|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 03 Mai 2022, 12:00 | |
| Ai si umblat mult pe strada Garii nr. 8 la nr 2A unde e o sala de evenimente.
Care e cladirea garii nr. 8? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 03 Mai 2022, 13:04 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cât de multe persoane din acele localități, vor și au treabă în nordul capitalei și la Gara de Nord? Doar cei care se duc cu trenul în România, la aeroport.
Majoritatea au treburi de făcut, joburi în centru, sectoarele 3, 4, 5, 6. Vor fi foarte puțini cei dispuși să ocolească capitala cu trenul să mai schimbe un mijloc de transport până la destinație. Cum vor unii din ministerul Transporturilor, CFR, care NU cunosc GEOGRAFIE, nu au făcut studii și sondaje în acele localități. Uneori, ingineria, matematica, nu ține cont de plasarea geografică. Drumul cel mai scurt printr-un oraş nu e cel în linie dreaptă decât dacă eşti pieton sau biciclist. Altfel, la ce trafic e, de la Bragadiru faci 20 minute până în Gara de Nord, de acolo cu metroul în alte 20 eşti în Pipera sau la Dristor. Păi cu autobuzul, în 20 de minute nici n-ai ajuns la Depoul Alexandria! Dacă se va putea cumpăra un singur bilet/abonament care să fie valabil şi la tren şi la metrou şi la autobuz, or să fie full trenurile. Sistemul funcţionează deja pentru cei din Mogoşoaia şi Otopeni, care umplu trenurile de aeroport, de probabil o să ajungă CFR să pună LDH+3 etajate+LDH în celălalt capăt ca să facă faţă, dacă nu e gata mai repede racordul la Pajura care ar permite intervale de 30 de minute sau mai puţin. - razvan-trenuri a scris:
- Însă, trenurile între București Progresu și Giurgiu vor avea mulți pasageri. Exact cum sunt trenurile pe ruta Titan Sud - Oltenița al firmei Transferoviar, iar călătorii mai iau un mijloc de transport de la Titan Sud, în caz că au jobul mai departe. În nici un caz nu vin la Gara Obor sau Gara de Nord, doar dacă merg în alte localități. Iar cursele de microbuze NU pot "fura" clienți.
Eşti convins că va avea călători? Bucureşti Progresu e într-o fundătură, la cca. 800 m de linia de tramvai şi fără metrou deocamdată. Mai degrabă ipoteticele trenuri de Giurgiu s-ar suprapune cu cele ,,metropolitane" şi ar circula pe Centură. Numai că asta înseamnă că distanţa Bucureşti - Giurgiu ar fi vreo 100 km (că atăt e din Gara de Nord). Evident, s-ar putea amenaja un PO în dreptul capătului de tramvai (adică trenurile să treacă Şos. Giurgiului), dar e puţin probabil să aibă cineva tupeul să deranjeze traficul rutier. Până una-alta, microbuzele merg la Piaţa Eroii Revoluţiei, unde ai metrou + tramvai + autobuz. _________________ :TTT:
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mar 03 Mai 2022, 13:14 | |
| Ne vind gogosi cu trenuri metropolitane..surse de sifonat bani...nu o sa fie eficiente...bani aruncati in vint de pomana....nu vedeti cum sunt puse trenurile la cfr...culmea cfr nu are calatori iar concurenta are. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 03 Mai 2022, 13:25 | |
| Atunci cand se va putea circula din nou pe linia Bucuresti Progresu- Giurgiu, pentru accesul facil la gara Bucuresti Progresul , se vor putea realiza :
-Prelungita in sfarsit spre sud M4 de metrou (de la Gara de Nord 2 la Bucuresti Progresul; prelungirea M4 de metrou spre sud ar fi cred mai utila si mai urgenta decat M6 de metrou pana la aeroportul Otopeni);
-Prelungita linia de tramvaie de la actualul capat de linie "CFR Progresul" pana in spatele cladirii de calatori a statiei CFR Bucuresti-Progresul (ar fi vorba de cca 500 m de linie dubla de tramvaie si o bucla de intoarcere de construit).
Cat priveste viitoarele "trenuri metropolitane" care sa circule pe calea ferata de centura , pana cand aceasta cale ferata de centura nu va fi complet modernizata (dublata, electrificata, echipata cu BLA si statiile cu instalatii CE si adusa la o viteza de 120 km/h, pe intreaga distanta), nu cred ca vor aveea succes astfel de "trenuri metropolitane" care sa circule pe cf de centura, din cauza vitezei mici si a faptului ca in prezent pe o buna parte din cf de centura se circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere", ceea ce ar determina frecvente de circulatie destul de mari, pentru eventuale "trenuri metropolitane"! De exemplul cu ce viteza ar circula un "tren metropolitan", pe actuala infrastructura a cf de centura, intre statiile Bucuresti Sud- Popesti Leordeni- Berceni- Jilava ? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 03 Mai 2022, 15:31 | |
| - dan tm a scris:
- Ai si umblat mult pe strada Garii nr. 8 la nr 2A unde e o sala de evenimente.
Care e cladirea garii nr. 8? Sala de evenimente e o constructie recenta. ma plimbam destul de des pe acolo, venind de pe faleza, se ajunge la gara de calatori. au fost trenuri care intrau la ILTG, actualmente INTFOR. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mar 03 Mai 2022, 18:51 | |
| De ani de zile nu sint in stare sa repare podul de la Gradistea...inchid sectii care scurteaza drumul nu sint in stare sa ajusteze mersul cu nevoile oamenilor si cu bugetele oamenilor...Au in circulatie interregio cu pret mare la bilete in care nu urca mai nimei iar concurenta are in circulatie regioexpress cu pret la jumatate si au calatori..au anulat toate trenurile de Galati prin Urziceni motivind ba ca nu sint calatori ba ca nu au trasa din cauza aeroportului...asa ca de ce sa circul pe un drum mai scurt sa ajung mai repede si cu bani mai putini...asa ca au anulat prin urziceni le a trecut prin buzau cu pret mai mare si interegio...concurenta are doar un regioexpress dar eficient..de ce? CFR calatori trebuie sa introduca un regioexpress Galati Bucuresti prin Urziceni deoarece drumul este mai scurt biletul este mult mai ieftin si o sa fie eficient....Dar nepasare intentionata si interese foarte intentionate in defavoarea cfr..degeaba se posteaza aici tot felul de propuneri de mers deoarece nu intereseaza ....intentionat.... pe nimeni..timpul trece leafa merge asa trebuie sa fie... |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mier 04 Mai 2022, 10:54 | |
| Ei sau retras de pe sectii extrem de rentabile dar de aici de pe Faurei Urziceni unde linia este in plin cimp...Dar sa nu uitam ca si aici mai erau calatori....copii studenti si oameni care mai mergeau la Bucuresti...dar cu sa te duci cu interregio pus la ore aiurea si care avea oprire doar in Pogoanele...Dar asa cum ne a obisnuit asta este strategia introduci trenuri in circulatie la ore total nepotrivite, dupa care le anulezi pe motiv si normal ca nu sint calatori...cind se circula pe aceasta sectie, si venea dispozitie de anulare de trenuri prima data Galati Urziceni Bucuresti nord astea erau cap de afis....cea mai mare gaura in buget si cea mai mare pierdere a cfr aceasta sectie este...aici sint cele mai mari pierderi...Treci trenul de Iasi Constanta prin buzau unde se pierde total o ora cu schimbarea locomotivei iar vara mai duci Suceava Constanta prin Barbosi deoarece Faurei Tecuci este linie ...neinteroperabila...costuri mari pierderi mari...calatori sint dar omul alege cea mai ieftina si mai simpla cale....am vazut si la nemti linii pe care circula doar un tren cu calatori putini dar circula si nu una mai multe dar ei le tin in viata...la noi este total opusul...scade numarul de trenuri si cresc numarul de scaune in birouri si numarul de compartimente si consilieri in ministere...nu acuz nu defaimez pe nimeni este doar o parere personala.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 04 Mai 2022, 17:38 | |
| Duci trenurile prin Buzău pentru că staţiile intermediare dintre Urziceni şi Făurei sau dintre Tecuci şi Făurei deservesc fix zero călători! Linia a fost gândită din start pentru alimentarea rapidă a frontului de est şi nimic mai mult. Din faza de proiect s-a prevăzut să fie cât mai dreaptă, trecând cu graţie pe lângă toate localităţile din zonă. Doar Făureiul a avut noroc, că CFR a avut nevoie de depou, revizie de vagoane şi alte utilităţi şi acolo s-a nimerit nodul feroviar, prin urmare de la un sat cu vreo 200 de locuitori a ajuns un oraş socialist cu 4000 locuitori în vremurile bune. Pe când prin Buzău asiguri şi deservirea liniei nr. 1 ca trafic de călători, îţi merg trenurile pline, iar pentru cei care vor la Galaţi tot e mai ieftin decât la autobuz. A, da, să nu uităm că linia prin Buzău e electrificată, deci e transport ecologic, faţă de cea prin Urziceni unde trebuia să mergi cu Desiro (care nu prea sunt disponibile de când cu aeroportul) sau cu GM (care sunt necesare şi ele în altă parte, mai ales în sezonul estival). - t1972 a scris:
- am vazut si la nemti linii pe care circula doar un tren cu calatori putini dar circula si nu una mai multe dar ei le tin in viata
... care tren e plătit de autoritatea locală, nu de statul german. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 04 Mai 2022, 22:41 | |
| - Dr2005 a scris:
Pe când prin Buzău asiguri şi deservirea liniei nr. 1 ca trafic de călători, îţi merg trenurile pline, iar pentru cei care vor la Galaţi tot e mai ieftin decât la autobuz. A, da, să nu uităm că linia prin Buzău e electrificată, deci e transport ecologic, faţă de cea prin Urziceni unde trebuia să mergi cu Desiro (care nu prea sunt disponibile de când cu aeroportul) sau cu GM (care sunt necesare şi ele în altă parte, mai ales în sezonul estival). Trenuri pline ? Poate la privatul TFC, caci CFR a pierdut demult startul... Iar trenurile dinspre Moldova aflate in tranzit nu se pun la traficul local Buzau - Bucuresti... Trenurile Galati - Bucuresti au circulat de cand lumea prin Urziceni, cum este si normal fiind traseul cel mai scurt, doar ca niste „destepti” de teapa ta, au stabilit ca trebuie sa faca neinteroperabila portiunea Urziceni-Faurei, ca sa ramana fara orice finantare pt lucrari de modernizare/intretinere, sa poata fi sifonati cat mai multi bani in alte linii „de interes” ministerial : Bucuresti-Constanta, Bucuresti-Brasov... Asta e realitatea. Gogosile astea cu linia frontului sunt arhicunoscute... Tecuci - Faurei, la fel au avut grija s-o faca neinteroperabila pentru a fi lasata fara finantare la intretinerea curenta, iar trenurile Iasi-Bucuresti sa faca rebrusari in Marasesti si Pascani, pe unde sa mai faca si personalul CFR niste ore, niste norme... ca deh, e multi si trebuie sa justifice cumva salariile incasate. LE. De curand am efectuat o calatorie cu IR 1543 Brasov - Adjud. In Siculeni, m-am speriat cati ciocanari au aparut pe langa trenul cu 2 vagoane, sa-i faca revizia „chipurile”... E bine ca avem activitate, avem trenuri, calatori nu prea sunt... se intelege de ce... mersul anti-calatori lucreaza de ani buni, in favoarea stim noi cui... si cum... cu largul concurs, al celor care fac proiecte de redresare a transportului de calatori cica, platiti din banii Statului... In alte vremuri, pe care unii nici nu le-au apucat... mersul trenurilor mai tinea cont si de parerile calatorilor, orele se adaptau in functie de legaturi, samd. si roata se invartea, in folosul tuturor, garniturile aveau minim 7-8 vagoane... E grav ca vedem azi chiar si pe linii considerate principale, trenuri cu locomotiva care trage de 1 vagon, si nici ala plin... Si nimeni nu ia vreo masura ori sa intrebe in gara calatorii, sa faca un sondaj, ce ore de plecare v-ar fi utile, sa adaptam mersul trenurilor... Aiurea... Stim noi, sindicatul ne apara drepturile, norma e norma... Nu va convine, exista si alte mijloace de transport (placa arhicunoscuta)... Asa o fi si prin restul UE ? Cert este ca n-am auzit vreun Stat membru UE, afara de Romania in care anual o companie feroviara sa ceara bani gramada pentru acoperirea pierderilor uriase datorate ineficientei... LE.2 Apropos! La IR 1543, am platit tariful de IR... o caruta de bani... Ce am primit? Niste geamuri murdare, cu zoaie efectiv, prin care abia zaream numele statiilor... vagoane 20-68 ale reviziei Iasi. Geamurile alea cred ca n-au mai fost salubrizate de cand au luat vagoanele in primire. Toaleta era mizerabila, nu era sapun, hartie, apa abia curgea... Dar, cerem tarife de IR... O bataie de joc la adresa calatorilor, sa pui astfel de vagoane pe un tren care merge 8 ore. Mai curat era trenul regio 5216, cu vagoane etajate 36-16 ale reviziei Galati (geamuri curate, prize functionale, toaleta cu tot ce trebuie sapun, hartie, apa curgea ok)... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 05 Mai 2022, 01:47 | |
| @Ionut, te agiti degeaba, si tu si altii care posteaza pe acest forum, vine Gigel si baga scuze de 2 bani sa va inchida gura, la orice se spune se gasesc scuze negative, gen "nu se poate" si cu asta basta. Se vede clar tendinta, la toate postarile "expertului" se tine in brate prostia si nesimtirea care o promoveaza ca fiind ceva bun iar lucrurile normale sunt aruncate la gunoi, gen ce e normal pentru omul de rand nu e normal pentru ei ca nu le pica lor bine fapt pentru care voi oamenii de rand sunteti niste prosti, ce vreti voi trenuri pe Urziceni-Faurei sau cine stie ce alte rute, terminati bai cu pretentiile astea, NU va trebuie voua trenuri, lasa ca bagam noi cum stim 70 de trenuri pe o ruta si alta ruta o inchidem, asa e normal pentru ei. Unii muma altii ciuma! De asta nici nu mai ma agit, asa "experti" cum avem noi, mai rar. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 05 Mai 2022, 08:34 | |
| Ionuț acum vreo 4 ani când am ajuns cu ceva regio de la Sighisoara la Sibiu erau cel putin 10 oameni strânși în două grupulete de cate 5 ciocănari manevranti și ce or mai fi fost.. Asta e vina principala a sindicatelor a jegosiilor de experți plătiți cu mii de lei pentru nimic care au promis doar bani și păstrarea grupei că atât îi intereseaza pe unii in rest ce contează condițiile de.munca și venituri că sa fie cat mai competitivă..Trenurile se dau în funcție de sindicat și cât poți trimite la.Bucuresti că vai cum sa treacă mecanicul de București de Craiova și Brașov .. Apropo la.dep Simeria mai sunt 5 mecanici sa vedem ce trenuri o sa mai anuleze și aici se vede incompetenta acelor directori de regionale care ani la rândul au angajat doar pe șpagă și nu mai merge nimeni sa se angajeze Călători din cauza locomotivelor praf , a controalelor și se fac contracte de 5 ani pentru două autorizări de parcă te-ar autoriza la nu știu ce avioane..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 05 Mai 2022, 14:00, editata de 2 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 05 Mai 2022, 12:54 | |
| Aceeasi treaba e si la Marasesti, o armata de oameni sa lege/dezlege, manevranti, revizori, electricieni etc iar la Tecuci trenurile de Bucuresti-Iasi-Bucuresti trebuie sa lege/dezlege sefu de tren si sa faca proba. Ca asa au avut mintea creata unii "destepti" ca seful de tren de la costum sa se bage pe sub tren sa se umple de vaselina si alte mizerii. Iar ei sa fie cu zecile in scaune pe la birouri, rude si neamuri care plimba 2 harti pe zi! |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Joi 05 Mai 2022, 13:22 | |
| Nu a avut mintea creata..a gindit in favoarea ...eficientei...de ce sa mai plateasca la cfr imfrastructura alte servicii in plus...pot sa le faca si sefii de tren....la citi calatori sint in vagoane tot se odihnesc asa ca imbraca halatul si face manevra.....nu spuneati dv ca liniile Faurei Tecuci si Faurei Urziceni sint ineficiente..au fost gindite pentru linia frontului ....nu va jignesc in nici un fel....asa ca sa nu msa se faca economii sa luat decizia ca sefii de tren sa se ocupe de treaba asta...la fel si ceilalti operatori in special la trenurile marfare vin cu angajatii proprii sa faca manevre..Sa stiti ca in Germania sint sectii cu pachet minim social...nu toate sint subventionate de autoritatile locale....Era un reportaj cu un sef de statie le la Pogoanele in care omul a spus clar....au scos trenul de la ora la care erau calatori si la mutat la o ora in care nu avea calatori...alt exemplu elocvent si pe Buzau...Vine Interregio de la Buc Nord de Galati gol iar la o ora distanta vine si concurenta cu regioexptess plin..nu aberez nu spun minciuni caci vad cu ochii mei....adta este realitatea...sistemul este gindit in asa fel ca unii sa zaca in agonie iar altii sa faca profit...a fost cineva pe la Galati care a introdus citeva trenuri regio de dimineata si la u anihilat repede...imediat a scos trenurile si aveau calatori...puteau sa le lase si sa le inlocuiasca cu automotoare....si automotoarele sint distribuite ineficient....si pe Pitesti multe merg Goale..grosul acolo sint trenurile regio..am fost si am vazut.... |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 05 Mai 2022, 13:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Duci trenurile prin Buzău pentru că staţiile intermediare dintre Urziceni şi Făurei sau dintre Tecuci şi Făurei deservesc fix zero călători!
De acord cu tine, dar in atunci ar cam fi cazul ca prin Ploiesti-Buzau trenul sa faca mai putin ca timp decat prin Urziceni. Momentan e de porc ca sa platesti prin Ploiesti mai mult decat prin Urziceni ca sa petreci mai mult timp in tren, eventual sa fii plimbat cu etajatul. Nu stiu cat de ieftin e trenul fata de GSM Trans, insa trenul e platit SI din impozitele mele, GSM Trans nu. Linia permite 140 B-Ploiesti, 120 Ploiesti-Buzau, 120 Buzau-Braila. Distanta e de 259 de km B-Pl-Bz-Br-Gl, doar cu intretinere (fara modernizare) trenul poate face sub 3 ore. Cu modernizare la 160 (terenul permite, dar dureaza 10 ani) se pot face si 1:45-2 ore. Asadar, daca tot vad si Buzaul in drum spre Galati, se poate sa fac doar 3 ore pana la Galati? M700/M600 pot fi folosite foarte bine pentru un Intercity Bucuresti-Iasi, la cat e de plin E85 si cate zboruri sunt, se gaseste utilitate si pentru aceasta sectie daca este refacuta pentru viteze mari. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 05 Mai 2022, 13:51 | |
| Cu o linie electrificata si apta de VS de 160 km/h Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci si apta de 140 km/h Tecuci- Barlad- Crasna- Vaslui- Grajduri, un tren IR Bucuresti- Faurei- Tecuci- Iasi ar scoate maxim 5 ore (cu opriri numai in Urziceni, Tecuci, Barlad , Crasna si Vaslui)! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |