Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva

In jos 
+31
Vitosa
Laurentiu Ciobanu
DUAL
Luna
ciprian71
Adirmvl
marius664
Adrian78
delfinson
dariuslazuran
Silviu Sintea
Luca tgv
mielutu zburator
Iwan
florin.lifticariu
Andrey_tm
dan tm
MetalRider
petre112
Dr2005
Ionutz
Davee91
92Dragos
TVlad
szymek
Vlad
ldh80
didinul
cristi CFR
Nesebar
myster2008
35 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Urmatorul
AutorMesaj
Theijs




Numarul mesajelor : 59
Reputatie : 3671
Data de inscriere : 22/06/2014

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2022, 23:02

In Ukrainian transport news a new broad gauge train running from Uzhgorod via Sighetu Marmatiei to Ivano Frankivs'k is announced:
https://cfts.org.ua/news/2022/10/27/tranzitom_cherez_rumuniyu_planuyut_zapustiti_pozdi_uzhgorod_ivano_frankivsk_72414
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22196
Data de inscriere : 06/12/2009

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeSam 29 Oct 2022, 17:26

Pana una alta puteau baga ceva din Halmeu la Chop unde linia nu necesita reparatii si se poate circula!

_________________
595423423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Bdeem_8496_a423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Bdeem_8496_a423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11463
Data de inscriere : 03/11/2010

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeDum 30 Oct 2022, 20:01

Conform "Mersului trenurilor" din anul 2009 distanta intre statiile de frontiera Valea Viseului CFR si Berlibas UZ ar fi de 18 km. Dar masurata cu ajutorul wikimapia ar fi de 12 km!
Sus In jos
petre112




Numarul mesajelor : 19
Reputatie : 4607
Data de inscriere : 17/10/2011

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMar 08 Noi 2022, 19:44

Primul tren care vine in Romania, din Ucraina:

https://www.facebook.com/100002255483529/videos/pcb.5665310516887408/1300524574028672

https://www.facebook.com/100002255483529/videos/pcb.5665310516887408/587867049806393

sursa Facebook
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23445
Data de inscriere : 05/10/2010

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMar 08 Noi 2022, 20:31

Mare noroc că nu facem.noi trenul asta și nu avem Malaxa pe cale.larga..

https://www.economica.net/primul-tren-ucrainean-a-trecut-granita-cu-romania-pe-la-valea-viseului-dupa-16-ani_625413.html
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3149
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7962
Data de inscriere : 26/05/2011

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 13:14

Adrian78 a scris:
Mare noroc că nu facem.noi trenul asta și nu avem Malaxa pe cale.larga..

https://www.economica.net/primul-tren-ucrainean-a-trecut-granita-cu-romania-pe-la-valea-viseului-dupa-16-ani_625413.html

Se observa clar - ucrainienii dar si rusii sunt mai atasati decat romanii de trenuri. Desi sunt mai saraci decat romanii, si in razboi, pretuiesc mult transportul feroviar. Desigur, gradul de motorizare in Romania este mai ridicat.

CFR SA poate va repara linia pana la Salva.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24818
Data de inscriere : 17/08/2011

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 13:39

Sunt ataşaţi de propagandă şi atât. Ani de zile nu au avut nevoie să treacă pe aici, dar acum când îi bombardează gospodin Putin, şi-au adus aminte că de la Cernăuţi la Liov ajunge mai sigur ,,marfa" pe aici.
La fel au făcut şi cu Moldova, au redeschis linia Odesa - Basarabeasca pentru că acelaşi domn a dispus aruncarea în aer a podului dintre Transnistria şi Ucraina.

În rest, totul e propagandă şi lege marţială. Ucraina nu are nevoie de autorizaţii de construire, acorduri de mediu, licitaţii, organisme notificate, avize... se rechiziţionează materialele şi utilajele, se dă ordin şi muncitorii execută, nu mai există nici Codul Muncii (deci lucrezi câte ore pe zi trebuie ca să fie treaba gata), nu se mai face protecţia muncii, nimic. Sunt condiţii de război, pe care eu unul nu mi le doresc la noi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3149
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7962
Data de inscriere : 26/05/2011

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 14:42

Dr2005 a scris:
Sunt ataşaţi de propagandă şi atât. Ani de zile nu au avut nevoie să treacă pe aici, dar acum când îi bombardează gospodin Putin, şi-au adus aminte că de la Cernăuţi la Liov ajunge mai sigur ,,marfa" pe aici.
La fel au făcut şi cu Moldova, au redeschis linia Odesa - Basarabeasca pentru că acelaşi domn a dispus aruncarea în aer a podului dintre Transnistria şi Ucraina.

În rest, totul e propagandă şi lege marţială. Ucraina nu are nevoie de autorizaţii de construire, acorduri de mediu, licitaţii, organisme notificate, avize... se rechiziţionează materialele şi utilajele, se dă ordin şi muncitorii execută, nu mai există nici Codul Muncii (deci lucrezi câte ore pe zi trebuie ca să fie treaba gata), nu se mai face protecţia muncii, nimic. Sunt condiţii de război, pe care eu unul nu mi le doresc la noi.


Si inainte de razboi cei din Ucraina erau foarte atasati de transportul feroviar, precum cehii, polonezii, maghiarii, se miscau lucrurile mai "cu talent" decat in Romania. La noi sunt prea multe contestatii si lucrari blocate multi ani de catre niste rebeli care nu vor sa piarda reparatiile - dar la ei in Occident nu pot proceda mereu astfel.

Ieri am citit pe un site din Ucraina (unian.ua) ca la angajati trebuie sa li se asigure conditiile necesare daca se intrerupe energia electrica.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23445
Data de inscriere : 05/10/2010

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 15:00

razvan - trenuri a scris:
Dr2005 a scris:
Sunt ataşaţi de propagandă şi atât. Ani de zile nu au avut nevoie să treacă pe aici, dar acum când îi bombardează gospodin Putin, şi-au adus aminte că de la Cernăuţi la Liov ajunge mai sigur ,,marfa" pe aici.
La fel au făcut şi cu Moldova, au redeschis linia Odesa - Basarabeasca pentru că acelaşi domn a dispus aruncarea în aer a podului dintre Transnistria şi Ucraina.

În rest, totul e propagandă şi lege marţială. Ucraina nu are nevoie de autorizaţii de construire, acorduri de mediu, licitaţii, organisme notificate, avize... se rechiziţionează materialele şi utilajele, se dă ordin şi muncitorii execută, nu mai există nici Codul Muncii (deci lucrezi câte ore pe zi trebuie ca să fie treaba gata), nu se mai face protecţia muncii, nimic. Sunt condiţii de război, pe care eu unul nu mi le doresc la noi.


Si inainte de razboi cei din Ucraina erau foarte atasati de transportul feroviar, precum cehii, polonezii, maghiarii, se miscau lucrurile mai "cu talent" decat in Romania. La noi sunt prea multe contestatii si lucrari blocate multi ani de catre niste rebeli care nu vor sa piarda reparatiile - dar la ei in Occident nu pot proceda mereu astfel.

Ieri am citit pe un site din Ucraina (unian.ua) ca la angajati trebuie sa li se asigure conditiile necesare daca se intrerupe energia electrica.

Erau atasati Ucrainienii pentru ca majoritatea lor sunt saraci iar transportul feroviar este inca ieftin in Ucraina iar compania lor feroviara merge pe pierderi destul de mari cam undeva la 400 mil de euro pierdere
In rest eu zic ca nu trebuie schimbat ecartamentul pentru cateva trenuri de pasageri acolo ar trebui material rulant cu ecartament variabil
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24818
Data de inscriere : 17/08/2011

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 15:18

Adrian78 a scris:
Erau atasati Ucrainienii pentru ca majoritatea lor sunt saraci iar transportul feroviar este inca ieftin in Ucraina iar compania lor feroviara merge pe pierderi destul de mari cam undeva la 400 mil de euro pierdere
In rest eu zic ca nu trebuie schimbat ecartamentul pentru cateva trenuri de pasageri acolo ar trebui material rulant cu ecartament variabil
Da, erau foarte ataşaţi, de aia au tăiat de bună voie mai toate legăturile cu statele vecine...
Materialul rulant nu creşte în copaci. Chiar la preţ de CSI (deci la jumate faţă de cel din UE) tot e o investiţie enormă să iei vagoane cu ecartament variabil, plus că vagoane de marfă cu aşa ceva nu ştiu să existe, iar ei pentru marfă au nevoie de linii, nu pentru călători. Apoi, toate sistemele existente de schimbat ecartamentul în mers sunt sisteme proprietare şi neinteroperabile, dacă iei de la TALGO trebuie să iei şi vagoanele de la TALGO, dacă iei de la polonezi trebuie să iei şi vagoanele tot de la ăia. Niciunul din cei 2 producători nu poate să îţi dea 10.000 de vagoane în 2 săptămâni...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18070
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23445
Data de inscriere : 05/10/2010

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 15:53

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Erau atasati Ucrainienii pentru ca majoritatea lor sunt saraci iar transportul feroviar este inca ieftin in Ucraina iar compania lor feroviara merge pe pierderi destul de mari cam undeva la 400 mil de euro pierdere
In rest eu zic ca nu trebuie schimbat ecartamentul pentru cateva trenuri de pasageri acolo ar trebui material rulant cu ecartament variabil
Da, erau foarte ataşaţi, de aia au tăiat de bună voie mai toate legăturile cu statele vecine...
Materialul rulant nu creşte în copaci. Chiar la preţ de CSI (deci la jumate faţă de cel din UE) tot e o investiţie enormă să iei vagoane cu ecartament variabil, plus că vagoane de marfă cu aşa ceva nu ştiu să existe, iar ei pentru marfă au nevoie de linii, nu pentru călători. Apoi, toate sistemele existente de schimbat ecartamentul în mers sunt sisteme proprietare şi neinteroperabile, dacă iei de la TALGO trebuie să iei şi vagoanele de la TALGO, dacă iei de la polonezi trebuie să iei şi vagoanele tot de la ăia. Niciunul din cei 2 producători nu poate să îţi dea 10.000 de vagoane în 2 săptămâni...

Din China in Europa pe cate ecartamente vin trenurile de acolo si fac si doua saptamani?Acuma trebuie sa ne dam peste cap ca trebuie sa ajunga trenurile de cereale din Ucraina in Europa sau alte porturi in doua zile sau sa investim 150 de mld de euro ca sa schimbam nu stiu ce ecartamente
Tarile baltice sunt de o gramada de ani in UE si debea au un proiect RailBaltica cu o linie de viteza cu ecartament normal
La fel si Spania au doar liniile de mare viteza cu ecartament normal restul cu ecartament iberic
Atunci solutia sa faca o linie de ecartament normal pana la Kiev si de acolo e treaba lor cum isi aduc trenurile si cereale
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12476
Data de inscriere : 16/07/2014

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 17:44

https://twitter.com/o_hudzeliak/status/1590307520572461057

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6333
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 11463
Data de inscriere : 03/11/2010

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 21:28

Automotorul trimis de ucrainieni pare a fi unul nou! Ce tip este ?

Vor circula si trenuri de marfa UZ pe firul de ecartament larg intre Berlibas- Valea Viseului- Sighetul Marmatiei- Campulung la Tisa- Teresva ?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8768
Reputatie : 12476
Data de inscriere : 16/07/2014

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 21:40

oare au reparat si semnalizarea? affraid
au stat ceva in Romania.

doctore, nu mai o da ca ei n- au aia, aia, că au desfiintat linii. Acuma e razboi la ei, nu le este usor ce naiba. Nu e vorba ca s- au trezit ca e buna linia.E vorba ca au nevoie de ea, poate dupa razboi ramîne iar linia asta abandonata si na, o sa fie bine pentru tara si UE.

crezi că dacă ar fi razboi ÎN uniunea europeană, s- ar mai respecta normele europene, mediu ,STI, licitatii si alte prostii inventate de ...?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24818
Data de inscriere : 17/08/2011

423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitimeMier 09 Noi 2022, 22:05

Adrian78 a scris:
Din China in Europa pe cate ecartamente vin trenurile de acolo si fac si doua saptamani?Acuma trebuie sa ne dam peste cap ca trebuie sa ajunga trenurile de cereale din Ucraina in Europa sau alte porturi in doua zile sau sa investim 150 de mld de euro ca sa schimbam nu stiu ce ecartamente
Din China vin exclusiv containere, durează 2 minute să muţi cu o macara un container de pe un vagon pe un altul pus alături. Cerealele, în schimb, nu prea merg containerizate, se transportă în vrac şi aici e problema.

dan tm a scris:
crezi că dacă ar fi razboi ÎN uniunea europeană, s- ar mai respecta normele europene, mediu ,STI, licitatii si alte prostii inventate de ...?
Prostiile alea fac ca sistemul nostru feroviar să nu fie la fel de prost şi nesigur ca în Congo. În caz de război nu se mai respectă nimic, ba chiar se construiesc linii aiurea prin câmp pentru alimentat frontul, pe care 80 de ani după aia unii le visează pline de trenuri de călători. La ultimul război de la noi, accidentele feroviare erau la ordinea zilei, dar evident că nimeni nu le raporta. Nu mai zic de primul război mondial, unde doar la Ciurea au murit vreo 1000 de oameni. Că, deh, război.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva   423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva
Sus 
Pagina 13 din 19Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 409 : Salva - Viseu de Jos - Sighetu Marmatiei
» TgMures-Sighetu Marmatiei
» 411 : Sighetu Marmatiei - Campulung La Tisa
» Locomotive clasa 41 (Vol. I)
» Linii abandonate

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 400-
Mergi direct la: