Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 41 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeMier 17 Iun 2015, 21:23

OBB-ul e implicat serios în transportul auto, în 2013 a cumpărat Postbus Austria... o firmă ,,mică" cu vreo 2200 de autobuze şi 900 de trasee interurbane.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 15:20

Presedintele Bombardier se intilneste cu al nostru.

Cred ca nu discuta despre Bombardiere, acuma cu criza ucraineana.

http://adevarul.ro/economie/afaceri/presedintele-bombardier-transportation-intalneste-iohannis-1_558284d1cfbe376e35684915/index.html
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 16:00

http://playtech.ro/2015/cel-mai-rapid-tren-din-lume-va-fi-testat-in-curand-de-ce-viteze-va-fi-capabil-hyperloop/
Nu se zice nimic de locul de testare sa fie cumva Faureiul?!! acc Basketball
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeJoi 18 Iun 2015, 16:35

Deja se exagereaza, 250-300km/h sunt mult mai mult decat suficienti pentru un tren pe planeta asta. Cei ce vor mai rapid sa se duca la avion.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 11:29

http://www.publika.md/risca-puscarie-sapte-persoane-sunt-invinuite-in-dosarul-accidentului-de-cale-ferata-din-giurgiulesti_2334541.html
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 13:12

O ultima lovitura de copita a incompetentului domn Rus inainte sa ne lase si sa se retraga in Ardeal...

A fost publicat in Monitorul Oficial din 18 Iunie 2015 Ordinul 723 privind definirea trenurilor de calatori. Este exact varianta prezentata si aici, cu toate aberatiile ce vor duce la scaderea din nou a numarului de calatori (limitarea trenurilor Regio la 230 km, opriri in 70% din statii si celelalte). Bineinteles, nu se sufla o vorba de rangul RE. Dezbaterea publica, propunerile, sedintele etc - praf in ochii prostilor si apa de ploaie... S-au sters la fund cu ele, evident.

Nu am inteles insa de cand intra in vigoare. Ordinul a fost semnat la 4 Iunie 2015 de defunctul domn Rus.

http://www.feroviarul.ro/file/188-omt-723-din-2015-modificare-r005-privind-definirea-trenurilor-de-calatori

In tot cazul multumim capetelor luminate care au ouat aceasta aberatie. Chiar se simtea nevoia acestei reglementari, prea incepuse lumea sa mai vina si la tren.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 18:46

Era necesar, pentru că ajunsese toată lumea să îşi facă trenuri Regio de sute de km doar ca să ia subvenţia de Regio, de vreo 4 ori mai mare ca cea de IR. Finanţele insistă pe treaba asta de vreun an de zile.
Plus că se ajunsese să nu existe nicio diferenţă (decât cea de preţ) între R şi IR.
În plus, dispare şi aberaţia numită rezervare obligatorie la Regio, care era practicată de TFC.

Următorul pas ar trebui să fie unificarea tarifară, să nu mai existe diferenţe de tarif între R şi IR (cu excepţia locului), aşa cum e prin Ungaria, Austria, Germania.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 18:48

Dr2005 a scris:
Era necesar, pentru că ajunsese toată lumea să îşi facă trenuri Regio de sute de km doar ca să ia subvenţia de Regio, de vreo 4 ori mai mare ca cea de IR. Finanţele insistă pe treaba asta de vreun an de zile.
Plus că se ajunsese să nu existe nicio diferenţă (decât cea de preţ) între R şi IR.
În plus, dispare şi aberaţia numită rezervare obligatorie la Regio, care era practicată de TFC.

Următorul pas ar trebui să fie unificarea tarifară, să nu mai existe diferenţe de tarif între R şi IR (cu excepţia locului), aşa cum e prin Ungaria, Austria, Germania.

Până la pasul ăsta trebuie s-avem o țară ca Austria, Germania, cu o populație cu mentalitatea germanilor și austriecilor.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 20:36

Sa fie facuta TARIFARE UNICA dar sa fie luata media actuala intre tarifele de regio si IR nu sa imi urce tarifele pana la cele de IR pentru toate trenurile.
Ar fii dezastru...si va alunga lumea de la trenuri. Sa se renunte la multe din garile unde nu se urca/coboara aproape nimeni si trenurile regio sa faca mai putin timp.

Deasemenea :

http://www.bzi.ro/un-tren-unic-va-ajunge-la-iasi-502852


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 20 Iun 2015, 21:46, editata de 1 ori
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 21:02

Nici asa nu e bine. Daca tariful va fi media dintre tariful de R si tariful de IR cine credeti ca va mai merge cu trenul pe distante scurte (adica cu trenurile regio)?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 21:03

cristy79 a scris:
O ultima lovitura de copita a incompetentului domn Rus inainte sa ne lase si sa se retraga in Ardeal...

A fost publicat in Monitorul Oficial din 18 Iunie 2015 Ordinul 723 privind definirea trenurilor de calatori. Este exact varianta prezentata si aici, cu toate aberatiile ce vor duce la scaderea din nou a numarului de calatori (limitarea trenurilor Regio la 230 km, opriri in 70% din statii si celelalte). Bineinteles, nu se sufla o vorba de rangul RE. Dezbaterea publica, propunerile, sedintele etc  - praf in ochii prostilor si apa de ploaie... S-au sters la fund cu ele, evident.

Nu am inteles insa de cand intra in vigoare. Ordinul a fost semnat la 4 Iunie 2015 de defunctul domn Rus.

http://www.feroviarul.ro/file/188-omt-723-din-2015-modificare-r005-privind-definirea-trenurilor-de-calatori

In tot cazul multumim capetelor luminate care au ouat aceasta aberatie. Chiar se simtea nevoia acestei reglementari, prea incepuse lumea sa mai vina si la tren.


Normal, la 1 luna de la publicarea in Monitorul Oficial, intra in vigoare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 22:45

IonutCFR2009 a scris:
Normal, la 1 luna de la publicarea in Monitorul Oficial, intra in vigoare.
Nu, intră în vigoare la data publicării, dacă nu este specificat altfel.
Oricum, în prezent nu sunt alocate trase de tren RE, chiar dacă CFR Călători foloseşte denumirea asta. CFR S.A. alocă doar IC, IR şi R, iar subvenţia este pentru IR şi R.

Ca fapt divers, Pachetul Minim Social cuprinde şi două IR-uri Bucureşti - Curtici şi retur Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4978
Data de inscriere : 04/12/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 23:20

razvan - trenuri a scris:
Sa fie facuta TARIFARE UNICA dar sa fie luata media actuala intre tarifele de regio si IR nu sa imi urce tarifele pana la cele de IR pentru toate trenurile.

Sa urce tarifele de tren R pana la cele actuale de tren IR?!Pai daca fac asta n-au decat sa desfiinteze cu totul transportul feroviar de naveta.Oricum nu l-ar mai folosi nici dracu.

Dimpotriva,tarifele de tren IR ar trebui coborate pana la nivelul celor de tren R la care sa se adauge optional tariful de rezervare.Observati ca niciun operator privat nu practica tarifele maximale de tren IR.Asta fiindca sunt foarte mari,iar pe distante scurte si medii sunt chiar prohibitive.Tarifele de tren R sunt si ele la limita suportabilitatii.
Daca CFR Calatori nu va reduce tarifele de tren IR,odata cu aplicarea acestui OMT numarul de calatori pe calea ferata va scadea,cu siguranta.Operatorii de transport auto isi freaca mainile.Probabil asta vor si cei care iau decizii in MT.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeSam 20 Iun 2015, 23:56

Cam aşa aş face eu:
0 - 5 km: 2 lei (nu există acum)
sub 40 km: acelaşi tarif
40 - 120 km: tarif de R + 1...2 lei
120 - 160 km: tarif de R + 3...4 lei
160 - 300 km: tarif de R + 5...6 lei
peste 300 km: media aritmetică între tariful actual de R şi IR (deci ar deveni mai ieftină călătoria pe drumuri lungi)
La peste 50 km cu tren IR rezervare obligatorie clasa I sau a IIa 4 lei.
Rezervare cuşetă 4 locuri: 50 lei, 6 locuri 30 lei.
Rezervare vagon de dormit: 3 locuri - 60 lei, 2 locuri - 80 lei, single - 160 lei
Abonamente: tarifele actuale de R + 10%
Subvenţie: 12 lei/tren*km şi 25 lei/1000căl*km

Chiar ar putea creşte încasările, pentru că segmentele cu cei mai mulţi călători ar avea o scumpire de câţiva lei (deci uşor de ,,înghiţit" de public; dar, practic, pentru călătorii de IR va fi o ieftinire), iar călătoriile pe distanţe lungi ar deveni mai atractive.


_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitimeDum 21 Iun 2015, 22:10

Ar trebui ca pana la distanta de 120 km, tariful IR sa fie acelasi cu R, atat la bilete cat si la abonamente ( sunt deja cateva trasee cu abonamente comune ), iar rezervarea locurilor sa nu fie obligatorie, pentru a incuraja traficul de naveta. Apoi subventia eu o vad din 2 componente - componenta tren*km = valoarea TUI-ului si decontata direct gestionarului infrastructurii ( ar insemna ca fiecare operator de transport calatori are acces la infrastructura fara sa plateasca ), iar componenta calator*km sa fie de 25 - 30 ron. In rest, propunerile lui Dragos sunt OK.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 17 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 41 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: