea vagon se afla pe fir si tramvaiul nu se mai opreste. In Bucuresti aceste Tatra cuplate sunt singurele care merg cu 4 motoare la toate cele 4 boghiuri. Mai rau este de un Tatra solo sa ramana pe plasa adica pe separator cum ar fi vagoanele liniilor 47. Atunci este nevoie neaparat ca sa fie impins de urmatorul tramvai care vine din spate. |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Accidente si Incidente la CFR si in lume Vin 17 Feb 2017, 00:16 | |
| Ce linii apartin de dep. Militari:8.25.35.44.47. Doar linia 25 are vagoane cuplate. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 00:18 | |
| Dr 2005 a scris:
Între Militari şi Alexandria e scandal vechi, cei de la Militari îi acuzau pe cei de la Alexandria că merg prea încet pe 8 şi ei pe 25 nu pot ţine timpii de mers. În răspuns, cei de la Alexandria au început să meargă şi mai încet, de mai aveau un pic şi se luau la bătaie la cap de linie.
Revin la ce am spus in mesajul de mai sus, de exemplu pe linia 25 unde tramavaiele Tatra sunt toate duble si nu solo, ( nu stiu pe linia 8 daca sunt solo sau duble) avand patru motoare, demarajul este foarte mare adica dublu in comparatie cu tramvaiele V3A care au doar doua motoare. Tramvaiele Tatra au pedale si numaidecat daca bagi piciorul in pedala, zboara ca glontul. Iar la V3A pana rasucesti controlerul, s-au pierdut deja cateva secunde.
Aceiasi problema se intampla si in anii '75 - '80 cand in Bucuresti circulau inca tramvaiele V56 cu truckuri precum si vechile tramvaie EP ma refer la cele care semanau cu Festival. Acestea erau foarte puturoase, aveau un demaraj foarte lent iar noile tramvaie de atunci mult mai rapide V3A si EP/V3A trebuia sa bata pasul pe loc daca prindeau in fata vreunul din acele tramvaie vechi. Dar tot in acea perioada circulau si tramvaiele Tatra de astazi care trebuiau sa astepte dupa toate celelalte modele de tramvaie care se deplasau foarte incet. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR Vin 17 Feb 2017, 00:24 | |
| Linia 8 e facuta si de Alexandria, gasesti V3A pe ele si Tatra de Militari dar si aici e dupa cum pica ca sunt unele singure dar sunt si duble. In schimb 35/44/47 sunt doar simple, 1 vagon. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente CFR | |
| |
|
| |
| Accidente si Incidente CFR | |
|