| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 06 Mar 2016, 22:03 | |
| - brutusel a scris:
- chiar acum am calatorit cu rapidu 1588 constanta-bucuresti.
am plecat din constanta la 18:50 si am sosit la gara de nord la 20:55.
totul s-a petrecut conform planului in afara ca trenu a stationat in jur de 1 minut la gara fundulea. dupa ce trenu a stationat trenu a mers cu viteza 20 vreo 8 minute. stie cineva dece?
apoi trenu a mers ceva timp lent si dupa podu dela cernavoda. a mers cu 20-30 cam pana chiar inaintea haltei dunarea.
am parcurs deci 2:05 cu toate ca am pierdut mult timp la fundulea. La Fundulea a fost timpuriu 3 minute Probabil era deranjament pe prima secțiune după semnalul de ieșire atunci trenul merge cu 20 km\h până la primul semnal cu culoare permisiva |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 06 Mar 2016, 22:13 | |
| ceasu de pe telefon imi arata 20:24 cand am plecat de la gara fundulea. apoi am mers cu 20 pana cand imi arata ceasu 20:32.
inca ceva. trenu a mers cu 10 km/h dela pasajul basarab pana in gara la lina 13.
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 15 Mar 2016, 11:48 | |
| Se mai lucreaza la Fetesti si Ciulnita la modernizare? |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 27 Mar 2016, 21:01 | |
| chiar acum am sosit cu rapidu 1588 dela constanta. am plecat la 18:50 si am sosit la 20:45. deci azi rapidu a facut 1:55.
sa stiti ca e bataie de joc ca trenu merge cu 5-6 km/h dela pasaju basarab pana in gara. soseam mai rapid daca coboram din tren si mergeam pe jos pana in gara.
mereu la valu traian trenu scade viteza dela 140 la 75-80. stie cineva dece? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 27 Mar 2016, 21:09 | |
| Probabil ca la Valul lui Traian scade viteza de cind l-a lovit pe ala cu caastile pe urechi.
Ciudat ca daca o masina omoara pe cineva, la locul accidentului nu se pune restrictie de viteza. |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 27 Mar 2016, 21:52 | |
| si inainte ca baiatu cu casti sa fie lovit s-a mers cu 70-80. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 28 Mar 2016, 00:09 | |
| Doar pe firul 2, este restrictie de viteza 80 km/h in zona Valul lui Traian |
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5198 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 28 Mar 2016, 10:23 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Doar pe firul 2, este restrictie de viteza 80 km/h in zona Valul lui Traian
oare stii dece? |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 28 Mar 2016, 19:02 | |
| - brutusel a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- Doar pe firul 2, este restrictie de viteza 80 km/h in zona Valul lui Traian
oare stii dece? Probabil joanta uzata la trecerea la nivel sau geometria caii afectata. Alta cauza nu vad. Mai nasol e ca restrictia aia are vreo juma' de an... Intr-adevar, la Ciulnita si Fetesti = nicio miscare....dl Baiazid ce ne mai dadea informatii in timp real vizavi de amanuntele de genul asta, dar se pare ca s-a retras irevocabil, din pacate. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Mar 2016, 09:25 | |
| Cateva date de natura istorica si tehnica despre sectorul mai putin mediatizat al M800- Constanta- Mangalia.
Inaugurat in anul 1927 (de la Constanta la Eforie Nord) si in anul 1938 de la Eforie Nord la Mangalia.
Statiile sunt (acceleasi ca si in 1990)
-Agigea Nord, cu 6 linii si instalatie CED. Deserveste depozitul de produse petroliere Oil Terminal Sud si depozitul de minereuri Comvex.
-HM Agigea Ecluza, cu doua linii si instalatie CED. Deserveste si comuna Agigea si sanatoriul Agigea. De asemenea, tot de aici se desprind doua linii (electrificate) pentru statia Agigea Port (care deserveste portul maritim Constanta Sud Agigea).
-Eforie Nord, cu 4 linii (dar numai doua mai pot fi folosite). Statia are macaze mecanice, semnale mecanice la un capat si luminoase la celalalt capat si o bariera automata. In trecut deservea o statie de betoane si centrala termica a fostelor bai de namol de pe malul lacului Techirghiol (prin linii industriale ce se desprindeau din linia 4). De asemenea, era si nod feroviar, de aici ramificandu-se linia spre Techirghiol (cu acces din liniile 3 si 4).
-Eforie Sud, cu 4 linii, plus 3 infundate pentru fosta rampa de incarcare a autovehiculelor in vagoane. Statia are instalatie CED.
-Tuzla hc
-Costinesti, cu 3 linii plus una infundata. Statia are instalatie SBW. De asemenea, exista si o rampa de marfa.
-Costinesti Tabara hc. Deserveste si localitatea Schitu.
-Pescarus h. Situata in apropierea fostei tabere 23 August.
-Neptun-halta hc (denumita in trecut si Popasul Caprioarelor hc) Deserveste statiunea cu accelasi nume.
-Neptun-gara (denumita in trecut si Mangalia Nord) Statia are 4 linii plus una infundata. Are macaze mecanice si semnale luminoase.
-Mangalia Statia are maxim 13 linii si instalatie tip SBW. De asemenea, statia are si remiza de locomotive (nu stiu daca mai este utilizata), revizie de vagoane si probabil si district linii. Statia deserveste o baza de receptie a cerealelor. De asemenea, printr-o linie industriala, statia Mangalia deserveste si o betoniera, baza navala militara, santierul naval si portul maritim Mangalia (inaugurat in 1985).
Intre statiile Constanta si Eforie Nord, linia este echipata cu sistem BLA, iar intre Eforie Nord si Mangalia se circula la cale libera.
Linia este dublata si electrificata intre Constanta si HM Agigea Ecluza, iar intre HM Agigea Ecluza si Mangalia este linie simpla.
VS este de 80 km/h (acceiasi ca in 1990). Totusi, pe o anumita portiune, linia trece pe langa lacul Techirgiol, si aici, datorita solului, este posibil sa existe anumite limitari sau restrictii de viteza.
In privinta traficului de marfa, acesta este constant intre Constanta si HM Agigea Ecluza. De la Agigea Ecluza HM la Mangalia astazi circula destul de rar trenuri de marfa.
In privinta traficului de calatori, linia este deservita in extrasezon de 7 perechi/zi trenuri regio Constanta- Mangalia- destul de multe si suficiente. Din pacate astazi acestea sunt compuse din automotoare Malaxa (nu stiu in 1990 care era compunerea trenurilor C si P Constanta- Mangalia in extrasezon).
Ca si timpi de mers, trenurile R parcurg traseul Constanta- Mangalia in cca 1 h si 17 minute sau 1 h si 20 minute (aproximativ la fel ca in 1990). Pretul este de 7 ron.
Din pacate nu mai exista agentie de voiaj CFR in municipiul Mangalia. |
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Mar 2016, 11:27 | |
| - ldh80 a scris:
- Intre statiile Constanta si Eforie Nord, linia este echipata cu sistem BLA, iar intre Eforie Nord si Mangalia se circula la cale libera.
Cum adica se circula la cale libera? Nu mai functioneaza semnalele luminoase si cele mecanice ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Mar 2016, 11:52 | |
| La ce ar fi bună o agenţie de voiaj în Mangalia? Gara oricum emite bilete cu anticipaţie de până la 30 de zile, iar dubele care deservesc staţiunile sosesc în faţa gării. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 29 Mar 2016, 12:46 | |
| - Dionis a scris:
- ldh80 a scris:
- Intre statiile Constanta si Eforie Nord, linia este echipata cu sistem BLA, iar intre Eforie Nord si Mangalia se circula la cale libera.
Cum adica se circula la cale libera? Nu mai functioneaza semnalele luminoase si cele mecanice ? Adica se circula in sistemul intelegerii telefonice a caii libere (numai dupa ce IDM-ul are confirmarea telefonica - primul tren expediat a ajuns in statia urmatoare, numai dupa aceasta poate expedia urmatorul tren spre statia urmatoare)! Din cate stiu toate semnalele luminoase si semafoarele (semnalele mecanice) de pe linia Constanta- Mangalia functioneaza! |
|
| |
StefanD_
Numarul mesajelor : 65 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3249 Data de inscriere : 07/03/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 08 Mai 2016, 11:23 | |
| Care este rolul haltei Dunarea in apropiere de Cernavoda? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 19 Mai 2016, 15:31 | |
| http://radioconstanta.ro/2016/05/17/timp-mai-scurt-pe-calea-ferata-intre-constanta-si-mangalia/
45 de minute cu noile automotoare |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|