|
| IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia | |
|
+24AndiCFR gheorghita bobi dan_dinamo_bm AndreiSV razvan - trenuri Jurnal Feroviar @ndrey Dr2005 baiazid Vitosa c o r v i n Katalyn ldh.ro Adrian78 Cito mtk DUAL IonutCFR2009 Mitza_TSR Andrey_tm dan tm 92Dragos Nesebar 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 22:52 | |
| - dan tm a scris:
- Da, baiazid, dai aceeasi bani dar la unele trenuri in aceeasi bani mai primesti opriri in Ciulnita, Fetesti, Cernavoda.
Pai se merita... La Cernavoda e frumos ca faci poze cu podul, Ciulnita e cea mai tare statiune agricola din Marea Baragan, iar Fetesti e ca sa traiesti... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 22:54 | |
| - Katalyn a scris:
- La noi se plateste mult pentru conditile oferite de vagoanele modernizate/noi cu dotari : prize, masute si aer si nu pentru viteza.
Au si altii confort, de sapte stele, si chiar si tarife la jumate. La PKP Pendolino e 50 de RON chiar in ziua plecarii pentru 350km la unele trenuri, depinde de orar. Si se merge si cu 200km/h pe alocuri.... Cum ar fi la noi ala de 13.00 care merge gol de la Constanta sa fie 25 de lei. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 22:58 | |
| Baiazid, pe noi ne intrebi? noi am zice, da da , sa fie 25 de lei.
Astia de la CFR ar zice, bai nu va obliga nimeni sa mergeti cu trenul. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:03 | |
| - dan tm a scris:
- Baiazid, pe noi ne intrebi? noi am zice, da da , sa fie 25 de lei.
Astia de la CFR ar zice, bai nu va obliga nimeni sa mergeti cu trenul. Da, ei sunt singurii care cred ca in Romania trenul e pentru bogati. Ce zic ei, pai daca avem asa tarife, trenul nu e pentru toata lumea... De-aia nici nu sunt trenuri toata ziua pe-o ruta, ca nu le trebuie, ce sa se fidelizeze omul, trenurile sunt ca taxiurile, pleaca doar cand e cerere, cand nu, pauza de patru ore ca sa nu ardem cablul electric de pomana... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:16 | |
| Ai vazut emisiunea aia cu trenul in Congo?( Congo asta francez, nu stiu cum ii zice acuma, nu Congo ala fost Zair) Reporterul a stat ceva timp gara pina a plecat trenul.
https://www.dailymotion.com/video/x1e1p4b_extreme-railways-congos-jungle-railway_tech
Dar ce a spus cirmaciul nostru? macar trenurile circula.
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Vin 27 Mai 2016, 23:24, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:18 | |
| Eu am tot dat exemplele cu trenurile de la vecini bulgari pe care o sa le testez peste 2 saptamani. 225 km la ei cu Rapidul e 32 lei fara prize si aer si mini-masute dar cine stie poate ma insel si o sa gasesc totusi si niste conditi ca in Romania. Diferenta intre ei si noi ar fi cam asta :
Tren IR pe 225 km cu 60 lei in 2h pe Buc-CT sau 4h pe Buc-Galati in schimb la ei 225 km cu 32 lei in 3h10' dar fara prize, aer si mini-masute. Noi suntem mai cu mot si am vrut sa le luam fata bulgarilor cand ei ne-au intrecut demult la capitolul feroviar/trenuri.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:20 | |
| - baiazid a scris:
- dan tm a scris:
- Baiazid, pe noi ne intrebi? noi am zice, da da , sa fie 25 de lei.
Astia de la CFR ar zice, bai nu va obliga nimeni sa mergeti cu trenul. Da, ei sunt singurii care cred ca in Romania trenul e pentru bogati. Ce zic ei, pai daca avem asa tarife, trenul nu e pentru toata lumea... De-aia nici nu sunt trenuri toata ziua pe-o ruta, ca nu le trebuie, ce sa se fidelizeze omul, trenurile sunt ca taxiurile, pleaca doar cand e cerere, cand nu, pauza de patru ore ca sa nu ardem cablul electric de pomana... La ce preturi sunt la clasă 1 pe Bucuresti-Baia Mare ar trebui să aibă confort minim de trenhotel Talgo sau să facă 6 ore La marketing CfrCalatori e zero decât să târâie niște 10-90 goale la prețul de +100 de lei le baga pe trenurile fără oprire București -Constanta ca acolo mergeau niște rame de RailJet e alta poveste da nu mai aveam acuma de ce sa povestim gen LVT rame Z6100 Malaxe |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:22 | |
| - Katalyn a scris:
- Eu am tot dat exemplele cu trenurile de la vecini bulgari pe care o sa le testez peste 2 saptamani. 225 km la ei cu Rapidul e 32 lei fara prize si aer si mini-masute dar cine stie poate ma insel si o sa gasesc totusi si niste conditi ca in Romania. Diferenta intre ei si noi ar fi cam asta :
Tren IR pe 225 km cu 60 lei in 2h pe Buc-CT sau 4h pe Buc-Galati in schimb la ei 225 km cu 32 lei in 3h10' dar fara prize, aer si mini-masute. Noi suntem mai cu mot si am vrut sa le luam fata bulgarilor cand ei ne-au intrecut demult la capitolul feroviar/trenuri.
Stai sa intre Turcia mai tare spre Vest parcă văd că o să ajungă Velaro la Sofia |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:32 | |
| - Katalyn a scris:
- Eu am tot dat exemplele cu trenurile de la vecini bulgari pe care o sa le testez peste 2 saptamani. 225 km la ei cu Rapidul e 32 lei fara prize si aer si mini-masute dar cine stie poate ma insel si o sa gasesc totusi si niste conditi ca in Romania. Diferenta intre ei si noi ar fi cam asta :
Tren IR pe 225 km cu 60 lei in 2h pe Buc-CT sau 4h pe Buc-Galati in schimb la ei 225 km cu 32 lei in 3h10' dar fara prize, aer si mini-masute. Noi suntem mai cu mot si am vrut sa le luam fata bulgarilor cand ei ne-au intrecut demult la capitolul feroviar/trenuri.
Pe Plovdiv-Burgas acum vreo 3-4 ani aveau confort bun, nu m-am uitat dupa prize si WIFI, insa mi s-a parut ieftin si bun pentru ce-am primit. Pot sa pariez insa ca dupa ce vor finaliza linia asta, si inca ce mai au in lucru, preturile la bulgari nu vor creste simtitor . Noi avem populatie dubla fata de veciinatati (Serbia, Bulgaria, Ungaria), avem linii mai proaste per general si restrictii mai multe tocmai din cauza lipsei de intretinere, la confort ne batem doar cu ungurii , dar preturile sunt mai mari decat peste tot. Deci asta in conditiile in care avem potential mare de a castiga calatori, dar nu vrem sa-i atragem prin tarife competitive..Degeaba pui confort de TGV daca nu exista putere de cumparare pentru tarifele standard, cam asa e si cu Romania. - Adrian78 a scris:
Stai sa intre Turcia mai tare spre Vest parcă văd că o să ajungă Velaro la Sofia Mai sigur sa se intample acest aspect peste 10-15 ani, decat sa cumpere bulgarii material rulant de mare viteza
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin 27 Mai 2016, 23:36, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:36 | |
| Si ajungem la meteahna românească de ce să vinzi 100 de kg de mere cu 1 leu când poți să vinzi 20 de kg cu 5 lei |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Vin 27 Mai 2016, 23:39 | |
| - Adrian78 a scris:
- Si ajungem la meteahna românească de ce să vinzi 100 de kg de mere cu 1 leu când poți să vinzi 20 de kg cu 5 lei
Prostia asta de mentalitate a fost inventata de CFR-ul englez. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Sam 28 Mai 2016, 00:19 | |
| Eu zic ca speranta moare ultima si nu iese foc fara fum mai vedem noi peste 3-4 ani ce bijuterii vor merge prin Bulgaria S-ar putea sa fim invidiosi din nou pe ei dar cum am spus mai avem putin de asteptat. @baiazid peste 2 saptamani ma duc in Bulgaria nu fac toata tara ci doar cateva rute dar o sa am ochii peste tot o sa fiu foarte atent la viteza, tarife, conditi, gradul de ocupare etc... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Sam 28 Mai 2016, 01:41 | |
| In primul rand Bulgaria NU ne va intrece la transport feroviar chiar daca au tarife mai mici si concurenta mai mica. 1-2 linii modernizate adunate 200-300 kilometri. Am fost si am vazut mizeria din majoritatea vagoanelor si nu am motive sa-i laud. In al doilea rand tarifele la trenurile romanesti la calatori si marfa nu vor creste din cauza faptului ca tarifele la autocare, microbuze, avioane NU vor creste in urmatorii 2-3 ani. Daca vor creste la CFR CALATORI, pana la urma va fi obligat sa injumatateasca tarifele cum sunt acum pe unele linii (901, 502) si trenuri ca sa nu circule mai mult goale. Carburanti nu vor mai avea cresteri substantiale. Oricum vom vedea peste cativa ani daca m-am inselat. COMPETITIA ACERBA isi spune cuvantul in transporturile romanesti si ceferisti vor fii obligati sa munceasca mai mult pe salarii la fel sau cu 10-20% mai mari. Si de interzis in ROMANIA transportul rutier este aproape imposibil pt. ca iti pui multi romani in "cap" tu ca autoritati. Eu sunt optimist. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Sam 28 Mai 2016, 08:16 | |
| Pai cum sa creasca tarifele la dube daca sefii au de interes acolo, Daca as fi fost eu la MT puneam taxa rutier ridicat de se pisau pe ei... sa vezi atunci calatori si 12 vagoane la toate trenurile. Coruptia ne omoara. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia Sam 28 Mai 2016, 08:35 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- In primul rand Bulgaria NU ne va intrece la transport feroviar chiar daca au tarife mai mici si concurenta mai mica. 1-2 linii modernizate adunate 200-300 kilometri.
Am fost si am vazut mizeria din majoritatea vagoanelor si nu am motive sa-i laud.
In al doilea rand tarifele la trenurile romanesti la calatori si marfa nu vor creste din cauza faptului ca tarifele la autocare, microbuze, avioane NU vor creste in urmatorii 2-3 ani. Daca vor creste la CFR CALATORI, pana la urma va fi obligat sa injumatateasca tarifele cum sunt acum pe unele linii (901, 502) si trenuri ca sa nu circule mai mult goale.
Carburanti nu vor mai avea cresteri substantiale.
Oricum vom vedea peste cativa ani daca m-am inselat. COMPETITIA ACERBA isi spune cuvantul in transporturile romanesti si ceferisti vor fii obligati sa munceasca mai mult pe salarii la fel sau cu 10-20% mai mari.
Si de interzis in ROMANIA transportul rutier este aproape imposibil pt. ca iti pui multi romani in "cap" tu ca autoritati.
Eu sunt optimist.
Nu o să injumatateasca tarifele ca trebuie sa își scoată banii pentru funcționare Vezi ca motorina să scumpit cu 15% de la începutul anului da cred că e numai la noi unde e mafia si cartelul producatorilor |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |