|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 05 Mai 2022, 13:53 | |
| - t1972 a scris:
- ...nu spuneati dv ca liniile Faurei Tecuci si Faurei Urziceni sint ineficiente..au fost gindite pentru linia frontului ....nu va jignesc in nici un fel....asa ca sa nu msa se faca economii sa luat decizia ca sefii de tren sa se ocupe de treaba asta...la fel si ceilalti operatori in special la trenurile marfare vin cu angajatii proprii sa faca manevre..Sa stiti ca in Germania sint sectii cu pachet minim social...nu toate sint subventionate de autoritatile locale....Era un reportaj cu un sef de statie le la Pogoanele in care omul a spus clar....au scos trenul de la ora la care erau calatori si la mutat la o ora in care nu avea calatori...alt exemplu elocvent si pe Buzau...Vine Interregio de la Buc Nord de Galati gol iar la o ora distanta vine si concurenta cu regioexptess plin..nu aberez nu spun minciuni caci vad cu ochii mei....adta este realitatea...sistemul este gindit in asa fel ca unii sa zaca in agonie iar altii sa faca profit...a fost cineva pe la Galati care a introdus citeva trenuri regio de dimineata si la u anihilat repede...imediat a scos trenurile si aveau calatori...puteau sa le lase si sa le inlocuiasca cu automotoare....si automotoarele sint distribuite ineficient....si pe Pitesti multe merg Goale..grosul acolo sint trenurile regio..am fost si am vazut....
Cred ca ai gresit persoana!!!! Unde am spus eu ca nu sunt eficiente liniile x si y, asta ti-a spus "expertul" ala care raspunde la toata lumea cum are el chef NU EU!!!! |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Joi 05 Mai 2022, 21:06 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 05 Mai 2022, 21:50 | |
| - ldh80 a scris:
- Cu o linie electrificata si apta de VS de 160 km/h Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci si apta de 140 km/h Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui- Grajduri, un tren IR Bucuresti- Faurei- Tecuci- Iasi ar scoate maxim 5 ore (cu opriri numai in Urziceni, Tecuci, Barlad , Crasna si Vaslui)!
Îmi cer scuze pentru intervenție, nu am nici o intenție să atac persoana, ci ideea. Vise. Poate într-o altă viață să aibe loc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 00:05 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- ar trenurile dinspre Moldova aflate in tranzit nu se pun la traficul local Buzau - Bucuresti...
Stai... adică tu chiar crezi că atunci când soseşte în Bucureşti un tren dinspre Moldova, toţi care coboară sunt din Iaşi sau Suceava?! Sper că glumeşti... totul se face full de la Buzău şi Ploieşti, indiferent de unde vine. La fel şi invers... şi asta e valabil şi pentru Bucureşti - Braşov, cine nu prinde 1635 după-amiaza nu pleacă cu 3027, pleacă cu Ister la Ploieşti, se merge în picioare la trenul ăla. - IonutCFR2009 a scris:
- Trenurile Galati - Bucuresti au circulat de cand lumea prin Urziceni, cum este si normal fiind traseul cel mai scurt, doar ca niste „destepti” de teapa ta, au stabilit ca trebuie sa faca neinteroperabila portiunea Urziceni-Faurei, ca sa ramana fara orice finantare pt lucrari de modernizare/intretinere, sa poata fi sifonati cat mai multi bani in alte linii „de interes” ministerial : Bucuresti-Constanta, Bucuresti-Brasov... Asta e realitatea. Gogosile astea cu linia frontului sunt arhicunoscute... Tecuci - Faurei, la fel au avut grija s-o faca neinteroperabila pentru a fi lasata fara finantare la intretinerea curenta, iar trenurile Iasi-Bucuresti sa faca rebrusari in Marasesti si Pascani, pe unde sa mai faca si personalul CFR niste ore, niste norme... ca deh, e multi si trebuie sa justifice cumva salariile incasate.
Tu chiar crezi că o linie (oricare) se poate susţine din 3 - 4 perechi de trenuri pe zi? Adică Statul Român, în mărinimia lui, să pompeze bani în acele linii, lăsând de izbelişte liniile cu trafic intens, de dragul a 20 minute în minus la un drum Bucureşti - Galaţi? De Tecuci - Făurei nici nu mai vorbesc, în afară de sezonul de vară când mai prindea nişte trenuri de cereale (le prinde şi acum), pe secţia aia trenurile de călători deserveau doar personalul CFR al staţiilor de pe parcurs. Dar se frecau câte 4 automotoare zilnic, că pe acolo veneau şi cele pentru Făurei - Urziceni, deci făceau şi mecanicii şi naşii de la Călători orele. Călători non-ceferişti erau fix zero, când am luat bilet de la Gara de Nord pentru Bucureşti - Tecuci - Făurei m-a întrebat casiera de 5 ori dacă sunt sigur, de la Tecuci probabil m-ar fi întrebat de 10 ori. Dar CFR SA şi CFR Călători dădeau de muncă la angajaţi cu trenurile astea. Plus dormitor la Făurei că, na, nu puteai să faci Făurei - Tecuci dus-întors imediat. Linia Bucureşti - Făurei - Tecuci chiar a fost construită pentru linia frontului, dar eşti liber să cauţi proiectul la Arhivele Naţionale şi să verifici dacă e cum spun eu sau nu. Tot în 1943 a fost construită şi o linie îngustă Coteşti - Traian Sat, în principal din materiale rechiziţionate de la diversele CFF-uri din ţară. N-a rezistat prea mult în teren. - IonutCFR2009 a scris:
- Asa o fi si prin restul UE ? Cert este ca n-am auzit vreun Stat membru UE, afara de Romania in care anual o companie feroviara sa ceara bani gramada pentru acoperirea pierderilor uriase datorate ineficientei...
TOATE companiile feroviare de călători cu scop social trăiesc din subvenţii! În toată lumea, nu doar în UE. Nici RZD nu face bani din traficul de călători. Chiar şi RegioJet şi LeoExpress de-i laudă unii atâta pe aici, trăiesc, de fapt, din contractele de servicii publice pe care le-au prins în diversele regiuni ale Cehiei în 2018, nu din trenurile alea cu care îşi fac reclamă. Deci niciun tren de călători convenţional nu e eficient după regulile economiei de piaţă. Doar la marea viteză... da' acolo nu are acces toată lumea din cauza preţului (un bilet de la Berlin la Muenchen cu ICE e peste 100 de euro. Ai plăti banii ăştia?), publicul-ţintă e altul, la fel cum şi în aviaţie ai alt public-ţintă la Lufthansa faţă de WizzAir. De acord că sunt prea mulţi revizori, dar niciun sindicat nu a dorit eficienţa. Când am fost la Szeged (deci cam prima staţie feroviară ca importanţă după cele din Budapesta dpdv al traficului de călători), era un LDH de manevră cu mecanic şi un revizor/manevrant/ce o fi fost el care lega şi dezlega vagoanele + încă unul care dădea cu ciocanul şi cam atât. Asta la o staţie măricică, mult peste Mărăşeşti sau Tecuci de la noi. Totuşi, şeful de tren e autorizat la legat/dezlegat vagoane şi la proba frânei, e în fişa lui de post. Dacă nu-i convine, ghinion de neşansă, la angajare ştia în ce se bagă. Problema asta o să dispară când or veni ramele noi, care vor fi cu cuple automate, deci Mărăşeştiul nu o să mai aibă nimic de legat/dezlegat, trenurile de Suceava şi Iaşi vor merge în principal pe acolo, cu ataşare/detaşare la Paşcani, iar pentru ce va rămâne pe Vaslui probabil sindicatul o să trimită la Tecuci RTViştii de la Mărăşeşti, că la Mărăşeşti nu prea vor mai avea obiectu' muncii. Deci vor fi fericiţi şi naşii, care nu se vor mai băga printre tampoane. Bine, ca să fac haz de necaz, cei mai nefericiţi naşi probabil sunt pe Piteşti când mai prind GM cu vagoane în loc de Desiro şi trebuie să lege/dezlege la Piteşti. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 00:32 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- insa trenul e platit SI din impozitele mele, GSM Trans nu.
Eşti sigur? Un autobuz mare (peste 23 locuri) plăteşte rovinietă 2770 lei PE AN, indiferent cât merge. Un tren Bucureşti - Galaţi plăteşte 2330 lei PE FIECARE DRUM. Prin urmare, autobuzul nu plăteşte proporţional cu uzura pe care o produce drumului şi mediului înconjurător, ceea ce o subvenţie indirectă. Bine, autobuzul nu are nevoie de şef de tren, revizie la sosire şi formare, personal evaluat periodic (permisul schimbat o dată la 10 ani şi atât= şi câte şi mai câte. - Laurenti Ciobanu a scris:
- M700/M600 pot fi folosite foarte bine pentru un Intercity Bucuresti-Iasi, la cat e de plin E85 si cate zboruri sunt, se gaseste utilitate si pentru aceasta sectie daca este refacuta pentru viteze mari.
Dar ai fi dispus să plăteşti costul real? Sau măcar diferenţa dintre valoarea compensată de acum şi costul real pentru un bilet, care să acopere o investiţie în infrastructură cu zero trafic de marfă, deci zero şanse de amortizare în durata de viaţă proiectată? Au mai încercat şi alţii să facă mega-investiţii, vezi Belgia cu linia de aeroport... la care plăteşti vreo 6 euro suprataxă peste orice bilet (a fost 2 euro la început, dar a fost majorată), prin urmare lumea merge cu autobuzul, că-i mai ieftin. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 02:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- ar trenurile dinspre Moldova aflate in tranzit nu se pun la traficul local Buzau - Bucuresti...
Stai... adică tu chiar crezi că atunci când soseşte în Bucureşti un tren dinspre Moldova, toţi care coboară sunt din Iaşi sau Suceava?! Sper că glumeşti... totul se face full de la Buzău şi Ploieşti, indiferent de unde vine. La fel şi invers... şi asta e valabil şi pentru Bucureşti - Braşov, cine nu prinde 1635 după-amiaza nu pleacă cu 3027, pleacă cu Ister la Ploieşti, se merge în picioare la trenul ăla.
In mintea ta se face full... daca vine cu 3 vagoane amarate din Iasi, mai coboara 10 la Buzau, 10 la Ploiesti (poate, pt schimb la Ploiesti Vest pt Valea Prahovei), restul da coboara la Bucuresti. Buzoienii au TFC-urile, au casa de bilete acolo unde e full mereu, coada pana afara... ce sa stii tu din birou... Trebuie sa fi prea dus cu capul, sa dai dublu la CFR pe IR cand ai acelasi timp la privat, cu tarif la jumate... de Ploiesti nu mai zic, e distanta si mai scurta diferenta intre IR si R/RE e peste 50 %. Aaaa, ca mai urca ceva elev ratacit la care nu conteaza ca are zero lei indiferent de companie, e altceva... dar nu cred ca elevii sunt ponderea cea mai importanta in randul calatorilor. Daca vrei sa-ti zic pe bune, buzoienii mergeau foarte mult cu CFR-ul in weekend, la Bucuresti, cu regio de ora 09:53, de ora 14, plecau cu copiii la parc, la zoo, la mall-uri... insa anumiti destepti din CFR au decis ca nu mai trebuie tren regio CFR Buzau-Bucuresti in weekend, lasa asa unul la 5 si urmatorul la 15:30, nu cumva sa concureze prea strans cu TFC-ul ca daca se supara cumva si isi ia jucariile si se muta in alta parte... doar avem IR pe alese, fraierimea sa dea banii la IR daca vor, daca nu exista si alte mijloace de transport (placa arhicunoscuta)... Dar sa-mi zici mie, cum ii aduni pe cei din Ulmeni, Sahateni, Muru, Cricov, Tomsani si alte halte unde pot urca oamenii dornici sa ajunga in weekend la capitala daca tu le oferi numai IR? Dar bine ca pui oprire la Mizil pt orice IR... tiganimea trebuie, ca vb aia unde se castiga un ban din cerseala si ciordeala mai bine decat la capitala. |
| | | adrian_83c
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 935 Data de inscriere : 05/05/2022
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 04:26 | |
| Va salut. Asta este primul meu post pe acest forum. Mi-am facut cont in principal datorita acestei discutii, dar nu numai. Eu sunt de fel din Braila dar mutat in Bucuresti din 2008. Acum ma mut definitiv in afara tarii. In Braila locuiesc insa parintii mei si inca mai am rude si prieteni aici asa ca vin de cateva ori pe an. In principal vin cu masina de la Bucuresti dar pentru ca imi plac si trenurile mi-ar placea sa fac calatoria Bucuresti Braila si retur si cu trenul. Inainte de pandemie mergeam si cu trenul. In timpul pandemiei am vrut sa reduc contactul uman asa ca nu am mai mers dar cred ca acum pot sa incep sa fac din nou calatorii cu trenul. In ceea ce priveste ruta prin Buzau vs prin Urziceni pe mine personal ma intereseaza in primul rand timpul (evident sa fie cat mai scurt) si apoi costul biletului. Linia prin Urziceni, daca nu ma insel, castiga in ambele cazuri. Am vazut acum pe infofer ca trenurile Braila Bucuresti fac aproximativ 3 ore si 15 minute. Tin minte ca cele prin Urziceni faceau maxim 3 ore. Ma rog diferenta nu este asa de mare, 15 minute, dar e mai scump. Deci pentru un serviciu mai prost calitafitv (timp de parcurs mai lung) platesti mai mult. Cred ca numai in Romania se putea intampla asa ceva. Oare daca aveam o astfel de situatie intr-un stat dezvoltat din Vestul Europei ce s-ar fi intamplat? Eu cred ca s-ar fi investit in linia prin Urziceni si trenurile Bucuresti Galati ar fi mers pe acolo. Asa e normal. Ca si peisaje insa prefer ruta prin Buzau. O alta chestie care me enerveaza e ca operatorul privat care opereaza pe aceasta ruta foloseste automotor Diesel desi prin Buzau ruta e 100% electrificata. Asa ceva aproape sigur ca nu se mai intampla nicaieri in lume sau se intampla intr-un numar extraordinar de mic de cazuri. Nu are sens sa ai infrastructura electrificata si tu sa folosesti trenuri pe motorina. Si nu e singurul caz, si Astra opereaza automotoarele alea stricacioase de la danezi pe rute 100% electrificate. Strainii care afla de aceasta situatie cred ca ne rad si cu posteriorul. Daca s-ar fi mers prin Urziceni ar fi fost mai acceptabil desi ruta Galati-Faurei e destula de lunga pentru a se merge cu motorina. Schimbarea locomotivei la Faurei ar creste prea mult timpul asa ca solutia ar fi fost folosirea de locomotive sau trenuri bi-mode. Evident asta daca s-ar mai fi folosit ruta prin Urziceni. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Vin 06 Mai 2022, 13:20 | |
| Aveti dreptate numai ca la noi interesele sint altele...cind venea o circulara din minsiter pt reducerea costurilor primele suprimate erau trenurile de Galati via Urziceni Bucuresti Nord...Eu zic ,,cel mai bine sa demonteze naibii si liniile de cale ferata sa nu mai rugineasca de pomana caci ei in loc sa atraga calatorii la tren,, asa cum se bat cu pumnii in piept ca fac ei inchid linii si tin o groaza de trenuri interregio de pomană...cum spunea cineva mai sus..la casieriile concurentei este coada iar la cfr sint mai multe casierii decit calatori...se stie dar se face ca nu se vede...stiti cum este....intr un oras anume transportul in comun se facea cu autobuzele primariei si cu maxi taxi particular, care acele microbuze particulare veneau innaintea operatorului de stat si lua toti calatorii, asa ca primarul ce a facut....a dat gratuitate la pensionari si la elevi si a umplut autobuzele primariei cu gratuitati si cu bani a umplut buzunarele firmelor particulare...asa si la cfr...nu acuz si nu defaimez pe nimeni si nimic....asta este realitatea....Am si o propunere decit sa lase sectiile inchise si fara trenuri de calatori mai bine aduna șinele sa nu le mai fure nimeni...o linie inchsa este foarte greu sa o mai pui in functiune...Faurei Tecuci si Faurei Urziceni au fost suprimate intentionat pentru traficul de calatori..o sa creasca ciurlinii pe ele si o sa inceapa sa se dezmembreze...Pacat cei ce ne conduc sint orbi macar trebuia sa lase un pachet minim social sa le tina cit de cit active....dar ei nici macar nu vor sa auda de sectiile acestea...mai bine ocolesc trenuri decit sa introduca pe aceste sctii...o tin una ca nu sint rentabile...era o data tin minte sageata albastra Bucuresti Urziceni Tecuci Iasi si chiar avea calatori...Oare daca pune regioexpress pe aceeiasi trasa nu vor fi calatori eu zic ca da...dar incurca alte....mersuri... |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 15:22 | |
| [quote="Dr2005"] - Laurentiu Ciobanu a scris:
- insa trenul e platit SI din impozitele mele, GSM Trans nu.
Eşti sigur? Un autobuz mare (peste 23 locuri) plăteşte rovinietă 2770 lei PE AN, indiferent cât merge. Un tren Bucureşti - Galaţi plăteşte 2330 lei PE FIECARE DRUM. Prin urmare, autobuzul nu plăteşte proporţional cu uzura pe care o produce drumului şi mediului înconjurător, ceea ce o subvenţie indirectă. Bine, autobuzul nu are nevoie de şef de tren, revizie la sosire şi formare, personal evaluat periodic (permisul schimbat o dată la 10 ani şi atât= şi câte şi mai câte. Poate ar trebui sa ne intrebam ce face CFR Infrastructura de acesti bani, ca linia e cam praf dincolo de Brazi. E inclus si curentul electric in acesti bani (curent pe care banuiesc ca TFC nu-l plateste) sau e separat? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 15:29 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Trebuie sa fi prea dus cu capul, sa dai dublu la CFR pe IR cand ai acelasi timp la privat, cu tarif la jumate... de Ploiesti nu mai zic, e distanta si mai scurta diferenta intre IR si R/RE e peste 50 %.
De la noul mers nu o să mai fie voie să pui IR cu tarif de R sau invers. - Citat :
- E inclus si curentul electric in acesti bani (curent pe care banuiesc ca TFC nu-l plateste) sau e separat?
Curentul e separat. TFC, pe lângă faptul că nu plăteşte curentul, plăteşte şi TUI redus cu 1 leu/km, pentru că cei de la Comisia Europeană au considerat că costurile cu întreţinerea liniilor de contact nu pot fi incluse decât în TUI, nu în costul curentului, deci oricine merge cu dieselul pe linie electrificată plăteşte TUI redus cu 1 leu/km. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 16:49 | |
| - Dr2005 a scris:
De la noul mers nu o să mai fie voie să pui IR cu tarif de R sau invers.. Vrajeala.... tarifele sunt maximale. Operatorul poate tarifa orice tren cu oferta de reducere a tarifului, daca vrea... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 17:16 | |
| Şi eşti convins că OUG 57/2011 nu se va modifica până la noul mers? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 17:25 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dr2005 a scris:
De la noul mers nu o să mai fie voie să pui IR cu tarif de R sau invers.. Vrajeala.... tarifele sunt maximale. Operatorul poate tarifa orice tren cu oferta de reducere a tarifului, daca vrea... Invers ?adică Regio cu tarif de IR eu nu am văzut Îs curios ce prăbușire o a fie după 1 iulie odată cu scumpirea biletelor Daca erau destepti făceau doua scumpiri de 10% una de la 1 aprilie una de la 1iulie.. Eu îs curios de logica asta, să ceri același tarif de IR la un tren IR care scoate o medie de 100km/h între București Constanța cu un IR care parcurge Simeria Târgu Jiu 130 de km in 3h20min 80% din trenurile IR au o medie de 50km/h Apropo vine sezonul estival iar vagoanele restaurant si cușetă zac aiurea fara revizii Chiar mă gândeam la 1991 in Băneasa sa vina ceva firma de catering sa alimenteze un posibil vagon restaurant dar n-au vorba aia nu ai cu cine.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 17:43 | |
| Numai în ultimul an, benzina s-a scumpit cu peste 50%, motorina cu vreo 75%, biletul de tramvai în Bucureşti cu vreo 120%... 20% la tren e insesizabil. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 06 Mai 2022, 17:56 | |
| - Adrian78 a scris:
Eu îs curios de logica asta, să ceri același tarif de IR la un tren IR care scoate o medie de 100km/h între București Constanța cu un IR care parcurge Simeria Târgu Jiu 130 de km in 3h20min 80% din trenurile IR au o medie de 50km/h
Apropo vine sezonul estival iar vagoanele restaurant si cușetă zac aiurea fara revizii Chiar mă gândeam la 1991 in Băneasa sa vina ceva firma de catering sa alimenteze un posibil vagon restaurant dar n-au vorba aia nu ai cu cine.. Asta si urmaresc, sa mai anuleze niste trenuri, pe motiv ca-s nerentabile... si restul fraierilor sa plateasca 20 % in plus ca sa tina trantorii directori si amante, prin birouri... Trai neneaca pe banii Statului... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |