|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 17 Iun 2015, 21:23 | |
| OBB-ul e implicat serios în transportul auto, în 2013 a cumpărat Postbus Austria... o firmă ,,mică" cu vreo 2200 de autobuze şi 900 de trasee interurbane. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iun 2015, 15:20 | |
| Presedintele Bombardier se intilneste cu al nostru.
Cred ca nu discuta despre Bombardiere, acuma cu criza ucraineana.
http://adevarul.ro/economie/afaceri/presedintele-bombardier-transportation-intalneste-iohannis-1_558284d1cfbe376e35684915/index.html |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iun 2015, 16:00 | |
| http://playtech.ro/2015/cel-mai-rapid-tren-din-lume-va-fi-testat-in-curand-de-ce-viteze-va-fi-capabil-hyperloop/ Nu se zice nimic de locul de testare sa fie cumva Faureiul?!! |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Joi 18 Iun 2015, 16:35 | |
| Deja se exagereaza, 250-300km/h sunt mult mai mult decat suficienti pentru un tren pe planeta asta. Cei ce vor mai rapid sa se duca la avion. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 11:29 | |
| http://www.publika.md/risca-puscarie-sapte-persoane-sunt-invinuite-in-dosarul-accidentului-de-cale-ferata-din-giurgiulesti_2334541.html |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 13:12 | |
| O ultima lovitura de copita a incompetentului domn Rus inainte sa ne lase si sa se retraga in Ardeal...
A fost publicat in Monitorul Oficial din 18 Iunie 2015 Ordinul 723 privind definirea trenurilor de calatori. Este exact varianta prezentata si aici, cu toate aberatiile ce vor duce la scaderea din nou a numarului de calatori (limitarea trenurilor Regio la 230 km, opriri in 70% din statii si celelalte). Bineinteles, nu se sufla o vorba de rangul RE. Dezbaterea publica, propunerile, sedintele etc - praf in ochii prostilor si apa de ploaie... S-au sters la fund cu ele, evident.
Nu am inteles insa de cand intra in vigoare. Ordinul a fost semnat la 4 Iunie 2015 de defunctul domn Rus.
http://www.feroviarul.ro/file/188-omt-723-din-2015-modificare-r005-privind-definirea-trenurilor-de-calatori
In tot cazul multumim capetelor luminate care au ouat aceasta aberatie. Chiar se simtea nevoia acestei reglementari, prea incepuse lumea sa mai vina si la tren.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 18:46 | |
| Era necesar, pentru că ajunsese toată lumea să îşi facă trenuri Regio de sute de km doar ca să ia subvenţia de Regio, de vreo 4 ori mai mare ca cea de IR. Finanţele insistă pe treaba asta de vreun an de zile. Plus că se ajunsese să nu existe nicio diferenţă (decât cea de preţ) între R şi IR. În plus, dispare şi aberaţia numită rezervare obligatorie la Regio, care era practicată de TFC.
Următorul pas ar trebui să fie unificarea tarifară, să nu mai existe diferenţe de tarif între R şi IR (cu excepţia locului), aşa cum e prin Ungaria, Austria, Germania. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 18:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- Era necesar, pentru că ajunsese toată lumea să îşi facă trenuri Regio de sute de km doar ca să ia subvenţia de Regio, de vreo 4 ori mai mare ca cea de IR. Finanţele insistă pe treaba asta de vreun an de zile.
Plus că se ajunsese să nu existe nicio diferenţă (decât cea de preţ) între R şi IR. În plus, dispare şi aberaţia numită rezervare obligatorie la Regio, care era practicată de TFC.
Următorul pas ar trebui să fie unificarea tarifară, să nu mai existe diferenţe de tarif între R şi IR (cu excepţia locului), aşa cum e prin Ungaria, Austria, Germania. Până la pasul ăsta trebuie s-avem o țară ca Austria, Germania, cu o populație cu mentalitatea germanilor și austriecilor. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 20:36 | |
| Sa fie facuta TARIFARE UNICA dar sa fie luata media actuala intre tarifele de regio si IR nu sa imi urce tarifele pana la cele de IR pentru toate trenurile. Ar fii dezastru...si va alunga lumea de la trenuri. Sa se renunte la multe din garile unde nu se urca/coboara aproape nimeni si trenurile regio sa faca mai putin timp.
Deasemenea :
http://www.bzi.ro/un-tren-unic-va-ajunge-la-iasi-502852
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 20 Iun 2015, 21:46, editata de 1 ori |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 21:02 | |
| Nici asa nu e bine. Daca tariful va fi media dintre tariful de R si tariful de IR cine credeti ca va mai merge cu trenul pe distante scurte (adica cu trenurile regio)? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 21:03 | |
| - cristy79 a scris:
- O ultima lovitura de copita a incompetentului domn Rus inainte sa ne lase si sa se retraga in Ardeal...
A fost publicat in Monitorul Oficial din 18 Iunie 2015 Ordinul 723 privind definirea trenurilor de calatori. Este exact varianta prezentata si aici, cu toate aberatiile ce vor duce la scaderea din nou a numarului de calatori (limitarea trenurilor Regio la 230 km, opriri in 70% din statii si celelalte). Bineinteles, nu se sufla o vorba de rangul RE. Dezbaterea publica, propunerile, sedintele etc - praf in ochii prostilor si apa de ploaie... S-au sters la fund cu ele, evident.
Nu am inteles insa de cand intra in vigoare. Ordinul a fost semnat la 4 Iunie 2015 de defunctul domn Rus.
http://www.feroviarul.ro/file/188-omt-723-din-2015-modificare-r005-privind-definirea-trenurilor-de-calatori
In tot cazul multumim capetelor luminate care au ouat aceasta aberatie. Chiar se simtea nevoia acestei reglementari, prea incepuse lumea sa mai vina si la tren.
Normal, la 1 luna de la publicarea in Monitorul Oficial, intra in vigoare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 22:45 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Normal, la 1 luna de la publicarea in Monitorul Oficial, intra in vigoare.
Nu, intră în vigoare la data publicării, dacă nu este specificat altfel. Oricum, în prezent nu sunt alocate trase de tren RE, chiar dacă CFR Călători foloseşte denumirea asta. CFR S.A. alocă doar IC, IR şi R, iar subvenţia este pentru IR şi R. Ca fapt divers, Pachetul Minim Social cuprinde şi două IR-uri Bucureşti - Curtici şi retur ) _________________ :TTT:
|
| | | Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4978 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 23:20 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Sa fie facuta TARIFARE UNICA dar sa fie luata media actuala intre tarifele de regio si IR nu sa imi urce tarifele pana la cele de IR pentru toate trenurile.
Sa urce tarifele de tren R pana la cele actuale de tren IR?!Pai daca fac asta n-au decat sa desfiinteze cu totul transportul feroviar de naveta.Oricum nu l-ar mai folosi nici dracu. Dimpotriva,tarifele de tren IR ar trebui coborate pana la nivelul celor de tren R la care sa se adauge optional tariful de rezervare.Observati ca niciun operator privat nu practica tarifele maximale de tren IR.Asta fiindca sunt foarte mari,iar pe distante scurte si medii sunt chiar prohibitive.Tarifele de tren R sunt si ele la limita suportabilitatii. Daca CFR Calatori nu va reduce tarifele de tren IR,odata cu aplicarea acestui OMT numarul de calatori pe calea ferata va scadea,cu siguranta.Operatorii de transport auto isi freaca mainile.Probabil asta vor si cei care iau decizii in MT. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Iun 2015, 23:56 | |
| Cam aşa aş face eu: 0 - 5 km: 2 lei (nu există acum) sub 40 km: acelaşi tarif 40 - 120 km: tarif de R + 1...2 lei 120 - 160 km: tarif de R + 3...4 lei 160 - 300 km: tarif de R + 5...6 lei peste 300 km: media aritmetică între tariful actual de R şi IR (deci ar deveni mai ieftină călătoria pe drumuri lungi) La peste 50 km cu tren IR rezervare obligatorie clasa I sau a IIa 4 lei. Rezervare cuşetă 4 locuri: 50 lei, 6 locuri 30 lei. Rezervare vagon de dormit: 3 locuri - 60 lei, 2 locuri - 80 lei, single - 160 lei Abonamente: tarifele actuale de R + 10% Subvenţie: 12 lei/tren*km şi 25 lei/1000căl*km
Chiar ar putea creşte încasările, pentru că segmentele cu cei mai mulţi călători ar avea o scumpire de câţiva lei (deci uşor de ,,înghiţit" de public; dar, practic, pentru călătorii de IR va fi o ieftinire), iar călătoriile pe distanţe lungi ar deveni mai atractive.
_________________ :TTT:
|
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 21 Iun 2015, 22:10 | |
| Ar trebui ca pana la distanta de 120 km, tariful IR sa fie acelasi cu R, atat la bilete cat si la abonamente ( sunt deja cateva trasee cu abonamente comune ), iar rezervarea locurilor sa nu fie obligatorie, pentru a incuraja traficul de naveta. Apoi subventia eu o vad din 2 componente - componenta tren*km = valoarea TUI-ului si decontata direct gestionarului infrastructurii ( ar insemna ca fiecare operator de transport calatori are acces la infrastructura fara sa plateasca ), iar componenta calator*km sa fie de 25 - 30 ron. In rest, propunerile lui Dragos sunt OK. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |