|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3932 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 9:31 am | |
| - DUAL a scris:
- Chiar daca nu s-ar electrifica linia, daca s-ar face doar un RK sau o reabilitare la terasament(prindere elastica K/Pandrol/Vossloh) cu VS 120-140-160(asta e cam fortata ca se circula in regim Regio) ar fi cu totul altceva.
Problema majora o reprezinta anumite treceri la nivel cu calea ferata, cum sunt cele de la Eforie, Costinesti sat, unde trenul trece cu viteza si cum stiti cu totii stilul romanilor de a astepta la bariere, o sa fie saptamana si accidentul. Poate ar trebui adoptată și aici metoda bănățenilor. Este o filmare undeva pe forum cu un nene care plimbă bariera (un fel de capră) pe șosea, înainte și după trecerea trenului. Poate se mai cumințesc șoferii. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 10:24 am | |
| Nu cred ca merge.. Personal as opta pentru treceri la nivel supravegheata video, si cel care e prins ca trece peste luminiile rosii(indiferent ca e coborata sau nu bariera), 3 luni fara permis, ca la necedare de prioritate.. + amenda necesara. Era un cod rutier nou propus, unde neacordare de prioritate pietonilor+ trecerea pe rosu+ nerespectarea codului rutier la trecerile la nivel cu calea ferata se sanctiona cu 1 an + re-examinare pentru permis.. Din nefericire au sarit toti de fund in sus.. "ca, cum dom'le, ca sunt semafoarele in copaci, si daca nu le vedem".. Eu cred ca e mai mult, daca ne facem ca nu am vazut ca e rosu,sau mai rau am accelarat sa prind verde si n-am mai putut frana desi eu nu eram intrat in intersectie si era galben deja... Codul rutier spune ca trebuie sa circuli preventiv, asadar daca te afli pe un sector de drum necunoscut nu poti sa susti ca nu ai vazut un semafor cu 6 culori de rosu, pentru ca tu trebuie sa circuli preventiv cu viteza adaptata astfel incat sa poti prevenii orice situatie. Aviz la situatia de mai de sus, la Bucuresti sunt semafoare care tin rosu + rosu in intersectie pe cruce cate 6-7 secunde.. Tocmai pentru ca e un sport national sa te bagi pe rosu in intersectie ca si ghiolbanu.. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 11:22 am | |
| - Dr2005 a scris:
- După normele de acum, vreo 3/4 din electrificare e în plus... ideea e că o secţie se ţine din trafic de marfă, care generează TUI mai mare, precum şi alte taxe (manevră de ex.). Pe când automotorul... e mic, uşor şi nu necesită compunere/descompunere şi mai are şi prioritate faţă de trenurile de marfă.
La 10 perechi de trenuri pe zi înseamnă 10 x 2 x 40 km = 800 tren-km = undeva la 7000 lei din TUI. Adică 2.550.000 lei pe an, dacă cele 10 perechi circulă zilnic. Pe Agigea - Mangalia (exclusiv Agigea) ai nevoie de 4 IDM (Eforie Sud, Nord, Neptun, Mangalia) + un şef de staţie (Mangalia) + 2 acari (Mangalia). Dacă lucrezi în 2 schimburi (că noaptea faci suspendare de activitate din lipsă de trafic) îţi rezultă 14 oameni de care nu te poţi lipsi (fără să adăugăm diverşii revizori, meseriaşi de cale ş.a..). 1800 lei în mână salariu de fiecare (e pur teoretic exemplu, un acar are mai puţin), deci compania plăteşte vreo 3000 lei de fiecare cu tot cu impozite (reţinere la angajator + reţinere la angajat) rezultă 25.200 lei pe lună, deci 302.400 pe an. Aparent OK... îţi rămân 2.247.000 lei pe an. Cu banii ăştia repari şi electrifici vreo 500 m cale simplă. Să se calculeze în câţi ani se va amortiza investiţia în electrificarea şi reabilitarea a 40 km cale simplă + BLA simplificat şi CED (100.000 RON/staţie) + staţie de tracţiune. Nu contest calculele dar nu cred ca asa trebuie sa se puna problema rentabilitatii. Spre exemplu nici metroul din Bucuresti nu opereaza in conditii de rentabilitate si, dupa calculele contabile simple, nu ar fi trebuit construit. Insa imaginati-va ce ar fi fara el, cite taxe nu ar mai colecta statul de la firmele care se bazeaza pe metrou pentru transportul angajatilor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 12:52 pm | |
| - Karpaty a scris:
- cristy79 a scris:
- http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/DigiVOX+43+6+grade+Celsius+intr-un+tren+Mangalia+Craiova
Inadmisibil la preturile nerusinate pe care le practica! De altfel am auzit ca au si fost amendati de OPC. Am auzit si eu la radio ca gara de nord si CFR Calatori a fost amendata pentru multe lipsuri in gara si la CFR pentru nu stiu ce trenuri ca nu respecta........ poate e vorba de malaxa, ca multa lume a depus la OPC reclamatii impotriva malaxelor, doar asa poate scapam de ele. Spre surprinderea ta, precum şi a multora care nu au habar cu ce se mănâncă transportul feroviar, amenda a vizat vagoanele 19-80, 19-55, 20-54 şi 20-55, cu banchete învelite în pluş, material greu de igienizat. Din păcate, au şi călătorii partea lor de vină, cel puţin dpdv al curăţeniei din bude. După cum am mai spus, automotoarele Malaxa 700 şi 900 corespund tuturor normelor în vigoare. -- Metroul e altă mâncare de peşte... el are şi infrastructura în aceeaşi societate, are taxe din publicitate... şi are şi nişte subvenţii cam nesimţite, care acoperă nişte salarii şi mai nesimţite. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 12:57 pm | |
| - Dr2005 a scris:
După cum am mai spus, automotoarele Malaxa 700 şi 900 corespund tuturor normelor în vigoare.
Corespund ca asa vrei tu dar populatia nu inghite asa ceva, este o diferenta intre unul care pupa in ... vechiturile si un om obisnuit care are nevoie de anumite conditii in timpul calatoriei, lucru care malaxa nu il indeplineste. p.s.-reclamatiile la OPC impotriva malaxelor 900 exista si vor exista pana le vor scoate definitiv. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11399 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 1:12 pm | |
| Trebuie sa circuli preventiv pt evitarea oricarui pericol,nu numai pe drum necunoscut. Pentru neacordare de prioritate exista lege,iar educatia deficitara a multora cu greu poate fi compensata... Si apoi,de ce sa fii corect si la locul tau? Mai bine sa te vada o tara intreaga cum iesi pe geamul sau trapa masinii in plina viteza. Toti vor sa avem realizari nemaivazute,dar din ce si cu cine? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 1:22 pm | |
| Amenzi in gara Bucuresti Nord
http://www.b365.ro/protectia-consumatorului-in-control-la-gara-de-nord-amenzi-de-100-000-lei_233771.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 1:55 pm | |
| http://adevarul.ro/economie/afaceri/raport-devastator-autoritatii-feroviare-romane-cfr-marfa-circula-locomotive-expirate-personal-inapt-medical-insuficient-instruit-1_55ae7efaf5eaafab2ccb44ce/index.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 1:59 pm | |
| http://www.realitatea.net/cfr-calatori-i-a-gasit-na-ul-amenzi-pentru-vagoane-murdare-i-toalete-defecte_1752056.html#comentarii |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 3:00 pm | |
| - Karpaty a scris:
- Corespund ca asa vrei tu dar populatia nu inghite asa ceva, este o diferenta intre unul care pupa in ... vechiturile si un om obisnuit care are nevoie de anumite conditii in timpul calatoriei, lucru care malaxa nu il indeplineste.
p.s.-reclamatiile la OPC impotriva malaxelor 900 exista si vor exista pana le vor scoate definitiv. Poţi să faci câte reclamaţii vrei, câtă vreme legislaţia în vigoare te contrazice. ANPC (că OPC nu mai există de mult) îţi va răspunde doar pentru că legea îl obligă să răspundă. Iar dacă vei sesiza a doua oară acelaşi lucru, îţi vor clasa petiţia şi nu-ţi vor mai răspunde, oricât vei insista. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 3:33 pm | |
| Ce zic eu si ce vrei sa intelegi tu e total diferit, nu am zis ca am facut eu reclamatia ci populatia s-a plans de conditiile oferite de malaxa, da e greu de inteles asta, nu toata lumea a ramas in timp sa traiasca ca acum 100 de ani. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 10:21 pm | |
| - Dr2005 a scris:
Spre surprinderea ta, precum şi a multora care nu au habar cu ce se mănâncă transportul feroviar, amenda a vizat vagoanele 19-80, 19-55, 20-54 şi 20-55, cu banchete învelite în pluş, material greu de igienizat. Din păcate, au şi călătorii partea lor de vină, cel puţin dpdv al curăţeniei din bude. Sa mai zica cineva ca sunt bune si foarte bune vagoanele 20-54/55 cand ele defapt nici legislatiei nu mai corespund! Nu au ce cauta astfel de vagoane mai ales vara pe trenuri interregio, clasa 1 sau de lung parcurs! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 11:44 pm | |
| De fapt, ANPCul face exces de zel... e drept, operatorii sunt obligaţi să cureţe scaunele, dar materialul ăla e greu de curăţat. Ştiu şi ei că nu ai cum să înlocuieşti scaunele în vreo 250 vagoane în câteva zile... sunt curios când autorităţile statului vor face controale serioase şi în domeniul rutier, că aleargă pe şoselele patriei mii de microbuze fără licenţă de transport. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iul 23, 2015 11:56 pm | |
| Comunicat al MT :
http://www.mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/884-23-07-2015-2
SI REPLICA :
http://www.mediafax.ro/economic/conferinta-mediafax-consilier-mt-reabilitarea-a-4-000-km-de-cale-ferata-conform-master-planului-nu-este-suficienta-14630058
Sa vedem noi tinerii peste 20 de ani ce se va reusi din toate acestea... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iul 24, 2015 12:37 am | |
| Intretinute, exceptant faptul ca n-au prize, sint excelente pentru IR-uri de noapte 20-55-urile. A, ca au ajuns niste mizerii din cauza faunei si a proastei intretineri e alta treaba. Dar astea si 21-80-urile sint poate cele mai bune vagoane pentru trenurile de noapte. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |