Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+90
TudorVD
allred
Luca tgv
alinx3330
Bobby_TM
Gabry Gabriel
alliens
IonutChircu
NIKU24
tcm
kristi kkk
deconectat
laur 133
Amiralul
vatmanul
sorinache96
Jhonyla
didinul
cardinal
AeroX
Dutzu
Adisoft1991s
Luna
TVlad
ldh.ro
Mihay
@ndrey
yeu1
Costin.H
c o r v i n
alex.barac.5
Re6/6
stinky
nenuandrei
bubu
AMX 97-0548-4
Costin.B
Andrey_tm
mureseanu_976
DPS
alex.alexus.tm
19jimmy84
Katalyn
baiazid
user dezactivat...
COSTACHE MIHAIL
Teodor
Jurnal Feroviar
Dionis
DAS 2011
AndiCFR
lifetec
alex1987
cstefan
Nk11
Vitosa
Razvan Tudor
adytm
cristy79
LanceR
spiderpc
Petre_IFTE
IonutCFR2009
marius_catalin84
dan tm
riciu
florin.lifticariu
alexpopa
marius664
daniel_c
cfr500
Florin C
NicuS
apmatei
Norbi
tzifrea
Spartan1948
92Dragos
cristi CFR
razvan - trenuri
Adrian78
lapsanszkitamas
gabrielcr
TonyCFR
alexmorph3us
Dr2005
mielutu zburator
Adirmvl
DUAL
Nesebar
94 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 36 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeMar 19 Mai 2015, 20:31

Văd pe livret că viteza maximă între Ploieşti Vest şi Câmpina este de 120 km/h. Or fi nişte motive pentru care s-a considerat că atât se poate. În altă ordine de idei, faptul că s-ar circula cu 140 km/h pe porţiunea respectivă ar reduce vreo 2 - 3 minute din timpul de parcurs, deci nu mare lucru (a, dacă ar fi tunel până la Braşov şi s-ar circula cu 140 km/h prin el da, ar trebui adusă şi linia Ploieşti Vest - Câmpina la viteza de 140 km/h).

Înainte de modernizare era SNCFR şi transportul de marfă îl ducea în spate pe cel de călători. Acum nu prea merită să mergi cu 140 km/h pe câteva bucăţele, doar de dragul de a avea 140 km/h, mai ales că nu câştigi foarte mult timp.

adytm a scris:
aceleasi capacitati de rulare erau si pe vremea lui Ceausescu
Fix aceleaşi locomotive erau şi pe vremea lui Ceauşescu. Cu aceleaşi caracteristici de tracţiune şi frânare... deci mersul nu ar putea fi cu mult mai diferit acum decât atunci.

adytm a scris:
Cum sa inchiriezi material rulant privatilor daca la tine in companie e nevoie de locomotive.
Păi aşa scoţi bani din materialul rulant care e în plus şi pentru care oricum nu ai personal de deservire.

adytm a scris:
Sa stii ca 8-9 trenuri Ir dus-intors pe M800 + sezonierele sunt cam putine pentru 1 mld Eur cat s a pompat in magistrala.
Toată ideea de coridor european e bazată pe transportul de marfă, nu pe cel de călători. M800 fix de asta s-a reabilitat, tot de asta se reabilitează şi linia mai departe până în Curtici, ca să mergi cu marfa din port de la Constanţa până la Rostock (extindem acuma Coridorul Orient/East-Med până la Rostock).

Karpaty a scris:
Asta este, eu sunt obisnuit cu ideea ca de la an la altul e tot mai prost transportul feroviar.
Anul trecut a fost mai bun. De aia s-au şi luat măsuri:
- MFP a tăiat subvenţiile
- DNA a arestat/cercetat în control judiciar pe toţi care au dus la creşterea traficului
- AFER a retras certificatul de siguranţă al Regiotrans
- Parlamentul tocmai a dat aviz favorabil master Planului şi urmează să îl transforme în lege.
Ăştia sunt oamenii pe care trebuie să îi înjuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5381
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeMier 20 Mai 2015, 12:47

Când majoritatea românilor recunosc trenul din România ca fiind lent și se feresc de el și din acest motiv, cred că merită să câștigi și 2-3 minute.

Apropo, Softrans a plecat la 8:59 din București, iar la 9:35 am deschis ușa în Ploiești Vest.

Multe IR tind spre 50 min până la Ploiești ceea ce e foarte mult! Cu viteză medie de 120 km/h, distanța s-ar parcurge în 30 min. Se pierde la plecare și la sosire câteva minute, dar restul de minute de ce se mai pierd la o linie relativ nouă? La IR 1621/2 e o oprire absolut suberbă în Buftea!!

Se pune problema construirii unei linii de mare viteză, dar până atunci nu e economic să mergi cu 140 km/h? Nu o fi, dar mai vin călătorii și pentru viteză!
Sus In jos
cstefan

cstefan


Numarul mesajelor : 273
Varsta : 38
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 5049
Data de inscriere : 19/11/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeMier 20 Mai 2015, 19:05

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/cfr-nu-trenuri-angajati-scoate-hunedoara-linia-moarta-1_555cacfdcfbe376e3569686a/index.html
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Razvan Tudor


Numarul mesajelor : 649
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 10/01/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeMier 20 Mai 2015, 20:20

Da da, ce gluma buna... E foarte greu sa prelungesti 3 trenuri inca 15 km de la Simeria la Hunedoara. Macar sa o spuna pe aia dreapta...nu vor si cu asta basta, nu sa invoce fel de fel de scuze puerile.
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4851
Data de inscriere : 28/05/2012

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeMier 20 Mai 2015, 21:25

Problema cu Bucuresti Ploiesti in opinia mea, este ca CFR nu face mentenanta periodica.In decembrie a intrat mersul in vigoare, linia era plina de restrictii, timpii din mers tineau cont de asta. In ianuarie au scos restrictiile in urma unui contract pentru restrictiile constatate la un anume moment de timp, astfel ca dupa ce au incheiat lucrarile ,a ramas o restrictie pe un fir in Chitila spre exemplu, ca aia nu mai era in contract.

Mersul nu s-a modificat, trenurile o ardeau aiurea in Vest, sau pe drum, ca mecanicii nu aveau de ce sa traga de locomotive.Doar pe Ploiesti Bucuresti unii mai scoteau timpi buni, dar si atunci mai stateai la semnal ca nu aveai intrare in Nord, ca doar ajungeai cu 10 minute mai repede.

Timpul a trecut si iata ca reapar restrictiile. Mai intai din alea de 70, ca e bine si asa, doar prin alte parti se merge cu 30.
Pana n-o sa se adune mai multe si mai severe credeti ca o sa le ridice careva?
Credeti ca o sa reduca timpii din mers?
Nu cred numai in povestile cu trenuri supratonate si macaze facute pe genunchi, cred ca pe orice retea pot aparea probleme in infrastructura, insa in tarile normale ai buget pentru intretinere, si in loc sa pui tabla galbena, remediezi defectul de la retea imediat dupa ce il constati.
Astefel poti sa te ti de un mers de tren corect.Ca sincer nu vreua sa apara 32 de min in mers ,si minunea sa tina 3 luni, dupa care sa vin intarziat pana cand le trece lor prin cap sa contracteze reparatii
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 21 Mai 2015, 10:06

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/probleme-la-licitatiile-de-2-miliarde-de-euro-pentru-reabilitarea-coridorului-iv-feroviar?fb_ref=Default
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4653
Data de inscriere : 13/09/2012

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: CFR un putrigai   Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 21 Mai 2015, 13:18

Dupa 10 iunie apar 10 minute in plus la perechile cu 2 ore intre Buc- Constanta ( si o sa ne zica specialistii pestelui imputit ca apar sezonierele si vezi Doamne nu se poate din cauza incrucisarilor ) Deci minunea cum zicea Alex 1987 nu tine decat cateva luni la Cfr ca nu sunt in stare ei pe o magistrala de 1 mld de euro sa mentina vitezele si ritmul cadentat- sa nu imi ziceti acum ca 11-12 trenuri de calatori au saturat M800. bataie de joc si acelasi lucru si cu Buc- ploiesti ca nu esti in stare tu companie de stat sa faci 35 minute si privatii pot ( Softrans). Tu Cfr trebuie sa faci 45 sau 50 minute pentru cei 60 km.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 21 Mai 2015, 13:45

adytm a scris:
Dupa 10 iunie apar 10 minute in plus la perechile cu 2 ore intre Buc- Constanta ( si o sa ne zica specialistii pestelui imputit ca apar sezonierele si vezi Doamne nu se poate din cauza incrucisarilor )  Deci minunea cum zicea Alex 1987 nu tine decat cateva luni la Cfr ca nu sunt in stare ei pe o magistrala de 1 mld de euro sa mentina vitezele si ritmul cadentat- sa nu imi ziceti acum ca 11-12 trenuri de calatori au saturat M800. bataie de joc si acelasi lucru si cu Buc- ploiesti ca nu esti in stare tu companie de stat sa faci 35 minute si privatii pot ( Softrans). Tu Cfr trebuie sa faci 45 sau 50 minute pentru cei 60 km.
Nu cumva apar din cauza ca se muta circulatia pe podul vechi ??? Ca daca era din cauza restrictiilor banuiesc ca CFR nu poate anticipa cu doua saptamani inainte ce defecte apar in sina...
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 21 Mai 2015, 13:46

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Licitatii+de+doua+miliarde+de+euro+blocate
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 21 Mai 2015, 13:54

Timpii suplimentari apar din cauza circulaţiei pe podurile vechi de la Feteşti şi Cernavodă. În plus, în Constanţa, liniile 1, 2 şi 3 sunt închise la capătul spre Medgidia, ceea ce limitează capacitatea staţiei (am impresia că şi firul 2 e închis între Palas şi Constanţa).
Chiar şi acum se fac mici întârzieri, mai ales că este furată semnalizarea între Mircea Vodă şi Medgidia (toate trenurile care merg spre Constanţa opresc pentru ordin la Mircea Vodă), iar pe podul de la Feteşti se circulă pe un singur fir.

Adytm: ia caută tu o caracteristică de tracţiune şi frânare a trenului Hyperion. Apoi compar-o cu cea de EA. O să înţelegi de ce Hyperionul e mai ,,sprinten".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 21 Mai 2015, 14:04

In Ct, liniile 1-2-3 sunt inchise la capatul spre Mangalia nu spre Medgidia. Wink

_________________
595423Revista presei  - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 7 Bdeem_8496_aRevista presei  - Pagina 7 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeJoi 21 Mai 2015, 14:13

Scuze, am tastat greşit. E vorba, într-adevăr, de capătul dinspre Mangalia. Astfel vor trebui toate trenurile primite la liniile 4 şi 5, eventual la liniile fără peron. Din cauza asta vor trebui remizate locomotivele la ultimele linii, unde nu s-a făcut erbicidare şi se patinează în draci (sau ar putea să le remizeze la liniile 1-2-3).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Florin C

Florin C


Numarul mesajelor : 108
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 4870
Data de inscriere : 15/11/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeVin 22 Mai 2015, 09:55

http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiova-oltenia/craiova-doua-garnitura-hyperion-va-circula-din-august-catre-constanta.html

"Trenul Hyperion II, produs de firma craioveană Softronic, va fi pus în circulație pe ruta Craiova-Constanța în prima parte a lunii august. Deși, inițial, reprezentanții companiei avansaseră data de 1 iunie, garnitura nu va fi gata din cauza birocrației, în condițiile în care aceasta este realizată și din împrumuturi bancare. "
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeVin 22 Mai 2015, 10:31

Va circula 153 zile anul ăsta. Până la sfârşitul anului mai sunt 254 zile, deci faceţi voi socoteala de când va circula. Mie îmi dă 31.07.2015. Sau 12.07 dacă vor să circule doar până se schimbă mersul de tren. Chiar ei au ales aceast număr de zile de circulaţie...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitimeVin 22 Mai 2015, 23:56

Karpaty a scris:
In Ct, liniile 1-2-3 sunt inchise la capatul spre Mangalia nu spre Medgidia. Wink

Ce se intampla in gara Constanta?

De ce nu a fost modernizata si statia si peroanele?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei  - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei    Revista presei  - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 7 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6, 7, 8 ... 36 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: