|
| Linia de centura a Bucurestiului | |
|
+78yeu1 Capsuneanu Radu161 mishu88 laur 133 ciprian71 19jimmy84 Traveller alliens lifetec NIKU24 Luca tgv LanceR mielutu zburator brutusel IonutChircu email2bav dan tm Andrey_tm Balto adascalu spiderpc ANDU2100HP DPS DUAL baiazid George WAYNEN alexmorph3us razvan - trenuri doctor cfr Radu cstefan dan_dinca cfr500 Shinkasen sogard_2003 Rarau elm nenuandrei Mircea Condilescu Mihai-Aurel ionutz85 mihaiuc Dr2005 traian Nk11 Adrian78 dave nokia2010 stefan_br TonyGFR Razvan Tudor 040EC100 Boracik Vitosa popovici AlexD tuborgtnp Nesebar 63-1143-5 srazvi Andrei riciu tudor_toma82 cristi CFR sorinucu RazvanCFR TVlad cont dezactivat . cata SULZERUL 0733 IonutCFR2009 ldh80 didi stakee mardaryroby COSTACHE MIHAIL 82 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 29 Dec 2015, 18:31 | |
| - riciu a scris:
- De la Pantelimon pana la Mogosoaia NU se mai circula de cativa ani buni. Restul e circulata (cel putin linia e lucioasa sau mai putin lucioasa dupa caz).
Mai exact de când au finalizat podul de la Baneasa (Miorita), iar trenurile de călători au revenit la traseul de baza. La scurt timp au renunțat sa mai trimită pe centura si trenurile de marfa. Ia sa vedem domn doctor si-aduce aminte anul ? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 29 Dec 2015, 19:23 | |
| Aviz comentariile de mai sus: ca pasionat mi-ar place. Dar nu ar fi folosit. De la Mogosoaia ai treaba in Bucuresti nu la Voluntari sau la Chitila. La fel de la Voluntari samd. In plus inseamna sa schimbi n-spe mijloace de transport. Garile sunt cam la mama zmeului fata de unde are omul nevoie deci chiar nu ar fi fezabil. Cat despre metrou, nu se doreste. Iar daca ar fi sa-l faca ar trebui facut pe la suprafata nu-n subteran, asa cum fac si alte tari mai normale. Dar la noi trebuie sa se cheltuie cat mai mult. Daca voiau scoteau metroul la suprafata pana la Otopeni, dar pur si simplu NU se vrea. Sau in loc sa scoata metroul la Straulesti il ducea pana la centura macar (bine ca inca nu l-a terminat ca nici pe ala), ca ii mai faceau doar doua statii . Insa nu se vrea. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 29 Dec 2015, 20:55 | |
| Si azi UAM 041 in misiune la HM Voluntari pe traseul Bucuresti Obor-Pasarea-Voluntari Hm |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 29 Dec 2015, 21:22 | |
| Pai au si motive, nu trebuie alimentat districtul cu lemne ? Ca doar a venit frigul. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 29 Dec 2015, 22:22 | |
| Nu ați înțeles nimic din ce-am vrut să spun. În viitor, București se va mai dezvolta și cum deja e supra sufocat în zona urbană, se va deplasa spre extraurban. Deci va fi necesară infrastructura. Bucureștiul o să rămână așa 2-3-4 ani dar în 2025 va fi mult mai mare, e un trend global, valabil și pentur țările bananiere. Dacă s-ar lua în considerare o parte din ideile propuse de mine, abia prin 2017-2018 ar putea demara lucrările! E pe termen lung și foarte lung ceea ce am propus, dar tre să ne gândim și la viitor, nu să rămânem închiși în situația din prezent, că dacă rămâne așa, o să alergăm cu Malaxe și-n 2035, când bietele AM-uri vor sărbători 100 de ani! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13011 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 29 Dec 2015, 22:51 | |
| Se va dezvolta dar cum? vor vina terenul statiilor pentru constructii. Nu exista un plan, o viziune concreta de dezvoltare pe termen lung si foarte lung.
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mar 29 Dec 2015, 23:01 | |
| Și eu tocmai asta critic. Lipsa ei e evidentă și în rândurile unor colegi de-aici, nu doar la acest topic, ci în general... |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 30 Dec 2015, 11:32 | |
| Cu riscul sa supar romanii, in Romania dupa '90, nu prea s-a gandit niciodata pe termen lung si foarte lung. Nici macar pe termen mediu... Si o sa dau un exemplu din alt domeniu: constructiile, daca se gandea pe termen lung, se faceau/evaluau/verificau sa reziste la cutremure, dar uitati-va la cladirile (exceptie poate alea tip beton sticla de birouri) ce stalpisori au... Nu-s inginer de meserie, dar chiar si asa iti dai seama ca nu-s ok. Nu mai zic de povesti de la muncitori. Am avut un coleg care a lucrat ca muncitor necalificat si-mi povestea diverse furturi din armaturi si beton. Si cand i-am zis: dar daca te-ai muta tu in blocul ala?, mi-a dat replica: eu stau in casa facuta de mine. I-am replicat ca s-ar putea sa-i aiba pe constiinta la un posibil cutremur... Nu cred ca a avut efect ceea ce i-am zis. Revenind la trenuri si centura: romanul NU prefera mijloacele de transport in comun decat daca nu are alternativa, iar in fostele (inca actuale - sic, paradoxal), statii parca vad ca se vor tranti diverse cladiri comerciale etc. Cred ca abia asteapta "dezvoltatorii" sa puna mana pe ele. Mana cereasca. Mi-e teama ca intai dispare calea ferata si apoi realizam ca poate ca ar fi fost buna. Dar daca nu mai e... ghinion. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 30 Dec 2015, 15:26 | |
| Deci oameni buni, indiferent de strategia, haotica in viziunea mea, de dezvoltare a orașului București si a zonelor periferice acestuia traficul de călători pe calea ferata de centura nu cred ca va avea succes. Cine locuiește in Voluntari de exemplu n-o sa meargă cu trenul suburban spre Gara de Nord (poate câțiva si doar ocazional) sa facă o ora pe drum dar nu asta ar fi o problema majora ci faptul ca nu toată lumea are treaba prin zona gării ci poate vor sa ajungă si pe la Unirea, Universitate, D-na Ghica, Colentina, Rahova si eu mai stiu ce alte zone ori cartiere. Eu unul nu m-as ocoli pe la gara cu trenul apoi sa iau metroul ori RATB-u spre centru sau oriunde in alta sa fac o juma de zi ! Aleg calea cea mai scurta si cat mai ieftina. Si cine se muta sau își face casa la periferie sigur are mașină mica si o situație financiara buna sau chiar foarte buna. Scuzati-mi pesimismul dar unde 26 de ani nu s-a făcut nimic bun, ba da, au apărut ansamble de locuințe ca ciupercile după ploaie si de fapt nu s-a urmărit decât profitul financiar, in rest numai s-a distrus iar vina Nr 1 o au politicienii post-decembriști ! Daca aveau interes numai in domeniul feroviar la cate linii existente si apte erau in 1990 eram departe acum. Avem o tara cu zone extraordinar de frumoase daca Statul Roman exploatata turismul (inclusiv cel feroviar cu mocănițele) scotea bani si din piatra seaca si nu mai eram acum slugi si la mana UE/FMI. Dar asta nu înseamnă ca sunt de acord sa se desființeze linia feroviara de centura a Capitalei si nu numai, si tare mult mi-aș dori sa se adeverească peste n ani contrariul a ce spun eu aici. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 30 Dec 2015, 15:59 | |
| Total de acord Vitosa. La noi nu va fi cum e in vest cel putin inca 20 de ani, la noi orice tinar care face 18 ani da de permis iar in multe cazuri deja are o masina asigurata de la parinti, in cazul asta nu va sta nimeni dupa trenuri si mijloace de transport in comun. Se vede clar ca majoritatea tinerilor cand ajung la 18 ani aleg masina personala cand pleaca la mare/munte cu prietena/prietenul. Mai sunt cazuri cand lumea foloseste transportul in comun dar asta inseamna sa aibe mijloc de transport direct sau cu maxim o schimbare de acasa la locul de munca ca daca e nevoit sa schimbe autobuz-tramvai-metrou se lasa de meserie si alege masinuta. Deci nu mai mizati asa mult pe transportul in comun ca nu este asa, ce este in vest nu va fi la noi prea curand, e vorba de oameni si de gandirea lor, comoditatea la romani este un punct forte, romanul pleaca cu masina personala din Londra la Bucuresti de exemplu sau din Roma ori Madrid in Romania, deci despre ce vorbim? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 30 Dec 2015, 17:54 | |
| Linia de centura a Bucurestiului in momentul de fata nu cred ca ar avea succes pentru traficul de calatori pentru ca structura traficului origine-destinatie e radiala, nu circulara. Asta chiar daca ar fi reabilitata/electrificata/cu gari modernizate/etc. Cel mai important lucru - pe care l-am mai spus pe aici - ar fi sa redeschida odata traficului tronsonul Pasarea - Mogosoaia pentru a relaxa traficul rutier pe Petricani/Pipera unde se sta mult si des la bariera. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 30 Dec 2015, 21:43 | |
| eu cred ca noile cartiere care se dezvolta la periferii vor trebui intai unite cu centrul,iar de acollo fiecare va merge unde are treaba.Nu cred ca va mai avea cineva o strategie unitara de tip Ceausescu,care a construit cartiere intregi de blocuri si a asigurat si legaturile cu restul orasului,dar nu cu trenul.Transportul rutier va fi mereu prioritar,cred eu.Autoturismul nu este si nu va fi un moft,ci un mijlocmai comod de a ajunge la destinatie. Sa ne gandim ca nu toti locuiesc langa o statie de transport in comun,iar utilizarea masinii duce la o odihna mai eficienta(mai mult somn dimineata de exemplu).Plus ca multi nu au un program fix datorita unor obligatii de serviciu.De exemplu,eu am lucrat vreo 10 ani stiind doar la ce ora incep,dar niciodata cat va trebui sa stau la munca.Desi aveam transportul asigurat la/de la munca,preferam sa merg cu masina |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 30 Dec 2015, 23:28 | |
| - LanceR a scris:
- eu cred ca noile cartiere care se dezvolta la periferii vor trebui intai unite cu centrul,iar de acollo fiecare va merge unde are treaba.Nu cred ca va mai avea cineva o strategie unitara de tip Ceausescu,care a construit cartiere intregi de blocuri si a asigurat si legaturile cu restul orasului,dar nu cu trenul.Transportul rutier va fi mereu prioritar,cred eu.Autoturismul nu este si nu va fi un moft,ci un mijlocmai comod de a ajunge la destinatie. Sa ne gandim ca nu toti locuiesc langa o statie de transport in comun,iar utilizarea masinii duce la o odihna mai eficienta(mai mult somn dimineata de exemplu).Plus ca multi nu au un program fix datorita unor obligatii de serviciu.De exemplu,eu am lucrat vreo 10 ani stiind doar la ce ora incep,dar niciodata cat va trebui sa stau la munca.Desi aveam transportul asigurat la/de la munca,preferam sa merg cu masina
Eu zic sa ne uitam la altii care folosesc transportul in comun si nu mor capitale mari gen Viena Berlin Masina e un moft mai ales la romani |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Mier 30 Dec 2015, 23:41 | |
| Eu nu am zis că ar trebui ca acum centura și sistemul bucureștean de transport să arate ca în propunerea mea. Însă, urmărind cu atenție situația în occident, unde de câțiva ani la periferii se dezvoltă noi cartiere, concomitent cu zone industriale și de comerț în masă (mega-malluri, etc.) consider că măcar câteva din punctele propuse de mine ar trebui aduse la împlinire, pentru că exact așa cum spune Karpaty, noi, peste 20 de ani, vom fi la nivelul actual al Vestului, dar astfel de proiecte, fiind făcute în România, ar necesita enorm de mult timp pentru a fi împlinite...
|
| | | NIKU24
Numarul mesajelor : 207 Varsta : 37 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4420 Data de inscriere : 27/05/2013
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului Joi 31 Dec 2015, 01:56 | |
| - Adrian78 a scris:
- LanceR a scris:
- eu cred ca noile cartiere care se dezvolta la periferii vor trebui intai unite cu centrul,iar de acollo fiecare va merge unde are treaba.Nu cred ca va mai avea cineva o strategie unitara de tip Ceausescu,care a construit cartiere intregi de blocuri si a asigurat si legaturile cu restul orasului,dar nu cu trenul.Transportul rutier va fi mereu prioritar,cred eu.Autoturismul nu este si nu va fi un moft,ci un mijlocmai comod de a ajunge la destinatie. Sa ne gandim ca nu toti locuiesc langa o statie de transport in comun,iar utilizarea masinii duce la o odihna mai eficienta(mai mult somn dimineata de exemplu).Plus ca multi nu au un program fix datorita unor obligatii de serviciu.De exemplu,eu am lucrat vreo 10 ani stiind doar la ce ora incep,dar niciodata cat va trebui sa stau la munca.Desi aveam transportul asigurat la/de la munca,preferam sa merg cu masina
Eu zic sa ne uitam la altii care folosesc transportul in comun si nu mor capitale mari gen Viena Berlin Masina e un moft mai ales la romani Romanaul nostru...mai zicem de ce arata asa tara asta,masini si restul nu conteaza,aici sunt de vina si primarii ca nu ii intereseaza transportul in comun pt. ca au si ei masini si nu ii intereseaza de alti,ca de tren nu mai zic,vorbesc de Bucuresti. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Linia de centura a Bucurestiului | |
| |
| | | | Linia de centura a Bucurestiului | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |