| 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva | |
|
+31Vitosa Laurentiu Ciobanu DUAL Luna ciprian71 Adirmvl marius664 Adrian78 delfinson dariuslazuran Silviu Sintea Luca tgv mielutu zburator Iwan florin.lifticariu Andrey_tm dan tm MetalRider petre112 Dr2005 Ionutz Davee91 92Dragos TVlad szymek Vlad ldh80 didinul cristi CFR Nesebar myster2008 35 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Joi 13 Oct 2022, 19:21 | |
| Pai si la Vicsani nu vin mecanici din Ucraina? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6887 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12283 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Joi 13 Oct 2022, 19:46 | |
| Si cand circulau automotoarele UZ pe cale larga, pe aceasta linie , mergeau mecanici romani in cabina de conducere a automotoarelor UZ, langa mecanicii ucrainieni ?
Linia va fi reparata/consolidata ca sa permita si circulatie trenurilor de marfa UZ, pe ecartament larg ? Un astfel de tren poate fi destul de greu! |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4063 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Joi 13 Oct 2022, 21:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- De aia am zis şi încă zic că nu are rost să ne complicăm cu astfel de soluţii politice... e mult mai simplu să muţi călătorii dintr-un tren în altul la frontieră, decât să laşi bomba de roţi non-UE să zburde pe şinele româneşti, eventual să mai lase şi nişte baxuri de ţigări prin unele halte.
Ucrainenii pot trece acum în România doar cu paşaportul, dar asta pentru că România nu e în Schengen. Dacă noi vom intra în Schengen (adică dacă se răzgândeşte Olanda până în decembrie), toate aceste facilităţi de călătorie pentru ucraineni şi moldoveni vor dispărea. Cat timp putem trimite oameni pe luna, putem rezolva si chestiile birocratice, nu-i nevoie sa pastram instructiile de acum 80 de ani, se pot rezolva si astea. Referitor la tigari...oricum sunt introduse in Romania pe multe alte cai, pe tren veneau nici 1%. Ucrainienii si moldovenii au dreptul sa circule in Schengen doar cu pasaportul, nu-i afecteaza cu nimic intrarea Romaniei in Schengen http://nrcu.gov.ua/ro/news.html?newsID=69856 |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Vin 14 Oct 2022, 12:34 | |
| Doctore esti obsedat de tigarile ucrainienilor si de faptul de a nu circula trenurile lor pe la noi. O dai acuma cu RP -ul la vagoane, dar nu te-ai gîndit ca mii de vagoane au fost luate de ruși, alte mii au fost distruse si eu luat si ei ce au gasit. Nu ai deloc un strop de compasiune pentru tara aia raportat la situația de razboi.Unde sa le faa revizia daca totul e sub bombe si rachete?
Cred ca si daca ar fi Romania bombardată te-ai crampona în prevederile idiotilor de la Brusel si mai degraba ai lăsa oamenii sa moara decît sa îi salvezi. Nu ar fi reglementat aia sau cealalta.
Pentru stiinta ta, linia are semnalizare mecanica separata de linia normala, conform pozelor de pe net EXACT la intrarea in tara este prevestitorul statiei Valea Viseului ceea ce inseamna ca mecanicii ucrainieni stiu semnalizarea romaneasca.
Banuiesc ca toata problema este reglementata intre state inainte de razboi. Doar inainte de inundatiile din 1970 erau poduri peste Tisa si trenurile SZD mergeau in mod normal peste Tisa prin Romania. Sau e posibil ca acuma sa fie prostia si birocratia mult mai avansate si sa fim mai înapoiati decît in comunism? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Vin 14 Oct 2022, 14:50 | |
| - dan tm a scris:
- Doctore esti obsedat de tigarile ucrainienilor si de faptul de a nu circula trenurile lor pe la noi. O dai acuma cu RP -ul la vagoane, dar nu te-ai gîndit ca mii de vagoane au fost luate de ruși, alte mii au fost distruse si eu luat si ei ce au gasit. Nu ai deloc un strop de compasiune pentru tara aia raportat la situația de razboi.Unde sa le faa revizia daca totul e sub bombe si rachete?
Compasiunea lor nu ne repară nouă linia Paşcani - Iaşi şi alte linii de pe care au zburat în lateral vagoanele lor. În plus, vecinii polonezi, cu toată compasiunea, nu au acceptat niciun vagon cu RP expirat. Aşa că toate hârburile au fost trimise la noi. Şi nu e vorba de vagoane distruse de ruşi, că situaţia asta a apărut la câteva zile de la începerea războiului. Tot ce a fost bun, a fost trimis spre Polonia, tot ce a fost prost a fost trimis la noi. - dan tm a scris:
- Pentru stiinta ta, linia are semnalizare mecanica separata de linia normala, conform pozelor de pe net EXACT la intrarea in tara este prevestitorul statiei Valea Viseului ceea ce inseamna ca mecanicii ucrainieni stiu semnalizarea romaneasca.
Banuiesc ca toata problema este reglementata intre state inainte de razboi. Doar inainte de inundatiile din 1970 erau poduri peste Tisa si trenurile SZD mergeau in mod normal peste Tisa prin Romania. Sau e posibil ca acuma sa fie prostia si birocratia mult mai avansate si sa fim mai înapoiati decît in comunism? Crezi tu că mecanicii care nu au mai circulat 15 ani mai ştiu semnalizarea de la noi? Nu mai zic că unii or fi ieşit la pensie. Evident că orice situaţie de mic trafic se reglementează bilateral între administratorii de infrastructură (nu între state, că nu mai suntem în comunism). Numai că mic trafic cam înseamnă doar până în prima staţie după frontieră, nu 40 km. În fine, să vedem cu ce vin ucrainenii (dacă vin cu ceva), că noi oricum nu avem automotoare de cale largă. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6887 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12283 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Vin 14 Oct 2022, 21:01 | |
| Inainte de 1989, cand intre statiile Sighetul Marmatiei si Campulung la Tisa CFR exista numai linie de ecartament larg, circulau pe aceea linie trenuri de calatori cu rang de "tren cursa", operate de CFR!
Acuma ce material rulant de cale larga aveea in 1989 CFR-ul ? La locomotive erau LDH-uri si LDE-uri de cale larga a CFR-ului, dar la vagoane de calatori ?! Ce fel de vagoane de calatori , de cale larga, utiliza CFR-ul pentru acele trenuri "cursa" dintre Sighetul Marmatiei si Campulung la Tisa ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Sam 15 Oct 2022, 22:04 | |
| Da, chiar cu ce se faceau trenurile Sighetul Marmatiei-Cimpulung la Tisa cind erau in mers cu mentiunea linie larga? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 16 Oct 2022, 00:29 | |
| - dan tm a scris:
- Da, chiar cu ce se faceau trenurile Sighetul Marmatiei-Cimpulung la Tisa cind erau in mers cu mentiunea linie larga?
Stiam ca erau compuse din ceva AM al UZ, poate D1, dar nu bag mana-n foc. |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8339 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 16 Oct 2022, 05:05 | |
| - dan tm a scris:
- Da, chiar cu ce se faceau trenurile Sighetul Marmatiei-Cimpulung la Tisa cind erau in mers cu mentiunea linie larga?
1977/1978: o garnitură 4Bm pe 2 osii 1985/1986, 1987/1988...1991/1992 : o garnitură 4Bmx pe 2 osii 1993/1994 şi 1994/1995: o garnitură 3B 29-20 de la Sighetu Marmaţiei 1995/1996, 1996/1997: o garnitură 2B 29-20 de la Sighetu Marmaţiei 2000/2001: "Automotor ramă UZ"(sic!) |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6887 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12283 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 16 Oct 2022, 09:12 | |
| Acele vagoane BM și BMX pe doua osii erau deci de cale larga! Evident vagoanele 29-20 erau de cale normala! Deci în 1993 deja se putea circula pe cale normala de la Sighetul Marmației la Câmpulung la Tisa! |
|
| |
Iwan
Numarul mesajelor : 42 Localizare : Kyiv, UA Reputatie : 3321 Data de inscriere : 02/12/2015
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 16 Oct 2022, 10:30 | |
| Și apoi din nou schimbat la un format cu ecartament larg? Sau nu a mai existat niciodată un ecartament normal după ecartamentul larg? În plus, trenurile de marfă sovietice circulau acolo cu o regularitate diferită. Sau a existat un standard combinat 1435 + 1520? |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8339 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 16 Oct 2022, 11:19 | |
| - ldh80 a scris:
- Acele vagoane BM și BMX pe doua osii erau deci de cale larga!
Da. Aşa preciza în livret. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 16 Oct 2022, 12:52 | |
| de fapt intrebarea era daca trenurile erau CFR sau SZD?
ca erau trecute in mersul de tren intern nu la internationale. Dupa revolutie trenurile erau de cale larga, am pozat garnitura D1 in Sighetul Marmatiei.
Aveau opriri in statiile din Romania dar daca mergeau la Sighet aveau mecanic insotitor român si sef de tren român, asta e alta intrebare |
|
| |
Theijs
Numarul mesajelor : 59 Reputatie : 3867 Data de inscriere : 22/06/2014
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Lun 17 Oct 2022, 12:29 | |
| Here pictures of broad gauge trains along the Tisa river before the floods of 2006 that destroyed the railway between Valea Viseulu and Rachiv in Ukraine:
Valea Viseulu: Steam tourist train of Dzherelo company: https://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=35255&LNG=EN#picture UZ DMU: https://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=35968&LNG=EN#picture UZ DMU: http://www.railfaneurope.net/pix/ua/diesel/dmu/D1/maroon/Tren_rusesc.jpg
Campulung la Tisa UZ DMU: http://www.railfaneurope.net/pix/ua/diesel/dmu/D1/white-blue/Campulung_la_Tisa.jpg
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9704 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva Dum 23 Oct 2022, 18:48 | |
| De pe Facebook : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02875uxPThqeWY55eMh3258mmYnSNrLGM4ez5PfMKL6L67vLB5gLEkTSSQwHTiqLELl&id=100076386781075&__cft__[0]=AZWTIF6uYjIPaqYMRY_YiCb8h7RaKydrg-PC12uh1s02O9I9JJ1hHF6YuyQflewXd6R4nSFOHjzDWOkE9aSVfcGFYPKuUYM_1o7V_OvSb2NznN7Hq6L4Rm1Dd51vL7dJk1ovolj5Yw-HSmrnl3qgm9rbeU1hTK_r6mRQ8mKcQmK7VjrNaDS15CJNAeRw-bAmazvSCAPOD8G9NFO9l0v52CPA&__tn__=-UC%2CP-R - Віктор Микита - голова Закарпатської ОДА a scris:
- Romania restores the railway area to the Ukrainian border in Transcarpathia for a project to ensure food security.
On this joint infrastructure initiative, together with partners, we started work in January this year within the concept of "Carpathian Express". After the start of a large-scale war, this task took on additional importance and was aimed at restoring tracks and opening checkpoints, terminals for the fastest and most efficient route of agricultural products from Ukraine to rum the seaports of oz. The key task of national importance was to create a real alternative to the transportation of agricultural products through the seaports in Ukraine, which are either blocked or under constant enemy shelling. Formation of the decision and concept took place within the framework of systematic consultations with our partners, in particular during meetings with the Ambassador Extraordinary and Plenipotentiary of Romania to Ukraine Alexander Victor Mikula, representatives of the Romanian Consulate in Solotvyna and the profile ministries of Romania and Ukraine coordinated by the Office of the President of Ukraine. Ukrainian agricultural complex produces products five times more than its internal consumption. Therefore, Ukraine has been involved in ensuring the world's food security for many years, exporting the majority of grain crops to European, Asian and African countries. Ukraine restored two railway tracks within the framework of the project. That's 19,3 km and 1.1 km of new track respectively. At our request, the Romanian side replaced about 1.4 thousand. slept and piled 400 tons of gravel. The length of the precinct from the station valya viseuluj (Romania) to the station berlybash (Ukraine) 18 km. Now repair work is ongoing on the 20 km area. The State Customs Service is ready to install the appropriate equipment and ensure the work of staff on the PE. Many thanks to Romanian partners for the great and unprecedented work they have undertaken to ensure food security on different continents. This is a very important step. There is still a lot of work to do so we are moving on. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva | |
| |
|
| |
| 423 : Berlibas - Sighetu Marmatiei - Teresva | |
|