| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5199 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 08 Aug 2016, 22:13 | |
| am calatorit adineauri cu rapidu 1588.
azi am facut 2:08h.
se pare ca nu mai e restrictia aia de 70 la valu lui traian pe firu din dreapta cand se merge spre bucuresti.
am stationat vreo 2-3 minute chiar inainte de medgidia si nu stiu dece.
m-am uitat des pe gps si de multe ori gps-ul imi arata viteza 150 in loc de 158-159 pe tronsonu fetesti-bucuresti. prin mircea voda si sarulesti am trecut cu 150 de exemplu.
stim bine cu totii ca la ciulnita se trece cu 130. am mers cu 140 minute bune dupa ciulnita in loc de 158-159.
n-am nimic de zis in rest. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 08 Aug 2016, 22:32 | |
| - brutusel a scris:
- am stationat vreo 2-3 minute chiar inainte de medgidia si nu stiu dece.
A lovit un animal. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 09 Aug 2016, 10:48 | |
| In privinta sectiunii Constanta- Mangalia a M800.
-In 1990, VS de la Constanta la Mangalia, era de 80 km/h. Tinand cont ca astazi un tren regio parcurge aceasta distanta intr-un timp destul de apropiat cu cel al unui tren cursa Constanta-Mangalia din 1990 (astazi cu regio se face cca 1 h si 25-31 minute, iar in 1990 cu trenul cursa se facea 1 h si 22 minute), cred ca si astazi VS pe linia Constanta- Mangalia este tot acceiasi.
Aici cel mult cred ca daca s-ar mai repara si intretine mai bine linia, VS ar putea fi ridicata pana la cel mult 100 km/h (in ipoteza pastrarii ca linie simpla neelectrificata intre HM Agigea Ecluza si Mangalia. Datorita faptului ca instalatiile SCB din statii- de la HM Agigea Ecluza la Mangalia- sunt de tipul SBW cu semnalizare mecanica*, nu cred ca s-ar putea circula cu mai mult de 100 km/h).
* Cu exceptia statiei Eforie Nord care are semnale luminoase la capatul spre Constanta, a statiei Eforie Sud care este dotata cu instalatie CED si a statiei Neptun care are semnale luminoase.
Singurul punct cu probleme mai deosebite ar fi intre statiile Eforie Nord si Eforie Sud, unde linia merge pe malul lacului Techirghiol, si unde ar fi necesare lucrari mai ample de consolidare a terasamentului, ca sa se poata circula cu 100 km/h.
-In privinta frecventei trenurilor in extrasezon, 7 perechi/zi de trenuri regio Constanta-Mangalia (cate sunt acum), zic ca sunt suficiente.
-Din pacate, problema este la materialul rulant utilizat.
Ideal ar fi sa existe calatori si in extrasezon cat sa umpli 4-5 vagoane trase de o locomotiva clasa 82.
Insa cum acest lucru nu este posibil, evident ca cel mai potrivit material rulant ar fi automotoarele Desiro. Cu doua automotoare Desiro cred ca se pot asigura 7 perechi trenuri R/zi Constanta- Mangalia in extrasezon.
-In privinta traficului de marfa, exceptând sectorul Constanta- HM Agigea Ecluza (care este si dublat si electrificat), si pe care circula constant trenuri de marfa, pe sectorul HM Agigea Ecluza- Mangalia mai circula din pacate rar trenuri de marfa.
Fostele unitati industriale ( O fosta betoniera si depozitul de combustibil al fostelor bai reci situate pe malul lacului Techirgiol- deservite de statia Eforie Nord, o rampa de marfa din statia Costinesti, iar la Mangalia- baza de receptie a cerealelor, santierul naval, o fosta betoniera, fosta topitorie de in, fostul complex zootehnic de pasari si portul maritim), din pacate nu mai utilizeaza (poate cu exceptia santierului naval si a portului maritim Mangalia) transportul feroviar de marfa. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 09 Aug 2016, 11:05 | |
| Dispozitivul de linii din statiile situate intre Constanta si Mangalia
-Statia Agigea Nord- 6 linii
-HM Agigea Ecluza- doua linii
-Statia Eforie Nord- 4 linii (dar numai doua pot fi folosite). Dinspre Techirghiol se putea intra la liniile 3 si 4. Din linia 4 se ramificau doua linii industriale (una pentru o fosta betoniera, alta pentru depozitul de combustibil al sanatoriului-baile reci- situate pe malul lacului Techirghiol).
-Statia Eforie Sud- 4 linii, plus inca 3 linii infundate (situate la fosta rampa de imbarcare a autovehiculelor in vagoane) Probabil tot numai doua linii mai pot fi folosite.
-Statia Costinesti- 3 linii, plus una infundata.
-Statia Neptun (denumita intr-un timp Mangalia Nord)- 4 linii, plus una infundata
-Statia Mangalia- maxim 13 linii, din care
-Primele 5 pentru traficul de calatori si marfa (dar peron exista numai la primele 3 linii)
-Doua linii pentru revizia de vagoane calatori
-Alte 5 linii pentru traficul de marfa si manevre
-Ultima linie pentru baza de receptie a cerealelor.
De asemenea, mai exista o linie infundata, pentru remiza de locomotive Mangalia (nu stiu daca mai este utilizata).
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 11 Aug 2016, 14:51 | |
| urmeaza ceva reparatii. eu nu am gasit pe saitul lor.
http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/reparatii-de-peste-un-milion-de-lei-pentru-linia-cf-813-constanta-mangalia-document-603221.html |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 16 Aug 2016, 20:44 | |
| Extras dintr-un livret cfr marfa. Sectia Constanta-Mangalia. Statiile si haltele de miscare ale caror linii de primire-expediere limiteaza capacitatea de garare a sectiei de circulatie, prin care unele trenuri de marfa au fost trasate in grafic cu trecere (fara oprire). Lungimea trenurilor care circula pe sectie: - Eforie Nord 700 m - Eforie Sud 700 m - Costinesti 700 m - Neptun 700 m Lungimea maxima a trenurilor de marfa care se pot incrucisa in statie: - Eforie Nord 530 m - Eforie Sud 480 m - Costinesti 530 m - Neptun 670 m In cazul opririi accidentale sau ordonate de operatorul R.C. in una din aceste statii, iar lungimea trenului de marfa depaseste lungimea utila a liniei de primire, se va proceda conform prevederilor din regulamentul pentru circulatia trenurilor si manevra vehiculelor feroviare nr 005/2005 art. 171. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 00:01 | |
| |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 08:24 | |
| Felicitari pentru clip! Din acest clip se pot remarca cateva aspecte
-Al doilea fir Constanta- Ram. 2 Constanta- Ram. Constanta Vii- Agigea Nord- HM Agigea Ecluza pare a fi inchis sau neutilizat, fiind si intrerupt pe o portiune, unde se observa efectuarea unor lucrari!
-Abatutele din Eforie Nord (liniile 3 si 4) si din Eforie Sud par a fi neutilizate de mult timp.
-Linia dinspre Techirghiol este scoasa pe o portiune, la intrarea in statia Eforie Nord. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 10:15 | |
| Foarte frumos filmuletul. Felicitari! Cat e viteza standard pe aceasta ruta ?
|
|
| |
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5135 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 11:32 | |
| VS e 80 km/h, dar sunt foarte multe restrictii, numai intre Eforie Sud si Tuzla sunt 2 de 10 km/h |
|
| |
sp59
Numarul mesajelor : 126 Varsta : 65 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5135 Data de inscriere : 13/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 11:51 | |
| Camera pare pusa in afara vagonului ? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 12:08 | |
| Tot mai crede cineva teoria lui Dr2005 ca aceasta sectie cuprinsa intre Constanta/Agigea.Nord - Mangalia nu trebuie dublata sau modernizata ?? Macar eu am fost de 2 ori in ultimile 3 saptamani pe Constanta - Costinesti Tabara hc - Constanta. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 13:21 | |
| - sp59 a scris:
- VS e 80 km/h, dar sunt foarte multe restrictii, numai intre Eforie Sud si Tuzla sunt 2 de 10 km/h
Cam putin 80 km/h pentru o linie de o asemenea importanta. Pana si Dorohoi - Iasi are tot atata. Sunt de acord cu cei care sunt de parere ca aceasta linie trebuie electrificata si eventual dublata. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 13:37 | |
| Din ce tren ai filmat? Pare un sezonier cu foarte multe vagoane. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 19 Aug 2016, 14:55 | |
| - sp59 a scris:
- VS e 80 km/h, dar sunt foarte multe restrictii, numai intre Eforie Sud si Tuzla sunt 2 de 10 km/h
Sint si citeva limitari impuse la trecerea peste niste ulite din Tuzla... Desfiinteaza barierele deservite de cantonieri si in loc sa puna bariere automate, pun limitari. E incalificabil. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|