| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 15:04 | |
| Eu m-am gandit la altceva, daca stam sa ne gandim numai traficul de marfa pe relatia Turcia-Europa si invers care e mai mare decat ce avem acum pe Constanta-Medgidia. La cate fabrici de componente auto avem in Turcia si fabrici de autoturisme, daca luam jumatate din tirurile care circula zilnic si le pui pe sine au cel putin 15-20 de marfare(daca nu mai multe) pe un sens zilnic pe 902 daca ar fi functionala. Nu mai punem si trenurile de calatori dar decat sa se lege la cap CFR mai bine se fac ca nu vad si stau linistiti. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 15:08 | |
| Nu m-ai visa la 902 crezi ca podul de la Vidin de ce s-a facut? |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 15:18 | |
| Podul de la Vidin e facut degeaba(parere personala) momentan, mai repede ai legatura cu C IV reabilitat prin 902. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 15:35 | |
| O să se facă și partea sudică a Coridorului IV și atunci se va justifica investiția. Și tind să cred că mai multă marfă va tranzita Romania venind dinspre Vest decât dinspre Nord (Ucraina & Rusia). |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 15:38 | |
| Nu mai apucam noi M900 reabilitat. Mai dureaza cel putin 10 ani pana termina C IV de reabilitat complet si dupa aia se apuca de M900. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 15:48 | |
| Fonduri europene se pot obţine pentru ce e prioritar pentru UE. Adică transportul de marfă. E mult mai important să legi Constanţa de centrul Europei, decât Ucraina de Bulgaria (că asta făcea fostul Coridor IX). Pentru traficul din Turcia există podul de la Vidin, fix de asta a fost gândit. Şi chiar dacă, ipotetic vorbind, s-ar repara mâine podul de la Grădiştea, crezi că vreun tren de marfă de la turci pentru nemţi ar lua-o pe acolo, ca să se învârtă pe Centura Bucureştiului şi să rebruseze în Chiajna? Nu, dacă ar intra pe la Giurgiu, s-ar duce direct spre Videle, unde are şi racord să facă stânga direct spre Craiova. Podul de la Grădiştea are mai mult importanţă locală, pentru traficul de călători... dar traficul de călători nu poate ţine în viaţă o linie de cale ferată, nu generează TUI suficient.
900 e următorul pe listă după ce se termină lucrările pe Braşov - Arad (minus tronsonul Apaţa - Caţa, care e mai dificil), inclusiv Bucureşti - Craiova, pentru care o groază de oameni s-au zbătut să fie inclus în TEN Core şi pe un coridor de marfă (Rin-Dunăre şi va fi şi pe viitorul coridor Constanţa - Koper pentru care se face SPF acum). _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 15:54 | |
| Dar TRANSFEROVIAR eliminand blatisti a reusit sa aibe succes pe linia Bucuresti Titan - Oltenita care are un numar mai redus de populatie in localitati decat Bucuresti Progresu - Giurgiu. Bine ca la TFC se si munceste pentru profit. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 16:22 | |
| Voi puteţi înţelege că din TUI-ul încasat pentru câteva trenuri de călători nu se poate întreţine infrastructura? Grav e că FMI ne cere de vreo 2 ani de zile să majorăm TUI-ul (deşi e printre cele mai mari din Europa).
Pe liniile închiriate, gestionarul privat plăteşte către CFR o sumă modică în raport cu valoarea TUI pe care CFR S.A. ar fi putut să o încaseze. În felul ăsta îşi permite să perceapă un TUI mai mic, iar CFR S.A. e fericit că nu mai are cheltuieli cu secţia. Dar şi privatul abia îşi acoperă cheltuielile de întreţinere, un pod rupt i-ar face să renunţe la secţii, după cum a făcut Ferotrans TFI cu liniile din Moldova. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 22:05 | |
| Alunecarea de teren care a dus și la o deraiere la Bascov nu a dus la renunțarea la linie (când era RT), s-a renunțat la linie mulțumită celor din AFER și incidentului cu certificatul B. TFC nu a renunțat la linie după alunecarea dezastroasă de la Tulucești, când au spălat ploile terasamentul și linia pe 400 de metri.
În rest, că FMI și UE ne omoară cu răceala și siguranța unei armate transportul feroviar, sunt perfect de acord cu tine, Dragoș. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 22:54 | |
| Repararea (de fapt înlocuirea) unui pod mic pe linia Tulcea - Medgidia costă vreo 1,5 milioane lei. Nu cred că refacerea de terasament de la Bascov sau Tuluceşti a costat atât. Podul de la Grădiştea e estimat la vreo 50 milioane. DE EURO. _________________ :TTT:
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 23:05 | |
| Nu am cifre oficiale, poate aici ne poți ajuta tu, însă la Tulucești sigur a costat mult. Fiind din zonă, știu cam cât de blestemat e solul acolo, iar porțiunea avariată era ca după bombardament. Dar e clar că niciun privat n-are 50 de milioane de aruncat într-o secție. Nici CFR nu are. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Iun 2015, 08:50 | |
| - Dr2005 a scris:
Podul de la Grădiştea e estimat la vreo 50 milioane. DE EURO. Din cate am aflat(descoperit pe internet) Romania a avut de la Uniunea Europeana pentru terminarea acestei constructii sau realizarea uneia noi suma de 120 milioane de euro nerambursabili pana in !!!ATENTIE!!! 2014 cu conditia sa gaseasca un constructor. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Iun 2015, 10:28 | |
| Incerc sa imi dau seama daca astia de la ziar cind spun conductor de tren au in cap de fapt conducAtor de tren, adica mecanic de locomotiva.
http://www.tion.ro/conductor-de-tren-sanctionat-pentru-ca-a-fost-prins-cu-tigari-de-contrabanda/1542148 |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Iun 2015, 11:11 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Dr2005 a scris:
Podul de la Grădiştea e estimat la vreo 50 milioane. DE EURO. Din cate am aflat(descoperit pe internet) Romania a avut de la Uniunea Europeana pentru terminarea acestei constructii sau realizarea uneia noi suma de 120 milioane de euro nerambursabili pana in !!!ATENTIE!!! 2014 cu conditia sa gaseasca un constructor. Fondurile europene se acorda in mod generalist pe domeniu (transporturi) si nu pe bun, banii se pierd doar in cazul in care nu se respecta termenul lucrarii. Podul de la Gradistea se poate realiza oricand in exercitiul 2015-2020 sau urmatorul, cu conditia ca lucrarea sa fie sustinuta de MT si propusa CE spre aprobare, urmare a unui plan prin care se demonstreaza necesitatea si fezabilitatea. Iar banii aia nerambursabili adica 85% trebuie sa-i puna mai intai statul roman, plus inca 15%, din bugetul propriu pentru lucrari, asta daca nu cumva se mai adauga si ceva sume pentru exproprieri. |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Iun 2015, 11:33 | |
| Ce sa ne mai miram ? Presa e plina de oameni inculti, fara un minim de cultura generala. Nici nu stiu, dar nici nu intreaba.
Pana si marii analisti ( economici, politici sau militari ) care indobitocesc o populatie si asa debusolata la posturile TV, cine sunt ei ? Tot niste impostori ( medici care n-au profescat nici 5 minute, ingineri care nu au vazut un surub, fosti militieni cu dreptul facut la fara frecventa, cum se numea invatamantul la distanta de azi ). |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|