| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Aug 2015, 09:00 | |
| Scade numărul de călători... n-a zis domnul Teodorovici că el vrea să subvenţioneze traficul de navetă, nu turismul de week-end? Pe de altă parte, cum unele secţii au rămas fără trenuri după retragerea Regiotrans, automat nici călătorii de acolo nu se mai transbordează la trenurile CFR Călători, că nu mai au cu ce să ajungă la ele.
1621/2 nu a fost niciodată plin între Sibiu şi Braşov sau retur, cu excepţia unor evenimente (Artmania, Festivalul de film). Dar şi atunci era plin cu cei din Ploieşti (sau care schimbau trenul acolo spre Buzău sau Moldova) şi cu cei care nu mai prindeau loc la autobuz. Nu ai de ce să ocoleşti atât cu trenul, când şoseaua e mai scurtă.
Apropo de aglomeraţie, observ că 1631 e din ce în ce mai plin de la un week-end la altul. Asta e bine, sper să nu le vină vreo idee să îl desfiinţeze de la noul mers (sau, mai rău, să-l facă Regio cu oprire în 70% din staţii). _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Aug 2015, 10:07 | |
| Are 5 vagoane normal ca e plin cine nu se trezeste sa prinda 1745 sau fuge de 3001 alege 1631 ca 1638 deja e prea tarziu, Regiotransul nu mai e ( au avut grija smecheri din CFR sa anuleze fix cel mai bun tren ca ramaneau trenurile CFR fara calatori ) si Hyperionul l-au scos pentru cateva saptamani. |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4527 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Aug 2015, 10:20 | |
| Orice om care vrea sa plece dupa masa din Sibiu catre Bucuresti va alege autocarul. Dimineata ai 473-2 si 347-2 care sunt excelente, si la conditii, si ca timp. Pe 1622 il foloseam pe vremea cand oprea doar in statiile relevante si cand facea 5:30, nu 6 ca acum. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2015, 19:07 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/arad-mangalia-in-24-de-ore-cosmarul-trait-de-pasagerii-unui-tren-interregio-dupa-ce-un-incendiu-a-intarziat-drumul-12-ore.html |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2015, 19:36 | |
| - Karpaty a scris:
- http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/arad-mangalia-in-24-de-ore-cosmarul-trait-de-pasagerii-unui-tren-interregio-dupa-ce-un-incendiu-a-intarziat-drumul-12-ore.html
Ghinion, ce poţi să zici altceva ? Când se decide închiderea circulaţiei trenurile rămân pe loc, cu excepţia vehiculelor de intervenţie. Cine şi ce putea să facă mai mult (de la SNTFC) ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2015, 20:07 | |
| http://www.mediafax.ro/social/cnadnr-suspenda-din-functie-un-director-pentru-ca-a-participat-la-o-emisiune-tv-14672917
http://www.mediafax.ro/externe/navigatia-pe-dunare-blocata-in-sudul-germaniei-dupa-ce-o-nava-cargo-romaneasca-a-esuat-14673206 |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 12 Aug 2015, 23:24 | |
| http://www.feroviarul.ro/magazin/viitorul-transportului-feroviar-unde-vom-ajunge |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Aug 2015, 00:19 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Calatorie+cu+avionul+la+pret+de+tren
Pe ruta Bucuresti-Iasi vin vremuri nasoale pentru CFR Calatori. |
|
| |
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: n Joi 13 Aug 2015, 14:41 | |
| Nu se stie daca vin vremuri asa de nasoale. Eu am fost navetist 7 ani de zile pe mai toate rutele operate de WizzAir si BlueAir cu plecare din Bucuresti. Avionul in varianta low-cost poate fi intersant pentru cine merge doar cu laptopul dupa el. In momentul in care apar servicii suplimentare, gen bagaj de cala, eventual selectarea locurilor, etc, taxele aditionale vor face ca trenul sa ramana interesant. Personal, sunt un fan al curselor aeriene interne, insa sa nu uitam ca Bucuresti-Iasi cu trenul = 7 ore. Decent, zic eu. Cu avionul ce va fi? 2 ore inainte de decolare - prezentarea la check-in. Restricționare lichide si alte obiecte in bagajul de mana. La aceste 2 ore adaugam inca o ora zborul propriu zis. Adaugam apoi faotul ca nici Otopeniul si nici aeroportul Iasi nu sunt in buricul orasului (ceea ce e cazul pentru Gara de Nord, Iasi si Nicolina).Sa nu uitam faptul ca Iasiul este un aeroport cu rata anularilor destul de mare, in special in sezonul rece ( vizibilitate redusa din cauza cetii). Se pare ca lucrurile s-au mai remediat, insa Taromul inca a avut destule curse anulate pe Iasi acest an. Eu cred ca aceste curse raman interesante pentru cei care au mai departe zbor din Otopeni. Pentru toti ceilalti care mai au cate ceva de carat, cei 25-30 de euro platiti suplimentar pentru bagajul de cala vor fi o bariera destul de important. |
|
| |
apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4300 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Aug 2015, 14:46 | |
| Are dreptate Roger.
Cred ca la avion vor merge cei care se duc rar la Iasi si o faceau cu masina personala pana acum. Eu am doi colegi de munca din Iasi care se duc la parintii lor cam la fiecare 3-4 luni si o faceau cu masina. Dupa ce le-am dat stirea asta, amandoi si-au luat bilete de avion.
Nu vad oamenii de la tren facand trecerea la avion. Pe langa costurile aditionale, la CFR, de bine, de rau, poti sa mergi cu 4 bagaje, din care unul plin cu mancare. |
|
| |
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Aug 2015, 14:48 | |
| http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20354099-tir-ciocnit-tren-persoane-caras-severin-patru-persoane-sunt-ranite-vagon-deraiat.htm
Parca nu mai circula trenuri de persoane pe sectia unde a avut loc accidentul?Stie cineva ceva? |
|
| |
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: n Joi 13 Aug 2015, 15:54 | |
| Si dupa inca cativa ani de naveta CFR Bucuresti-Iasi pot spune ca IR 16xx preiau multi calatori nu numai din Iasi. Sunt multi, uneori foarte multi calatori care urca din Barlad (m-am intrebat mereu cum genereaza oraselul acesta calatori mai multi decat Vasluiul, spre exemplu). Sa nu uitam Tecuci, Focsani, care la randul lor genereaza calatori si pentru IR Iasi-Bucuresti-Iasi. O adevarata concurenta se va instala in momentul in care compabiile low-cost vor intra pe Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Timisoara, unde timpul trenului e substanțial mai ridicat decat pe Bucuresti Iasi. Apropo de cursele Bucuresti-Iasi. Ele au aparut si din nevoia BlueAir de a asigura avion pentru cursele externe care vor opera din toamna de la Iasi. Cum nu au avioane bazate la Iasi, aceste curse interne vor asigura avionul necesar efectuarii curselor externe. Si de aici vor apare complicatii: in cazul intarzierilor pe extern, tot orarul curselor interne se va da peste cap! |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Aug 2015, 19:01 | |
| Nu cred ca in Romania va castiga avionul in fata cailor de transport terestre.
Din cateva motive logice: distante mari intre orase si aeroport, cheek-in/ckeek-out (timpi suplimentari), controale multe, imposibilitatea de a transporta multe categorii marfuri cu avionul.
Circuli cu avionul in Romania pentru urgente, delegatii sau fite. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2015, 17:28 | |
| "O afacere cu potcoave a fost încheiată într-un tren din depoul Griviţa din Bucureşti, între doi români, trei georgieni şi un ucrainean, aceasta fiind una dintre scenele cele mai importante ale filmului "Afacerea Est", de Igor Cobileanski, a cărui acţiune pare "generată de persoane cu insolaţii".
Mai multe detalii aici : http://www.mediafax.ro/cultura-media/reportaj-o-afacere-din-est-cu-potcoave-filmata-de-igor-cobileanski-intr-un-tren-din-depoul-grivita-foto-14674463 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Aug 2015, 20:02 | |
| Trist, dar adevarat.
http://www.money.ro/condamnati-sa-avem-o-infrastructura-slaba/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|