| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 17 Mai 2018, 18:19 | |
| In anii 80, rapidul de seara Galati - Bucuresti nu oprea la Urziceni, asa ca nu vad de ce ar trebui sa opreasca neaparat trenurile acolo. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 17 Mai 2018, 19:00 | |
| Nu poti sa compari un Rapid din anii '80 cu glumele de trenuri de azi. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 18 Mai 2018, 08:27 | |
| Pai acela era rapid, adica mai scump decat un accelerat. Astea de acum sunt toate la fel (IR) .
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 18 Mai 2018, 08:29 | |
| Plus de astea, rapidele de atunci, nu opreau in Barbosi, deci daca ar fi, nu as povesti de ele |
|
| |
NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4419 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 18 Mai 2018, 22:28 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In anii 80, rapidul de seara Galati - Bucuresti nu oprea la Urziceni, asa ca nu vad de ce ar trebui sa opreasca neaparat trenurile acolo.
E la mintea cocosului ca nu iti cumpara nimeni un bilet intreg 25 de lei din Bucuresti,decat studentii si cei cu gratuitati,la orice ora ar fii trenul. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 18 Mai 2018, 22:44 | |
| Ei de-or avea la Bucuresti GM-uri suficiente poate or reveni. Dar momentan trei sunt retrase in asteptarea reparatiilor, unul e la Reloc si se facu anu de cand e acolo, unul face serviciu pe internationalul Harghita (Deda-Targu Mures-Cluj), de la noul mers cica se muta si Corona pe acolo, vara vreo 6-7 i-au calea Mangaliei, de unde sa mai acopere si sectia 700 ? Apoi comparatiile cu anii 80 nu isi mai au rostul. Cate diesele bune de drum erau pe atunci si cate mai sunt acum, cat de dezvoltat era pe atunci transportul rutier de persoane si cum e acuma ? Era si pe atunci dar prioritar motorina se ducea la faurirea ctitoriilor regimului. |
|
| |
Ikarus99
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 25 Localizare : Depinde,undeva prin Romania Reputatie : 3159 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 00:51 | |
| - Vitosa a scris:
- Ei de-or avea la Bucuresti GM-uri suficiente poate or reveni. Dar momentan trei sunt retrase in asteptarea reparatiilor, unul e la Reloc si se facu anu de cand e acolo, unul face serviciu pe internationalul Harghita (Deda-Targu Mures-Cluj), de la noul mers cica se muta si Corona pe acolo, vara vreo 6-7 i-au calea Mangaliei, de unde sa mai acopere si sectia 700 ?
Apoi comparatiile cu anii 80 nu isi mai au rostul. Cate diesele bune de drum erau pe atunci si cate mai sunt acum, cat de dezvoltat era pe atunci transportul rutier de persoane si cum e acuma ? Era si pe atunci dar prioritar motorina se ducea la faurirea ctitoriilor regimului. Pai,marea majoritate sunt la R. 944 e pe la Targu Mures,902 e la Reloc,1295 e la gard,1101 habar nu am si 1204 e defecta. Macar 2 GM-uri sa fie pe Galati (7001 la plecare si la intoarcere 7002) plus un IR. Podul de la Mogosoaia e aproape gata,deci nu mai avem mult si gata,nu mai circula trenurile pe Buciumeni |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 08:01 | |
| Dar DA urile ce au, put ? :p Cand eram copil, imi amintesc ca erau accelerate trase de LDH |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 11:06 | |
| DA-urile nu asigura climatizarea vagoanelor. Se poate asigura tractiune cu DA Bucuresti - Faurei si cu EA/EC Faurei-Galati. A mai fost asa si nu a murit nimeni. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 11:35 | |
| @cardinal Cand erai tu copil trenurile remorcate cu tractiune diesel erau incalzite pe baza aburului produs de generatorul ldh-ului sau cu ajutorul vagonului WIT la tractiunea cu 060/062DA, iar "aerul conditionat" il aveai cu ajutorul geamurilor deschise. Intre timp traim alte vremuri, chiar grele pentru calea ferata romana, iar tu compari mere cu prune vorbind in necunostinta de cauza. DA-urile nu put dar nu fac fata la climatizarea vagoanelor. Modernizarea lor cu instalatie de incalzire INDA s-a dovedit in timp a fi un fiasco. Multe din ele au ajuns la gard fie cu generatorul ars/defect, fie cu alte defecte. Si vorbind la modul general prea multa electronica introdusa in locomotivele astea produse ante 1991 nu a facut altceva decat sa le scada fiabilitatea, si observ ca se continua pe acelasi trend. Deh, interesele sunt sa fie mulsa bine de bani aceasta companie. Dar nici sa mearga bine. In schimb multi comentati aiurea si fara sa cunoasteti realitatea. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 11:43 | |
| In acest timp DA-urile de Ploiesti trag de 1 vagon pe distanta Constanta - Mangalia, in loc sa fie folosite unde trebuie. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 14:07 | |
| Mersi, chiar nu stiam asta. Ce bune erau vagoanele cu geamuri ghilotina, am mers la 40 de grade cu geamul deschis, si nu am simtit caldura.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 16:00 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- DA-urile nu asigura climatizarea vagoanelor. Se poate asigura tractiune cu DA Bucuresti - Faurei si cu EA/EC Faurei-Galati. A mai fost asa si nu a murit nimeni.
Desigur ca nu moare nimeni si teoretic s-ar putea face si cum a mai fost candva dar se pune si problema isi mai permit oare? Ce ar implica asta, 15 minute stationare pentru schimbul de locomotive hai ca nu ar fi un bai, mai multe locomotive si personal galatean la program (pe vremuri nu era imparteala asta in parc de marfa si parc de calatori), isi mai permit oare acum? Ca doar vezi si tu ca parcul de MR e la pamant si abia mai fac fata la trenurile actuale, zilnic crapa locomotive si intarzieri intre 60 si 120 de minute uneori chiar si mai mult, personalul le iese masiv la pensie ba chiar le mai moare si la datorie iar promovarile la Stat se obtin cam greu. Ma refer la capitolul mecanici tineri care pana sa iasa la drum in conducere simplificata au de efectuat stagiul la manevra. Dar si cand vad ca nu au sambete duminici si sarbatori libere ori ca mai mult lucreaza noapte (a se vedea prezentarea la tren ori remizarea in toiul noptii) dar si birocratia de la Stat de stau sefii sa te urmareasca ascunsi intre tufe doar doar te-or prinde cu ce in neregula si sa-ti ia din bani mai mai ca le vine sa se lase. Apoi schimbarea asta de care zici ar implica ori sa se plateasca chirie micutului dormitor de la Faurei (administrat de CFR SA) dar dupa o ora si ceva de conducere sa mai bagi si ore de dormitor ar implica niste cheltuieli in plus, ori sa se faca trasele cu posibilitatea sa faci drumul dus-intors fara a intrerupe mecanicii foaia parcurs (sa stai vreo ora maxim prin Faurei ori cum ai ajuns sa dai imprejur si sa pleci de unde ai venit). Eu as zice ca s-ar complica printr-o astfel de manevra, mai bile lasi dieselul pe intreaga distanta, si asa faci cat faci pe drum... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 18:25 | |
| Vitosa, da' uite ca Malaxele 900 nu par sa aiba probleme, desi au computer de bord. Dumicatu' si anafura lor de hoti! |
|
| |
Ikarus99
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 25 Localizare : Depinde,undeva prin Romania Reputatie : 3159 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 19 Mai 2018, 18:37 | |
| Putea sa bage DHE de Galati ca si alea fac fata. La IR 1775 a fost un DHE si nu a murit nimeni. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|