| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 16:11 | |
| Pai automotoarele erau de vina pentru timpul mare de parcurs? Eu zic ca starea liniei si nenumaratele limitari idioate de viteza introduse la trecerile la nivel dupa ce au desfiintat barierele manuale.
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 18:12 | |
| - TVlad a scris:
- Pai automotoarele erau de vina pentru timpul mare de parcurs? Eu zic ca starea liniei si nenumaratele limitari idioate de viteza introduse la trecerile la nivel dupa ce au desfiintat barierele manuale.
Nu automotoarele erau de vina, dar nici nu poti sa pui acolo Malaxa si sa ai pretentii de clienti, cand cei cu autocarele au program din 30 in 30 de minute. Si cu automotoare noi totusi se castiga cateva minute per total din franare/accelerare, ca sunt ceva opriri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 18:37 | |
| Eu zi ca o sa bage Desiro |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 18:47 | |
| Poţi să pui orice, chiar şi AM700 e destul de sprinten. Dar dacă are atâtea restricţii pe traseu, nici TGV dacă e nu poate să scoată o oră. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 19:58 | |
| Intai se repara linia si se scot restrictiile, dupa aia se aduc automotoare noi. Sunt promise si aici cateva din lotul 2017-2022, nu cred ca vor fi Desiro. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 20:04 | |
| Articol cu 3 fraze si niciuna clara in acel link. Numai Desiro poate sa bage ca altceva nu au sunt de 3 ori mai spatioase decat o malaxa 78 mult mai confortabile si mult mai silentioase problema ramane in continuare traficul aglomerat de pe cei 43 km de linie simpla din sezon.
Eu zic sa revenim cu picioarele pe pamant si sa fim realisti anul asta e electoral anul viitor la fel daca se schimba conducerea se duce dracu tot si o luam iar de la capat de la 0.
Pentru Constanta - Mangalia solutia era electrificare si dublarea dar spun unii carcotasi pe aici cu facultate si master ca nu se renteaza desi oameni cu experienta de la calea ferata cu functii mari si platite in 4 zero-uri mari spun contrariul acestor incepatori cu master care fac voluntariat pe forumuri si FB aparand compania de stat. Dar daca tot nu electrifica macar so dubleze unde ii ajuta relieful sa poata face incrucisari mai multe si sa ajunga la Mangalia si trenul de Iasi si altele.
Cat despre noile rame si automotoare eu zic sa nu faceti griji pana in 2018 nici macar o osie noua nu va veni in Romania asta asa ca sa nu visam cu ochii deschisi.
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 20:16 | |
| - Katalyn a scris:
Cat despre noile rame si automotoare eu zic sa nu faceti griji pana in 2018 nici macar o osie noua nu va veni in Romania asta asa ca sa nu visam cu ochii deschisi.
Atentie, sunt bani in buget alocati pentru achizitia a 3-4 rame electrice chiar anul acesta, dar daca se intarzie cu licitatia le vedem livrate in 2017. Deci nu vorbesc de lotul mare, ca acolo inca nu avem finantare. http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/bugetul-de-venituri-i-cheltuieli-pe-anul-2016-al-sn-cfr-calatori-s-a-aprobat-de-guvern |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 20:21 | |
| Desiro Classic - ca cele pe care le ştim noi - nu cred că se mai fabrică. Doar Desiro ML... dar ăla e electric, însă în mod sigur la o comandă fermă se poate fabrica şi diesel.
--- Pentru 3 luni pe an nu se merită dublare. Dacă s-ar face o oră pe traseu, ai putea pune lejer trenuri din oră în oră, care să se întâlnească la jumătatea traseului. Cum jumătatea traseului e la Tuzla, încrucişarea trebuie să o faci la Costineşti sau Eforie Sud, dar se poate aranja. Deci se poate asigura o capacitate de transport absolut decentă fără investiţii majore în infrastructură. Problema va fi doar vara, pentru că sezonierele sigur vor întârzia, iar să limităm toate sezonierele la Constanţa... deşi asta ar fi cea mai bună soluţie, nu are nimeni curaj să o pună în practică. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 20:26 | |
| Daca se face proiect serios se electrifica complet si se dubleaza pe unde se poate, ca nu cred ca vor muta aliniamentul actual. Ce este ingrijorator este faptul ca linia nu apare in masterplan, deci va intra intr-un viitor proiect regio. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 20:43 | |
| @baiazid peste o luna e jumatate anului 2016 nu stiu ce sperante sa mai avem in ultimile 6 luni daca era sa faca ceva o faceau acum inainte de sezon castigau mult la imagine si potentiali calatori noi.
@Dr2005 am discutat cu persoane cu functii mari cu 4 zerouri salariu dar vezi ca 4 zerouri inseamna si 1.000 lei dar si 9.999 lei si spuneau ca nu ai deloc dreptate cand vine vorba de dublare si electrificare sectiei dintre Constanta si Mangalia daca tu crezi ca acele persoane care au vechime, experienta si un job de 650 Euro salariu in mana n-au dreptate e problema ta.
Dar eu am spus clar sa dubleze doar acolo unde ii ajuta relieful nu so dubleze toata sau so electrifice si dubleze toata.
P.S : Acele persoane cu functi importante si salariu pe masura de la calea ferata nu mai activeaza pe acest forum de cateva luni bune din cauza decizilor care se iau aici din partea unor conducatori ai forumului.
Nu cred ca e vreo avere sa dublezi linia unde te ajuta relieful caci e spatiu destul intre Agigea Nord si Neptun, nu e nevoie sa darami case sau sa tai padurea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 20:52 | |
| - baiazid a scris:
- Daca se face proiect serios se electrifica complet si se dubleaza pe unde se poate, ca nu cred ca vor muta aliniamentul actual. Ce este ingrijorator este faptul ca linia nu apare in masterplan, deci va intra intr-un viitor proiect regio.
Master Planul cuprinde doar reţeaua TEN-T Globală şi Centrală şi câteva linii în plus, alese pe considerente economice (faza cu liniile turistice mi se pare o glumă, cu aia a apărut Consultantul ca să nu se zică că nu e favorizat turismul feroviar; nu ştiu ce analiză au făcut şi cum). Legislaţia actuală nu permite transferul infrastructurii publice către autorităţile locale/judeţene/,,regionale". Şi nu ştiu cât de bine ar fi să o permită... să nu uităm că şi transportul auto judeţean e organizat de consiliile judeţene, iar dacă le dai şi calea ferată, probabil o să o închidă sau să o ţină doar la nivel de avarie sau vor impune un TUI prea mare. Nu-mi inspiră încredere, de fapt întreaga acţiune de ,,regionalizare" fie şi doar a instituţiilor nu-mi inspiră încredere... un om bun pus la ,,centru" poate face treabă mult mai bună decât mai mulţi baronaşi regionali. Dar sunt deja off-topic. - Katalyn a scris:
- @Dr2005 am discutat cu persoane cu functii mari cu 4 zerouri salariu dar vezi ca 4 zerouri inseamna si 1.000 lei dar si 9.999 lei si spuneau ca nu ai deloc dreptate cand vine vorba de dublare si electrificare sectiei dintre Constanta si Mangalia daca tu crezi ca acele persoane care au vechime, experienta si un job de 650 Euro salariu in mana n-au dreptate e problema ta.
Cere-le o analiză cost-beneficiu, vreau să o văd şi eu. Vreau să văd şi valoarea actualizată netă economică şi rata internă de rentabilitate economică. După aia vreau să văd rezultatul testării cu Modelul Naţional de Transport (MNT). Oricum, mi-a şoptit mie un păsăroi că se vor finanţa de la bugetul de stat doar proiectele care ies bine din testarea cu MNT, restul rămânând doar pentru fondurile proprii ale gestionarului de infrastructură. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 21:04 | |
| Lasa birocratia, documentatia si prostia care zace in Romania si spune-mi drept daca ti se pare magarie sau tzeapa sa dublezi 15 km intre Agigea Nord si Neptun ( acolo unde te ajuta relieful fara sa faci exproprieri sau sa tai padurea ) doar sa dublezi ata si nimic mai mult. Daca nici atata lucru nu se renteaza e clar ca ne meritam soarta si trebuie sa le multumim expertilor de 2bani care ne conduc si decid ei pentru toata lumea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 21:14 | |
| 15 km * 2 milioane de euro/km (cazul optimist) fac 30 milioane de euro. Eventual încă 30, că nu pot să am un fir de 120 km/h (să zicem) şi unul de 50 km/h. Deci 60 milioane de euro, asta la prima strigare, fără consultanţă, TVA, timbru pentru casa constructorilor, autorizaţii, avize. Mai bine direcţionez banii ăştia spre alte linii cu trafic mai ridicat. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 20 Mai 2016, 00:37 | |
| 1. Daca se vor limita toate sezonierele la Constanta vor merge si mai putini oameni pana in statiuni cu trenurile;
2. Constanta - Mangalia necesita reparatie urgenta pt. a creste viteza ridicola ("trenuri mocanita" acum), si electrificare pentru a nu mai schimba locomotiva.
Trebuie sa creasca si numarul de pasageri mult si repede chiar daca populatia tarii scade mereu.
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 20 Mai 2016, 08:03 | |
| Cred ca daca ar repara linia inclusiv racordarea ca sa poata veni dieselul direct la urma trenului in timp ce detaseaza electrica pe celalalt capat ar cistiga timp , cit poate sa dureze o rebrusare? se facea acum 40 de ani in 8 minute nu se poate si azi? apoi reparata linia si dublata doar acolo unde terenul permite pentru a minimiza costurile in vederea amortizarii mai rapide in conditiile unei circulatii sporite doar in sezon, ca inteleg de la doctor ca asta e problema. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|