Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Oct 2015, 12:59
apmatei a scris:
Ca idee, inainte sa postez mesajul am folosit functia de Cautare pentru termenii "1641" si "1642" si nu mi-a gasit decat 2 rezultate, foarte vechi.
In perioada 1-30 Octombrie se fac lucrariu de linia intre Mariselu si Saratel fapt ce a dus la anularea trenurilor pe acea bucata, unele au fost deviate, altele anulate. Bucuresti-Satu Mare de naopte este 1741/1742 pana la Cluj iar de acolo se desparte grupa de SM si merge prin Dej-Baia Mare. Tot 1741/1742 duce grupa si pentru Sighet pe care o lasa in Cluj si merg impreuna pana la Dej cu SM de acolo se despart si fiecare cu drumul sau. Dupa 30 Octombrie se revine la programul normal, 1641/1642 Bucuresti-Satu Mare-Bucuresti ; 1643/1644 Bucuresti-Sighet-Bucuresti ; 1741/1742 Bucuresti-Oradea-Bucuresti.
Pentru a gasi informatiile actualizate foloseste acest site: http://www.cfrcalatori.ro/ asta este cel mai actualizat site si cel care iti ofera informatiile de care ai nevoie, celalalte nu sunt actualizate si nu este ok sa cauti pe ele.
_________________
apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4304 Data de inscriere : 25/06/2013
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 03 Oct 2015, 14:33
Multumesc pentru raspuns.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 04 Oct 2015, 16:40
Intre Balauseri si Praid (linia 307) observ ca nu circula anumite trenuri, stiti cumva motivul, inchidere de linie pentru reparatii ?
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 04 Oct 2015, 16:51
De când a revenit Regiotrans pe linie nu au circulat acele trenuri. La început trenul care ajungea la 17 în Praid se întorcea după câteva minute la Balauseri. Apoi au modificat mersul, iar acel automotor stă peste noapte în Praid.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 04 Oct 2015, 16:55
Mario 076 a scris:
Intre Balauseri si Praid (linia 307) observ ca nu circula anumite trenuri, stiti cumva motivul, inchidere de linie pentru reparatii ?
Se zice ca nu sunt calatori intre Balauseri si Praid, asta e mersul cu doar 1 pereche pe zi, nu se fac lucrari.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Oct 2015, 00:13
Au tot încercat pe partea aia, în fiecare an au tot anulat din trenuri, până a rămas doar unul.
_________________ :TTT:
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3707 Data de inscriere : 12/05/2015
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Oct 2015, 14:14
Nici in 95 nu prea erau trenuri, si din cauza ca gara Sovata (singurul interes pe langa Salina Praid) este mult prea departe de statiune. Mai aproape era gara mica (linia ingusta 407) dar din motive lesne de inteles, nu era practica.
Trecand la altele am si eu o intrebare legata de locomotivele electrice. La un EA sau un EC se poate coborî pantograful daca este inca conectat disjunctorul? Daca da, care sunt consecintele.
Multumesc!
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Oct 2015, 22:42
Dionis a scris:
Nici in 95 nu prea erau trenuri, si din cauza ca gara Sovata (singurul interes pe langa Salina Praid) este mult prea departe de statiune. Mai aproape era gara mica (linia ingusta 407) dar din motive lesne de inteles, nu era practica.
Trecand la altele am si eu o intrebare legata de locomotivele electrice. La un EA sau un EC se poate coborî pantograful daca este inca conectat disjunctorul? Daca da, care sunt consecintele.
Multumesc!
Dacă te ajută cu ceva, o să-ți spun ce am surprins dintr-o discuție a personalului CFR referitor la o bobică prăjită la Plopu. Ei spuneau că n-are ce să fie în afara zonei neutre, unul susținând că mecanicul a intrat pe neutră cu disjunctorul conectat și locomotiva s-a *prăjit*, altul sugerând că s-a prăjit la ieșirea din zona neutră.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 05 Oct 2015, 23:02
mielutu zburator a scris:
Dionis a scris:
Nici in 95 nu prea erau trenuri, si din cauza ca gara Sovata (singurul interes pe langa Salina Praid) este mult prea departe de statiune. Mai aproape era gara mica (linia ingusta 407) dar din motive lesne de inteles, nu era practica.
Trecand la altele am si eu o intrebare legata de locomotivele electrice. La un EA sau un EC se poate coborî pantograful daca este inca conectat disjunctorul? Daca da, care sunt consecintele.
Multumesc!
Dacă te ajută cu ceva, o să-ți spun ce am surprins dintr-o discuție a personalului CFR referitor la o bobică prăjită la Plopu. Ei spuneau că n-are ce să fie în afara zonei neutre, unul susținând că mecanicul a intrat pe neutră cu disjunctorul conectat și locomotiva s-a *prăjit*, altul sugerând că s-a prăjit la ieșirea din zona neutră.
Povesti de adormit.. La intrebarea lui Dionis locomotivele modernizate au protectie si daca dai comanda de coborare pantograf iar daca raman fara aer sub 5 atm se deconecteaza
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Oct 2015, 08:25
Ipotetic vorbind, sa zicem ca nu exista protectii.. Daca masina e conectata la catenara si se coboara pantograful sub tensiune se formeaza un arc electric intre catenara si pantograful in miscare si coborare,iar in momentu in care atinge punctul critic si plazma electrica formata nu mai isi poate sustine distanta poate sa sara in carcasa locomotivei si scoate substatia de tractiune din functiune si poate deteriora elementele locomotivei si catenara... pe care le topeste pana le evapora ..
Ca sa intelegi mai bine
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3707 Data de inscriere : 12/05/2015
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Oct 2015, 11:15
Va multumesc pentru raspunsuri. Deci daca inteleg bine, e destul de grav sa deconectezi pantograful cu disjunctorul inca conectat. Ma gandeam ca are locomotiva o protectie gen, sa nu aiba nici un efect butonul de coborâre pantograf atata timp cat disjunctorul este conectat. Daca nu este asa, inseamna ca mecanicul e responsabil de orice manipulare gresita a instalatiei. Legat de zona neutra, nu stiu daca e valabil si la locomotivele vechi, dar din ce stiu eu (poate ma insel), nu esti obligat sa deconectezi disjunctorul atata timp cat locomotiva nu consuma curent (graduatorul in pozita 0, compresorul si ventilatia oprite si alte instalatii care nu pot functiona doar pe baterie). Daca nu e asa, va rog sa ma corectati.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Oct 2015, 12:02
Dionis a scris:
Va multumesc pentru raspunsuri. Deci daca inteleg bine, e destul de grav sa deconectezi pantograful cu disjunctorul inca conectat. Ma gandeam ca are locomotiva o protectie gen, sa nu aiba nici un efect butonul de coborâre pantograf atata timp cat disjunctorul este conectat. Daca nu este asa, inseamna ca mecanicul e responsabil de orice manipulare gresita a instalatiei. Legat de zona neutra, nu stiu daca e valabil si la locomotivele vechi, dar din ce stiu eu (poate ma insel), nu esti obligat sa deconectezi disjunctorul atata timp cat locomotiva nu consuma curent (graduatorul in pozita 0, compresorul si ventilatia oprite si alte instalatii care nu pot functiona doar pe baterie). Daca nu e asa, va rog sa ma corectati.
La locomotivele nemodernizate in cazul lipsei tensiunii sau cand nu mai porneste compresorul acolo exista riscul taierii firului pentru ca pantograful nu coboara comandat Poate te ajuta asta http://www.qreferat.com/referate/transporturi/Istalatii-care-asigura-functio437.php
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Oct 2015, 21:23
De la 1 ianuarie scad tarifele la transport odata cu scaderea TVAului?
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Oct 2015, 21:25
Buna intrebare, dar nu cred sa apuc ziua cand voi vedea o scadere de tarife la CFR.
Eu zic sa le mai creasca, sunt chiar ridicol de mici...
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Oct 2015, 21:47
normal ar fi sa scada doar odata cu ieftinirea carburantilor sau a electricitatii