|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 14 Iul 2011, 02:02 | |
| - Citat :
- CristiCFR ce parere ai?
Nu pot sa am o parere, pentru ca nu stiu exact care sunt costurile materialelor, cat isi ia firma comision s.a.m.d. La primul contract costurile au fost asa : 700 si 1000 Valoarea estimata fara TVA: intre 3,288,000 (4 unitati ) si 13,974,000 RON (17 unitati) 900 Valoarea estimata fara TVA: intre 2,780,000 ( 4 unitati ) si 16,680,000 RON (24 unitati) Uzinele reparatoare au facut minimul de unitati si au continuat pe mai departe dar au cerut suplimentare de fonduri, pentru asta trebuia o noua licitatie sau negociere. Pot continua pe acelasi contract, daca doresc, pana la finalizarea lui. S-au reparat 4 unitati seria 1000 si 4 unitati seria 700 la Reloc si 4 unitati seria 900 la Petroutilaj. Costurile noi sunt asa : AM 1000 Valoarea estimata fara TVA: intre 1,840,000 (2 unitati, 1 Rama) si 3,680,000 RON (4 unitati, 2 rame) AM 700 Valoarea estimata fara TVA: intre 970,000 (1 unitate) si 4,850,000 RON (5 unitati) AM 900 Valoarea estimata fara TVA: intre 940,000 (1 unitate) si 33,840,000 RON (36 unitati, + 16 fata de primul contract) -------------------------------------- Diferentele fata de primul: 1000: + 196.000 Ron / unitate. 700: + 148.000 Ron / unitate. 900: + 245.000 Ron / unitate. -------------------------------------- Cat despre concurenta asta e buna, pai avem 2 firme care se ocupa una cu o jumatate si una cu cealalta jumatate este evident cine castiga. Mai era si Marub dar... La Timisoara avem nevoie de automotoare, sa tragi 2 vagoane cu un LDH de la Timisoara la Remetea Mica , Ilia - Lugoj , Lugoj - Timisoara via Buzias (avem un tren 9611 care circula cu 3 locomotive una intercalata si una impingatoare, din el se formeaza 9612, 9622 , si mai e 9620 care la fel circula cu locomotiva impingatoare) este un lucru nerentabil. Asa s-ar mai recupera niste vagoane pentru trenurile cu vagoane putine si utlizate foarte mult, tot din lipsa de vagoane mai merge din cand in cand un automotor seria 1000 tras de un EC la Curtici. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 14 Iul 2011, 14:41 | |
| - DUAL a scris:
- Da domnle stiu cum e ,ca sunt constructor.. si eu daca eram ministru Anca Boagiu ii chemam in instantata pe fostii sa mi explice si mie cum au reusit sa ingroape acea autostrada.Nu cred ca nu ar vrea dar a fost renegociat contranctu pe vremea lu Berceanu' daca nu ma insel .. oricum ala e un criminal.
Contractul cu Bechtel a fost semnat de Mitrea. In cazul in care se reziliaza, 4 ani nu se construieste nimic pe aliniament plus daune 1 miliard de USD. La renegociere (Dobre), nu s-au putut atinge de clauzele astea. Contractul a fost facut cunoscator de la bun inceput (Bechtel face ce vrea, Romania - sclav pe mosie). S-a incercat o renegociere pe vremea lui Dobre, dar rezultatul a fost minuscul. Berceanu a avut, de altfel, cele mai bune relatii cu Bechtel. |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5118 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 14 Iul 2011, 18:56 | |
| Dezmăţ financiar pe Coridorul IV feroviar
Reabilitarea căii ferate de la Sighişoara la Simeria va costa de şapte ori mai mult decât prevăd standardele de cost, adică peste 11 milioane de euro/km. Pentru modernizarea celor 165 de kilometri de cale ferată care fac parte din Coridorul feroviar IV paneuropean, statul va cheltui aproape două miliarde de euro.
Ministerul Transporturilor a lansat spre dezbatere publică proiectele unor hotărâri prin care se stabileşte modernizarea tronsoanelor de cale ferată Sighişoara-Coşlariu şi Coşlariu-Simeria, de pe Coridoul IV paneuropean, astfel încât trenurile de călători să poată circula cu 160 km/h, iar cele de marfă - cu 120 km/h. Indicatorii tehnico-economici prevăzuţi în viitoarele acte normative arată că valoarea totală a investiţiei aferente tronsonului Sighişoara-Coşlariu (94 de kilometri) va fi de 4,8 miliarde de lei (1,16 miliarde de euro), iar a celei aferente tronsonului Coşlariu-Simeria (70 de kilometri) va fi de 3,4 miliarde de lei (822 de milioane de euro).
Aşadar, 12,3 milioane de euro/kilometru pentru modernizarea liniei Sighişoara-Coşlariu, respectiv 11,7 milioane de euro/kilometru pentru Coşlariu-Simeria. Dar standardele de cost pentru reabilitarea căilor ferate de pe Coridorul IV paneuropean, stabilite tot de Ministerul Transporturilor, prevăd că preţul pentru astfel de lucrări trebuie să fie de 2,1 milioane de euro pe kilometru, fără TVA, la care se pot adăuga costuri suplimentare de cel mult 18%. De notat că în viitoarele hotărâri referitoare la reabilitarea liniilor ferate se prevede că valoarea investiţiei „se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor".
Vezi aici standardele de cost şi proiectele de hotărâre ale MTI pe ruta CFR Sighisoara - Coslariu
Dacă în toamna lui 2008, când guvernele român şi maghiar stabileau reabilitarea Coridorului IV feroviar, se estima că ruta Budapesta-Bucureşti-Constanţa (1.000 de kilometri) va costa „câteva miliarde de euro", iată că acum se prevede o sumă comparabilă pentru doar 165 de kilometri. Reamintim că şi pe tronsonul Bucureşti-Constanţa au fost depăşite standardele de cost, preţul reabilitării fiind de peste 4 miliarde de euro/kilometru.Pentru comparaţie, în Europa sunt modernizate linii ferate la costuri între 2 şi 4,5 milioane de euro/kilometru, iar în Rusia costurile nu depăşesc două milioane de euro/kilometru, deşi acolo linia are un ecartament mai mare.
Şeful CFR Călători a fost demis
Ministrul Anca Boagiu a dispus ieri eliberarea lui Liviu Pescăraşu din funcţia de director general al CFR Călători. Un raport al Corpului de Control a constatat nereguli în fundamentarea preţului pentru repararea unor trenuri. .
http://www.adevarul.ro/financiar/Dezmat_financiar_pe_Coridorul_IV_feroviar_0_516549377.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 14 Iul 2011, 19:40 | |
| Iara ne uitam la un articol scris doar de dragul senzationalului de un ziar al unui mogul!! Pana la urma sunt bani europeni iar contributia noastra e foarte mica dupa aici jos sunt trecute si toate lucrarile ce se vor executa http://www.adevarul.ro/actualitate/CFR-Coslariu-Simeria_ADVFIL20110713_0004.pdf Deci sunt 184 kilometri cale ferata modernizati pe tronsonul de 70km intre SImeria-Coslariu deci se modernizeaza si multe linii de-a lungul statiilor Se modernizeaza si cladirile garilor se supralargesc peroanele se fac treceri supraterane si pasarele in statii si halte se monteaza sistem ETCS si GSM-R care pe tronsonul Campina-Bucuresti costa 200 de milioane de lei pe langa pretul platit pe modernizare.Monitorizare video in statii un tunel nou multe treceri supraterane la nivelul unor drumuri se modernizeaza substatiile si statile de transformare plus ca pe tronsonul Sighisoara-Coslariu va fi un traseu nou cu dpua tuneluri si pasaje de vreo 400 m unde se vor face expropieri.. Poate ceva in plus o fii dar daca se incadreaza in fonduri sa nu mai mareasca eu zic ca e bine!! |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 14 Iul 2011, 22:54 | |
| O mare tâmpenie articolul ăla! |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5381 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 14 Iul 2011, 23:46 | |
| Dorin-Ioan Maer este noul director general al CFR Călători http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=21860&lang=ro |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 15 Iul 2011, 11:51 | |
| Compania Blue Line Căi Ferate îşi reafirmă interesul pentru transportul de călători în regiunea Moldovei
Compania Blue Line Căi Ferate va efectua servicii de transport feroviar de pasageri în Moldova, pentru asigurarea transporturtului către Aeroportul din Bacău. „Este vorba despre zona Moldovei, de unde vrem să aducem cât mai mulţi pasageri la Aeroportul din Bacău”, a declarat publicaţiei Forbes România, Gheorghe Răcaru, directorul de strategie al grupului de firme deţinut de Nelu Iordache, care controlează compania de compania de contrucţii Romstrade şi operatorul aerian Blue Air. Directorul general al companiei este Alexandru Noapteş, fost director general al CFR Călători în perioada 2005-2009. Conform informaţiilor deţinute de Railway Insider, Blue Line Căi Ferate şi-a anunţat interesul pentru intrarea pe piaţa transportului feroviar încă din mai 2010, dorind să fie un serviciu complementar transportului aerian, oferit de compania de transport low-cost Blue Air. De asemenea, Blue Line Căi Ferate este înregistrată în Registrul Comerţului în aprilie 2010. Conform informaţiilor furnizate de Organismul de Licenţe Feroviar Român (OLFR), Blue Line Căi Ferate nu deţine încă licenţa de transport feroviar.
Deci no comment!! http://www.adevarul.ro/actualitate/Fost_director_general_al_CFR_Calatori-Alexandru_Noaptes-trimis_in_judecata_pentru_frauda_alaturi_de_alti_doi_directori_CFR_0_323968090.html |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5392 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 15 Iul 2011, 23:38 | |
| Pierderile la CFR SA s-au redus cu 42 la suta http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/pierderile-la-cfr-sa-s-au-redus-cu-42-la-suta.html |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 16 Iul 2011, 15:57 | |
| Cum arată primul tramvai românesc - Imperio - produs în colaborare cu Siemens. Vedeţi aici cât costă vagoanele care ar putea intra în circulaţie în marile oraşe din România.
http://www.zf.ro/companii/cum-arata-primul-tramvai-romanesc-imperio-produs-in-colaborare-cu-siemens-vedeti-aici-cat-costa-vagoanele-care-ar-putea-intra-in-circulatie-in-marile-orase-din-romania-galerie-foto-8499093/poze/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 16 Iul 2011, 16:02 | |
| Patru trenuri de calatori blocate intre Comarnic si Valea Larga dupa ce pantograful locomotivei unui marfar in jurul orei 12 a rupt firul de contact. sursa realitatea tv ora 16.00 |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5381 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 16 Iul 2011, 21:25 | |
| Remar Paşcani propune MTI implementarea soluţiei push-pull pentru vagoane etajate http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=21926&lang=ro |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 16 Iul 2011, 22:06 | |
| Si daca baga tot 2 vagoane si un EA ce mare branza or facut!!Ar trebui sa le faca rame electrice cum sunt Skoda City Elefant la fel trebuia facut si cu ramele TE |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 16 Iul 2011, 23:09 | |
| - adrian78hd a scris:
- Si daca baga tot 2 vagoane si un EA ce mare branza or facut!!Ar trebui sa le faca rame electrice cum sunt Skoda City Elefant la fel trebuia facut si cu ramele TE
Asa ar fi trebuit dar noi avem ingineri gramada dar sa nu mai zic mai departe. |
| | | myster2008 Administrator
Numarul mesajelor : 1387 Varsta : 42 Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania Reputatie : 7076 Data de inscriere : 15/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 18 Iul 2011, 14:14 | |
| http://www.realitatea.net/mecanicul-trenului-cu-focoase-a-oprit-neprogramat-pentru-un-ciubuc_854098.html |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 18 Iul 2011, 16:12 | |
| Gata, s-au spalat pe maini toti parazitii din politie, jandarmerie si alte cele. Chiar ca ne meritam soarta sa fim ca nivel de trai sub Botswana... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |