Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re:1000.Bucuresti-Ploiesti Sam 26 Feb 2011, 10:47
IonutCFR2009 a scris:
Eu cred ca nu s-ar putea iesi cu 70 km/h deoarece dupa cum se vede si in clip, linia modernizata incepe dupa ultimul macaz situat la iesirea din Bucuresti Nord. Pana acolo linia este veche. Probabil ca daca s-ar moderniza toata infrastructura statiei Bucuresti Nord (linii noi, traverse noi, macaze noi, semnalizare noua) s-ar putea vorbi de o iesire cu 70 km/h din statie...
NICIODATA nu se va iesi din BUC NORD GR A cu 70 km/h ...nu va dati seama ce spuneti! nici peste 1000 de ani nici daca vin chinezii, japonezii, nemtii, americanii peste noi
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 26 Feb 2011, 19:24, editata de 2 ori
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re:1000.Bucuresti-Ploiesti Sam 26 Feb 2011, 10:57
DragosSub a scris:
maryus74 a scris:
DragosSub a scris:
adrian78hd a scris:
bostanescu gigel a scris:
pana in ploiesti ar trebui sa se faca max 35minute,din ploiesti pana la campina 20min iar pana la sinaia inca 25.Ar fi rezonabil sa faci 1 ora si 40minute pana in Predeal
Pana nu se face ceva la iesirea din gara de nord care se face cu 10km/h se va face tot 39 de minute oficial ..Daca se merge cu 137 km/h si fara restrictii se poate scoate si 32 de min
Cred ca de pe liniile 5 si 6 de la Gara de Nord se poate iesi cu 70 direct in firul 1 spre Ploiesti daca se modifica macazul de dupa semnalul de iesire
Sefule : linia 3 e directa spre craiova cu ramificatie spre grupa tehnica buc basarab, linia 4 e directa ce vine de la chitila , ATENTIE: linia 5 e directa spre urziceni , linia 6 e directa spre constanta. linia 7 e directa spre grupa tehnica buc grivita si depou. Cum poti sa modifici directiile? gandesti ce spui? mergi pe teren sau intreaba la gara de nord. stii ce inseamna iesire cu 70 peste ,,puzderia,, aia de macaze ? cu tunelurile de pietoni de la metrou ce faci? ca le cade tencuiala in cap calatorilor
Voi reformula: in loc de "Cred ca de pe liniile 5 si 6 de la Gara de Nord se poate iesi cu 70 DIRECT in firul 1 spre Ploiesti" o sa zic asa:"Cred ca de pe liniile 5 si 6 de la Gara de Nord se poate iesi CU MAI MULT DE 15 in firul 1 spre Ploiesti", e mai realistic asa ? Urmareste primul minut din clipul "Bucuresti Nord - Campina part 1" si zi-mi daca e posibil.
Aici da asa era inainte cu 30 km/h asta e limita maxima de iesire peste aceste macaze , dar de cand cu metroul de la Basarab care are tunelul de pietoni sub noul pod hobanat de la intrare in gara de nord nu se poate cu mai mult e cu 10 km/h tot trenul. Auzi nu ma invata tu pe mine cale ferata am crescut in depoul buc calatori tata (acum pensionar) fiind mec de locom la electrice tu n-ai fost nici pe sfertul sfertului din cat am fost eu pe caile ferate pe locomotiva, nici nu stii principiul de functionare al locomotivei electrice, apropo ai condus vreodata? ca sa reabiliteze sa faca ce spui tu nu are cum ca trebuiesc iesirile (liniile) din gara mai in lung ceea ce se suprapune cu linia spre grupa teh buc bas si nu se mai pot gara trenurile spre liniile 7-8 si 9-14 unde e un singur acces
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 26 Feb 2011, 17:46, editata de 1 ori
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re:1000.Bucuresti-Ploiesti Sam 26 Feb 2011, 11:10
maryus74 a scris:
DragosSub a scris:
adrian78hd a scris:
bostanescu gigel a scris:
pana in ploiesti ar trebui sa se faca max 35minute,din ploiesti pana la campina 20min iar pana la sinaia inca 25.Ar fi rezonabil sa faci 1 ora si 40minute pana in Predeal
Pana nu se face ceva la iesirea din gara de nord care se face cu 10km/h se va face tot 39 de minute oficial ..Daca se merge cu 137 km/h si fara restrictii se poate scoate si 32 de min
Cred ca de pe liniile 5 si 6 de la Gara de Nord se poate iesi cu 70 direct in firul 1 spre Ploiesti daca se modifica macazul de dupa semnalul de iesire
Sefule : linia 3 e directa spre craiova cu ramificatie spre grupa tehnica buc basarab, linia 4 e directa ce vine de la chitila , ATENTIE: linia 5 e directa spre urziceni , linia 6 e directa spre constanta. linia 7 e directa spre grupa tehnica buc grivita si depou. Cum poti sa modifici directiile? gandesti ce spui? mergi pe teren sau intreaba la gara de nord. stii ce inseamna iesire cu 70 peste ,,puzderia,, aia de macaze ? cu tunelurile de pietoni de la metrou ce faci? ca le cade tencuiala in cap calatorilor
Revin cu o ,,corectare,,:linia 3 directa e firul ,,3K,, CHITILA din care deriveaza linia spre grupa teh basarab, firul 2 dinspre craiova dupa podul grand si firul 1 spre craiova dupa halta basarab, linia 4 directa e firul ,,2K,, dinspre chitila firul ,,1K,, spre CHITILA pornind de la capatul peronului intre liniile 4 si 5 sub actualul pod construit, linia 7 e directa spre grupa teh buc griv grupa AT din care deriveaza linia ce expediaza trenurile din grivita ptr grupa A si linia spre DEPOU pe care circula nu numai locomotive izolate
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 26 Feb 2011, 22:05, editata de 3 ori
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5460 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Sam 26 Feb 2011, 11:50
podu Grant NU GRAND
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re:1000.Bucuresti-Ploiesti Sam 26 Feb 2011, 13:39
bostanescu gigel a scris:
podu Grant NU GRAND
Gigi, vecine , parerile sunt impartite unii grand altii grant pe statiile ratb de tramvai si autobuz scrie ,,grand,,
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re:1000.Bucuresti-Ploiesti Sam 26 Feb 2011, 17:32
Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
Momentan Bucuresti Nord Grupa A peste T.D.J. 18/22 cu 10km/h cu acces la liniile 6-8
Acele T.D.J. 18/22 sunt sub noul pod degeaba le reabilitezi daca metroul e prea sus (gandit...aiurea) asta ca sa priceapa unii care viseaza 70 km/h ...(NICIODATA ASA CEVA LA BUC NORD GR A)
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7571 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Sam 26 Feb 2011, 18:36
maryus74 a scris:
bostanescu gigel a scris:
podu Grant NU GRAND
Gigi, vecine , parerile sunt impartite unii grand altii grant pe statiile ratb de tramvai si autobuz scrie ,,grand,,
E scris cu "T", Grant, dar ramane intre noi
Scuze pentru offtopic
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7571 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Ce avem aici ? Lun 28 Feb 2011, 21:09
Un mic defect in Chitila, fir 2, cap X...probabil urmeaza si aici un 70 pe 50 de metri
Probabil (si) asta il face pe Regiotrans-ul de la 13:10 sa serpuiasca in halul asta:
Ultima editare efectuata de catre DragosSub in Lun 28 Feb 2011, 21:32, editata de 1 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 28 Feb 2011, 21:19
Las ca merge asa ...Si mai visam 160
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5460 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 28 Feb 2011, 22:41
dute spre P.O Buciumeni sa vezi gropi in linie.Anu trecut au incercat ei sa polizeze linia dar degeaba,trebuie inlocuita vreo 100m cel putin.in poza respectiva se vede o contrasina deci e clar ca marfa(GFR) a distrus macazul din cauza supratonajului
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7571 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 28 Feb 2011, 22:50
bostanescu gigel a scris:
dute spre P.O Buciumeni sa vezi gropi in linie.Anu trecut au incercat ei sa polizeze linia dar degeaba,trebuie inlocuita vreo 100m cel putin.in poza respectiva se vede o contrasina deci e clar ca marfa(GFR) a distrus macazul din cauza supratonajului
P.O. Buciumeni exfolieri adica la minutul 6:30 de aici:
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Lun 28 Feb 2011, 23:31
Formidabil cite gunoaie sint pe linie! Oare cine ar trebui sa le adune?
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9359 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 01 Mar 2011, 13:27
Sau mai bine zis, cine n-ar trebui sa le arunce? mic offtopic legat tot de gunoaie: https://2img.net/h/i246.photobucket.com/albums/gg95/cortexedge/Panorama12__2322_tonemappedcopy.jpg <-Tg Mures, gunoaie doar in zona in care sunt trase trenurile de "calatori". Traim in India, si asta ne ocupa tot timpul. Mai lipseste sa vedem oameni si pe tren.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7935 Data de inscriere : 16/04/2009
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 01 Mar 2011, 18:55
Io nu inteleg cum in anii 70-80 cu tehnologia de atunci, se faceau linii mult mai bune, mai durabile etc??? care este oare explicatia????
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12454 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest Mar 01 Mar 2011, 19:07
Pentru ca atunci se lucra cu simtul raspunderii. O lucrare finalizata era verificata si paraverificata (tehnic, financiar), nu-si permitea nimeni sa dea gres. Legile erau foarte aspre, ori respectai indicatorii stabiliti (a nu se confunda cu indicatiile) ori plateai paguba (penal de cele mai multe ori) in cazul obiectivelor de importanta strategica, cum era considerata calea ferata.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: 1000. Bucureşti Nord-Ploiesti Sud - Ploieşti Vest