| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4301 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 10:56 | |
| Urmele de alunecare sunt sub autostrada, nu pe ea.
Vezi http://www.contributors.ro/analize/tragedia-aciliu-pericol-iminent/ pentru a intelege mai bine care este problema.
Si ia in calcul faptul ca o alunecare se intampla brusc, nu azi un pic, maine un pic si tot asa.
Momentan sunt semne evidente ca pamantul nu este stabil si ca exista riscul unei alunecari de pamant.
Iar viaductul ala unde este problema este "mandria" constructiilor de autostrazi din Romania. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 11:08 | |
| Viaductul ala mi-a adus aminte de concediul de anul trecut cand am trecut prin Bulgaria si am vazut viaducte adevarate si mult mai inalte decat cel de pe Sibiu-Orastie. Este o rusine ce se intampla, de fapt doar la noi se putea intampla asta. Lini de mare viteza nu avem, autostrazi nici atat cu exceptia M800 si A2 ca in rest ar fi ras toti de tara noastre. Oare cand vom intra si noi in normalitate ? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 11:18 | |
| Avem mai multe bucatele din A1, avem A2 terminata, avem bucatele din A3, avem A4 gata, peste 2 ani o sa fie gata(asa spun ei) A 10, deci nu e chiar asa rau, de bine de rau la autostrazi se lucreaza bine, ca a aparut acum o problema la un viaduct gata facem scandal, se va remedia problema intr-o zi. Drumurile nationale sunt foarte bune pe majoritatea zonelor. Cel mai rau stam la capitolul feroviar, aici se face doar coridorul 4 si restul carpeli cat sa tina cu 50 km/h asta pe liniile principale ca pe secundare nu mai avem ce discuta, ele se abandoneaza si raman ruginite, fara trafic de calatori ca nu intereseaza pe nimeni daca populatia din zona are cu ce sau nu se deplasa la munca/scoala. Deci pe auto stam binisor, problema grava e pe feroviar, dar atata timp cat nu intereseaza pe nimeni ca trenul sa circule bine in RO, asta vom avea si pe viitor. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 15:39 | |
| http://www.realitatea.net/un-avion-utilitar-s-a-prabusit-la-braila_1759317.html |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 19:27 | |
| - Karpaty a scris:
- Avem mai multe bucatele din A1, avem A2 terminata, avem bucatele din A3, avem A4 gata, peste 2 ani o sa fie gata(asa spun ei) A 10, deci nu e chiar asa rau, de bine de rau la autostrazi se lucreaza bine, ca a aparut acum o problema la un viaduct gata facem scandal, se va remedia problema intr-o zi.
Drumurile nationale sunt foarte bune pe majoritatea zonelor. Cel mai rau stam la capitolul feroviar, aici se face doar coridorul 4 si restul carpeli cat sa tina cu 50 km/h asta pe liniile principale ca pe secundare nu mai avem ce discuta, ele se abandoneaza si raman ruginite, fara trafic de calatori ca nu intereseaza pe nimeni daca populatia din zona are cu ce sau nu se deplasa la munca/scoala. Deci pe auto stam binisor, problema grava e pe feroviar, dar atata timp cat nu intereseaza pe nimeni ca trenul sa circule bine in RO, asta vom avea si pe viitor. Asa se intampla cand exista nepasare si romani cu venituri mari si foarte mari NU circula cu trenurile, mai ales ca sunt multi arivisti si parveniti la noi in estul Europei + managementul defectuos.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 01 Aug 2015, 20:22, editata de 2 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 19:39 | |
| Cand atingi un anumit nivel in viata, ai o situatie materiala buna, masinuta la scara/poarta, nu iti mai arde sa stai dupa transportul in comun mai ales daca traiesti intr-o comuna unde trenul trece de 2 ori pe zi, te asigur ca nu sta nimeni dupa trenurile alea. Poate ca trenul de dimineata e la 6 si tu ai nevoie de el la 10, ce faci, stai de la 6 la 10 aiurea in gara la destinatie ca atunci ai venit cu trenul? Nu iti mai arde sa pierzi timpul asa aiurea mai ales daca ai alte variante mult mai comode. E normal ca lumea sa nu folosesca trenul atata timp cat trenul/mersul trenurilor e facut doar asa sa treaca pe acolo 2 trenuri. In situatia asta firma/compania care administreaza trenurile le declara nerentabile si anuleaza trenurile, inchide pravalia si linia ramane ruginita. Daca vrei sa ai calatori multumiti trebuie sa oferi un mers de tren convenabil din mai multe perechi, altfel nu ai sa ai calatori. Pe secundare asta trebuie facut, nu mai suntem in 1900 cand toata lumea depindea de tren, acum exista alte mijloace de transport si daca nu aduci ceva convenabil nu ai sa ai calatori, se vede clar cate secundare sunt moarte, din cauza asta, mersul a fost prost si nimeni nu venea la tren in schimb dubele sunt pline. Trist dar adevarat, unele secundare chiar vor ramane fara trafic de calatori, asta e realitatea si vrei nu vrei trebuie acceptata. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 20:39 | |
| A10 e bucata din centura de Nord a Aradului care se vrea sa meargă spre Oradea... Dacă vorbești de Lancram Turda aia în proiecte figurează ca A21, oricum ceva îmi zice ca o sa se renumeroteze autostrăzile astea... mici |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 20:41 | |
| https://ro.wikipedia.org/wiki/Autostrada_A10_(Rom%C3%A2nia)
http://www.130km.ro/a10.html
http://www.openstreetmap.org/relation/3390858 |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 21:16 | |
| Exact ce am zis e fals notată A10.cine a trecut pe la noul punct de pe autostrada Nădlac și continua spre Arad știe despre ce vorbesc.. Amândouă se desprind din A1 și nu o sa poată rămâne amândouă cu numele A10. Pe google maps apare ca A11.. Și încă montează plăcuțe și semne... E cam labirint ca fără navigator nu prea nimerești ieșirile |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 01 Aug 2015, 21:25 | |
| - DUAL a scris:
- Exact ce am zis e fals notată A10.cine a trecut pe la noul punct de pe autostrada Nădlac și continua spre Arad știe despre ce vorbesc.. Amândouă se desprind din A1 și nu o sa poată rămâne amândouă cu numele A10.
Pe google maps apare ca A11.. Și încă montează plăcuțe și semne... E cam labirint ca fără navigator nu prea nimerești ieșirile L.E.. Trebuie să punctez și ca bucata ungurilor e horror.. Ori au făcut-o în scârbă ori în grabă.. Dar e mai nasoală decât bucata care fuge lână Aciliu |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 03 Aug 2015, 22:48 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/social/stam-pe-un-morman-de-mizerie-concluzia-inspectorilor-cfr-care-au-controlat-trenurile-din-gara-de-nord.html |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Aug 2015, 11:50 | |
| http://www.enational.ro/dezvaluiri/serviciile-rusesti-penetreaza-romania-pe-calea-ferata-pe-la-cluj-490237.html/ |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 04 Aug 2015, 13:26 | |
| http://epitesti.ro/stiri/stiri-stiri/firma-lui-panescu-va-repara-calea-ferata-pitesti-craiova/ |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Aug 2015, 12:51 | |
| http://euractiv.ro/justitie/Actionarul-Transferoviar-Cluj-judecat-pentru-coruperea-unor-functionari-de-la-CFR-Calatori-1063 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Aug 2015, 16:31 | |
| http://www.economica.net/se-infiinteaza-autoritatea-de-reforma-feroviara-institutia-va-coordona-restructurarea-retelei-de-transport-feroviar_105145.html |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|