|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 17:31 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Sunt serviciile adiacente ( paza, informatiile, toaleta, salubritatea, bagajele de mana ) care sunt obligatorii si tin de prestanta CFR-ului, chiar daca sunt privatizate, sunt sustinute cu banii companiei, nu sunt actitivitati productive. Si nu cred ca cea mai mare gara a tarii ducea lipsa de clienti. Romania te iubesc !
Regret să te dezamăgesc, dar CFR S.A. plăteşte doar paza, iar restul serviciilor sunt concesionate/vândute unor societăţi comerciale, deci compania nu susţine nimic, ci, dimpotrivă, încasează redevenţe şi chirii. Orice societate comercială are ca scop profitul, nu acţiunile de binefacere. Facilităţi obligatorii sunt WC-urile, informaţiile şi salubritatea. WC-urile, acolo unde acestea nu sunt închiriate/vândute unei firme private, călătorii le pot folosi gratuit (CFR S.A. nu are ca obiect de activitate WC-urile cu taxă), numai că felul lor depinde de poziţia staţiei (dacă nu e apă curentă, buda e cu hazna), iar curăţenia depinde de călători. Mai mult, există staţii unde există atât WC cu taxă, cât şi WC gratuit (dacă ştii unde să cauţi), de exemplu Craiova. Informaţii: ori există birou de informaţii al CFR S.A., ori ţi le dă IDM sau şeful staţiei, iar prin staţiile mari are şi CFR Călători propriile birouri de informaţii. Salubritatea e în sarcina gestionarului de infrastructură şi se face cu firme specializate sau cu personal propriu. În rest, bagaje, magazine, restaurante, parcări... toate sunt facultative, nici măcar casele de bilete nu sunt obligatorii (dar există obligativitatea de a vinde bilete la preţ de casă în tren dacă nu sunt case de bilete). _________________ :TTT:
|
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 18:00 | |
| Bine, dar de bum simt ar fi ca in Gara de Nord din Bucuresti sa existe asa ceva. O sa trec in seara asta si o sa ma uit sa vad daca mai este acolo. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 19:23 | |
| Stiu Dragos ca nu sunt sustinute toate activitatile de catre compania CFR, dar normal nici nu trebuiau privatizate. Este o forma de restructurare romaneasca, dam afara portarul, femeile de serviciu, angajata de la informatii, muncitorii necalificati,casierii care oricum au salarii mici si la fiecare alegeri ingrosam randurile TESA cu economisti,ingineri,juristi,consilieri si alte pile. Asa au ajuns gari importante fara birou de informatii, cu toalete infecte, unele fara paza si pline de boschetari. Pe calatorul obisnuit nu il intereseaza cine presteaza un anume serviciu, el trebuie sa existe. Face parte din civilizatie si alaturi de facilitatile din vagoane trebuie sa faca diferenta intre transportul feroviar si auto. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 20:15 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 20:36 | |
| Bine ca avem zeci de sefi de servicii si juristi si tot neamu lor |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 21:04 | |
| Am vrut sa-mi cumpar din Iasi un bilet pe relatia Iasi-Pascani-Veresti-Botosani cu 5408,5505 si RE5583 si casiera a refuzat sa-mi elibere bilet fara loc la RE5583 pe motiv ca nu se poate. Ia-mi explicat la la RE locul este facultativ si nu a inteles. Am luat biletul pana la Veresti ca nu-s fraier sa iau cu loc. Dar in Veresti se pot elibera bileta fara loc la RE5583. Pot depune reclamatie? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 21:13 | |
| Da, puteai face reclamatie la Iasi, sa ceri sa vina sefa de tura si sa ii prezinti situatia, sunt obligate sa elibereze bilet fara loc la RE, in caz contrar vor fi sanctionate, si chiar asa trebuia sa o ameninti pe respectiva. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 13 Noi 2015, 21:23 | |
| Dar cine gindeste dotarea la CFR? adica cu ce gindesc, cu creierul sau cu un sistem nervos central? Au pus un sistem bun de lasat bagajele in Botosani, ma refer la marimea diferita a boxelor pentru diversele marimi ale bagajelor. In Vaslui boxele sint egale, asa ca pentru plasele de la Profi deeci , cine merge cu bagaje mari in Botosani? orasul e ok daca vrei sa vizitezi sa pozezi cite ceva, depinde de fiecare ce cauta. Cum iti poti lasa un ipotetic bagaj mare in Vaslui? ce se intimpla in garile mari, Craiova, Bucuresti Nord? Doctore lucrezi la doi pasi de gara capitalei tarii... Cica dupa normele europene garile sint de tranzit, bun dar daca tranzitezi gara in 4 ore ce faci? lasi bagajele si dai o raita in oras, automat consumi pe transport local, pe o cafea, pe ceva ce iti pica de la un magazin etc... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 14 Noi 2015, 08:18 | |
| Nici în Budapesta şi Bruxelles Nord nu există birou de bagaje, sunt doar dulăpioare ca cele din Botoşani. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 14 Noi 2015, 10:11 | |
| Asa ar fi normal, firesc, modern etc, pentru ca si in tarile civilizate nu mai exista birou de bagaje cu personal angajat ci dulapuri unde fiecare lasa bagajul dupa ce introduce suma corespunzatoare. Deci poate o sa apara si in Bucuresti aceste dulapuri ca la Botosani, in holul caselor de bilete de la fosta clasa 1 e spatiu destul sa se amplaseze aceste dulapuri. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7109 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 14 Noi 2015, 21:33 | |
| E deplasat ca tocmai in Bucuresti sa nu existe loc unde sa iti lasi bagajele. Probabil urmeaza sa aduca si aici aceste spatii de depozitare, insa ar fii trebuit pastrat biroul pana la instalarea acestora. Sincer, nici pe mine nu ma deranjeaza inexistenta unui birou pentru bagaje. Dupa cum spuneau si colegii mei mai sus, pe dincolo nu exista asa ceva, doar aceste dulapuri care sunt puse in puncte strategice ale garii si sunt supravegheate video (aproape de fiecare data cand merg in Budapesta si nu raman peste noapte imi las bagajul in dulap si nu se intampla absolut nimic). Eu zic ca este o investitie care in cativa ani se amortizeaza garantat. Din cate am vazut pe afisul dulapurilor din Botosani, ar costa 10 lei / zi depozitarea, ceea ce mi se pare un pret de foarte bun-simt (2,5 lei pt. 6 ore). |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Noi 2015, 19:38 | |
| Reusim sa aflam si noi motivul pentru care in 2016 sezonierul Iasi-Barbosi-Constanta rebruseaza in statia Faurei spre deosebire de cel Galati-Constanta care evita statia asta ? |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4116 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Noi 2015, 22:00 | |
| Liniile care sunt declarate neinteroperabile pot fi (re)declarate interoperabile? La unele secții(Pietrosita, Târgu Neamț etc.) se poate ca așa se poate investi... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 15 Noi 2015, 23:05 | |
| Se pot trece la interoperabile prin HG. Dar liniile interoperabile trebuie să îndeplinească anumite condiţii (tonaje maxime, lungimi ale liniilor). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |