|
| Accidente si Incidente in lume | |
|
+56alliens baiazid spiderpc Shinkasen Re6/6 Spartan1948 Capsuneanu mariushal Caspar Katalin4653 Luna alinutz23 cristi CFR Razvan Tudor Petre_IFTE user dezactivat... Jurnal Feroviar IonutChircu Amiralul Jhonyla Dutzu apmatei daniel_c @ndrey Teodor gabrielcr johnsmoke DPS Katalyn deconectat Adisoft1991s DAS 2011 razvan - trenuri Vitosa dan tm Mihay Alex Avram Costin.H marius664 DUAL vatmanul LanceR NicuS mielutu zburator Andrey_tm Dr2005 Adirmvl IonutCFR2009 tcm orestte Adrian78 Norbi florin.lifticariu COSTACHE MIHAIL Gabry Gabriel Nesebar 60 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Dum 05 Iul 2015, 22:30 | |
| Niciodata nu mi-au placut cum arata aceste platforme duble Transfesa / Omfesa pe 4 osii ( vagon 2 osii + burduf + vagon 2 osii ) la ditamai containerul, adica or fi ele bune si rezistente, dar cand te uiti la ele, vorbesc ca un om normal care nu are treaba cu calea ferata si trenurile, iti pui un semn de intrebare cand vezi platforma pe 2 osii. DBSR are vagoane pentru carat containere tot cu burduf dar pe 4 osii / vagon la trenurile Constanta FerryBoat - Crangul Lui Bot, sau Constanta FerryBoat - Rastolita. Agenti de securitate de la OSS ( firma care a potolit hotii de la Chimpex din Port ) in zona Ploiesti stau pe vagoane cu tot cu genti si arme la trenurile astea cu Omfesa. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Dum 05 Iul 2015, 22:33 | |
| Si totusi aceste vagoane vin din Franta unde merg cu 100km/h pana la noi la granita si nu patesc nimic. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Dum 05 Iul 2015, 23:18 | |
| Infrastructura, personalul "calificat" mai mult de forma si alti factori sunt principalii vinovati la astfel de evenimente nefericite. Eu vorbesc la general, nu are legatura ca e trenul lui DBSR si nici pe alti OTF nu-i pup undeva, slava Domnului sunt destui fani ai unor OTF sau altii care zilnic fac reclama anumitor locomotive de la Depoul Bucuresti Calatori. Cand intra pe abatuta care este viteza pentru aceste vagoane Omfesa ? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Dum 05 Iul 2015, 23:44 | |
| Vagon din tren de genul asta a deraiat ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Dum 05 Iul 2015, 23:49 | |
| Da. Acolo unde e locul ala liber si lipseste un container Omfesa in capatul vagonului mai stau cei de la paza. |
| | | johnsmoke
Numarul mesajelor : 98 Varsta : 52 Reputatie : 4170 Data de inscriere : 04/10/2013
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 00:06 | |
| http://alba.comisarul.ro/diverse/foto-tren-plin-cu-piese-auto-deraiat-in-judetul-al_502728.html http://ziarulunirea.ro/foto-tren-plin-cu-piese-auto-deraiat-in-judetul-alba-trafic-feroviar-blocat-intarzierile-depasesc-trei-ore-333255/ |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 00:16 | |
| Evenimentul de azi mi-aduce aminte de accidentul produs pe M800, tot imediat dupa reabilitare, cand un marfar a ajuns din urma alt marfar stationat. Parca suntem blestemati...ce-i drept, nu seamana unul cu altul dar imediat dupa reabilitare trebuie sa se intample cate ceva. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 14:16 | |
| - AFER a scris:
- La data de 01.07.2015, ora 12:28, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova, Linia 900, secţia de călători Craiova - Filiaşi (linie dublă electrificată), trenul de călători regio nr. 2021 (aparţinând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), nu a oprit conform livretului de mers la Punctul de Oprire Craiova Triaj h. (haltă deschisă pentru traficul de călători fără vânzător de bilete). Cauza producerii incidentului feroviar va fi stabilită de către comisia de investigare.
CFR Călători a comis-o din nou, au ce au mecanicii cu halta aia de tot uită să oprească ) Bonus: - Citat :
- La data de 30.06.2015, ora 10:16, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Braşov, Linia 307, secţia de circulaţie Blaj - Praid (secţie neinteroperabilă gestionată de gestionarul de infrastructură neinteroperabilă SC RCCF Trans SRL Braşov - linie simplă neelectrificată) între staţia CF Târnăveni şi hcv. Jidvei (haltă deschisă pentru traficul de călători cu vânzător de bilete), trenul de călători regio nr. 14606 (format din automotorul AMX 4585, aparţinând operatorului de transport feroviar SC Regiotrans SRL Braşov, mecanic Moldovan Ovidiu) nu a oprit conform livretului de mers în h. Adămuş (haltă deschisă pentru traficul de călători fără vânzător de bilete). Cauza producerii incidentului feroviar va fi stabilită de către comisia de investigare.
_________________ :TTT:
|
| | | florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5149 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 16:39 | |
| Pare ca osia cu pricina nu a vrut sa "ia curba"...aici cred ca e de vina vagonul....oricum...cum au reusit sa se opreasca asa de repede ? s-a rupt conducta de alimentare cu aer ?
|
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 17:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- AFER a scris:
- La data de 01.07.2015, ora 12:28, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Craiova, Linia 900, secţia de călători Craiova - Filiaşi (linie dublă electrificată), trenul de călători regio nr. 2021 (aparţinând operatorului de transport feroviar SNTFC „CFR Călători” SA), nu a oprit conform livretului de mers la Punctul de Oprire Craiova Triaj h. (haltă deschisă pentru traficul de călători fără vânzător de bilete). Cauza producerii incidentului feroviar va fi stabilită de către comisia de investigare.
CFR Călători a comis-o din nou, au ce au mecanicii cu halta aia de tot uită să oprească )
Dacă pe șosele se pun bariere că nu vor șoferii să oprească, poate or să monteze și la Craiovița un semnal, o limitare ceva |
| | | gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4328 Data de inscriere : 01/07/2013
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 17:35 | |
| Un inductor de 2000 Hz ar trebui pus acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 18:55 | |
| Asta ne mai trebuia, inductori înaintea haltelor să fim siguri că-și amintește mecanicul și oprește. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 21:18 | |
| - florin.lifticariu a scris:
- Pare ca osia cu pricina nu a vrut sa "ia curba"...aici cred ca e de vina vagonul....oricum...cum au reusit sa se opreasca asa de repede ? s-a rupt conducta de alimentare cu aer ?
Normal ca s-a rupt, caci altfel il ducea mult si bine pe langa. Treaba asta cu h. tine oarecum in mod evident de geografia liniei ( adica de multe buruieni ), livret, personal de locomotiva ( dupa alti jegosi de olteni) ! Apropo, sunt trenuri care tranziteaza tara la noi si abia merg cu o viteza rusinoasa, iar la extern merg intr-adevar cu o viteza medie peste cea de la noi de regio, asadar, poate doar infrastructura sa fie de vina pentru viteza mica, cel putin, ca sa nu zicem si de alte lucruri. Kerpeten, nu are nicio logica daca e pe 2 sau pe 4 osii, ele nu sunt vagoane jumelate ca sa aiba anumte conditii de circulatie. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Lun 06 Iul 2015, 22:19 | |
| - @ndrey a scris:
- florin.lifticariu a scris:
- Pare ca osia cu pricina nu a vrut sa "ia curba"...aici cred ca e de vina vagonul....oricum...cum au reusit sa se opreasca asa de repede ? s-a rupt conducta de alimentare cu aer ?
Normal ca s-a rupt, caci altfel il ducea mult si bine pe langa. Treaba asta cu h. tine oarecum in mod evident de geografia liniei ( adica de multe buruieni ), livret, personal de locomotiva ( dupa alti jegosi de olteni) ! Apropo, sunt trenuri care tranziteaza tara la noi si abia merg cu o viteza rusinoasa, iar la extern merg intr-adevar cu o viteza medie peste cea de la noi de regio, asadar, poate doar infrastructura sa fie de vina pentru viteza mica, cel putin, ca sa nu zicem si de alte lucruri. Kerpeten, nu are nicio logica daca e pe 2 sau pe 4 osii, ele nu sunt vagoane jumelate ca sa aiba anumte conditii de circulatie. Nu s-a rupt nicio conducta, mecanicul a oprit cand a vazut praful din pasaj, cand osia din exterior deraiata a lovit in beton. La unguri, pe sectia privata a celor de la Gysev, de la Gyor se circula cu 120km/h la marfa. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume | |
| |
| | | | Accidente si Incidente in lume | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |