|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+60Luca tgv seby1998 MariusM AndreiSita98 ALEXCFR bobi t1972 AeroX Warrington Vale_ntin catalinu' Cipri Andrei Neculai florin94 gvd laurentzu ciprian71 DPS alliens StefanD_ Theo A. George CFR Norbi cfr500 razvan - trenuri Dionis Razvan Tudor cristi ar didinul Ikarus99 Andrey_tm TVlad Adirmvl Vitosa baiazid riciu Luna kasapis2007 NIKU24 Katalin4653 adrian rosca Raabis Stefan Bădită marius664 ldh80 cristy79 vatmanul user dezactivat... alex.alexus.tm nokia2010 marius_catalin84 liviulav33 dan tm Mihay COSTACHE MIHAIL Dr2005 Katalyn cardinal IonutCFR2009 Adrian78 mielutu zburator Nesebar 64 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 10 Apr 2018, 11:06 | |
| E plin de dube către Urziceni - București pe-acolo. De ce când trecea trenul nu urca mai nimeni din stațiile alea? 1776 abia duminica strângea 10-12 rătăciți, că altfel nu mișca nimic. Eventual, o soluție ar fi introducerea unui Desiro care să penduleze prin zona aia la orele de navetă, altfel, degeaba... Deși nici Desiro nu ar fi util, ci ceva mai mic precum Shuttle-urile din Cehia sau Slovacia. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 10 Apr 2018, 11:51 | |
| O prostie si o hotie ce se intampla pe aici. Sa spargi o magistrala principala. Asa ceva...pe unde se mai intampla? Pe o linie unde exista potential sa faci ceva bun ca mers. Cat mai dureaza asta? Maine, poimaine, poate ajunge ca Valcele - Ramnicu Valcea, ca ce rost are, nu ne trebuie neaparat, ne descurcam ocolind prin Buzau, al 3-lea oras ca numar de trenuri dupa Bucuresti si Ploiesti. Sau al doilea daca consideram Ploiestiul un cartier de Bucuresti. Nu e nevoie de puhoiul asta de trenuri prin Buzau, semn clar si cu aceste Regio-uri locale care sunt facute ca tramvaiele cu electrica+1 vagon. |
| | | NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4419 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 10 Apr 2018, 15:09 | |
| Cfr isi vrea raul......intre Bucuresti si Urziceni a scos si ir care facea si el ora si ceva,a lasat regio care face doua ore si ceva cine sa mearga cu ele decat studentii nici aia.... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 10 Apr 2018, 15:16 | |
| - NIKU24 a scris:
- Cfr isi vrea raul......intre Bucuresti si Urziceni a scos si ir care facea si el ora si ceva,a lasat regio care face doua ore si ceva cine sa mearga cu ele decat studentii nici aia....
Totul e programat pentru falimentul companiei... sa poata fi cumparata ulterior la un pret de nimic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 11 Apr 2018, 09:46 | |
| Şi, totuşi, chiar dacă ,,totul e programat pentru falimentul companiei", ea îşi tot creşte numărul de călători. Conceptul comunist de magistrală mai există numai la noi, în rest trenurile merg pe unde au clienţi (fie că vorbim de călători, fie că vorbim de marfă), nu se ţin linii doar de dragul de a circula trenul pe acolo. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 11 Apr 2018, 14:24 | |
| Daca nici R 7001 nu avea clienti pe M700 (3 vagoane pline) lasa ca are IR 1577 acum pe Buzau in cele doua cocini etajate. Asa de plin era anul trecut pe Buzau, incat s-a decis anularea lui in zilele de sambata si duminica |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 11 Apr 2018, 20:22 | |
| 3 vagoane cu un DA, mama ei de rentabilitate... 1577, în schimb, merge prin Ploieşti - Buzău şi ia călători de acolo, că porţiunea Buzău - Făurei e cantitate neglijabilă dpdv al numărului de călători. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 11 Apr 2018, 21:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- 3 vagoane cu un DA, mama ei de rentabilitate... 1577, în schimb, merge prin Ploieşti - Buzău şi ia călători de acolo, că porţiunea Buzău - Făurei e cantitate neglijabilă dpdv al numărului de călători.
Pe Sibiu - Teius circula regio cu DA + 1 vagon, dus-intors, 224 km. Asta e din cale afara de rentabil... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 11 Apr 2018, 21:23 | |
| Pai numarul de calatori chiar aici se spunea ca nu a crescut prea mult, doar cu 8%, deci ce se tot vaicare unii ca nu mai au loc.
Cel mai tare mi se pare ca au ajuns chiar pomenile sa nu mai aiba loc de celelalte pomeni. asta mi se pare intr-adevar fabulos - deci se jelesc peste tot ca au ajuns sa stea in picioare sau in buda, din cauza celorlalti pomanagii. Asta mi se pare intr-adevar de domeniul absurdistanului...
Si tot de domeniul absurdistanului poate fi (si nu ar fi deloc de mirare) ca CFR Calatori sa ajunga in pragul falimentului transportand mai multi calatori (!!!). Numai in Romania e posibil asa ceva si se pare ca unii nu se lasa pana nu vor experimenta si acest paradox al prostiei si hotiei. Drumul a fost deja trasat de CFR Marfa, aflata deja in moarte clinica. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 11 Apr 2018, 23:15 | |
| 1577 nu e rentabil, se plimba vagoanele aiurea, trebuia anulat fara drept de apel.
Bucata Urziceni-Faurei nu aduce profit deloc, se poate folosi doar pentru scurtarea distantei Bucuresti-Galati atat si nimic mai mult. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 13 Apr 2018, 11:40 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Pe Sibiu - Teius circula regio cu DA + 1 vagon, dus-intors, 224 km. Asta e din cale afara de rentabil... Și nu e singurul tren de genul ăsta. Mai e prin vestul țării un tren IR Timișoara - Cornutel Banat - Reșița, care circulă aproape gol, cu un EA și două vagoane, la 5 minute în fața unui tren regio. Bine că trenurile care chiar circulă goale sunt rentabile, dar cele cu 3 vagoane pline de călători nu sunt... |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 13 Apr 2018, 11:56 | |
| Tren cu un vagon e si Iasi - Ungheni Moldova. De cele mai multe ori cara aer. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Nepasare Vin 13 Apr 2018, 13:25 | |
| Pe sectia 700 nu se vrea sa se faca nimic...a fost bagata pe git celor de la regio calatori la pachet cu 701 banuesc...cei de la regio au vrut sa o inchida definitiv, inclusiv semnalizarile automatizarile.etc. un destept de la CFR infrastructura a spus da si gata sa semneze dezastrul,,dar niste oameni cu simt de raspundere de la Faurei cred, de la miscare, au atras atentia,ca, daca inchide semnalizaril....le opreste curenul alimentarea se dezlantuieste un dezastru total deoarece cablurile subterane nefiind incarcate cu tensiune se distrug... iar cei de la CFR infrastructura realizind ce putea sa urmeze si gindinduse la ....raspundere,,,,sa u fofilat si au abandonat intentia,,,acum cei de la Regio calatori, vor sa pastreze partea profitabila a proiectului si paseaza urzicei faurei la CFR cei de la CFR in prima faza vroiau sa o prelueze dar sau lovit de contractul de inchiriere de 4 ani ai operatorului privat.....in continuare linia urziceni faurei este a operatorului privat, care marind TUI, sectia faurei urziceni,,,, in ideea de a scapa de redeventa anuala pe care trebuie sa o plateasca CFR ,,,au spus. ori preluati sectia voi iar noi scapam de taxa, ori marim taxa cu care sa ne platim redeventa anuala, si circulati in continuare....asa sa ajuns de sa inchis circulatia pe acea sectie...solutia este una singura si dr viitor la urmatoarea licitatie sa o preia Transferoviar calatori si sa o reintregeasca inclusiv cu Ploiesti Urziceni.....PS..ATITA TIMP CIT.... NU SE DORESTE TERMINAREA PODULUI DE LA MOGOSOAIA CFR O SA PLUTEASCA IN DERIVA...NU SE VREA SA SE TERMINE PODUL... CE SPUN CU MODERNIZAREA LINIEI LA AEROPORT SINT NUMAI ABURELI.... |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: SUBVENTIE Vin 13 Apr 2018, 14:17 | |
| Nu mai stiu acum, dar imi spunea cineva ca, CFR calatori primeste subventie la numarul de bilete vindute iar Operatorii privati, la numarul de curse,,, nu mai stiu cum este acum,,, dar cred ca asa este deoarece vad multe trenuri ale operatorilor privati, la toti circula cu grad de ocupare de zero la anumite ore, ceace nu scoate nici motorina consumata,,,logi,,,astia de la CFR care vintura o locomotiva cu un vagon circula in baza pachetului minim social...rentabilitate in transportul feroviar nici in japonia nu exista nu are cum, dar ei nu se circula aiurea ca la noi.....era un reportaj pe digi 24 prin 2014 in care se spunea ....trenul cu un singur calator....sa vrut special sa se ajunga aici,,,1 CFR calatori introdusese special trenul Ploiesti Faurei, la acea ora, stiind ca la ora aceeia nu exista calatori, dupa aceeia sa spuna,,, nu este rentabila nu sint calatori, a fost cu buna stiinta introdus trenul, sa de drumul privatizarii liniei......ca argument am trimis o petitie la CFR cu privire la oprirea trenului 7002 in halta cf Stucani, unde cineva da aici din topic spunea ca acum 4 ani se urcau niste studenti pentru Bucuresti....Ma sunat cineva de la regionala de la galati, si ia m explicat cum sta traba, si de ce aintrodusese cursa de Ploiesti Urziceni la o ora total nepotrivita, fara nici o legatura cu realitatea respectiv cu Bucurestiul,,,,mi sa raspuns ca cei de la Poiesti au introdus trenul, dar orbeste fara nici o analiza.....omul a inteles si trenul 7002 oprea si la satucani, iam explicat ca, daca introduci un tren peun anumit traseu nu imediat se va umple cu calatori, omul stie ca trenul ala merge in cutare loc si circula. dar la noi cum se face,,,,pleca un tren din Slobozia Veche la 19 seara la urziceni, dupa care la 21, pleca, si ajunge la Faurei, la 22,30, si pleca din Faurei la ora 3 dimineata,,cred la Urziceni,,,,iar cei de la cfr se asteptau la orele acelea sa se umple,,logic nu,,logic lau scos,normal....Lina nu e rentabila Ichiriati la privat...TREBUIE REINTREGITA SI MICSORATI TIMPII DE MERS, GALATI BUCURESTI 3 ORE SI 30 DE MINUTE, INTERREGIO SI 4 ORE SI 10 MINUTE UN REGIO,,,, DAR LA NOI SE CIRCULA DIESEL DE LA GALATI PINA LA FAUREI, NORMAL COSTURI MARI,,ACUM SE CIRCULA ELECTRIC DAR CU BILETE MAI SCUMPE, SI CALATORI PUTINI...OPERATORUL PRIVAT CIRCULA CU DIESEL PE TOATA DISTANTA,,,,CU COSTURI MAI MICI,,,,DAR SUB FIR ELECTRIC....NOROC CU SUBVENTIA CA,,,CITE BILETE VINDE NU SCOATE MOTORINA UZURA SI CHELTUIELILE CU PERSONALUL.....CONCLUZIA ESTE URMATOAREA,,,INDIFERENT DE OPERATOR DACA NU PRIMESTI SUBVENTIE NU FACI PROFIT IN TRANSPORTUL FEROVIAR,,,,DAR TREBUIE S ITI OPTIMIZEZI COSTURILE.....LA NOI SE PUN MOTOARE VOLVO PE AUTOMOTOARE DIN 1954 SI SCAUNE DIN PLASTIC CARE ITI SUNA S CREIERII IN CAP CIND CIRCULI CU ELE, SI LA PENTENCIAR AU SCAUNELE CAPITONATE.. AU MOFERNIZAT PE DOS,,,,MONTEZI MOTOR VOLVO PENTA TRANSMISIE AUTOMATA VITEZA DE MAX 70,,,DAR CIRCULI CU 30, INTERIORUL AUTOMOTORULUI ARATA,,,HOROR, CA LA INCHISOARE,,,TOTAL COST AL MODERNIZARII 100000 DE EURO PE UNITATE.......SA STITI CA A FOST CEL MAI MIC PRET SE LAUDAU LA TV....SI PORCII DACA II URCI IN ASEMENEA MIJLOC DE TRANSPORT, GUITA SI FAC SCANDAL...MAI COMFORTABIL ARATA UN AUTOCAMION,,,VOLVO...CARE TRANSPORTA ANIMALELE DECIT UN AUTOMOTOR MALAXA ...MODERNIZAT... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 13 Apr 2018, 16:16 | |
| In MT 2013-2014, trenul R 7051 Ploiesti Sud-Faurei, ajungea in Faurei la 11:30. Spre Galati, primul tren de legatura, de acelasi rang pleca la 14:51 (R 5105-2 Marasesti-Galati). Evident ca mai nimeni nu circula cu R 7051 stiind ca are stat 3h21min in Faurei pentru a lua mai departe tren spre Galati. Trenul pleca din Urziceni cu aproximativ 15-20 calatori, din care jumatate coborau in statiile pâna la Pogoanele, si mai rar cate 1-2 calatori in Satucani si Rusetu, astfel ca la Faurei coborau restul de maxim 10 calatori in majoritate localnici. La momentul actual, s-ar putea prelungi R 7033 la Faurei si Buzau cu intoarcere R 7036 Buzau-Faurei - Bucuresti. Decat sa stea degeaba in Urziceni 5h30min acel Desiro, ar putea efectua aceasta cursa, cu legatura acceptabila la IR 1573 Faurei-Galati (tarifat regio pe distanta Faurei-Galati) respectiv la Buzau, avand in vedere ca locuitorii din localitatile adiacente liniei ferate au poate nevoie sa ajunga in resedinta de judet Buzau.
R 7033 Bucuresti Nord 07:37 - Urziceni 09:35-09:36 - Faurei 10:55-11:05 - Buzau 12:05 R 7036 Buzau 12:20 - Faurei 13:20-13:30 - Urziceni 14:50-14:52 - Bucuresti Nord 16:45 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |