Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Oct 2015, 12:59

apmatei a scris:


Ca idee, inainte sa postez mesajul am folosit functia de Cautare pentru termenii "1641" si "1642" si nu mi-a gasit decat 2 rezultate, foarte vechi.

In perioada 1-30 Octombrie se fac lucrariu de linia intre Mariselu si Saratel fapt ce a dus la anularea trenurilor pe acea bucata, unele au fost deviate, altele anulate.
Bucuresti-Satu Mare de naopte este 1741/1742 pana la Cluj iar de acolo se desparte grupa de SM si merge prin Dej-Baia Mare. Tot 1741/1742 duce grupa si pentru Sighet pe care o lasa in Cluj si merg impreuna pana la Dej cu SM de acolo se despart si fiecare cu drumul sau.
Dupa 30 Octombrie se revine la programul normal, 1641/1642 Bucuresti-Satu Mare-Bucuresti ; 1643/1644 Bucuresti-Sighet-Bucuresti ; 1741/1742 Bucuresti-Oradea-Bucuresti.

Pentru a gasi informatiile actualizate foloseste acest site: http://www.cfrcalatori.ro/ asta este cel mai actualizat site si cel care iti ofera informatiile de care ai nevoie, celalalte nu sunt actualizate si nu este ok sa cauti pe ele.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
apmatei

apmatei


Numarul mesajelor : 126
Reputatie : 4304
Data de inscriere : 25/06/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeSam 03 Oct 2015, 14:33

Multumesc pentru raspuns. abere
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeDum 04 Oct 2015, 16:40

Intre Balauseri si Praid (linia 307) observ ca nu circula anumite trenuri, stiti cumva motivul, inchidere de linie pentru reparatii ?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11659
Data de inscriere : 08/09/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeDum 04 Oct 2015, 16:51

De când a revenit Regiotrans pe linie nu au circulat acele trenuri. La început trenul care ajungea la 17 în Praid se întorcea după câteva minute la Balauseri. Apoi au modificat mersul, iar acel automotor stă peste noapte în Praid.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeDum 04 Oct 2015, 16:55

Mario 076 a scris:
Intre Balauseri si Praid (linia 307) observ ca nu circula anumite trenuri, stiti cumva motivul, inchidere de linie pentru reparatii ?

Se zice ca nu sunt calatori intre Balauseri si Praid, asta e mersul cu doar 1 pereche pe zi, nu se fac lucrari. Wink

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 00:13

Au tot încercat pe partea aia, în fiecare an au tot anulat din trenuri, până a rămas doar unul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3707
Data de inscriere : 12/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 14:14

Nici in 95 nu prea erau trenuri, si din cauza ca gara Sovata (singurul interes pe langa Salina Praid) este mult prea departe de statiune. Mai aproape era gara mica (linia ingusta 407) dar din motive lesne de inteles, nu era practica.

Trecand la altele am si eu o intrebare legata de locomotivele electrice. La un EA sau un EC se poate coborî pantograful daca este inca conectat disjunctorul? Daca da, care sunt consecintele.

Multumesc!
Sus In jos
https://train-sim.ro
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 22:42

Dionis a scris:
Nici in 95 nu prea erau trenuri, si din cauza ca gara Sovata (singurul interes pe langa Salina Praid) este mult prea departe de statiune. Mai aproape era gara mica (linia ingusta 407) dar din motive lesne de inteles, nu era practica.

Trecand la altele am si eu o intrebare legata de locomotivele electrice. La un EA sau un EC se poate coborî pantograful daca este inca conectat disjunctorul? Daca da, care sunt consecintele.

Multumesc!

Dacă te ajută cu ceva, o să-ți spun ce am surprins dintr-o discuție a personalului CFR referitor la o bobică prăjită la Plopu. Ei spuneau că n-are ce să fie în afara zonei neutre, unul susținând că mecanicul a intrat pe neutră cu disjunctorul conectat și locomotiva s-a *prăjit*, altul sugerând că s-a prăjit la ieșirea din zona neutră.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeLun 05 Oct 2015, 23:02

mielutu zburator a scris:
Dionis a scris:
Nici in 95 nu prea erau trenuri, si din cauza ca gara Sovata (singurul interes pe langa Salina Praid) este mult prea departe de statiune. Mai aproape era gara mica (linia ingusta 407) dar din motive lesne de inteles, nu era practica.

Trecand la altele am si eu o intrebare legata de locomotivele electrice. La un EA sau un EC se poate coborî pantograful daca este inca conectat disjunctorul? Daca da, care sunt consecintele.

Multumesc!

Dacă te ajută cu ceva, o să-ți spun ce am surprins dintr-o discuție a personalului CFR referitor la o bobică prăjită la Plopu. Ei spuneau că n-are ce să fie în afara zonei neutre, unul susținând că mecanicul a intrat pe neutră cu disjunctorul conectat și locomotiva s-a *prăjit*, altul sugerând că s-a prăjit la ieșirea din zona neutră.

Povesti de adormit..
La intrebarea lui Dionis locomotivele modernizate au protectie si daca dai comanda de coborare pantograf iar daca raman fara aer sub 5 atm se deconecteaza
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 08:25

Ipotetic vorbind, sa zicem ca nu exista protectii.. Daca masina e conectata la catenara si se coboara pantograful sub tensiune se formeaza un arc electric intre catenara si pantograful in miscare si coborare,iar in momentu in care atinge punctul critic si plazma electrica formata nu mai isi poate sustine distanta poate sa sara in carcasa locomotivei si scoate substatia de tractiune din functiune si poate deteriora elementele locomotivei si catenara... pe care le topeste pana le evapora Smile..

Ca sa intelegi mai bine Smile


Sus In jos
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3707
Data de inscriere : 12/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 11:15

Va multumesc pentru raspunsuri. Deci daca inteleg bine, e destul de grav sa deconectezi pantograful cu disjunctorul inca conectat. Ma gandeam ca are locomotiva o protectie gen, sa nu aiba nici un efect butonul de coborâre pantograf atata timp cat disjunctorul este conectat. Daca nu este asa, inseamna ca mecanicul e responsabil de orice manipulare gresita a instalatiei.
Legat de zona neutra, nu stiu daca e valabil si la locomotivele vechi, dar din ce stiu eu (poate ma insel), nu esti obligat sa deconectezi disjunctorul atata timp cat locomotiva nu consuma curent (graduatorul in pozita 0, compresorul si ventilatia oprite si alte instalatii care nu pot functiona doar pe baterie). Daca nu e asa, va rog sa ma corectati.
Sus In jos
https://train-sim.ro
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 12:02

Dionis a scris:
Va multumesc pentru raspunsuri. Deci daca inteleg bine, e destul de grav sa deconectezi pantograful cu disjunctorul inca conectat. Ma gandeam ca are locomotiva o protectie gen, sa nu aiba nici un efect butonul de coborâre pantograf atata timp cat disjunctorul este conectat. Daca nu este asa, inseamna ca mecanicul e responsabil de orice manipulare gresita a instalatiei.
Legat de zona neutra, nu stiu daca e valabil si la locomotivele vechi, dar din ce stiu eu (poate ma insel), nu esti obligat sa deconectezi disjunctorul atata timp cat locomotiva nu consuma curent (graduatorul in pozita 0, compresorul si ventilatia oprite si alte instalatii care nu pot functiona doar pe baterie). Daca nu e asa, va rog sa ma corectati.

La locomotivele nemodernizate in cazul lipsei tensiunii sau cand nu mai porneste compresorul acolo exista riscul taierii firului pentru ca pantograful nu coboara comandat
Poate te ajuta asta
http://www.qreferat.com/referate/transporturi/Istalatii-care-asigura-functio437.php
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18762
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24342
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 21:23

De la 1 ianuarie scad tarifele la transport odata cu scaderea TVAului?
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 21:25

Buna intrebare, dar nu cred sa apuc ziua cand voi vedea o scadere de tarife la CFR.

Eu zic sa le mai creasca, sunt chiar ridicol de mici... tongue
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11403
Data de inscriere : 17/02/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 21:47

normal ar fi sa scada doar odata cu ieftinirea carburantilor sau a electricitatii
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 13 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: