| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|
+23TVlad George CFR Peter Fodor cristi CFR billy752-istu IonutCFR2009 cardinal Warrington Vale_ntin sergiu.asi @ndrey alliens Vitosa Katalyn DUAL Teodor marius664 dan tm Luna Nesebar Adrian78 Dr2005 CFR9999 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Sept 20, 2017 6:07 pm | |
| Nu a fost vilva ca la Craiova Triaj halta deci daca nu aparea raportul asta nu aflam nici noi. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Sept 20, 2017 6:09 pm | |
| - dan tm a scris:
- Nu a fost vilva ca la Craiova Triaj halta deci daca nu aparea raportul asta nu aflam nici noi.
Probabil acolo a fost cineva in tren si a facut zarva |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Sept 20, 2017 7:12 pm | |
| Semnal de alarma nu exista? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Sept 20, 2017 8:22 pm | |
| poate ca nu erau calatori pentru Azuga si nici din Azuga. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Vin Mai 17, 2019 10:38 am | |
| A aparut un raport Agifer.
enumera foarte multe incidente similare, toate la operatori privati. Este si schita statiei Valul lui Traian pentru cei interesati
https://www.agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_261_RI_Valul_lui_Traian_23_05_2018.pdf |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Mai 22, 2019 4:50 pm | |
| A aparut un nou raport.
intrebare: daca trenul scapat ajungea din urma trenul de calatori? intrebare: nu ar fi mai economic sa circule din start doua trenuri de marfa mai scurte decit sa tot fie compus si recompus un tren?
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/D_262__Predeal-Busteni_24_05_2018.pdf |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Mai 22, 2019 5:38 pm | |
| Le-a făcut ceva sau le-o luat caii de la bicicleta? Probabil in Austria așa ar circula dar la.noi nu din motive economice și după aia vine și plânge ăla de la GFR că nu mai îs linii de garare că trenurile de marfă îs trase pe dreapta pai cum sa nu fie daca merg cu 70 km/h că au 2800t și 600 m și durează până iasă și intră din abătute plus că sunt conduse și de mumii de 60 de ani și operatorii RC nu știu să facă circulație pe ambele fire adică să mai de-a marfa și pe firul din stanga |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Mai 22, 2019 6:18 pm | |
| - dan tm a scris:
- A aparut un nou raport.
intrebare: daca trenul scapat ajungea din urma trenul de calatori? intrebare: nu ar fi mai economic sa circule din start doua trenuri de marfa mai scurte decit sa tot fie compus si recompus un tren?
A mai fost un caz acum cativa an cu un tren ramas fara frane care era sa prinda un Regiotrans din urma.Atunci ramasesera fara curent in catenara... Nu se poate ca depaseste tonajul sectiei iar in cazul declivitatii de pe Predeal-Brasov risti sa rupi trenul.Au si cuplele si carligele de tractiune o anumita limita... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Mai 22, 2019 7:28 pm | |
| Ziceam sa fie mai scurte, deci n-au cum sa depaseasca tonajul? |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6913 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Mai 22, 2019 10:23 pm | |
| Pai daca era mai rentabil asa se facea, dar cum toti OTF-ii prefera varianta asta... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Mier Mai 22, 2019 11:07 pm | |
| O fi asa ce sa zic.
Mergi putin, desfaci trenul, pleci pina peste deal, te intorci izolata, iei cuplul II , iei odihna eventual,treci dealu, combini cuplurile etc.
doua trenuri mai scurte,ar merge intins.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi Mai 23, 2019 1:02 am | |
| Două trenuri mai scurte ar merge întins, dar ar avea nevoie de 2 echipe de mecanici şi 2 locomotive pe tot parcursul trenului, nu doar de la Câmpina la Dârste şi de la Filiaşi la Orşova. Apoi e de 2 ori mai mult TUI de plată. Lui CFR S.A. i-ar conveni situaţia, dar OTF-ilor nu prea. Unii chiar au locomotive şi personal dedicat pentru trecerile peste munţi (de ex. GFR mereu are una - două locomotive pe Câmpina - Predeal - Braşov doar pentru "spargeri" de trenuri), după care trenul lung şi greu îşi continuă drumul. De aia nici nu vedem 120 la marfă spre Constanţa decât rar de tot, că mai toate trenurile de marfă sunt la tonajul maxim. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi Mai 23, 2019 8:10 am | |
| Dar cuplul II si izolata care merge dupa el, nu plateste TUI? apoi locomotivele care stau -cum spui- nu plateste stationare sau cum sint regulile?
In fine, inteleg ca inca o data sintem diferiti de alte tari.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi Mai 23, 2019 9:30 am | |
| Una e să plăteşti TUI pentru două curse de 60 km, alta e să plăteşti TUI pe 500 km. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER Joi Mai 23, 2019 9:37 am | |
| da, dar observa in cite locuri s-a descompus trenul, apoi sa nu uitam ca desi nu plateste doua echipe pentru doua trenuri, uite tin oamenii la lucru peste 24 de ore.
A mai fost un accident pe linia Videle -Giurgiu mai demult si mecanicii erau la drum de 50 de ore parca.
Legea e lege doar pentru CFR?
Eu as introduce sanctiuni si pentru angajati daca accepta asemenea situatii.
Domle e maxim 10 ore? hai ca am stat prin gari si am facut 13 pina la primul oras mare. dar de acolo incolo cind te prind, sanctiuni si la angajat si la angajator.
Sa nu imi spui ca astia de la trenul asta erau din intimplare la o tura asa de lunga. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rapoarte AFER și AGIFER | |
| |
|
| |
| Rapoarte AFER și AGIFER | |
|