| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2015, 17:25 | |
| - florin.lifticariu a scris:
- Sa inteleg ca pe liniile reabilitate se micsoreaza viteza deoarece s-a folosit sina sudata ?
La şinele sudate se lasă rosturi de dilatare la anumite distanţe. Calea cu joante necesita strângerea joantelor, plus că făcea mai mult rău decât bine roţilor şi nici viteza de circulaţie nu putea fi prea mare. _________________ :TTT:
|
|
| |
florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5149 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2015, 18:55 | |
| Din cite mi-aduc aminte, Predeal-Brasov e plin de joante ....daca s-ar reabilita actualul tronson, ce s-ar intimpla ? |
|
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2015, 21:50 | |
| http://www.realitatea.net/alarma-pe-calea-ferata-ce-s-a-intamplat-cu-trennurile-in-timpul-furtunii-de-joi-seara_1741956.html |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Iul 2015, 21:54 | |
| Florin, Dr, vreau sa vad si io o joanta/un rost de dilatare pe Cta-Buc-Predeal, alta decat joanta de sectiune izolata sau de semnal sau rosturi la poduri, ca-l/o mananc ! Predeal-Brasov nu e reabilitat. Ce sa se intample ? Pe Cimpina-Predeal s-a intamplat ceva daca e cale sudata ? |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2015, 09:47 | |
| Din cate am citit eu, exista materiale care daca sunt intercalate intr-un anumit mod compenseaza dilatarea si contractia in anumite intervale de temperatura. Nu cred insa ca s-au folosit si in Romania asemenea sine.
Bine, ca eu sunt fan sine nesudate, ca-mi place cum suna, asta e alta gasca in alta traista. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2015, 18:30 | |
| Te foarte înșeli. Toate șinele sudate pe coridoarele reabilitate au prindere elastica. |
|
| |
florin.lifticariu
Numarul mesajelor : 757 Reputatie : 5149 Data de inscriere : 09/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2015, 19:25 | |
| Atunci de ce restrictii de viteza ?
Prindere elastica Vossloh, cred.. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2015, 19:34 | |
| Din motive pur de siguranta si instructii vechi de 100 de ani. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2015, 20:15 | |
| Din ciclul somnoroase pasarele ... noapte buna ...
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/comisar-european-pana-in-anul-2020-timpul-de-calatorie-cu-trenul-va-fi-redus-cu-20?fb_ref=Default |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iul 2015, 20:47 | |
| !!!
http://www.ziuanews.ro/stiri/incredibil-secretarul-de-stat-dragos-titea-si-a-trecut-copiii-minori-drept-copiloti-in-foaia-de-zbor-spre-constanta-254689
Foarte interesant ! Si ne mai miram de ce nu merg lucrurile cum trebuie in tara asta ! Nici CFR nu e departe ...
http://www.ziuanews.ro/stiri/mesaj-catre-gabriel-oprea-unde-este-interesul-national-la-romatsa-253635 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 11 Iul 2015, 09:03 | |
| Din fericire, Titea nu are treabă cu domeniul feroviar, atribuţiile pentru acesta fiind exercitate de dna. Maria Magdalena Grigore.
Apropo de Romatsa... dacă ăia la 2000 euro în mână salariu îşi permit să facă grevă, nu înţeleg CFR-urile ce păzesc... e drept, consecinţele unui macaz schimbat greşit sunt mai mici decât cele ale unui avion dirijat greşit, dar asta nu înseamnă că trebuie făcută munca patriotică. _________________ :TTT:
|
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Iul 2015, 09:10 | |
| Filmat pe Inelul de la Faurei: http://www.euronews.com/2015/07/13/getting-rail-freight-back-on-track-in-europe/
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Iul 2015, 10:19 | |
| http://www.tastingromania.ro/produse/plimbare-cu-mocanita-si-cazare-o-noapte-cu-demipensiune-in-trenul-hotel-de-lux-quotcarpatia-expressquot-quotte-invita-maramuresulquot/301/ |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Iul 2015, 11:50 | |
| - Costin.H a scris:
- Filmat pe Inelul de la Faurei:
http://www.euronews.com/2015/07/13/getting-rail-freight-back-on-track-in-europe/
Habar n-aveam că există un DA capabil de 140 km/h, reținusem că doar DD-urile fuseseră proiectate să poată atinge 140 km/h, și doar cele din clasa 71. Felicitări echipelor de la Făurei, măcar așa mai apare ceva de bine despre noi și despre calea ferată din România prin străinătate. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Iul 2015, 11:51 | |
| V.max cu care a circulat a fost 185km/h. Tot in teste. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|