|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Aug 2015, 16:54 | |
| Tot e an electoral, 100 posturi caldute sunt binevenite. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 00:10 | |
| Problema e ca la agentia asta vor merge tot oaameni din actuala cale ferata romana.Lupul paznic la oi, astia atita stiu ca ciocanarii in gara, CFR iz za best, privatii fura.
intre timp CFR revizuieste Desiro dupa sistemul din vremea Sovromurilor cind noi dadeam griul si ei ne luau la schimb petrolul.
CFR da din depouri niste piese care se pun de o firma privata pe Desiro, apoi Desiro e dat la CFR ca reparat si desigur se achita reparatia, facind abstractie de piesele luate moca din depou.
http://www.agerpres.ro/justitie/2015/08/07/director-din-cfr-catre-o-angajata-te-calc-in-picioare-fii-atenta-rechizitoriu-dna--19-16-46 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 00:23 | |
| Nu ştiu cine va merge la această autoritate de reformă, eu sper să pice proiectul (el există de ani buni, dar a tot fost blocat, numai că a avut grijă DNA-ul să îi salte pe toţi şi tanti Merkel şi UE să ni-l bage pe gât).
---- Din ce înţeleg eu, ăia de la Remarul au venit în depou la Cluj, au luat piesele de pe nişte automotoare ca să le monteze pe alea ,,reparate"... păi în cazul ăsta sunt buni de DNA.
Apropo de reparaţii, ar trebui schimbat modul în care se autorizează unităţile repratoare... de exemplu, la Desiro, chiar dacă ai şi piese şi oameni în depou, nu poţi să faci R8 (şi, probabil, nici alte revizii majore), pentru că nu ai agrement tehnic feroviar de la AFER, aşa că trebuie să te duci la Cluj sau la Paşcani. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 13:25 | |
| Ceea ce se anticipa de cei care inca mai folosesc trenul, acum in cifre oficiale :
http://www.zf.ro/companii/cfr-calatori-a-pierdut-800-000-de-calatori-in-primul-semestru-14667032
Probabil in a doua jumatate a anului cifra se va dubla.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 14:03 | |
| Este logic sa fie in scadere atata timp cat trenurile sunt goale, asa e zilnic in toata tara, doar vineri si duminica sunt trenurile aglomerate si pe Bucuresti-Brasov, asta fiind cea mai aglomerata ruta din tara urmata de Bucuresti-Craiova. Acum in vacanta ce se mai plimba multa lume cu trenu spre litoral care anul asta a castigat foarte mult fata de anii anteriori dar in rest cam bate vantul prin trenurile CFR. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 14:50 | |
| R 13701/13702 sunt arhipline, in cele 3 vagoane din compunerea trenului se circula in picioare, pentru ca CFR Calatori refuza sa mai gaseasca macar un vagon prin revizia Grivita. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 15:48 | |
| Aici loveste mersul trenurilor care e cel mai prost din istorie combinat cu repartizarea proasta a materialului rulant si lipsa acuta de curatenie din anumite sau majoritatea vagoanelor. Deja avem trenuri cu 4-5-6 vagoane care circula goale pe Urziceni/Targoviste si alte destinatii "high class", iar pe altele cum spuneti voi se calca calatorii in picioare in 2-3 vagoane ca desteptii din CFR au bagat tot pe sezoniere. Si la sezoniere a scazut numarul de calatori mai ales daca ai vagoane fara AC pentru 18 ore de mers prin baragan sau desertul olteniei la +40*C. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 16:30 | |
| Eu nu mai zic nimic, ca se gaseste mereu cate un destept care sa aduca contrariul.
Acum cateva minute a trecut IR 1634 Brasov-Buc.Nord, fostul tren RE 3006. Daca duminica trecuta a fost suplimentat cu un vagon, Duminica asta si-au batut joc de toti calatorii care au ales sa calatoreasca cu acest tren. 5 vagoane aglomerate ca in autobuzele de la orele de varf. Nu este posibil asa ceva in 2015, la ruta cea mai importanta spre munte si a doua din week-end, la un tren care leaga Brasovul de capitala cu tarife de Regio si cu opriri in Predeal, Azuga, Busteni, Sinaia, Comarnic, Breaza hc, Campina, Floresti Prahova, care strange calatori normali de zi cu zi plus cei care se intorc Duminica spre capitala si multimea de turisti sa-i inghesui in 5 vagoane. Regiotransul a trecut cu 10 minute mai devreme si ala tot cu 9 vagoane pline, dar destul de respirabile pe langa cartofii din 1634. Nu am mai vazut asa tren aglomerat pana acum pe ruta muntelui de la 01.12.2006 cand am stat om langa om in P 3001.
Macar sa il lasam sa circule intarziat si bagam 2 etajate, luam unul de la 3008 si unul de la 3010, ca tot se intorc Duminica suplimentate.
E o Acvila, daca nu chiar 2, care nu circula in week-end dar sunt duse la Bucuresti si tinute pe tusa in loc sa le bage pe alte Regio si vagoanele de acolo sa le trimita pe Brasov. Sunt atat de multe trenuri pe ruta asta ca poti sa rulezi vagoanele astfel incat 2 vagoane, spre exemplu, pot face Buc-Brasov-Buc de 2 ori pe zi.
Duminica viitoare trimit Digi24HD direct la trenul asta, 1634, sa vada toata lumea in ce conditi se circula la CFR in week-end-uri. Sa vedeti cu totii pe filmare cum se circula cu peste 100 km/h cu usile deschise de calatorii inconstienti care se sufoca cate 130-140 intr-un vagon de 84 locuri. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 17:15 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- R 13701/13702 sunt arhipline, in cele 3 vagoane din compunerea trenului se circula in picioare, pentru ca CFR Calatori refuza sa mai gaseasca macar un vagon prin revizia Grivita.
Trenurile ieftine nu se suplimenteaza cu un scop, acesta fiind ca lumea sa vada ca este aglomerat si conditiile foarte proaste din timpul calatoriei ceea ce va rezulta ca omul nu va mai alege acel tren ieftin cu conditii de 2 bani si foarte aglomerat si va migra spre un IR mai scump dar cu conditii mai bune si cu locuri libere. Pentru asta nu se suplimenteaza trenurile ieftine, puteti sa trimiteti televiziunea si ce vreti voi, se va spune ca nu sunt vagoane si lumea sa se orienteze si spre alte trenuri ca sunt destule, nu ala ieftin e singurul care circula pe ruta respectiva, si cu asta va va inchide gura. Totul e facut cu un scop si cu un interes doar ca trebuie sa realizam ce se ascunde in spatele acestor probleme. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 17:31 | |
| Care alte trenuri ca tot ce vine de la Brasov duminica dupa-amiaza si seara spre Buc.Nord e full, mai putin R 3008 care a venit cu 5 etajate si calatori de 4. Dar lenea e mare cu manevrarea vagoanelor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 20:02 | |
| Gasesti locuri la 1746 lejer, inclusiv bicle. La fostul 3006 poti merge la clasa I daca vrei confort, dar e tarif de IR acolo. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 21:02 | |
| Iar vorbesti aiurea. Tu sti cum arata un autobuz plin la orele de varf ? Asa aratau azi toate cele 5 vagoane de la 1634. 3 usi deschise si o gramada de calatori inghesuiti chiar si in picioare. Duminica trecuta a avut 6 vagoane si am venit cu el de la Sinaia la Ploiesti Vest nici nu a venit nasul ca nu avea pe unde sa treaca asa ca imagineaza-ti cum a fost azi in 5 vagoane ca eu l-am vazut personal din spatele blocului de s-au minunat vecini, au zis ca ce conditi sunt alea inghesuiti ca sarmalele. La 1639 7 vagoane cu toate locurile ocupate si cate 20-25 in picioare in fiecare vagon cat despre 1746 e mai lejer putin ca inainte trece Regiotransul cu 9 vagoane si locuri suficiente pentru biciclete si 1639 plus 3010 ce sa mai ramana la 1746. La 3012 biciclete pe culoar la ultimul vagon iar in primele 4 pe culoarele vagoanelor 19/20-55 tot asa cate 20-25 in picioare. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 22:39 | |
| Eram in autocar in drum spre Bucuresti cand am citit stirea privitoare la scaderea numarului de calatori in prima jumatate a anului... Ce sa zic - dupa ce am vazut in gara Sibiu astazi chiar nu ma mir. Spuneam mai demult ca CFR nu are nicio legatura cu viata reala pe ruta asta, au tupeul sa ceara pe un asa-zis IR Sibiu-Bucuresti 75 de lei in conditiile in care am venit cu autocar de lux cu toaleta si AC la 45 de lei si in fix 5 ore eram in Bucuresti. Dar m-a intristat tare ce am vazut in gara Sibiu: numai persoane de varsta a treia (adica moshi si babe) s-au urcat in asa-zisul IR 1622 Timisoara-Bucuresti, tren care intr-o zi de duminica avea 5 vagoane semi-goale, din care 2*20-49 - deci compunere aproape de Regio - nu stiu daca aveau macar AC, dar aratau mai jigarite decat cele de pe R 3012... Jenant, absolut deplorabil - nu cred ca au urcat mai mult de 10 batrani in acest tren...Am impresia ca CFR devine un fel de azil sau nu stiu, un soi de institutie sociala cu care nu mai merg decat cei cu diverse handicapuri, batranii, alti beneficiari de pomeni... Intr-un anumit sens trenurile IR sunt chiar trenuri sociale, fiind interzise publicului larg si rezervate celor cu diverse betesuguri sau beneficiari de pomeni de la stat. Prin contrast autogara (de langa gara) era plina de lume, autocarele plecau pline ochi - isi permiteau chiar sa refuze calatori pentru ca nu mai aveau locuri. Deci cand am citit stirea chiar nu m-am mirat deloc. Mersul este probabil cel mai prost de pana acum (sa il vedeti pe urmatorul - mereu e loc de mai rau la CFR), preturile la IR pe distante scurte si medii sunt din filmele SF si starnesc cel mult rasul mai ales coroborat cu durata mereu in crestere a calatoriei, plus conditii de calatorie uneori rusinoase cand ai tupeul sa ceri asemenea sume. OK, am inteles - viteza nu poti oferi pentru ca infrastructura e la pamant - dar cum Dumnezeu sa ai nerusinarea sa afisezi asemenea tarife??? Se impune URGENT pana la intrarea noului mers egalizarea tarifelor de IR cu cele de R sub o anumita distanta cu rezervarea optionala a locului si facut o analiza la sange a IR-urilor plimbate aiurea (vezi Bucuresti-Targoviste si alte asemenea dude). Acestea urgent sa isi ocupe locul meritat in tabelul "Trenuri IR tarifate R pe intreaga distanta" sau sa dispara definitiv. Chiar m-a intristat ce am vazut la Sibiu... NU generalizez dar nici nu e normal asa ceva pe o ruta importanta. CFR nu are nicio treaba cu ruta asta, ar putea sa plece de pe Sibiu-Bucuresti prin absurd si nimeni nu i-ar simti lipsa. Deci repet: 75 de lei pentru 315 km, absurd si grotesc... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Aug 2015, 22:50 | |
| Asta nu e de ieri sau de azi. Batrani/elevi/studenti/copii, cei ce au reduceri inca merg cu trenul dar cei care nu mai au reduceri sa mearga cu trenu pentru a plati bilet intreg, sunt chiar putini. Trenul a ramas in mare parte pentru cei cu reduceri. Navetisti, tigani, cei ce merg cu nasul, astia sunnt cei ce folosesc trenul in ziua de azi. Acum vara ce mai vezi si alte persoane prin tren spre diferite destinatii de vacanta, in general spre litoral dar in rest se stie, lumea/romanul, nu da navala sa mearga cu trenu. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Aug 2015, 07:11 | |
| - cristy79 a scris:
- : numai persoane de varsta a treia (adica moshi si babe) s-au urcat in asa-zisul IR 1622 Timisoara-Bucuresti, tren care intr-o zi de duminica avea 5 vagoane semi-goale, din care 2*20-49 - deci compunere aproape de Regio - nu stiu daca aveau macar AC, dar aratau mai jigarite decat cele de pe R 3012... Jenant, absolut deplorabil - nu cred ca au urcat mai mult de 10 batrani in acest tren...Am impresia ca CFR devine un fel de azil sau nu stiu, un soi de institutie sociala cu care nu mai merg decat cei cu diverse handicapuri, batranii, alti beneficiari de pomeni... Intr-un anumit sens trenurile IR sunt chiar trenuri sociale, fiind interzise publicului larg si rezervate celor cu diverse betesuguri sau beneficiari de pomeni de la stat.
Pai tot se plange o anumita parte a spectrului politic ca avem prea multi pensionari si asistati... Asta ar trebui sa dea apa la moara CFR ului, adica clienti... Banii vin de la ministerul muncii si protectiei sociale, sau care o fi ala ? Pensionarii, multi cresc copiii nepotilor, vrei sa importam bone asiatice? Ca sunt multi pensionari care cresc caini, asta e o problema. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |