| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iun 2015, 08:31 | |
| La ramificatia 304 cu 904. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iun 2015, 12:00 | |
| Eu știam că e tot cu 30, viteza standard în abatere, chiar dacă pare a permite viteză sporită. Țin minte că se și discutase, parcă la topicul liniei 304. Nu bag mâna-n foc. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Iun 2015, 12:17 | |
| Pai e o restrictie de 30km/h acolo. Si la Apahida e cu viteza redusa acum. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2015, 08:42 | |
| http://www.obiectivbr.ro/locomotiva-de-epoca-a-fost-adusa-de-la-buzau_id104620 |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2015, 20:01 | |
| In afara de aceasta, mai exista vreo locomotive cu aburi in Buzau? In anul 1992 cand faceam armata la Buzau am vazut o locomotiva cu aburi in stare de functionare care se plimba intre gara si unitatea militara de aviatie (Bariera Ploiesti). Sa fi fost aceasta sau au mai existat si alte locomotive cu aburi in depoul din Buzau la acea vreme?? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2015, 22:11 | |
| Nu cred, cel puţin în 2011 nu mai era alta. Dar mai e şi un plug cu abur. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2015, 22:55 | |
| Să vedem câtă silință își vor da.
http://www.economica.net/mobile/101996 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2015, 23:08 | |
| - Adrian78 a scris:
- Să vedem câtă silință își vor da.
http://www.economica.net/mobile/101996 Praf in ochi, in RO vor fi multe sectii fara trafic de calatori, asta s-a vrut, asta avem, sectii abandonate fara trafic. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2015, 23:27 | |
| Miniştrii se schimbă, partidele la fel... odată cu ele se schimbă şi interesele. Deocamdată, conducerea actuală ţine cu dinţii de porcăria aia de Master Plan (la care ţin să subliniez că s-au respins toate observaţiile făcute de personalul de specialitate, atât din MT, cât şi din societăţile feroviare, fie ele de stat sau private). Când va veni altă conducere, se vor schimba şi priorităţile, să sperăm că ăştia nu apucă să distrugă prea mult. _________________ :TTT:
|
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Iun 2015, 23:37 | |
| Poate se apuca odata sa rezolve problema Gradistea, e prioritatea numarul 1. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 01:13 | |
| Prioritatea zero e Coridorul IV. Între noi fie vorba, podul ăla de la Grădiştea nu prea ne-ar ajuta prea mult în situaţia actuală. _________________ :TTT:
|
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 08:17 | |
| Cu genul asta de gandire s-a ales praful de sistemul feroviar din RO. Cateva argumente impartasiti si cu noi? E legatura dintre Europa Centrala si Turcia si nu e importanta? Ai la fel de multe marfare ca pe Bucuresti-Constanta, sau ar trebui dar pe unde sa circule daca podul ala mai are putin si face 10 ani de cand a fost pus la pamant. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 11:20 | |
| Sa sti ca pe 902 problema nu este doar acel pod de la Gradistea, la Daia este o alunecare de teren urata care a afectat unul din fire, linia este in aer iar celalalt fir se circula cu 5 km/h si asta pentru Desiro cand circula pe acolo, cred ca un tren de marfa incarcat sa il bagi pe acolo se surpa linia sub el. Tot pe 902 sunt portiuni cu linie dubla dar in ultimi ani in care s-a circulat au folosit doar unul din fire, celalalt a fost lasat in paragina si in prezent necesita lucrari majore de inlocuire a traverselor, au fost furate pe unele portiuni, deci in RO cand ceva intra in conservare este egal cu distrugere, automat daca acel lucru este parasit se alege prafu de el. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 11:53 | |
| Depinde de zonă. Sunt zone unde a stat linia în conservare 14 ani. |
|
| |
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5526 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Iun 2015, 12:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Prioritatea zero e Coridorul IV. Între noi fie vorba, podul ăla de la Grădiştea nu prea ne-ar ajuta prea mult în situaţia actuală.
Intre noi? Care noi? Aia care vrem inchise liniile secundare, care nu vrem grupe la trenuri, care "rentabilizam" calea ferata din birou? Apropo de grupe directe: eu zic sa mai scoateti nasul din MT si sa vedeti ce se intampla pe afara. Parisul e legat de foarte multe orase din Franta prin grupe directe, care se desprind pe parcurs din trenul de baza ( a se vedea Rodez, Albi, Latour de Carol, PortBou, Cerbere, Luchon). Decat sa mai infectezi forumul cu idei din astea: ca nu merita, ca nu-s bune grupele directe, mai bine ia-ti un InterRail si mai fa si tu o tara civilizata in tren. Pacat ca vii cu retete din astea de "indoctrinare" feroviara care nu au sustinere in politica fetoviara europeana. Iti spun ca unul care traieste in Franta! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|