|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iul 2015, 19:27 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/secretele-orasului-de-sub-oras-ce-au-gasit-politistii-si-procurorii-cand-au-intrat-in-lumea-subterana-a-lui-bruce-lee.html
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 20:34 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/DigiVOX+43+6+grade+Celsius+intr-un+tren+Mangalia+Craiova
Inadmisibil la preturile nerusinate pe care le practica! De altfel am auzit ca au si fost amendati de OPC. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 21:09 | |
| https://www.facebook.com/pages/Jurnal-Feroviar/1411314159144282?ref=aymt_homepage_panel
La CFR acum 2 ani a batut la usa si Corpul de Control al Primului Ministru care a gasit zeci de nereguli cu vagoane si locomotive lipsa din inventar si alte pagube de milioane de euro si nu s-a luat nici o masura.
Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Mier 22 Iul 2015, 21:41, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 21:17 | |
| Am vecini de bloc si din cartier care de cand se stiu se duc la mare cu trenul si mereu imi spuneau ca intre CT-Mangalia-CT sunt probleme cu aerul iar pe 3 mai am trait pe propria piele lispa climatizari/ventilatiei/aerului.conditionat.
Asta e la noi trenul de rang superior : Scump, lent, aglomerat, intarzieri, blatisti, sauna inclusa in pret, nasi suparati pe viata care isi varsa nervi pe calatori, lipsa unor servici care la CFR sunt doar pe hartie si multe altele.
Astea sunt cateva din motivele pentru care nu folosesc trenurile IR, cel putin la Regio bag bani putini in bilete, ajung la timp si de multe ori am conditi la fel ca la IR.
Dr2005 spunea ca nu se renteaza sa modernizeze si sa electrifice CT-Mangalia desi distanta e scurta iar perioadele din septembrie pana in mai ar fi timp destul. Apoi s-ar implementa si acel mers cadentat plus ca durata ar scadea cu cel putin 30 min iar iesenii n-ar mai fi chinuiti sa coboare la rasarit in gara din Constanta sa schimbe trenul in numai 5 min.
Ar avea de castigat si turismul de pe litoral nu doar CFR Calatori. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 21:27 | |
| Pe CT-MG nu electrificarea e problema ci terasamentul, se scufunda EAul cu tot cu sine acolo la 126 tone cat are. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 21:35 | |
| Si nu exista soluti in astfel de cazuri sa intareasca zona respectiva ? Tehnologia a avansat mult, alti fac poduri pe sub mari si la noi problema e pe uscat ? Sa bage EC in loc de EA ca vorba aia prin ani 80 fugea bobica cu 15 vagoane pline pe Buc-CT. Daca se uita unuii care nu au treaba cu trenurile la o poza cu EC cu 15 vagoane ar zice "cum naiba poate sa traga locomotiva aia mica atatea vagoane" 8-) |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 21:38 | |
| Discutii de genul asta am avut 2 zile la Infratrans cu mensionari ai CDR care au putut vorbi mai liber despre sistem si toti ne-am pus aceeasi intrebare, unde sunt ECurile de la CFR Calatori? Raspunsul il stim cu totii, la privati unde trag la marfa, ce nu e bun la CFR Calatori e bun la marfa la privat, nu stiu cum pot pune unii capul pe perna. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 21:55 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Pe CT-MG nu electrificarea e problema ci terasamentul, se scufunda EAul cu tot cu sine acolo la 126 tone cat are.
126 tone? EA-ul are 120t, 126t are dacă pui balast, dar asta o faci la trenurile grele de marfă, nu la cele de călători. DA-ul are tot 120 t, deci nu e diferenţă de tonaj între EA-1 (că balast pui doar la EA simplu) şi DA. Corpul de control a fost la CFR Marfă, nu Călători. Iar cum s-au furat vagoanele cu căruţa ştim cu toţii, chiar eu am pozat un vagon prin Bucureşti Triaj de-a lungul câtorva luni. După 2 luni am mai găsit doar osiile. _________________ :TTT:
|
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5641 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 21:56 | |
| Acum, n-as vrea sa intru in polemica cu nimeni, dar e destul de greu de crezut ca terasamentul liniei Constanta - Mangalia ar deveni instabil la o EA de 126 de tone, cat timp nu se intampla acelasi lucru cu un DA/GM de 120 de tone (deci o greutate aproximativ echivalenta)... electrificarea acestei linii tine de rentabilitatea investitiei, iar un trafic de marfa consistent si permanent ar cantari foarte mult in balanta, fata de un trafic de calatori pur sezonier. Calatoriti pe acest segment in perioada Octombrie - Mai si veti vedea ca o buna parte din cursele deservite de un singur AM 700 nu sunt umplute nici macar la 50% din capacitate... din pacate aici se rezuma tot... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 22:06 | |
| Si totusi sunt aproape 40 km de electrificat nu 300 cat ar costa aceasta investitie si in cati ani ar fi amortizata raportata la cifrele de trafic din sezon dintre Constanta si Mangalia ? In afara sezonului cu 2 trenuri IR pana la Mangalia dar facute cu rame electrice in genul lui Hyperion ( in cazul in care ar fi fost modernizata si electrificata ) nu s-ar plange nimeni.
Am fost in februarie cu malaxa pe CT-Mangalia si pe retur DA cu 2 vagoane, e frumoasa marea si iarna mai ales daca ingheata la tarm.
Trafic de marfa nu stiu sa existe in Constanta si Mangalia decat acele gpl-uri care erau la manevre in Mangalia in rest nu are ce marfa sa treaca pe acolo, portul Mangalia nu mai lucreaza cu calea ferata demult. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Iul 2015, 23:35 | |
| După normele de acum, vreo 3/4 din electrificare e în plus... ideea e că o secţie se ţine din trafic de marfă, care generează TUI mai mare, precum şi alte taxe (manevră de ex.). Pe când automotorul... e mic, uşor şi nu necesită compunere/descompunere şi mai are şi prioritate faţă de trenurile de marfă.
La 10 perechi de trenuri pe zi înseamnă 10 x 2 x 40 km = 800 tren-km = undeva la 7000 lei din TUI. Adică 2.550.000 lei pe an, dacă cele 10 perechi circulă zilnic. Pe Agigea - Mangalia (exclusiv Agigea) ai nevoie de 4 IDM (Eforie Sud, Nord, Neptun, Mangalia) + un şef de staţie (Mangalia) + 2 acari (Mangalia). Dacă lucrezi în 2 schimburi (că noaptea faci suspendare de activitate din lipsă de trafic) îţi rezultă 14 oameni de care nu te poţi lipsi (fără să adăugăm diverşii revizori, meseriaşi de cale ş.a..). 1800 lei în mână salariu de fiecare (e pur teoretic exemplu, un acar are mai puţin), deci compania plăteşte vreo 3000 lei de fiecare cu tot cu impozite (reţinere la angajator + reţinere la angajat) rezultă 25.200 lei pe lună, deci 302.400 pe an. Aparent OK... îţi rămân 2.247.000 lei pe an. Cu banii ăştia repari şi electrifici vreo 500 m cale simplă. Să se calculeze în câţi ani se va amortiza investiţia în electrificarea şi reabilitarea a 40 km cale simplă + BLA simplificat şi CED (100.000 RON/staţie) + staţie de tracţiune. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Iul 2015, 01:28 | |
| Dupa repararea liniei si electrificare ar face maxim 1 ora regiourile intre Constanta si Mangalia. Se va produce o minima DUBLARE imediata a traficului de pasageri fata de anul de referinta 2015 (exemplu) in special intre septembrie si mai. Ar lua destui calatori si de la transportul auto pe tot parcursul anului.
Eu sunt optimist si cred ca merita electrificata si dublata mai ales pt. scaderea timpilor caci sunt destule localitati. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Iul 2015, 01:55 | |
| - cristy79 a scris:
- http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/DigiVOX+43+6+grade+Celsius+intr-un+tren+Mangalia+Craiova
Inadmisibil la preturile nerusinate pe care le practica! De altfel am auzit ca au si fost amendati de OPC. Am auzit si eu la radio ca gara de nord si CFR Calatori a fost amendata pentru multe lipsuri in gara si la CFR pentru nu stiu ce trenuri ca nu respecta........ poate e vorba de malaxa, ca multa lume a depus la OPC reclamatii impotriva malaxelor, doar asa poate scapam de ele. |
| | | ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3933 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Iul 2015, 08:23 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Dupa repararea liniei si electrificare ar face maxim 1 ora regiourile intre Constanta si Mangalia. Se va produce o minima DUBLARE imediata a traficului de pasageri fata de anul de referinta 2015 (exemplu) in special intre septembrie si mai. Ar lua destui calatori si de la transportul auto pe tot parcursul anului.
Eu sunt optimist si cred ca merita electrificata si dublata mai ales pt. scaderea timpilor caci sunt destule localitati. Eu n-aș merge chiar așa departe, din start. Aș fi mulțumit dacă din octombrie anul ăsta și până în aprilie anul viitor să reușească repararea și consolidarea infrastructurii (să suporte tonaj superior față de cel actual) a.î. să se reducă timpii de parcurs între CT-MG cu cel puțin 50% și sunt convins că mulți vor renunța la transportul auto (f. aglomerat - stai ca sardelele de multe ori). Prelungirea liniei până la Vama Veche cred că va rămâne visul meu frumos care nu se va împlini niciodată. Iar dacă reușesc acest lucru până în 2016 am putea vorbi și de electrificare, cu condiția creșterii traficului de marfă pe acest tronson. Cred că ar trebui purtate discuții și cu șantierul naval și de văzut în ce condiții s-ar reîntoarce pe calea ferată. Personal prefer un profit mic, dar sigur și pe termen lung decât încasări deloc doar ca să țin la preț. În fond, trăim într-o societate de consum cu cerere și ofertă unde dacă îmi convine prețul oferit de client îi prestez anumite servicii. Asta doar dacă nu mă interesează și nu vreau să muncesc, situație în care pun un preț exorbitant ca să câștige... concurența. Și rămânând la electrificare, Baia Mare pe când va fi electrificată? (ce bine e să visez? sau poate delirez de la căldură. e deja 8.22 a.m. și sunt 32 grade în birou și 24 afară. și se anunță 34 de grade la umbră azi). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Iul 2015, 09:26 | |
| Chiar daca nu s-ar electrifica linia, daca s-ar face doar un RK sau o reabilitare la terasament(prindere elastica K/Pandrol/Vossloh) cu VS 120-140-160(asta e cam fortata ca se circula in regim Regio) ar fi cu totul altceva. Problema majora o reprezinta anumite treceri la nivel cu calea ferata, cum sunt cele de la Eforie, Costinesti sat, unde trenul trece cu viteza si cum stiti cu totii stilul romanilor de a astepta la bariere, o sa fie saptamana si accidentul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |