Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Sam 30 Ian 2016, 00:48
M-as putea insela, dar cred asta a vrut, sa ramana pe calea ferata. Probabil a vrut sa se sinucida. Orice persoana normala, ar fi mers inainte si ar fi incercat macar, sa rupa acele bariere.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 12:03
Doua trenuri ale companiei private Meridian s-au ciocnit in Germania, unul din ele sarind de pe sine.Pana la aceasta ora sunt 5 morti si peste 150 raniti... http://www.rosenheim24.de/rosenheim/mangfalltal/bad-aibling-ort28271/aibling-entgleist-bahnunfall-zwischen-holzkirchen-rosenheim-6108047.html
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 18:20
Din imagini, imi pare ca sunt FLIRT-uri. Ambele s-au facut zob, din pacate. Ma intreb cum s-a putut intampla asa ceva in era sistemelor tip BLA.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 18:26
Nu cred era Bla acolo cred ca se circula la cale libera
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 18:34
M-aș mira să mai aibă nemții linii pe care să se circule la cale liberă. N-am pățit noi și pățesc tocmai ei, atât de obsedați de organizare și ordine
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 18:57
Chiar şi la cale liberă, nu poţi să pui semnalul de ieşire pe liber până nu ai acordul staţiei vecine şi nu anunţi şi regulatorul de circulaţie... sau nemţii nu or mai avea aşa ceva? Semnalizarea s-ar putea să fie SBW, sunt pline secundarele lor de SBW, eventual fără INDUSI.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 19:07
Nu stiu daca e cale libera e sistemul ca si pe M600 doar cu prevestitor si semnal de intrare Amandoua circulau cu 100 km/h de aia a iesit asa urat
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 19:16
La ei am văzut, de exemplu, în Berchtesgaden, semnale mecanice pe o linie secundară care era clar fără inductori sau BLA, dar treceau gen 10-12 trenuri, și la diferență foarte mare de timp. Mă gândesc că o fi întârziat mai mult unul din Stadlere și pur și simplu agentul a uitat de el, sau au fost probleme de comunicare între personalul stației vecine, mecanic și personalul stației de expediere. Altfel, s-ar fi așteptat la cruce până ar fi sosit întârziatul.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 19:18
Pe sectia asta s-a intamplat
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 19:33
Văd că semnalele au inductori, dar semnalele de pe cele două sensuri nu sunt unul în dreptul altuia... o fi BLA?
_________________ :TTT:
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 19:59
Acccidentul s-a produs pe linie electrificata si de regula electrificarea merge mana in mana cu BLA.
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 20:08
nu exista termenul de BLA la DB. Semnalele de bloc stau pe rosu pana se apropie trenul de semnal, abia atunci punandu-se pe liber. In filmare se vede un semnal de bloc incepand cu 30.50 inainte de a pleca trenul din PO Bad Aibling...si un semnal de contra mai in fata.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mar 09 Feb 2016, 20:48
Semnalizarea in Germania de pe wikipedia.Ma rog mai mult INDUSI
Numarul mesajelor : 238 Varsta : 42 Localizare : Hoorn, Olanda Reputatie : 5013 Data de inscriere : 04/12/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Mier 10 Feb 2016, 19:56
What I red in media; one trafficcontroler let the train depart from the station with a red signal, the trafficcontroler was supposed that the section was clear, and the train he passed through the red signal was delayed, and with this action, he hoped to save some minutes. The other trafficcontroler didn't know this and also sends his train on the track, just as the timetable says....
In Netherlands, this is impossible even when you send a train through a red signal, all other signals in the opposite direction then turns red immediately, aslo on ''free sectons'". There are some situations when a train must go through a red signal, for instance when he must ''turn'' (because of a problem) and drive back on the free section, or more complicated when a signal or switch isn't functioning. In the last case, the traindriver must pass the section with 10km/h till the next (working) signal. Accidents like this are impossible here.
We an accident like this some years ago: https://en.wikipedia.org/wiki/Sloterdijk_train_collision Now some extra safety messures are taken.
johnsmoke
Numarul mesajelor : 98 Varsta : 52 Reputatie : 4170 Data de inscriere : 04/10/2013
Subiect: Re: Accidente si Incidente in lume Joi 11 Feb 2016, 12:33
That is similar in Romania, but here is 20km/h till the next signal or in the switches zone,depending on the situations.