Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 16.07.17 20:44
IR 1992 Timișoara Nord - Mangalia la plecarea din Timișoara (8 vagoane)
gheorghita
Numarul mesajelor : 68 Varsta : 35 Localizare : Timisoara,RO Reputatie : 5365 Data de inscriere : 30/05/2010
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 25.07.17 19:06
E urât sa pui vagon de clasa 1 in loc de locul 2 sunt mai puține locuri generând probleme
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 27.07.17 10:33
Ieri 1992 (grupa de Timișoara și de Reșița) a avut 9 vagoane, dintre care 3 de clasa I.
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 30.08.17 13:24
IR 1992-1 Timisoara Nord-Mangalia surprins inainte de statia Cernavoda Pod cu EA1-251 a dep. Timisoara la tractiune. 27.08.2017
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 31.05.18 12:10
Se pare ca anul asta va trece prin Bucuresti Nord.
_________________
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 01.06.18 1:24
Sigur va trece prin Bucuresti Nord (5:13-5:23).Se vrea probabil o concurenta pentru AstraT , dar cam putin cele 10 minute de stationare,zic eu chiar daca nu primeste nimic ca in Caransebes unde sta 17 , iar in Craiova 13.Iar in Constanta i-au pus 31 de minute pe principiul graba strica treaba...
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 01.06.18 2:12
Invidia ce face din flamanzi ar fi in stare sa bage prin Nord si 1944. Nu mai zic ca 10 minute mi se par cam putine pentru un tren aflat in tranzit, lung si care probabil va veni si putin puscat. E adevarat ca la ora aia nu e rush hour dar totusi 10 minute e cam mincinos. Eu stiu ca expertul o sa vina sa zica ca 1635 Brasov-Constanta inainte de a fi cuplat cu 1746 statea si 9 minute dar acolo era vorba doar de 5 vagoane ca numai in week-end-uri sau la marile sarbatori avea 7+ dar sa vedem poate ma sare de data asta. La Brasov am vazut sosire cu GM si plecare cu EA la 347 intarziat in numai 8 minute dar acolo nu sunt 14 linii si e mai frig ca la Bucuresti ca sa traga angajati de timp.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 01.06.18 12:54
@marius664 o staționare mai mică în Constanța ipotetic vorbind nu s-ar fi putut deoarece la stația Costinești va trebui să-l astepte pe R8804 care nici acesta nu s-ar fi putut trasa ceva mai devreme (tot ipotetic vorbind) deoarece acesta e de fapt garnitura lui Sibiu-Mangalia IR1923 adusa la Constanța, și mai are și o cruce la Neptun cu IR1944-1. Per ansamblu e bine și așa pentru că la București cu siguranță va avea și zile când nu va sosi la 5.13 si nu va pleca la 5.23 Ei dacă i-ar mai atașa si ceva vagoane de la Bucuresti s-ar mai rezolva o problemă. N-o spun acum ci la timpul potrivit.
@katalyn e doar părerea ta. Nu trage nimeni de timp la București. Nu poți să compari gara Brașov cu traficul acesteia si cel de la București stație înfundată, aici sosind/plecând tspe trenuri in tspe direcții diferite dar si acele trase GG de la/spre Grivița ori Basarab. Plus că de la Chitila la Brazi ai secție cu capacitate saturată, pe 900 de la Chiajna încolo se circulă prost, când pe un fir când pe altul, etc alte secții. Și mai ales când sunt scoase din trasă au nevoie de reînscriere in circulație. Niciun tren nu circulă de capul lui, idemeii nedând drumul la trenuri până când nu le comunică operatorii de la regulatorul de circulație.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 02.06.18 1:01
Ipotetic vorbind puteau sa-i puna o stationare mai mare in Bucuresti, pentru ca va pleca oricum un pic intarziat chiar daca va veni la timp, si mai mica in Constanta pentru ca daca va ajunge intarziat oricum nu va sta 30 de minute.Dar nu fac eu mersul
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 02.06.18 6:10
Parerea mea e ca trenul acesta are o ora de plecare din Bucuresti nepotrivita. Cine ajunge in gara la 5 si cateva minute? Mai bun ar fi IR 1981 la 5.40 daca tot se doreste o concurenta la ATC - dar umbla vorba ca acesta nu va mai circula. Orele de sosire ale celor doua (1992 si 1981) in gara Constanta sunt practic identice, lucru imposibil.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 02.06.18 13:19
Teoretic ar fi posibil deoarece 1992 circula prin Medeea, dar pratic nu-si mai are rostul 1981 la ora aia.Daca 1992 ramanea prin Baneasa ceea ce era ok dupa parerea mea , era si 1981 util, asa cu intarzierile lui 1992 nu vom vedea decat 2 trenuri care vor merge la sector sau se vor depasi pe celalalt fir.Cert este ca 1981 este bagat in sistem si deci liber la rezervare...
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 03.06.18 16:33
În sfârșit mi-am găsit puțin timp liber să studiez și eu site-ul și cred că este vorba despre o eroare. 1991 nu trece prin GdN și deci nici 1992 nu are cum. Asta ar insemna să-i întoarcă garnitura de doua ori și să ajungă la Mangalia tot cum a venit, și la întoarcere 1991 să aibe ramurele tot cum le-a 'cules' 1992, ori eu știu că la stația Mangalia nu se fac prelucrări de trenuri (reașezări de ramure) și că ăsta-i rolul întoarcerii garniturilor prin Medeea.
@marius664 să fi convins că vor fi și zile când 1981 il va depăși pe 1992-1 până-n stația Palas.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia 03.06.18 23:35
Pai asta inseamna ca stationeaza intre 5:13-5:23 in Baneasa teoretic, practic va sta un minut, chiar daca ajunge ok la Chiajna , stiu ca pe racord se circula groaznic, mai ales cu un tonaj mai mare. E perfect asa, asa a fost de cand stiu acest tren, era pacat sa-l strice acum.Dar oare 1981 va mai circula?
Continut sponsorizat
Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia
IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia