|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5526 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 09 Iun 2015, 21:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Furnizorii trebuie să fie autorizaţi AFER. Şi cum aceştia nu se îmbulzesc să se autorizeze (mai ales că nu e chiar gratis)...
Degeaba poţi să iei din China relee cu câţiva lei, că nu le poţi folosi în lipsa agrementului AFER. Nu, frate, nu ai ce sa le faci: si discursul lui DR2005 si discursul tuturor birocratilor din Minister este standardizat Astia pana nu scot nasul pe teren nu ai ce sa le faci. In Franta unde sunt eu acum, daca un functionar vine cu un discurs ca la DR2005 a doua zi s-ar putea sa fie bucuros ca mai are unde sa lucreze ca femeie de serviciu. Eu am zis de poluarea forumului... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 09 Iun 2015, 22:11 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu se mai găsesc relee din alea, nici să vrea nu au de unde să ia, există o singură societate agrementată AFER să le producă... şi care nu le mai produce.
În altă ordine de idei, minutele puse în plus nu sunt pentru Mircea Vodă (opririle alea tehnice de la MV şi Medgidia nu adaugă mai mult de 5 minute, care oricum se recuperează până la Bucureşti sau Constanţa, dovadă că trenurile respective nu ajung întârziate, deşi opririle tehnice sunt acolo de vreo 2 luni), ci pentru podurile dunărene, unde se circulă pe un singur fir şi cu viteză redusă. Hai ca asta-i buna ! Cum adica cu viteza redusa ? adica si mai redusa decat e acum (30 km/h) ? Cand se va circula (cu 60 km/h) pe podurile inginerului Saligny, asa cum s-a scris prin presa ? Parca 1 Mai era estimarea. Sau erau ca de obicei gogosi electorale ? Intr-adevar, ai dreptate, in perioada sezonului estival trenurile primesc inca un adaos suplimentar de 3-7 minute restrictie pentru lucrarile la podurile dunarene, depinde de lungimea trenului si de sensul de circulatie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 09 Iun 2015, 22:13 | |
| Suntem în UE, nu putem să facem de capul nostru. Şi mie mi se pare o tâmpenie să trebuiască autorizat orice şurub... dar unde-i lege, nu-i tocmeală. În schimb, la rutier nu trebuie autorizat nimic. E politică treaba, dar asta e.
-- Sincer, mă îndoiesc că podurile lui Saligny vor putea suporta o viteză de 60 km/h... _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 00:08 | |
| 2 zile si apar primele sezoniere pe 800 la Mangalia, a venit timpul sa revina la viata Mangalia, trenuri adevarate, legaturi directe cu toata tara. Probabil noutatea de anul asta adica sezonierul Craiova-Mangalia va fi facut cu 20-49 200 de Craiova/Tg Jiu, sau chiar 21-86 tot de Craiova. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 00:25 | |
| Mangalia e moartă economic, trăieşte doar din turismul făcut 3 luni pe an. De ce ar avea nevoie de legături feroviare directe cu restul ţării în extra-sezon? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 01:02 | |
| La Mangalia, pentru cultura ta generala de mare "specialist" merge lumea si in extra-sezon, chiar nu ma mir ca voi astia de 20 de ani nu stiti multe dar in anii de glorie si pe timpul iernii circulau la Mangalia 2 Accelerate de la/pentru Bucuresti si Iasi-Mangalia-Iasi !!!!!!
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 05:08 | |
| În ,,anii de glorie" (pe care văd că unii îi regretă... ceea ce e grav) nu existau maşini, nu exista A2, nu se dădeau paşapoarte, iar industria duduia, motiv pentru care după ce terminau studiile şi aveau o meserie, oamenii primeau repartiţii la mama cucului pe unde era nevoie de ei. Evident, trebuiau cumva transportaţi acolo şi trebuiau să aibă cu ce să meargă în concediu la rude (iar CFR avea şi vagoane de poştă şi bagaj pe vremea aia), d'aia erau trenuri care legau toate întreprinderile mari de restul ţării... de aia erau trenuri care legau Moldova de Valea Jiului şi Galaţiul de Timişoara, ca să nu mai vorbesc de Bucureşti care era legat de toate fundăturile (capete de secţie) gen Huşi, Rodna Veche, Hunedoara, Bicaz, Comăneşti (mă rog, ăsta nu-i capăt de secţie, dar a fost mult timp tren Bucureşti - Comăneşti, Dumnezeu ştie de ce) ş.a.. N-am studiat mersurile de pe vremuri, dar nu m-aş mira să fi existat şi vagoane directe de la Hârlău, Nehoiaşu, Tg. Neamţ, Dorohoi sau Fălticeni.
Vremurile s-au cam schimbat, cum probabil că ai observat şi tu. Mangalia mai are doar şantierul naval (care are autobuze proprii pentru salariaţi, deci niciun navetist de acolo nu merge cu trenul) şi închiriatul de camere cu ziua pe timp de vară. În restul anului nu ai ce să faci în Mangalia, nu ai ce vedea (blocuri comuniste din prefabricate şi magazine Penny şi Lidl ai peste tot în ţară, nu merită să mergi la Mangalia pentru asta). Sudul litoralului e şi el mort, multe hoteluri nici măcar de 1 Mai nu au fost deschise. Uite fix de asta nu îşi au rostul trenurile care, formate din Mangalia, să meargă mai departe de Constanţa în extrasezon. Dovadă că chiar şi cu legături bune cu trenurile de Bucureşti, nici nu se umplea un AM 700. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 08:01 | |
| - DPS a scris:
- Mie treaba asta imi miroase iar a "făcătură rutieră"...
Trenurile intarzie maxim 15' datorita zonei cu pricina, per total intarzierile sunt astea sau inexistente, functie de cat de libera este trasa trenului pentru a le recupera. Chiar si in aceste conditii disconfortul calatorilor este minim iar trenul zdrobeste efectiv cursele auto pe care nu poate sa le considere concurente sau rivale, avand in vedere ca un tren cu opriri de 150km/h va ajunge mai devreme la destinatie cu minim 45', iar cele expres cu minim 1 ora. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 08:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- În ,,anii de glorie"
Existau masini si atunci, singura diferenta erau marii colosi industriali, CFR traia atunci la greu din navetisti. Sa nu mai discutam de preturi care erau mult mai normale decat ce avem acum, 130lei dus/intors B-CT-MG de persoana e enorm, daca mai ai si o masina ca loganul cu motor de 1.5 diesel pai cu 130lei iei 22litrii de motorina care iti ajung dus/intors fara probleme. Aici e buba, trenul a ajuns un lux din pacate, la care mai apeleaza cei care nu au masina personala si care sunt din ce in ce mai putini. Nici un om sanatos la cap cu masina in fata casei fie el de la Sighet nu o sa cumpere in vecii vecilor bilet la CFR mai ales daca sunt 2 adulti si 2 copii. Practic in cazul de fata vorbim de o mica avere pentru 4 persoane dus/intors Sighet-MG-Sighet daca mai ia si la cuseta...intelegeti voi situatia. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 09:52 | |
| - Karpaty a scris:
- 2 zile si apar primele sezoniere pe 800 la Mangalia, a venit timpul sa revina la viata Mangalia, trenuri adevarate, legaturi directe cu toata tara.
Probabil noutatea de anul asta adica sezonierul Craiova-Mangalia va fi facut cu 20-49 200 de Craiova/Tg Jiu, sau chiar 21-86 tot de Craiova.
La intors are legatura la Serdika insa doar 5 minute, nu cred ca va fi folosita. Dilema mea este de ce mai opreste 1992 de la Craiova la Bucuresti? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 11:38 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
Sa nu mai discutam de preturi care erau mult mai normale decat ce avem acum, 130lei dus/intors B-CT-MG de persoana e enorm, daca mai ai si o masina ca loganul cu motor de 1.5 diesel pai cu 130lei iei 22litrii de motorina care iti ajung dus/intors fara probleme. Nu-ți ajung decât pentru dus, că ai 250 de km (aproximativ), la un consum de 7l/100 de km în cel mai bun caz, cu stat prin București la semafoare și cu toate stațiunile în care trebuie să încetinești, reies vreo 20 de litri consumați... La un drum Galați - București, mașina mea consumă, fără bagaje, aproape 17-18 l. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 12:15 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
Existau masini si atunci, singura diferenta erau marii colosi industriali, CFR traia atunci la greu din navetisti. Sa nu mai discutam de preturi care erau mult mai normale decat ce avem acum, 130lei dus/intors B-CT-MG de persoana e enorm, daca mai ai si o masina ca loganul cu motor de 1.5 diesel pai cu 130lei iei 22litrii de motorina care iti ajung dus/intors fara probleme. Aici e buba, trenul a ajuns un lux din pacate, la care mai apeleaza cei care nu au masina personala si care sunt din ce in ce mai putini. Nici un om sanatos la cap cu masina in fata casei fie el de la Sighet nu o sa cumpere in vecii vecilor bilet la CFR mai ales daca sunt 2 adulti si 2 copii. Practic in cazul de fata vorbim de o mica avere pentru 4 persoane dus/intors Sighet-MG-Sighet daca mai ia si la cuseta...intelegeti voi situatia. Corect si bine punctat, in ziua de azi sa mergi cu trenu IR 2 persoane si sa mai ai si 1-2 copii dupa tine chiar nu se merita, efectiv iti bati joc de tine sid e familie, sa cari bagaje in spate, sa schimbi trenurile, sa stai prin gari cu orele, si sa te deplasezi cu viteza melcului turbat marca CFR, deci clar, nu se merita sa mergi cu trenu in Romania cand pleci in concediu cu familia. A, daca pleci singur de nebun da, atunci se mai merita sa mergi cu trenu, sau asa la plimbare cum fac eu, ca iti plac trenurile si iti place sa te plimbi cu ele, da, te urci in tren si eventual cu Regio sa iesi cel mai ieftin posibil, atunci e ok sa mergi cu trenu, dar altfel chiar nu se merita sa folosesti trenul in RO. Mai merg cu trenu astia cu reduceri, si cine nu are o masina ca nu are carnet sau nu poate sa aibe carnet, da in ziua de azi toti pustanii de 18 ani se baga la scala si iau carnetul, nu mai sta tineretul dupa trenuri si fara carnet/masina, cel putin eu in Bucuresti nu cunosc tineri de 20 de ani fara carnet si slava Domnului in bloc unde stau si in cele din jur sunt o gramada de tineri, dar toti au un carnet, o masina iar cand pleaca la mare se duc in gasca de 2-3 masini, daca pleaca cu trenu sunt aia care inca au reducere de elev/student dar asta nu inseamna ca toata viata o sa stea dupa tren, cand se insoara/marita sa mai stea cu toata familia dupa tren, nu, chiar asa ceva nu cunosc. De la o varsta si pretentiile cresc, nu iti mai convine sa stai asa fara nimic, sa nu ai un minim de confort pentru tine si familia ta. Ca fapt divers, acum sunt plecat la Piatra Neamt, 3 persoane, pai ce ar fi insemnat sa mergem cu trenu, mai ales ca destinatia este la 4 km de Piatra, trambalat de acasa prin tramvai/autobuz pana la gara, apoi trenul cu viteza melcului turbat la un pret de inebunesti, iar de la gara din Piatra Neamt sa mai mergem cu nu stiu ce rata, cursa, dracu sa o ia si toate astea cu bagaje in spate, nu, asta eu numesc chin, iti bati joc de tine singur cand cu masina pleci din fata blocului si ajungi in orice punct vrei din tara asta sau din strainatate, deci clar nu ma gandeam sa folosesc trenul mai ales ca la intoarcere poti sa aduci ceva de acolo frumos in masina nu carete in carca. @mielutu zburator, la drum intins consumul la un logan pe benzina este de 5,5-6, cam asa, la unul pe motorina este mai mic, parca 5, nu cunosc ca nu am asa ceva, cert e ca 2-3 persoane cu masina ies mult mai ieftin fata de trenul IR. Singura varianta ca 2-3 persoane sa iasa mai ieftin cu trenul este ca acele persoane sa aibe reducere si sa foloseasca Regio, dar cu IR nici nu se pune problema, trenul IR este mai scump ca masina personala cand calatoresc 2-3 persoane, deci sa mergi la comun cu altii sis a platesti mai scump plus ca depinzi de ora impusa de ei atat la plecare cat si la sosire........nu, eu nu sunt de acord, as alege trenul daca e mai ieftin dar in prezent in Romania eu vad trenul doar pentru a ma plimba ca imi plac trenurile, in rest daca sunt nevoit sa ma deplasez o fac cu masina, la ce ora vreau, DIRECT, nu cu schimbari, si la un pret mault mai avantajos fata de tren. Daca vreau sa plec la 12-1 noaptea pai atunci plec nu stau sa plec cand vor altii. @Dr2005, numai prostii debitezi, nu cunosti istoria transportului feroviar din RO dar te-ai gasit ca la 20 de ani sa schimbi tu situatia chipurile in "bine", asta e doar in mintea ta.
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Mier 10 Iun 2015, 12:54, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 12:51 | |
| - Karpaty a scris:
@mielutu zburator, la drum intins consumul la un logan pe benzina este de 5,5-6, cam asa, la unul pe motorina este mai mic, parca 5, nu cunosc ca nu am asa ceva, cert e ca 2-3 persoane cu masina ies mult mai ieftin fata de trenul IR. Singura varianta ca 2-3 persoane sa iasa mai ieftin cu trenul este ca acele persoane sa aibe reducere si sa foloseasca Regio, dar cu IR nici nu se pune problema, trenul IR este mai scump ca masina personala cand calatoresc 2-3 persoane, deci sa mergi la comun cu altii sis a platesti mai scump plus ca depinzi de ora impusa de ei atat la plecare cat si la sosire........nu, eu nu sunt de acord, as alege trenul daca e mai ieftin dar in prezent in Romania eu vad trenul doar pentru a ma plimba ca imi plac trenurile, in rest daca sunt nevoit sa ma deplasez o fac cu masina, la ce ora vreau, DIRECT, nu cu schimbari, si la un pret mault mai avantajos fata de tren. Daca vreau sa plec la 12-1 noaptea pai atunci plec nu stau sa plec cand vor altii. Al meu halea cu generozitate 8-9 l/100 de km, dar era cu motor de 1.6, de-asta am tăiat 2 litri. Ai totuși dreptate, că dacă ai familie e cam greu cu trenul și nu ieși mai ieftin, că la 3 persoane deja mașina te salvează de 40-50 de lei la drum de 250 de km. Cu prietenii în schimb merită cu trenul, mai ales dacă avem reduceri. La concerte și festivaluri numai cu trenul am mers, niciodată cu mașina. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 14:45 | |
| De ce luati in calcul numai consumul de combustibil la mersul cu masina, doar nu pica din cer cadou si mergem direct cu ea la pompa de benzina. Costurile sunt multiple, din care avem: - pretul masinii (de la 8000 Euro in sus, chiar 10...12.000 daca se vrea intradevar confort) - taxe de inmatriculare, rovineta, ITP-ul, revizia componentelor consumabile la o anumita perioada) ... inca vreo 3000 euro la 10 ani - scoala de sofer (300 euro)... e si asta un cost, de ce nu l-am pune Una peste alta investitia initiala presupune aproape 15.000 euro Abia apoi vine consumul de combustibil. Deci anual investitia in masina personala presupune un buget de cca 1000 euro la care se adauga cheltuieli de combustibil. Acum faceti voi calculul cati km pe an trebuie parcursi cu masina pentru a fi acoperita investitia. Un om al muncii cu salariul mediu de 1800 lei poate sustine asa ceva in Romania? Da, o sa spuneti ca exista si masini la SH cu 2000 de euro... bun, alea deja se exclud de la confortul presupus sa nu mai vorbim de riscurile mersului cu asa ceva... de asta suntem pe primul loc in zona la numarul de accidente rutiere. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 10 Iun 2015, 15:26 | |
| Principalele motive pentru care astazi transportul feroviar atrage mult mai putini calatori decat in anii 1990 sunt
-Starea dezastroasa a majoritatii infrastructurii feroviare si implicit viteza de deplasare redusa. De exemplul prin 1996/1997 distanta Bucuresti-Iasi via Faurei se parcurgea de un tren rapid in cca 5 ore jumătate! Astazi se pot depasi 6 ore la tren interegion Bucuresti- Iasi via Tecuci!
-Multe sectii secundare s-au inchis de ani buni, nemaiexistând posibilitatea de a se ajunge cu trenul din Bucuresti in aproape orice oras din Romania, asa cum era in 1990. De exemplul nu era o problema daca in Bârlad sau Crasna asteptai un 30-40 de minute un personalul de Husi sau Falciu atunci, insa astazi sa mergi cu trenul pana la Vaslui sau Bârlad si de acolo cu un microbuz pana la Husi sau Falciu nu este atractiv
-Preturile exagerat de mari practicate mai ales la interegio. La stabilirea tarifelor de calatorie, ar trebui sa se tina cont ca acestea sa fie corelate cu salariu minim pe economie. Astfel, de exemplul, pretul unui bilet la interegio de la Iasi la Timisoara nu ar trebui sa fie mai mare de 5% din valoarea salariului minim pe economie- deci cca 20-30 de lei. Ori pe site-ul infofer se arata ca valoarea unui astfel de bilet este de 134 lei! Apoi un alt criteriu de stabilire a pretului, pentru a rezista concurentei transportului public auto, ar trebui sa fie ca pretul la tren interegio, sa nu depaseasca 50% din pretul biletului de transport auto pe acceiasi distanta.
-Confortul oferit de vagoanele CFR-Calatori utilizate astazi este intradevar, in cele mai multe cazuri, superior confortului oferit de vagoanele utilizate in anii 1990. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |