|
| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Mai 2015, 20:31 | |
| Văd pe livret că viteza maximă între Ploieşti Vest şi Câmpina este de 120 km/h. Or fi nişte motive pentru care s-a considerat că atât se poate. În altă ordine de idei, faptul că s-ar circula cu 140 km/h pe porţiunea respectivă ar reduce vreo 2 - 3 minute din timpul de parcurs, deci nu mare lucru (a, dacă ar fi tunel până la Braşov şi s-ar circula cu 140 km/h prin el da, ar trebui adusă şi linia Ploieşti Vest - Câmpina la viteza de 140 km/h). Înainte de modernizare era SNCFR şi transportul de marfă îl ducea în spate pe cel de călători. Acum nu prea merită să mergi cu 140 km/h pe câteva bucăţele, doar de dragul de a avea 140 km/h, mai ales că nu câştigi foarte mult timp. - adytm a scris:
- aceleasi capacitati de rulare erau si pe vremea lui Ceausescu
Fix aceleaşi locomotive erau şi pe vremea lui Ceauşescu. Cu aceleaşi caracteristici de tracţiune şi frânare... deci mersul nu ar putea fi cu mult mai diferit acum decât atunci. - adytm a scris:
- Cum sa inchiriezi material rulant privatilor daca la tine in companie e nevoie de locomotive.
Păi aşa scoţi bani din materialul rulant care e în plus şi pentru care oricum nu ai personal de deservire. - adytm a scris:
- Sa stii ca 8-9 trenuri Ir dus-intors pe M800 + sezonierele sunt cam putine pentru 1 mld Eur cat s a pompat in magistrala.
Toată ideea de coridor european e bazată pe transportul de marfă, nu pe cel de călători. M800 fix de asta s-a reabilitat, tot de asta se reabilitează şi linia mai departe până în Curtici, ca să mergi cu marfa din port de la Constanţa până la Rostock (extindem acuma Coridorul Orient/East-Med până la Rostock). - Karpaty a scris:
- Asta este, eu sunt obisnuit cu ideea ca de la an la altul e tot mai prost transportul feroviar.
Anul trecut a fost mai bun. De aia s-au şi luat măsuri: - MFP a tăiat subvenţiile - DNA a arestat/cercetat în control judiciar pe toţi care au dus la creşterea traficului - AFER a retras certificatul de siguranţă al Regiotrans - Parlamentul tocmai a dat aviz favorabil master Planului şi urmează să îl transforme în lege. Ăştia sunt oamenii pe care trebuie să îi înjuri. _________________ :TTT:
|
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5381 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Mai 2015, 12:47 | |
| Când majoritatea românilor recunosc trenul din România ca fiind lent și se feresc de el și din acest motiv, cred că merită să câștigi și 2-3 minute.
Apropo, Softrans a plecat la 8:59 din București, iar la 9:35 am deschis ușa în Ploiești Vest.
Multe IR tind spre 50 min până la Ploiești ceea ce e foarte mult! Cu viteză medie de 120 km/h, distanța s-ar parcurge în 30 min. Se pierde la plecare și la sosire câteva minute, dar restul de minute de ce se mai pierd la o linie relativ nouă? La IR 1621/2 e o oprire absolut suberbă în Buftea!!
Se pune problema construirii unei linii de mare viteză, dar până atunci nu e economic să mergi cu 140 km/h? Nu o fi, dar mai vin călătorii și pentru viteză! |
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Mai 2015, 19:05 | |
| http://adevarul.ro/locale/hunedoara/cfr-nu-trenuri-angajati-scoate-hunedoara-linia-moarta-1_555cacfdcfbe376e3569686a/index.html |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Mai 2015, 20:20 | |
| Da da, ce gluma buna... E foarte greu sa prelungesti 3 trenuri inca 15 km de la Simeria la Hunedoara. Macar sa o spuna pe aia dreapta...nu vor si cu asta basta, nu sa invoce fel de fel de scuze puerile. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 20 Mai 2015, 21:25 | |
| Problema cu Bucuresti Ploiesti in opinia mea, este ca CFR nu face mentenanta periodica.In decembrie a intrat mersul in vigoare, linia era plina de restrictii, timpii din mers tineau cont de asta. In ianuarie au scos restrictiile in urma unui contract pentru restrictiile constatate la un anume moment de timp, astfel ca dupa ce au incheiat lucrarile ,a ramas o restrictie pe un fir in Chitila spre exemplu, ca aia nu mai era in contract.
Mersul nu s-a modificat, trenurile o ardeau aiurea in Vest, sau pe drum, ca mecanicii nu aveau de ce sa traga de locomotive.Doar pe Ploiesti Bucuresti unii mai scoteau timpi buni, dar si atunci mai stateai la semnal ca nu aveai intrare in Nord, ca doar ajungeai cu 10 minute mai repede.
Timpul a trecut si iata ca reapar restrictiile. Mai intai din alea de 70, ca e bine si asa, doar prin alte parti se merge cu 30. Pana n-o sa se adune mai multe si mai severe credeti ca o sa le ridice careva? Credeti ca o sa reduca timpii din mers? Nu cred numai in povestile cu trenuri supratonate si macaze facute pe genunchi, cred ca pe orice retea pot aparea probleme in infrastructura, insa in tarile normale ai buget pentru intretinere, si in loc sa pui tabla galbena, remediezi defectul de la retea imediat dupa ce il constati. Astefel poti sa te ti de un mers de tren corect.Ca sincer nu vreua sa apara 32 de min in mers ,si minunea sa tina 3 luni, dupa care sa vin intarziat pana cand le trece lor prin cap sa contracteze reparatii |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2015, 10:06 | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/probleme-la-licitatiile-de-2-miliarde-de-euro-pentru-reabilitarea-coridorului-iv-feroviar?fb_ref=Default |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Joi 21 Mai 2015, 13:18 | |
| Dupa 10 iunie apar 10 minute in plus la perechile cu 2 ore intre Buc- Constanta ( si o sa ne zica specialistii pestelui imputit ca apar sezonierele si vezi Doamne nu se poate din cauza incrucisarilor ) Deci minunea cum zicea Alex 1987 nu tine decat cateva luni la Cfr ca nu sunt in stare ei pe o magistrala de 1 mld de euro sa mentina vitezele si ritmul cadentat- sa nu imi ziceti acum ca 11-12 trenuri de calatori au saturat M800. bataie de joc si acelasi lucru si cu Buc- ploiesti ca nu esti in stare tu companie de stat sa faci 35 minute si privatii pot ( Softrans). Tu Cfr trebuie sa faci 45 sau 50 minute pentru cei 60 km. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2015, 13:45 | |
| - adytm a scris:
- Dupa 10 iunie apar 10 minute in plus la perechile cu 2 ore intre Buc- Constanta ( si o sa ne zica specialistii pestelui imputit ca apar sezonierele si vezi Doamne nu se poate din cauza incrucisarilor ) Deci minunea cum zicea Alex 1987 nu tine decat cateva luni la Cfr ca nu sunt in stare ei pe o magistrala de 1 mld de euro sa mentina vitezele si ritmul cadentat- sa nu imi ziceti acum ca 11-12 trenuri de calatori au saturat M800. bataie de joc si acelasi lucru si cu Buc- ploiesti ca nu esti in stare tu companie de stat sa faci 35 minute si privatii pot ( Softrans). Tu Cfr trebuie sa faci 45 sau 50 minute pentru cei 60 km.
Nu cumva apar din cauza ca se muta circulatia pe podul vechi ??? Ca daca era din cauza restrictiilor banuiesc ca CFR nu poate anticipa cu doua saptamani inainte ce defecte apar in sina... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2015, 13:46 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Licitatii+de+doua+miliarde+de+euro+blocate |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2015, 13:54 | |
| Timpii suplimentari apar din cauza circulaţiei pe podurile vechi de la Feteşti şi Cernavodă. În plus, în Constanţa, liniile 1, 2 şi 3 sunt închise la capătul spre Medgidia, ceea ce limitează capacitatea staţiei (am impresia că şi firul 2 e închis între Palas şi Constanţa). Chiar şi acum se fac mici întârzieri, mai ales că este furată semnalizarea între Mircea Vodă şi Medgidia (toate trenurile care merg spre Constanţa opresc pentru ordin la Mircea Vodă), iar pe podul de la Feteşti se circulă pe un singur fir.
Adytm: ia caută tu o caracteristică de tracţiune şi frânare a trenului Hyperion. Apoi compar-o cu cea de EA. O să înţelegi de ce Hyperionul e mai ,,sprinten". _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2015, 14:04 | |
| In Ct, liniile 1-2-3 sunt inchise la capatul spre Mangalia nu spre Medgidia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 21 Mai 2015, 14:13 | |
| Scuze, am tastat greşit. E vorba, într-adevăr, de capătul dinspre Mangalia. Astfel vor trebui toate trenurile primite la liniile 4 şi 5, eventual la liniile fără peron. Din cauza asta vor trebui remizate locomotivele la ultimele linii, unde nu s-a făcut erbicidare şi se patinează în draci (sau ar putea să le remizeze la liniile 1-2-3). _________________ :TTT:
|
| | | Florin C
Numarul mesajelor : 108 Varsta : 37 Localizare : Craiova Reputatie : 4870 Data de inscriere : 15/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mai 2015, 09:55 | |
| http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiova-oltenia/craiova-doua-garnitura-hyperion-va-circula-din-august-catre-constanta.html
"Trenul Hyperion II, produs de firma craioveană Softronic, va fi pus în circulație pe ruta Craiova-Constanța în prima parte a lunii august. Deși, inițial, reprezentanții companiei avansaseră data de 1 iunie, garnitura nu va fi gata din cauza birocrației, în condițiile în care aceasta este realizată și din împrumuturi bancare. " |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mai 2015, 10:31 | |
| Va circula 153 zile anul ăsta. Până la sfârşitul anului mai sunt 254 zile, deci faceţi voi socoteala de când va circula. Mie îmi dă 31.07.2015. Sau 12.07 dacă vor să circule doar până se schimbă mersul de tren. Chiar ei au ales aceast număr de zile de circulaţie... _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 22 Mai 2015, 23:56 | |
| - Karpaty a scris:
- In Ct, liniile 1-2-3 sunt inchise la capatul spre Mangalia nu spre Medgidia.
Ce se intampla in gara Constanta? De ce nu a fost modernizata si statia si peroanele? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |