|
| 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva | |
|
+31Vitosa Laurentiu Ciobanu DUAL Luna ciprian71 Adirmvl marius664 Adrian78 delfinson dariuslazuran Silviu Sintea Luca tgv mielutu zburator Iwan florin.lifticariu Andrey_tm dan tm MetalRider petre112 Dr2005 Ionutz Davee91 92Dragos TVlad szymek Vlad ldh80 didinul cristi CFR Nesebar myster2008 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Theijs
Numarul mesajelor : 59 Reputatie : 3867 Data de inscriere : 22/06/2014
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Joi 27 Oct 2022, 23:02 | |
| In Ukrainian transport news a new broad gauge train running from Uzhgorod via Sighetu Marmatiei to Ivano Frankivs'k is announced: https://cfts.org.ua/news/2022/10/27/tranzitom_cherez_rumuniyu_planuyut_zapustiti_pozdi_uzhgorod_ivano_frankivsk_72414 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Sam 29 Oct 2022, 17:26 | |
| Pana una alta puteau baga ceva din Halmeu la Chop unde linia nu necesita reparatii si se poate circula! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6887 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12283 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 30 Oct 2022, 20:01 | |
| Conform "Mersului trenurilor" din anul 2009 distanta intre statiile de frontiera Valea Viseului CFR si Berlibas UZ ar fi de 18 km. Dar masurata cu ajutorul wikimapia ar fi de 12 km! |
| | | petre112
Numarul mesajelor : 19 Reputatie : 4803 Data de inscriere : 17/10/2011
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mar 08 Noi 2022, 19:44 | |
| Primul tren care vine in Romania, din Ucraina:
https://www.facebook.com/100002255483529/videos/pcb.5665310516887408/1300524574028672
https://www.facebook.com/100002255483529/videos/pcb.5665310516887408/587867049806393
sursa Facebook |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18743 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24318 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mar 08 Noi 2022, 20:31 | |
| Mare noroc că nu facem.noi trenul asta și nu avem Malaxa pe cale.larga..
https://www.economica.net/primul-tren-ucrainean-a-trecut-granita-cu-romania-pe-la-valea-viseului-dupa-16-ani_625413.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 13:14 | |
| - Adrian78 a scris:
- Mare noroc că nu facem.noi trenul asta și nu avem Malaxa pe cale.larga..
https://www.economica.net/primul-tren-ucrainean-a-trecut-granita-cu-romania-pe-la-valea-viseului-dupa-16-ani_625413.html Se observa clar - ucrainienii dar si rusii sunt mai atasati decat romanii de trenuri. Desi sunt mai saraci decat romanii, si in razboi, pretuiesc mult transportul feroviar. Desigur, gradul de motorizare in Romania este mai ridicat. CFR SA poate va repara linia pana la Salva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 13:39 | |
| Sunt ataşaţi de propagandă şi atât. Ani de zile nu au avut nevoie să treacă pe aici, dar acum când îi bombardează gospodin Putin, şi-au adus aminte că de la Cernăuţi la Liov ajunge mai sigur ,,marfa" pe aici. La fel au făcut şi cu Moldova, au redeschis linia Odesa - Basarabeasca pentru că acelaşi domn a dispus aruncarea în aer a podului dintre Transnistria şi Ucraina.
În rest, totul e propagandă şi lege marţială. Ucraina nu are nevoie de autorizaţii de construire, acorduri de mediu, licitaţii, organisme notificate, avize... se rechiziţionează materialele şi utilajele, se dă ordin şi muncitorii execută, nu mai există nici Codul Muncii (deci lucrezi câte ore pe zi trebuie ca să fie treaba gata), nu se mai face protecţia muncii, nimic. Sunt condiţii de război, pe care eu unul nu mi le doresc la noi. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 14:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt ataşaţi de propagandă şi atât. Ani de zile nu au avut nevoie să treacă pe aici, dar acum când îi bombardează gospodin Putin, şi-au adus aminte că de la Cernăuţi la Liov ajunge mai sigur ,,marfa" pe aici.
La fel au făcut şi cu Moldova, au redeschis linia Odesa - Basarabeasca pentru că acelaşi domn a dispus aruncarea în aer a podului dintre Transnistria şi Ucraina.
În rest, totul e propagandă şi lege marţială. Ucraina nu are nevoie de autorizaţii de construire, acorduri de mediu, licitaţii, organisme notificate, avize... se rechiziţionează materialele şi utilajele, se dă ordin şi muncitorii execută, nu mai există nici Codul Muncii (deci lucrezi câte ore pe zi trebuie ca să fie treaba gata), nu se mai face protecţia muncii, nimic. Sunt condiţii de război, pe care eu unul nu mi le doresc la noi. Si inainte de razboi cei din Ucraina erau foarte atasati de transportul feroviar, precum cehii, polonezii, maghiarii, se miscau lucrurile mai "cu talent" decat in Romania. La noi sunt prea multe contestatii si lucrari blocate multi ani de catre niste rebeli care nu vor sa piarda reparatiile - dar la ei in Occident nu pot proceda mereu astfel. Ieri am citit pe un site din Ucraina (unian.ua) ca la angajati trebuie sa li se asigure conditiile necesare daca se intrerupe energia electrica. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18743 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24318 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 15:00 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dr2005 a scris:
- Sunt ataşaţi de propagandă şi atât. Ani de zile nu au avut nevoie să treacă pe aici, dar acum când îi bombardează gospodin Putin, şi-au adus aminte că de la Cernăuţi la Liov ajunge mai sigur ,,marfa" pe aici.
La fel au făcut şi cu Moldova, au redeschis linia Odesa - Basarabeasca pentru că acelaşi domn a dispus aruncarea în aer a podului dintre Transnistria şi Ucraina.
În rest, totul e propagandă şi lege marţială. Ucraina nu are nevoie de autorizaţii de construire, acorduri de mediu, licitaţii, organisme notificate, avize... se rechiziţionează materialele şi utilajele, se dă ordin şi muncitorii execută, nu mai există nici Codul Muncii (deci lucrezi câte ore pe zi trebuie ca să fie treaba gata), nu se mai face protecţia muncii, nimic. Sunt condiţii de război, pe care eu unul nu mi le doresc la noi.
Si inainte de razboi cei din Ucraina erau foarte atasati de transportul feroviar, precum cehii, polonezii, maghiarii, se miscau lucrurile mai "cu talent" decat in Romania. La noi sunt prea multe contestatii si lucrari blocate multi ani de catre niste rebeli care nu vor sa piarda reparatiile - dar la ei in Occident nu pot proceda mereu astfel.
Ieri am citit pe un site din Ucraina (unian.ua) ca la angajati trebuie sa li se asigure conditiile necesare daca se intrerupe energia electrica. Erau atasati Ucrainienii pentru ca majoritatea lor sunt saraci iar transportul feroviar este inca ieftin in Ucraina iar compania lor feroviara merge pe pierderi destul de mari cam undeva la 400 mil de euro pierdere In rest eu zic ca nu trebuie schimbat ecartamentul pentru cateva trenuri de pasageri acolo ar trebui material rulant cu ecartament variabil |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 15:18 | |
| - Adrian78 a scris:
- Erau atasati Ucrainienii pentru ca majoritatea lor sunt saraci iar transportul feroviar este inca ieftin in Ucraina iar compania lor feroviara merge pe pierderi destul de mari cam undeva la 400 mil de euro pierdere
In rest eu zic ca nu trebuie schimbat ecartamentul pentru cateva trenuri de pasageri acolo ar trebui material rulant cu ecartament variabil Da, erau foarte ataşaţi, de aia au tăiat de bună voie mai toate legăturile cu statele vecine... Materialul rulant nu creşte în copaci. Chiar la preţ de CSI (deci la jumate faţă de cel din UE) tot e o investiţie enormă să iei vagoane cu ecartament variabil, plus că vagoane de marfă cu aşa ceva nu ştiu să existe, iar ei pentru marfă au nevoie de linii, nu pentru călători. Apoi, toate sistemele existente de schimbat ecartamentul în mers sunt sisteme proprietare şi neinteroperabile, dacă iei de la TALGO trebuie să iei şi vagoanele de la TALGO, dacă iei de la polonezi trebuie să iei şi vagoanele tot de la ăia. Niciunul din cei 2 producători nu poate să îţi dea 10.000 de vagoane în 2 săptămâni... _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18743 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24318 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 15:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Erau atasati Ucrainienii pentru ca majoritatea lor sunt saraci iar transportul feroviar este inca ieftin in Ucraina iar compania lor feroviara merge pe pierderi destul de mari cam undeva la 400 mil de euro pierdere
In rest eu zic ca nu trebuie schimbat ecartamentul pentru cateva trenuri de pasageri acolo ar trebui material rulant cu ecartament variabil Da, erau foarte ataşaţi, de aia au tăiat de bună voie mai toate legăturile cu statele vecine... Materialul rulant nu creşte în copaci. Chiar la preţ de CSI (deci la jumate faţă de cel din UE) tot e o investiţie enormă să iei vagoane cu ecartament variabil, plus că vagoane de marfă cu aşa ceva nu ştiu să existe, iar ei pentru marfă au nevoie de linii, nu pentru călători. Apoi, toate sistemele existente de schimbat ecartamentul în mers sunt sisteme proprietare şi neinteroperabile, dacă iei de la TALGO trebuie să iei şi vagoanele de la TALGO, dacă iei de la polonezi trebuie să iei şi vagoanele tot de la ăia. Niciunul din cei 2 producători nu poate să îţi dea 10.000 de vagoane în 2 săptămâni... Din China in Europa pe cate ecartamente vin trenurile de acolo si fac si doua saptamani?Acuma trebuie sa ne dam peste cap ca trebuie sa ajunga trenurile de cereale din Ucraina in Europa sau alte porturi in doua zile sau sa investim 150 de mld de euro ca sa schimbam nu stiu ce ecartamente Tarile baltice sunt de o gramada de ani in UE si debea au un proiect RailBaltica cu o linie de viteza cu ecartament normal La fel si Spania au doar liniile de mare viteza cu ecartament normal restul cu ecartament iberic Atunci solutia sa faca o linie de ecartament normal pana la Kiev si de acolo e treaba lor cum isi aduc trenurile si cereale |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 17:44 | |
| https://twitter.com/o_hudzeliak/status/1590307520572461057
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6887 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12283 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 21:28 | |
| Automotorul trimis de ucrainieni pare a fi unul nou! Ce tip este ?
Vor circula si trenuri de marfa UZ pe firul de ecartament larg intre Berlibas- Valea Viseului- Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa- Teresva ? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 21:40 | |
| oare au reparat si semnalizarea? au stat ceva in Romania. doctore, nu mai o da ca ei n- au aia, aia, că au desfiintat linii. Acuma e razboi la ei, nu le este usor ce naiba. Nu e vorba ca s- au trezit ca e buna linia.E vorba ca au nevoie de ea, poate dupa razboi ramîne iar linia asta abandonata si na, o sa fie bine pentru tara si UE. crezi că dacă ar fi razboi ÎN uniunea europeană, s- ar mai respecta normele europene, mediu ,STI, licitatii si alte prostii inventate de ...? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Mier 09 Noi 2022, 22:05 | |
| - Adrian78 a scris:
- Din China in Europa pe cate ecartamente vin trenurile de acolo si fac si doua saptamani?Acuma trebuie sa ne dam peste cap ca trebuie sa ajunga trenurile de cereale din Ucraina in Europa sau alte porturi in doua zile sau sa investim 150 de mld de euro ca sa schimbam nu stiu ce ecartamente
Din China vin exclusiv containere, durează 2 minute să muţi cu o macara un container de pe un vagon pe un altul pus alături. Cerealele, în schimb, nu prea merg containerizate, se transportă în vrac şi aici e problema. - dan tm a scris:
- crezi că dacă ar fi razboi ÎN uniunea europeană, s- ar mai respecta normele europene, mediu ,STI, licitatii si alte prostii inventate de ...?
Prostiile alea fac ca sistemul nostru feroviar să nu fie la fel de prost şi nesigur ca în Congo. În caz de război nu se mai respectă nimic, ba chiar se construiesc linii aiurea prin câmp pentru alimentat frontul, pe care 80 de ani după aia unii le visează pline de trenuri de călători. La ultimul război de la noi, accidentele feroviare erau la ordinea zilei, dar evident că nimeni nu le raporta. Nu mai zic de primul război mondial, unde doar la Ciurea au murit vreo 1000 de oameni. Că, deh, război. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva | |
| |
| | | | 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |