Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
ldh.ro

ldh.ro


Numarul mesajelor : 116
Varsta : 47
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 3932
Data de inscriere : 24/06/2014

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 9:31 am

DUAL a scris:
Chiar daca nu s-ar electrifica linia, daca s-ar face doar un RK sau o reabilitare la terasament(prindere elastica K/Pandrol/Vossloh) cu VS 120-140-160(asta e cam fortata ca se circula in regim Regio) ar fi cu totul altceva.
Problema majora o reprezinta anumite treceri la nivel cu calea ferata, cum sunt cele de la Eforie, Costinesti sat, unde trenul trece cu viteza si cum stiti cu totii stilul romanilor de a astepta la bariere, o sa fie saptamana si accidentul.

Poate ar trebui adoptată și aici metoda bănățenilor. Este o filmare undeva pe forum cu un nene care plimbă bariera (un fel de capră) pe șosea, înainte și după trecerea trenului. Poate se mai cumințesc șoferii. ABAT
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 10:24 am

Nu cred ca merge.. Personal as opta pentru treceri la nivel supravegheata video, si cel care e prins ca trece peste luminiile rosii(indiferent ca e coborata sau nu bariera), 3 luni fara permis, ca la necedare de prioritate.. + amenda necesara.
Era un cod rutier nou propus, unde neacordare de prioritate pietonilor+ trecerea pe rosu+ nerespectarea codului rutier la trecerile la nivel cu calea ferata se sanctiona cu 1 an + re-examinare pentru permis.. Din nefericire au sarit toti de fund in sus.. "ca, cum dom'le, ca sunt semafoarele in copaci, si daca nu le vedem".. Eu cred ca e mai mult, daca ne facem ca nu am vazut ca e rosu,sau mai rau am accelarat sa prind verde si n-am mai putut frana desi eu nu eram intrat in intersectie si era galben deja... Codul rutier spune ca trebuie sa circuli preventiv, asadar daca te afli pe un sector de drum necunoscut nu poti sa susti ca nu ai vazut un semafor cu 6 culori de rosu, pentru ca tu trebuie sa circuli preventiv cu viteza adaptata astfel incat sa poti prevenii orice situatie.
Aviz la situatia de mai de sus, la Bucuresti sunt semafoare care tin rosu + rosu in intersectie pe cruce cate 6-7 secunde.. Tocmai pentru ca e un sport national sa te bagi pe rosu in intersectie ca si ghiolbanu..
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 11:22 am

Dr2005 a scris:
După normele de acum, vreo 3/4 din electrificare e în plus... ideea e că o secţie se ţine din trafic de marfă, care generează TUI mai mare, precum şi alte taxe (manevră de ex.). Pe când automotorul... e mic, uşor şi nu necesită compunere/descompunere şi mai are şi prioritate faţă de trenurile de marfă.

La 10 perechi de trenuri pe zi înseamnă 10 x 2 x 40 km = 800 tren-km = undeva la 7000 lei din TUI. Adică 2.550.000 lei pe an, dacă cele 10 perechi circulă zilnic. Pe Agigea - Mangalia (exclusiv Agigea) ai nevoie de 4 IDM (Eforie Sud, Nord, Neptun, Mangalia) + un şef de staţie (Mangalia) + 2 acari (Mangalia). Dacă lucrezi în 2 schimburi (că noaptea faci suspendare de activitate din lipsă de trafic) îţi rezultă 14 oameni de care nu te poţi lipsi (fără să adăugăm diverşii revizori, meseriaşi de cale ş.a..). 1800 lei în mână salariu de fiecare (e pur teoretic exemplu, un acar are mai puţin), deci compania plăteşte vreo 3000 lei de fiecare cu tot cu impozite (reţinere la angajator + reţinere la angajat) rezultă 25.200 lei pe lună, deci 302.400 pe an. Aparent OK... îţi rămân 2.247.000 lei pe an. Cu banii ăştia repari şi electrifici vreo 500 m cale simplă. Să se calculeze în câţi ani se va amortiza investiţia în electrificarea şi reabilitarea a 40 km cale simplă + BLA simplificat şi CED (100.000 RON/staţie) + staţie de tracţiune.

Nu contest calculele dar nu cred ca asa trebuie sa se puna problema rentabilitatii. Spre exemplu nici metroul din Bucuresti nu opereaza in conditii de rentabilitate si, dupa calculele contabile simple, nu ar fi trebuit construit. Insa imaginati-va ce ar fi fara el, cite taxe nu ar mai colecta statul de la firmele care se bazeaza pe metrou pentru transportul angajatilor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 12:52 pm

Karpaty a scris:
cristy79 a scris:
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/DigiVOX+43+6+grade+Celsius+intr-un+tren+Mangalia+Craiova

Inadmisibil la preturile nerusinate pe care le practica! De altfel am auzit ca au si fost amendati de OPC.

Am auzit si eu la radio ca gara de nord si CFR Calatori a fost amendata pentru multe lipsuri in gara si la CFR pentru nu stiu ce trenuri ca nu respecta........ poate e vorba de malaxa, ca multa lume a depus la OPC reclamatii impotriva malaxelor, doar asa poate scapam de ele.

Spre surprinderea ta, precum şi a multora care nu au habar cu ce se mănâncă transportul feroviar, amenda a vizat vagoanele 19-80, 19-55, 20-54 şi 20-55, cu banchete învelite în pluş, material greu de igienizat. Din păcate, au şi călătorii partea lor de vină, cel puţin dpdv al curăţeniei din bude.

După cum am mai spus, automotoarele Malaxa 700 şi 900 corespund tuturor normelor în vigoare.

--
Metroul e altă mâncare de peşte... el are şi infrastructura în aceeaşi societate, are taxe din publicitate... şi are şi nişte subvenţii cam nesimţite, care acoperă nişte salarii şi mai nesimţite.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 12:57 pm

Dr2005 a scris:


După cum am mai spus, automotoarele Malaxa 700 şi 900 corespund tuturor normelor în vigoare.

Corespund ca asa vrei tu dar populatia nu inghite asa ceva, este o diferenta intre unul care pupa in ... vechiturile si un om obisnuit care are nevoie de anumite conditii in timpul calatoriei, lucru care malaxa nu il indeplineste.

p.s.-reclamatiile la OPC impotriva malaxelor 900 exista si vor exista pana le vor scoate definitiv. Wink

_________________
595423Revista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_a
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11399
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 1:12 pm

Trebuie sa circuli preventiv pt evitarea oricarui pericol,nu numai pe drum necunoscut. Pentru neacordare de prioritate exista lege,iar educatia deficitara a multora cu greu poate fi compensata... Si apoi,de ce sa fii corect si la locul tau?
Mai bine sa te vada o tara intreaga cum iesi pe geamul sau trapa masinii in plina viteza.
Toti vor sa avem realizari nemaivazute,dar din ce si cu cine?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 1:22 pm

Amenzi in gara Bucuresti Nord

http://www.b365.ro/protectia-consumatorului-in-control-la-gara-de-nord-amenzi-de-100-000-lei_233771.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 1:55 pm

http://adevarul.ro/economie/afaceri/raport-devastator-autoritatii-feroviare-romane-cfr-marfa-circula-locomotive-expirate-personal-inapt-medical-insuficient-instruit-1_55ae7efaf5eaafab2ccb44ce/index.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 1:59 pm

http://www.realitatea.net/cfr-calatori-i-a-gasit-na-ul-amenzi-pentru-vagoane-murdare-i-toalete-defecte_1752056.html#comentarii

_________________
595423Revista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 3:00 pm

Karpaty a scris:
Corespund ca asa vrei tu dar populatia nu inghite asa ceva, este o diferenta intre unul care pupa in ... vechiturile si un om obisnuit care are nevoie de anumite conditii in timpul calatoriei, lucru care malaxa nu il indeplineste.

p.s.-reclamatiile la OPC impotriva malaxelor 900 exista si vor exista pana le vor scoate definitiv.
Poţi să faci câte reclamaţii vrei, câtă vreme legislaţia în vigoare te contrazice. ANPC (că OPC nu mai există de mult) îţi va răspunde doar pentru că legea îl obligă să răspundă. Iar dacă vei sesiza a doua oară acelaşi lucru, îţi vor clasa petiţia şi nu-ţi vor mai răspunde, oricât vei insista.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 3:33 pm

Ce zic eu si ce vrei sa intelegi tu e total diferit, nu am zis ca am facut eu reclamatia ci populatia s-a plans de conditiile oferite de malaxa, da e greu de inteles asta, nu toata lumea a ramas in timp sa traiasca ca acum 100 de ani.

_________________
595423Revista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 26 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 10:21 pm

Dr2005 a scris:

Spre surprinderea ta, precum şi a multora care nu au habar cu ce se mănâncă transportul feroviar, amenda a vizat vagoanele 19-80, 19-55, 20-54 şi 20-55, cu banchete învelite în pluş, material greu de igienizat. Din păcate, au şi călătorii partea lor de vină, cel puţin dpdv al curăţeniei din bude.
Sa mai zica cineva ca sunt bune si foarte bune vagoanele 20-54/55 cand ele defapt nici legislatiei nu mai corespund! Nu au ce cauta astfel de vagoane mai ales vara pe trenuri interregio, clasa 1 sau de lung parcurs!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 11:44 pm

De fapt, ANPCul face exces de zel... e drept, operatorii sunt obligaţi să cureţe scaunele, dar materialul ăla e greu de curăţat. Ştiu şi ei că nu ai cum să înlocuieşti scaunele în vreo 250 vagoane în câteva zile... sunt curios când autorităţile statului vor face controale serioase şi în domeniul rutier, că aleargă pe şoselele patriei mii de microbuze fără licenţă de transport.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 11:56 pm

Comunicat al MT :

http://www.mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/884-23-07-2015-2

SI REPLICA :

http://www.mediafax.ro/economic/conferinta-mediafax-consilier-mt-reabilitarea-a-4-000-km-de-cale-ferata-conform-master-planului-nu-este-suficienta-14630058

Sa vedem noi tinerii peste 20 de ani ce se va reusi din toate acestea...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitimeVin Iul 24, 2015 12:37 am

Intretinute, exceptant faptul ca n-au prize, sint excelente pentru IR-uri de noapte 20-55-urile. A, ca au ajuns niste mizerii din cauza faunei si a proastei intretineri e alta treaba. Dar astea si 21-80-urile sint poate cele mai bune vagoane pentru trenurile de noapte.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 26 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 26 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 26 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: