Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 45 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMar 21 Iul 2015, 19:27

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/secretele-orasului-de-sub-oras-ce-au-gasit-politistii-si-procurorii-cand-au-intrat-in-lumea-subterana-a-lui-bruce-lee.html

Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 20:34

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/DigiVOX+43+6+grade+Celsius+intr-un+tren+Mangalia+Craiova

Inadmisibil la preturile nerusinate pe care le practica! De altfel am auzit ca au si fost amendati de OPC.
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 21:09

https://www.facebook.com/pages/Jurnal-Feroviar/1411314159144282?ref=aymt_homepage_panel

La CFR acum 2 ani a batut la usa si Corpul de Control al Primului Ministru care a gasit zeci de nereguli cu vagoane si locomotive lipsa din inventar si alte pagube de milioane de euro si nu s-a luat nici o masura.


Ultima editare efectuata de catre Jurnal Feroviar in Mier 22 Iul 2015, 21:41, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 21:17

Am vecini de bloc si din cartier care de cand se stiu se duc la mare cu trenul si mereu imi spuneau ca intre CT-Mangalia-CT sunt probleme cu aerul iar pe 3 mai am trait pe propria piele lispa climatizari/ventilatiei/aerului.conditionat.

Asta e la noi trenul de rang superior : Scump, lent, aglomerat, intarzieri, blatisti, sauna inclusa in pret, nasi suparati pe viata care isi varsa nervi pe calatori, lipsa unor servici care la CFR sunt doar pe hartie si multe altele.

Astea sunt cateva din motivele pentru care nu folosesc trenurile IR, cel putin la Regio bag bani putini in bilete, ajung la timp si de multe ori am conditi la fel ca la IR.

Dr2005 spunea ca nu se renteaza sa modernizeze si sa electrifice CT-Mangalia desi distanta e scurta iar perioadele din septembrie pana in mai ar fi timp destul. Apoi s-ar implementa si acel mers cadentat plus ca durata ar scadea cu cel putin 30 min iar iesenii n-ar mai fi chinuiti sa coboare la rasarit in gara din Constanta sa schimbe trenul in numai 5 min.

Ar avea de castigat si turismul de pe litoral nu doar CFR Calatori.
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 21:27

Pe CT-MG nu electrificarea e problema ci terasamentul, se scufunda EAul cu tot cu sine acolo la 126 tone cat are.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 21:35

Si nu exista soluti in astfel de cazuri sa intareasca zona respectiva ? Tehnologia a avansat mult, alti fac poduri pe sub mari si la noi problema e pe uscat ? Sa bage EC in loc de EA Very Happy ca vorba aia prin ani 80 fugea bobica cu 15 vagoane pline pe Buc-CT. Daca se uita unuii care nu au treaba cu trenurile la o poza cu EC cu 15 vagoane ar zice "cum naiba poate sa traga locomotiva aia mica atatea vagoane" 8-)
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 21:38

Discutii de genul asta am avut 2 zile la Infratrans cu mensionari ai CDR care au putut vorbi mai liber despre sistem si toti ne-am pus aceeasi intrebare, unde sunt ECurile de la CFR Calatori?
Raspunsul il stim cu totii, la privati unde trag la marfa, ce nu e bun la CFR Calatori e bun la marfa la privat, nu stiu cum pot pune unii capul pe perna.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 21:55

Jurnal Feroviar a scris:
Pe CT-MG nu electrificarea e problema ci terasamentul, se scufunda EAul cu tot cu sine acolo la 126 tone cat are.
126 tone? EA-ul are 120t, 126t are dacă pui balast, dar asta o faci la trenurile grele de marfă, nu la cele de călători. DA-ul are tot 120 t, deci nu e diferenţă de tonaj între EA-1 (că balast pui doar la EA simplu) şi DA.

Corpul de control a fost la CFR Marfă, nu Călători. Iar cum s-au furat vagoanele cu căruţa ştim cu toţii, chiar eu am pozat un vagon prin Bucureşti Triaj de-a lungul câtorva luni. După 2 luni am mai găsit doar osiile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Mihay
V.I.P Member
V.I.P Member
Mihay


Numarul mesajelor : 296
Varsta : 46
Localizare : Constanta
Reputatie : 5641
Data de inscriere : 19/04/2010

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 21:56

Acum, n-as vrea sa intru in polemica cu nimeni, dar e destul de greu de crezut ca terasamentul liniei Constanta - Mangalia ar deveni instabil la o EA de 126 de tone, cat timp nu se intampla acelasi lucru cu un DA/GM de 120 de tone (deci o greutate aproximativ echivalenta)... electrificarea acestei linii tine de rentabilitatea investitiei, iar un trafic de marfa consistent si permanent ar cantari foarte mult in balanta, fata de un trafic de calatori pur sezonier. Calatoriti pe acest segment in perioada Octombrie - Mai si veti vedea ca o buna parte din cursele deservite de un singur AM 700 nu sunt umplute nici macar la 50% din capacitate... din pacate aici se rezuma tot...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 22:06

Si totusi sunt aproape 40 km de electrificat nu 300 cat ar costa aceasta investitie si in cati ani ar fi amortizata raportata la cifrele de trafic din sezon dintre Constanta si Mangalia ? In afara sezonului cu 2 trenuri IR pana la Mangalia dar facute cu rame electrice in genul lui Hyperion ( in cazul in care ar fi fost modernizata si electrificata ) nu s-ar plange nimeni.

Am fost in februarie cu malaxa pe CT-Mangalia si pe retur DA cu 2 vagoane, e frumoasa marea si iarna mai ales daca ingheata la tarm.

Trafic de marfa nu stiu sa existe in Constanta si Mangalia decat acele gpl-uri care erau la manevre in Mangalia in rest nu are ce marfa sa treaca pe acolo, portul Mangalia nu mai lucreaza cu calea ferata demult.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 22 Iul 2015, 23:35

După normele de acum, vreo 3/4 din electrificare e în plus... ideea e că o secţie se ţine din trafic de marfă, care generează TUI mai mare, precum şi alte taxe (manevră de ex.). Pe când automotorul... e mic, uşor şi nu necesită compunere/descompunere şi mai are şi prioritate faţă de trenurile de marfă.

La 10 perechi de trenuri pe zi înseamnă 10 x 2 x 40 km = 800 tren-km = undeva la 7000 lei din TUI. Adică 2.550.000 lei pe an, dacă cele 10 perechi circulă zilnic. Pe Agigea - Mangalia (exclusiv Agigea) ai nevoie de 4 IDM (Eforie Sud, Nord, Neptun, Mangalia) + un şef de staţie (Mangalia) + 2 acari (Mangalia). Dacă lucrezi în 2 schimburi (că noaptea faci suspendare de activitate din lipsă de trafic) îţi rezultă 14 oameni de care nu te poţi lipsi (fără să adăugăm diverşii revizori, meseriaşi de cale ş.a..). 1800 lei în mână salariu de fiecare (e pur teoretic exemplu, un acar are mai puţin), deci compania plăteşte vreo 3000 lei de fiecare cu tot cu impozite (reţinere la angajator + reţinere la angajat) rezultă 25.200 lei pe lună, deci 302.400 pe an. Aparent OK... îţi rămân 2.247.000 lei pe an. Cu banii ăştia repari şi electrifici vreo 500 m cale simplă. Să se calculeze în câţi ani se va amortiza investiţia în electrificarea şi reabilitarea a 40 km cale simplă + BLA simplificat şi CED (100.000 RON/staţie) + staţie de tracţiune.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 23 Iul 2015, 01:28

Dupa repararea liniei si electrificare ar face maxim 1 ora regiourile intre Constanta si Mangalia. Se va produce o minima DUBLARE imediata a traficului de pasageri fata de anul de referinta 2015 (exemplu) in special intre septembrie si mai. Ar lua destui calatori si de la transportul auto pe tot parcursul anului.

Eu sunt optimist si cred ca merita electrificata si dublata mai ales pt. scaderea timpilor caci sunt destule localitati.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 23 Iul 2015, 01:55

cristy79 a scris:
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/DigiVOX+43+6+grade+Celsius+intr-un+tren+Mangalia+Craiova

Inadmisibil la preturile nerusinate pe care le practica! De altfel am auzit ca au si fost amendati de OPC.

Am auzit si eu la radio ca gara de nord si CFR Calatori a fost amendata pentru multe lipsuri in gara si la CFR pentru nu stiu ce trenuri ca nu respecta........ poate e vorba de malaxa, ca multa lume a depus la OPC reclamatii impotriva malaxelor, doar asa poate scapam de ele.

_________________
595423Revista presei  - Pagina 25 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 25 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 25 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh.ro

ldh.ro


Numarul mesajelor : 116
Varsta : 47
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 3933
Data de inscriere : 24/06/2014

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 23 Iul 2015, 08:23

razvan - trenuri a scris:
Dupa repararea liniei si electrificare ar face maxim 1 ora regiourile intre Constanta si Mangalia. Se va produce o minima DUBLARE imediata a traficului de pasageri fata de anul de referinta 2015 (exemplu) in special intre septembrie si mai. Ar lua destui calatori si de la transportul auto pe tot parcursul anului.

Eu sunt optimist si cred ca merita electrificata si dublata mai ales pt. scaderea timpilor caci sunt destule localitati.

Eu n-aș merge chiar așa departe, din start. Aș fi mulțumit dacă din octombrie anul ăsta și până în aprilie anul viitor să reușească repararea și consolidarea infrastructurii (să suporte tonaj superior față de cel actual) a.î. să se reducă timpii de parcurs între CT-MG cu cel puțin 50% și sunt convins că mulți vor renunța la transportul auto (f. aglomerat - stai ca sardelele de multe ori). Prelungirea liniei până la Vama Veche cred că va rămâne visul meu frumos care nu se va împlini niciodată. Iar dacă reușesc acest lucru până în 2016 am putea vorbi și de electrificare, cu condiția creșterii traficului de marfă pe acest tronson. Cred că ar trebui purtate discuții și cu șantierul naval și de văzut în ce condiții s-ar reîntoarce pe calea ferată. Personal prefer un profit mic, dar sigur și pe termen lung decât încasări deloc doar ca să țin la preț. În fond, trăim într-o societate de consum cu cerere și ofertă unde dacă îmi convine prețul oferit de client îi prestez anumite servicii. Asta doar dacă nu mă interesează și nu vreau să muncesc, situație în care pun un preț exorbitant ca să câștige... concurența.

Și rămânând la electrificare, Baia Mare pe când va fi electrificată? (ce bine e să visez? sau poate delirez de la căldură. e deja 8.22 a.m. și sunt 32 grade în birou și 24 afară. și se anunță 34 de grade la umbră azi).
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 23 Iul 2015, 09:26

Chiar daca nu s-ar electrifica linia, daca s-ar face doar un RK sau o reabilitare la terasament(prindere elastica K/Pandrol/Vossloh) cu VS 120-140-160(asta e cam fortata ca se circula in regim Regio) ar fi cu totul altceva.
Problema majora o reprezinta anumite treceri la nivel cu calea ferata, cum sunt cele de la Eforie, Costinesti sat, unde trenul trece cu viteza si cum stiti cu totii stilul romanilor de a astepta la bariere, o sa fie saptamana si accidentul.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 25 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 45 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: