Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 15:04

Eu m-am gandit la altceva, daca stam sa ne gandim numai traficul de marfa pe relatia Turcia-Europa si invers care e mai mare decat ce avem acum pe Constanta-Medgidia.
La cate fabrici de componente auto avem in Turcia si fabrici de autoturisme, daca luam jumatate din tirurile care circula zilnic si le pui pe sine au cel putin 15-20 de marfare(daca nu mai multe) pe un sens zilnic pe 902 daca ar fi functionala. Nu mai punem si trenurile de calatori dar decat sa se lege la cap CFR mai bine se fac ca nu vad si stau linistiti.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 15:08

Nu m-ai visa la 902 crezi ca podul de la Vidin de ce s-a facut?
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 15:18

Podul de la Vidin e facut degeaba(parere personala) momentan, mai repede ai legatura cu C IV reabilitat prin 902.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 15:35

O să se facă și partea sudică a Coridorului IV și atunci se va justifica investiția. Și tind să cred că mai multă marfă va tranzita Romania venind dinspre Vest decât dinspre Nord (Ucraina & Rusia).
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 15:38

Nu mai apucam noi M900 reabilitat. Mai dureaza cel putin 10 ani pana termina C IV de reabilitat complet si dupa aia se apuca de M900.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 15:48

Fonduri europene se pot obţine pentru ce e prioritar pentru UE. Adică transportul de marfă. E mult mai important să legi Constanţa de centrul Europei, decât Ucraina de Bulgaria (că asta făcea fostul Coridor IX). Pentru traficul din Turcia există podul de la Vidin, fix de asta a fost gândit. Şi chiar dacă, ipotetic vorbind, s-ar repara mâine podul de la Grădiştea, crezi că vreun tren de marfă de la turci pentru nemţi ar lua-o pe acolo, ca să se învârtă pe Centura Bucureştiului şi să rebruseze în Chiajna? Nu, dacă ar intra pe la Giurgiu, s-ar duce direct spre Videle, unde are şi racord să facă stânga direct spre Craiova.
Podul de la Grădiştea are mai mult importanţă locală, pentru traficul de călători... dar traficul de călători nu poate ţine în viaţă o linie de cale ferată, nu generează TUI suficient.

900 e următorul pe listă după ce se termină lucrările pe Braşov - Arad (minus tronsonul Apaţa - Caţa, care e mai dificil), inclusiv Bucureşti - Craiova, pentru care o groază de oameni s-au zbătut să fie inclus în TEN Core şi pe un coridor de marfă (Rin-Dunăre şi va fi şi pe viitorul coridor Constanţa - Koper pentru care se face SPF acum).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 15:54

Dar TRANSFEROVIAR eliminand blatisti a reusit sa aibe succes pe linia Bucuresti Titan - Oltenita care are un numar mai redus de populatie in localitati decat Bucuresti Progresu - Giurgiu.
Bine ca la TFC se si munceste pentru profit.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 16:22

Voi puteţi înţelege că din TUI-ul încasat pentru câteva trenuri de călători nu se poate întreţine infrastructura? Grav e că FMI ne cere de vreo 2 ani de zile să majorăm TUI-ul (deşi e printre cele mai mari din Europa).

Pe liniile închiriate, gestionarul privat plăteşte către CFR o sumă modică în raport cu valoarea TUI pe care CFR S.A. ar fi putut să o încaseze. În felul ăsta îşi permite să perceapă un TUI mai mic, iar CFR S.A. e fericit că nu mai are cheltuieli cu secţia. Dar şi privatul abia îşi acoperă cheltuielile de întreţinere, un pod rupt i-ar face să renunţe la secţii, după cum a făcut Ferotrans TFI cu liniile din Moldova.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 22:05

Alunecarea de teren care a dus și la o deraiere la Bascov nu a dus la renunțarea la linie (când era RT), s-a renunțat la linie mulțumită celor din AFER și incidentului cu certificatul B. TFC nu a renunțat la linie după alunecarea dezastroasă de la Tulucești, când au spălat ploile terasamentul și linia pe 400 de metri.

În rest, că FMI și UE ne omoară cu răceala și siguranța unei armate transportul feroviar, sunt perfect de acord cu tine, Dragoș.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 22:54

Repararea (de fapt înlocuirea) unui pod mic pe linia Tulcea - Medgidia costă vreo 1,5 milioane lei. Nu cred că refacerea de terasament de la Bascov sau Tuluceşti a costat atât.
Podul de la Grădiştea e estimat la vreo 50 milioane. DE EURO.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeDum 07 Iun 2015, 23:05

Nu am cifre oficiale, poate aici ne poți ajuta tu, însă la Tulucești sigur a costat mult. Fiind din zonă, știu cam cât de blestemat e solul acolo, iar porțiunea avariată era ca după bombardament. Dar e clar că niciun privat n-are 50 de milioane de aruncat într-o secție. Nici CFR nu are.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2015, 08:50

Dr2005 a scris:

Podul de la Grădiştea e estimat la vreo 50 milioane. DE EURO.

Din cate am aflat(descoperit pe internet) Romania a avut de la Uniunea Europeana pentru terminarea acestei constructii sau realizarea uneia noi suma de 120 milioane de euro nerambursabili pana in !!!ATENTIE!!! 2014 cu conditia sa gaseasca un constructor.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2015, 10:28

Incerc sa imi dau seama daca astia de la ziar cind spun conductor de tren au in cap de fapt conducAtor de tren, adica mecanic de locomotiva.

http://www.tion.ro/conductor-de-tren-sanctionat-pentru-ca-a-fost-prins-cu-tigari-de-contrabanda/1542148
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2015, 11:11

Jurnal Feroviar a scris:
Dr2005 a scris:

Podul de la Grădiştea e estimat la vreo 50 milioane. DE EURO.

Din cate am aflat(descoperit pe internet) Romania a avut de la Uniunea Europeana pentru terminarea acestei constructii sau realizarea uneia noi suma de 120 milioane de euro nerambursabili pana in !!!ATENTIE!!! 2014 cu conditia sa gaseasca un constructor.

Fondurile europene se acorda in mod generalist pe domeniu (transporturi) si nu pe bun, banii se pierd doar in cazul in care nu se respecta termenul lucrarii. Podul de la Gradistea se poate realiza oricand in exercitiul 2015-2020 sau urmatorul, cu conditia ca lucrarea sa fie sustinuta de MT si propusa CE spre aprobare, urmare a unui plan prin care se demonstreaza necesitatea si fezabilitatea. Iar banii aia nerambursabili adica 85% trebuie sa-i puna mai intai statul roman, plus inca 15%, din bugetul propriu pentru lucrari, asta daca nu cumva se mai adauga si ceva sume pentru exproprieri.

Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 08 Iun 2015, 11:33

Ce sa ne mai miram ? Presa e plina de oameni inculti, fara un minim de cultura generala. Nici nu stiu, dar nici nu intreaba.

Pana si marii analisti ( economici, politici sau militari ) care indobitocesc o populatie si asa debusolata la posturile TV, cine sunt ei ? Tot niste impostori ( medici care n-au profescat nici 5 minute, ingineri care nu au vazut un surub, fosti militieni cu dreptul facut la fara frecventa, cum se numea invatamantul la distanta de azi ).
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 12 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: