|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Sept 2015, 20:24 | |
| Linkul postat de Adrian78 in legatura cu trenul CFM la mine nu se vede videoclipul, acum sunt pe mobil si nu merge oricum.
CFR s-a tinut de cuvant si a intrat si pe Pietrosita asta inseamna ca in viitorul foarte apropiat va intra si pe celelalte secti cu malaxa cu ce-o fi numai sa intre cu ceva, insa daca intra la bataie de joc cu 2 trenuri pe zi nu face nimic, vor doar sa castige la imaginea lor decazuta mult in ultima vreme.
Hyperioanele daca ar fi sa le ia CFR tot pe rutele astea vor circula hai sa zic ca le baga pe amandoua sa penduleze pe Buc-CT in locul trenurilor cu 3 vagoane si cu orarul modificat ori spre munte pe alte rute sigur nu vor ajunge dar la cum s-a facut de fiecare data cu ceva nou de la CFR s-a bagat doar pe Bucuresti-Brasov ca tot bate iarna la usa, trenurile zapezii bla bla bla... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 30 Sept 2015, 22:26 | |
| http://www.libertatea.ro/detalii/articol/greva-la-cfr-ar-putea-incepe-chiar-de-joi-553176.html
http://www.click.ro/news/lume/rusia-bombardat-siria-atacul-s-soldat-cu-27-de-morti
http://www.click.ro/utile/auto/ce-masini-cheama-service-vw |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Oct 2015, 22:38 | |
| http://www.click.ro/news/national/angajeaza-te-la-fisc-sunt-salarii-intre-2100-de-lei-si-4900-de-lei @Dr2005, de ce nu incerci aici ? La banii castigati ai avea alt nivel de trai si de ce nu si posibilitatea sa confisti niste malaxe ca ne-ai acrit cu ele prin mai toate postarile tale. Noi ne dorim ceva mai nou, modern, ceva raportat pentru secolul asta. Doar suntem in 2015 si nu pe vremea bunicii... PS nu mai fi orgolios pentru ca NU este un atac la persoana ta, ci doar un spirit de gluma cand spun ca ai posibilitatea sa confisti si niste malaxe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20632 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25576 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Oct 2015, 23:01 | |
| Păi şi nu avem motoare Euro-IV, cutii automate şi computer de bord pe Malaxe? Suspensiile sunt decente, compresorul e silenţios... da, ştiu că unii ar vrea şi fotolii reglabile la preţ de Regio, dar aşa ceva nu se poate. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Oct 2015, 23:06 | |
| Unii dintre noi am vrea sa fim si noi la un nivel decent al transportului apropiat de Ungaria Cehia Polonia |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 01 Oct 2015, 23:13 | |
| Deci noi ne putem strage 100 de oameni aici sa zicem ca malaxa aia jerpelita e din epoca de piatra si vrem si noi conditii demne de 2015 dar degeaba, domnul 2005 va avea replica si cu asta basta, sunt bune, asta va oferim, va convine bine, nu iar bine dar sa platiti sacosa de bani inainte sa va urcati in cazaturile astea de pe vremea razboiului. Asta e, cand nu ai cu cine nu ai si gata. Ramanem inapoiati ca acum 80 de ani si punct. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 08:29 | |
| Normal malaxele alea nu mai trebuiau reparate, sau cel putin nu in numar asa mare.
CFR a luat de proba doua Duewag uri daca nu ma insel, in stilul clasic ca ce e diferit e de bagat la rapide, au prepurtat pe aici un Duewag ca legatura de la Arad la Timisoara la un IC atunci bagat in circulatie. Intre timp pina IC mergea si venea de la Bucuresti Duewagul mergea la Cluj napoca si se intorcea.
Dupa aia au renuntat la Duewag si au cumparat LVT, ce interese o fi fost acolo nu imi dau seama, api au mai aparut Malaxele modernizate dar aici au taiat alea de 700 care erau pe boghiuri si le-au bagat la refactie pe astea mici.
Practic CFR a vrut sa se adapteze la fluxurile de clatori dar a facut-o heirupist, adica : ba ne trebuie niste motoare si gata, fara sa gindeasca unde ar treebui, unde sint satele mai bine deservite de autobuze , unde ar trebui desfiintate PO si unde ar trebui infiintate/mutate altele. Apoi a intervenit factorul viteza care legat de mersul prost facut a indepartat de tot oamenii de autobuz.
Malaxele asa modernizate, probabil ca ar trebui sa isi gaseasca un rost pe anumite sectii foarte scurte ca legatura la trenurile existente, alea existente ar trebui sa aiba o viteza mai decenta, ca daca ii zici cuiva cit face trenul acuma pina la Bucuresti nu mai vrea sa mearga. banuiesc ca o sa apara si pe aici autocare din plin.
Pe de alta parte am fost si ieri prin gara, e plin de lume la trenurile de Jimbolia si Remetea Mica.E greu de acuzat acuma oamenii aia ca accepta malaxele, ei au cerut tren, li s-a dat tren care fiind cu malaxe aduce chestuieli mai putine pentru CFR deci poate supravietui cumva pe sectiile alea.Probabil ca o malaxa 700 ar fi buna si pe Rodna veche sau chiar pe Moldoivita daca ar repara linia, daca mai aveau malaxe 1000 erau bune poate pe Bixad sau chiar pe Oravita.
Adevarul este pe undeva pe la mijloc,probabil ca nu ar trenui continuat programul de modernizare a lor ci ar trebui cautat alt mod de a avea automotoare pe liniile secundare.
Am mai intrebat de citeva ori, motoarele BZMOT de la MAV ar fi mai bune? vad ca pe la ei circula. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20632 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25576 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 08:38 | |
| Programul de modernizare la Malaxe e încheiat de mult, am impresia că mai sunt vreo 2 900-uri în curte la Petroutilaj, dar nu ştiu de ce (restul s-au scos şi casat). La 700-uri s-au cam făcut toate care mai erau.
E diferenţă ca de la cer la pământ între 700 şi 900. Nu am auzit ca cei de pe Tulcea să se plângă... mai ales că mulţi au şi experienţa Desiro-ului cu climatizarea defectă, pe când ,,la ăsta [700] măcar deschizi geamu'".
Atunci când au fost cumpărate, Duewag-urile erau cu mult peste ce avea SNCFR-ul... noi încă nu descoperisem bancheta tapiţată în tren. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 10:02 | |
| Doctore la Petroutilaj sunt in acest moment 3 malaxe 77 ( 900 cum le spui tu ) 928 si 980 venite de la Pitesti marti 29 septembrie si 951 venita de la Timisoara a doua zi, miercuri 30 septembrie. Pe 11 iunie au venit tot de la Pitesti malaxele 907 si 918 iar 907 dupa fix 3 luni de zile a plecat de la Petroutilaj inapoi la Pitesti in data de 10 septembrie. 918 nu stiu cand a plecat daca o fi plecat. @dan tm poate ne spune Dr2005 care ar fi sectile care s-ar incadra sa intre CFR si care nu din cele care acum nu au trenuri de calatori. - Dr2005 a scris:
- Nu vom vedea trenuri acolo unde încasările nu acoperă minim 20% din cheltuieli. Iar dacă operatorul nu realizează minim 20% din cheltuieli (30% pentru IR), diferenţa i se va scădea din compensaţie. Aşa că nu se bagă nimeni pe unde nu sunt clienţi.
Șeful CFR Călători a precizat că, din 4 septembrie, compania a reintrodus trenuri pe linia Pașcani — Tg. Neamț, dar și pe Sighișoara — Odorhei, după o perioadă de nouă ani.
"Pe data de 1 octombrie, intrăm pe Târgoviște — Pietroșița — și probabil că anunțăm acest lucru în premieră — asigurând călătorilor de pe secția respectivă legături directe cu Bucureștiul. Am intrat pe secția Sighișoara — Odorhei — este vorba despre o secție care a fost cedată acum nouă ani. Urmează să intrăm, probabil din 5 octombrie, pe Caracal — Corabia, legând de fapt Caracalul și de Piatra Olt. Acolo trebuie să pregătim garnitura, pentru a deservi secția respectivă. Avem în plan continuarea traseului de la Alexandria la Zimnicea, deci Roșiori — Alexandria — Zimnicea. Încercăm să intrăm și pe Câmpulung — Golești — acolo am făcut deja niște studii de oportunitate și așteptăm doar o aprobare din partea Ministerului Transporturilor. Mai avem în plan Curtea de Argeș — Pitești", a detaliat Szentes.Tot dintr-o postarea a lui Dr2005 reise faptul ca in curand, in viitorul foarte apropiat depoul Pitesti va avea mai multe trenuri Regio cu malaxa, ori e vorba de 905 si 906 ori ceva mers cadentat intre Pitesti si Slatina. Deci ies cotetele de la naftalina si le pun la treaba. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 12:05 | |
| Din ce am inteles eu din postarile de pe forum si din ce am vazut cind am mai umblat prin tara, in sud si est dubele si autobuzele au alt fel de regim de circulatie.
Am fost intr-un an la Curtea de Arges si aveam bilet de la Bucuresti direct, in Pitesti trebuia sa mai stanm o ora sau cit si sa mergem cu malaxa, asa ca am luat un autobuz transport loal pina la Iesirea bascov si de acolo o duba, dar dubele nu aveau un orar ci era un tip care lua banii, cind era plina o expedia, aia mai oprea si pe drum unde ii facea careva semn, in rest cam avea statii. Prin Curtea de Arges la fel am plecat spre Poienari, ne-a zis lumea pe strada, stati aici(statie) ca imediat vine o masina.
Or aici la noi in judet, nu exista asa ceva, Sint citeva firme de transport care au orare bine stabilite, pe trasee luate la licitatie, asa incit oamenii au abonamente si stiu clar cind si de unde iau un autobuz, l-ai pierdut pa ori iei alta firma daca are pe o portiune traseu comun dar nu e valabil abonamentul ori iesi la ocazie.
Chiar si firmele de autobuze care au conventie cu fabricile, cer acordul primariei pentru a avea statie in comuna sau traseu pe strazile comunei daca au oameni de aici, altfel daca ii prinde ARR platesc de ii indoaie.ARR opreste autobuzele chiar si cu calatori nu ii intereseaza, trebuie sa aiba soferul la el intr-o mapa pe linga toate actele si licenta de traseu.
Autobuzele care nu apartin RATT nici macar nu au voie sa opreasca prin oras in statiile RATT. (bine RATT incearca de multa vreme sa tina autobuzele astea la marginea orasului ca sa isi faca lumea abonament la ei. Tacit la marginea orasului opresc toate autobuzele cam in afara alveolei RATT)
Asadar trebuie vazut pe care sectie ar avea succes CFR daca sectiile in cauza nu au autobuz.
Nu ar avea pe Liebling succes, firma din Liebling e puternica in zona asta, culmea are autogara la pasarela, dar malaxa ajunge cel mult la Jebel cind autobuzul e in oras. Daca ar avea viteza de 70 km/h ar avea succes pe Giera ca trenul trage mai direct decit soseaua. Si cien stie care mai sint in tara unde trenul s-ar preta chir si cu malaxe. Cu 30 la ora pe Curtea de arges si cu malaxa, nu are ce cauta.
De fapt viteza e problema principala si pe secundare ca oamenii vor sa ajunga la timp nu sa stea toata ziua in tren. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 12:16 | |
| Judetul Arges e plin de dube, practic transportul local in judet este asigurat de asa ceva iar pe relatia Pitesti-Campulung/Curtea de Arges chiar daca bagi tren nu ai suces ca lumea e invatata cu dubele care circula rapid una dupa alta si cand iti trece duba prin fata casei ce rost are sa mai mergi pana la gara pentru a merge cu malaxa? Acum vorbim la modul cel mai serios, ce este mai comod, sa te urci din fata casei in duba si sa te duca la resedinta de judet sau sa stau dupa o malaxa pentru care trebuie sa mergi pana la gara care poate e la 2-3-4-5 km fata de unde stai si aceasta malaxa vine de 2-3 ori pe zi, Deci e logic ce se intampla ca nu sta nimeni dupa malaxa pe acolo, in schimb se aude ceva dar ramane de vazut daca se si aplica, doar ca daca se reia circulatia cel mai ok ar fi curse directe cu Bucuresti, macar 3 perechi pe zi, Bucuresti-Curtea de Arges cu grupa de Campulung la pret de R ar fi suficient nici nu trebuie mai mult pe 905/906, eu am spus undeva un program care ar fi foarte ok, din Bucuresti la 7:25 , 14:25, 18:25 si din Curtea de Arges/Campulung sa vina actualele 1782, 1788, 1792 si ai rezolvat problema.
La fel si in Teleorman, judetul este bine legat cu auto de Bucuresti astfel ca nu prea mai sta nimeni dupa tren sa ocoleasca prin Rosiori cand din 13 septembrie de la Drumul Sarii, pleaca curse regulate la Alexandria, foarte dese si mai sunt si pentru Turnu Magurele, asta unu si am auzit ca din autogara Rahova sunt alte curse cu autocare mari spre Alexandria deci clar trenu Bucuresti-Alexandria nu are succes. Si da, aici in sud judele sunt foarte bine populate cu aceste curse locale de dube de asta nu mai sta lumea dupa tren, de Giurgiu chiar nu ami zic ca nu sta nimeni dupa 1 tren pe zi direct la Bucuresti cu ocolire prin Videle cand autocarele/dubele sunt dese.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20632 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25576 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 12:26 | |
| - Karpaty a scris:
- La fel si in Teleorman, judetul este bine legat cu auto de Bucuresti astfel ca nu prea mai sta nimeni dupa tren sa ocoleasca prin Rosiori cand din 13 septembrie de la Drumul Sarii, pleaca curse regulate la Alexandria, foarte dese si mai sunt si pentru Turnu Magurele, asta unu si am auzit ca din autogara Rahova sunt alte curse cu autocare mari spre Alexandria deci clar trenu Bucuresti-Alexandria nu are succes.
Bucureşti - Alexandria pe şosea: 80km, pe cale ferată 132km. Să ne mirăm că nu sunt muşterii pentru feroviar? Aici nici să vrei nu ai ce face. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 12:31 | |
| Nu, normal ca nu ai ce sa faci pe ruta Bucuresti-Alexandria la feroviar dar cum in teren garnitura ce face Bucuresti-Rosiori si apoi dupa 30 de minute va pleca la Zimnicea sau Alexandria sa lase cu acelasi numar pentru a vedea lumea ca este direct, asta se poate face, ca oricum in teren vor fi ganituri directe si acum sunt, de asta zic sa fie sub acelasi numar pentru a vedea lumea ca este direct. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 16:25 | |
| Asta cu mai multe numere dar aceeasi garnitura se practica, este bine, dar se induce lumea in eroare, crede ca trebuie sa schimbe. Daca imi aduc bine aminte intr-un an parca cand a aparut C&I pe Timisoara - Oradea, trenurile Timisoara - Oradea au fost fragmentat pe hartie in Timisoara - Arad cu nr 26xx si Arad - Oradea numerele clasice. Toata lumea era derutata si s-au descoperit dubele directe... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 02 Oct 2015, 21:51 | |
| http://incomod-media.ro/ziar/dambovita-iulian-matache-un-ministru-de-cuvant-trenurile-spre-pietrosita-au-fost-puse-in-functiune/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |