Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INFORMATII GENERALE

In jos 
+94
marius_catalin84
Vale_ntin
bubu
strainu
DAS 2011
laurentzu
Maddox
ciprian71
aris86
sorinache96
c o r v i n
brutusel
nenuandrei
Semafor
neluadi
Sabik
CristyanC
cristi ar
Warrington
19jimmy84
Rarau
Costin.H
ets2oltromânia
alliens
TonyGFR
Petre_IFTE
kristi kkk
spiderpc
@ndrey
Ony_x
didinul
alinutz23
alex.alexus.tm
Andrey_tm
Mihai PH
matei vulcan
rizelgeorgel2004
cfr500
laur 133
miguel1975
bobi
M.I.C.I.
daniel_c
mureseanu_976
apmatei
traian
Jurnal Feroviar
Jhonyla
DB Robert
cristi CFR
AeroX
ldh.ro
IonutChircu
Katalyn
tcm
gabrielcr
baiazid
Vitosa
Florin C
Norbi
Razvan Tudor
nsw
florin.lifticariu
alex1987
johnsmoke
alex.barac.5
Teodor
NicuS
lapsanszkitamas
Adirmvl
cardinal
LanceR
Luna
ALEXCFR
Spartan1948
Costin.B
DUAL
lifetec
AndiCFR
riciu
DPS
mielutu zburator
cristy79
dan tm
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
TonyCFR
IonutCFR2009
razvan - trenuri
Dr2005
Elful
marius664
92Dragos
Adrian78
98 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeSam 26 Aug 2017, 18:56

Dr2005 a scris:
Binom? Smile) Nu credeam că te uiţi pe Antena 3  lol!  

Am mai discutat și cu alte ocazii despre bancurile tale de grădiniță. Ai de gând să susții că Antena 3 a inventat sintagma?
Autorul nu e cunoscut, dar citatul e dintr-un document oficial.

Din Raportul de Activitate al SRI pentru anul 2013:

„Principalele activități de cooperare s-au realizat pe relația cu Ministerul public, MAI, SIE, MApN, SPP și Ministerul Justiției. Binomul instituțional Ministerul Public-SRI a funcționat și în 2013 la parametri optimi, fapt reflectat în dinamica rezultatelor atât din perspectiva cunoașterii, prevenirii și combaterii amenințărilor la adresa siguranței naționale, și din punctul de vedere al instrucției penale”.


Dr2005 a scris:
Scopul catalogului e fix acela de a preveni risipa şi afacerile cu dedicaţie. Mă îndoiesc că alte state nu au un astfel de catalog.

Te asigur că în UK nu există un asemenea catalog. Găsește tu catalogul echivalent din Germania și dă exemple de cazuri când organele judiciare germane cenzurează deciziile de business ale DB. Sau găsește exemple din Franța, din Belgia, de unde vrei tu.

Problema nu e catalogul în sine, problema e implicarea DNA în asemenea lucruri, că de la asta pornise discuția:

Dr2005 a scris:
Mă îndoiesc că cineva va risca să dea cu subsemnatul la DNA casând mijloace fixe neamortizate.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeDum 27 Aug 2017, 11:52

Cu malaxele e clar ca trebuiau sa ramana nemodernizate si doar cateva exemplare active, pentru ceva trenuri turistice pentru nostalgici, nicidecum in serviciul comercial. Eventual atasate la un tren gen iasi timisoara odata pe luna sa poata circula cu ele cui ii e dor de ele, dar nu sa faci naveta sau turism cu asa vechituri.

mielutu zburator a scris:
19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua.
Eu sunt de acord sa nu se incurajeze/permita dormitul la vagoanele care nu sunt amenajate in acest scop. Vrei somn dai niste bani in plus si mergi la cuseta/vagon de dormit. Clasa 1 e deseori mai scumpa decat cuseta, teapa.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeDum 27 Aug 2017, 22:15

Luna a scris:
Cu malaxele e clar ca trebuiau sa ramana nemodernizate si doar cateva exemplare active, pentru ceva trenuri turistice pentru nostalgici, nicidecum in serviciul comercial. Eventual atasate la un tren gen iasi timisoara odata pe luna sa poata circula cu ele cui ii e dor de ele, dar nu sa faci naveta sau turism cu asa vechituri.

mielutu zburator a scris:
19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua.
Eu sunt de acord sa nu se incurajeze/permita dormitul la vagoanele care nu sunt amenajate in acest scop. Vrei somn dai niste bani in plus si mergi la cuseta/vagon de dormit. Clasa 1 e deseori mai scumpa decat cuseta, teapa.

Da dar la clasa 1 nu dai de orice Ionel și Gigel care mai de care. Să fi văzut ce specimene frumoase au coborât din cușetele lui 1742 pe 7 mai, m-a luat groaza. Și dacă nu încurajează călătorii să aleagă trenul oferind condiții omenești (mi se pare minim de decență să oferi compartimente la trenurile de noapte, repet, minim - și mă refer la orice compartiment, nu la lux cum e în 21-90, cel mai bine antifonat vagon CFR) o să se ocupe autocarele de transportul oamenilor. Sunt mulți oameni în România pentru care acei 35+35 de lei, deci 70 dus-întors, chiar contează mult Smile. Și decât să dau 35 de lei și să dorm în condițiile care sunt la cușetă (6 locuri / compartiment de CUȘETĂ mi se pare exagerat de mult, normal ar fi să fie standard 4) prefer să dau 50 și să merg la clasa 1.

@Dr2005 pe Valea Oltului mersul e tragic, e catastrofal. Tot îmi bat capul cum să fac o excursie feroviară pe-acolo dar dă cu -, doar dacă iau autocar Rm. Vâlcea - București o s-o pot face, altfel ura și la gară.
Pe secția aia, cu Malaxa, cu Desiro, cu DA cu vagoane, cu LDH tot faci pe dracu-n patru și bagi dimineața la o oră jumate cadență, pauză de 3 ore la orele moarte apoi iar la o oră jumate. Măcar 10 trenuri să fie care să facă secția cap-coadă de la ora 4 la ora 23.

Apropo, îmi explică și mie cineva de ce în loc să tragă de Malaxele 700 și 1000 care sunt infinit peste cotețele 900, au făcut invers?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeLun 28 Aug 2017, 13:34

Faptul ca la cusete ai intalnit asfel de oameni si la clasa 1 nu e doar experienta ta personala. Am intalnit mult mai multi boschetari, blatisti, betivi, etc. la clasa 1, deseori toate astfel de specimene sunt directionate la singurul vagon de clasa 1 sau la unul din cele 2 existente. La cuseta deregula e mai select, e incuiat nu intra oricine. Aaa si la clasa 1 deregula esti tot 6 sau mai multi, nu mai putini decat la o cuseta de 6 locuri. Sa se ocupe si autocarele, fiecare e liber sa aleaga ce prefera.
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeLun 28 Aug 2017, 15:12

La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5453
Data de inscriere : 23/01/2012

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeLun 28 Aug 2017, 18:40

mielutu zburator a scris:

@Dr2005 pe Valea Oltului mersul e tragic, e catastrofal. Tot îmi bat capul cum să fac o excursie feroviară pe-acolo dar dă cu -, doar dacă iau autocar Rm. Vâlcea - București o s-o pot face, altfel ura și la gară.
Pe secția aia, cu Malaxa, cu Desiro, cu DA cu vagoane, cu LDH tot faci pe dracu-n patru și bagi dimineața la o oră jumate cadență, pauză de 3 ore la orele moarte apoi iar la o oră jumate. Măcar 10 trenuri să fie care să facă secția cap-coadă de la ora 4 la ora 23.

dece nu mergi cu Mangalia - Sibiu?

eu am mers cu el acum cativa ani, luna iunie parca, de la Bucuresti la Sibiu
dimineata esti pe Valea Oltului


mai ai si pe 1521
Bucuresti 09.30-Pausa 14/14.30

apoi ai 2063 spre Sibiu sau 1721 Craiova-Sibiu 19.28
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeLun 28 Aug 2017, 18:53

Pai pentru ca geamuri ghilotina, scaune comode, ceea ce trenurile acelea nu ofera (1521, 1922).
Plus ca 1521 e un tren injurat de atata lume incat in fiecare zi se strica bietul Desiro si intarzie foarte mult Smile
Singurul lucru frumos la 1922 e faptul ca surprinde Valea Oltului in momentul ei cel mai glorios (zorii zilei pe ceata). Dar de regula sunt foarte jegoase vagoanele, iar geamurile nu te ajuta sa faci macar o poza mai rasarita.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeLun 28 Aug 2017, 19:28

bobi a scris:
La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
La cuşetă poţi să îţi reglezi individual aerul în fiecare compartiment! Dar se găsesc nişte oameni gălăgioşi să se certe cu însoţitorul de vagon, care până la urmă se enervează şi opreşte de tot climatizarea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bubu




Numarul mesajelor : 319
Varsta : 53
Localizare : constanta
Reputatie : 5812
Data de inscriere : 11/11/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeLun 28 Aug 2017, 20:06

bobi a scris:
La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
La vagoanele de dormit si cuseta climatizate reglarea climei se face din fiecare cabina! Langa intrerupatorul de lumina se afla un termostat pe care il regleaza ficare cum doreste. Din tabloul electric nu se poate regla clima cum gresit se crede. Datorita faptului ca termostatele au fost montate sus deasupra usii in cabina, iar clima e reglata automat in calculatorul vagonului undeva la 21-22 de grade. Oprirea automata (termostarea) climei in vagon sau in cabina se produce in momentul in care temperatura ambientala de 21-22 grade ajunge la termostat!
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
Hurricane


Numarul mesajelor : 509
Localizare : Iasi
Reputatie : 6260
Data de inscriere : 27/04/2009

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeLun 28 Aug 2017, 20:44

bobi a scris:
La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!

Sa mergi tu vara la vagon cuseta, patul de sus, fara AC si sa-mi spui cum este.
Daca dormi cu capul la usa, nu ai nici o problema daca functioneaza AC-ul.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeMar 29 Aug 2017, 00:28

bobi a scris:
La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
Ingrozitor poate pentru cine nu e obisnuit cu tehnologia anului in care suntem. In zilele noastre cel putin pentru mine ingrozitoare este lipsa aerului conditionat.
Sus In jos
get.




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5249
Data de inscriere : 24/12/2010

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeMar 29 Aug 2017, 01:52

Patul de sus este oribil atat la cuseta de 4/6 cat si la dormitor mai ales turist, dar si 2 locuri. Efectiv nu ai aer sus, nu stiu de ce nu au facut aerisiri in tavan sau ceva solutie sa ajunga aerul si mai sus.

Nici macar la noile vagoane ATC situatia nu este mai buna, intrucat patul de sus se considera fizic a fi cel din mijloc, iar oamenii din cel putin 3 cabine impreuna cu a mea au stat cu usa deschisa... nu aveam aer!
Sus In jos
Warrington

Warrington


Numarul mesajelor : 787
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 03/09/2016

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeMar 29 Aug 2017, 05:50

get. a scris:
de ce nu au facut aerisiri in tavan sau ceva solutie sa ajunga aerul si mai sus.

Aerul care ajunge sus a mai fost deja respirat cel puțin o dată, dacă nu chiar de mai multe ori. Asta e adevărata problemă. Nici măcar deținuții nu împart câte 6 un volum atât de redus cât e o cușetă.

O persoană are nevoie de 6-7 litri de aer pe minut, pentru 6 persoane ar trebui 35-40 de litri de aer curat pe minut.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeMar 29 Aug 2017, 09:05

Aerul ar ajunge sus, dacă ăia de jos nu ar mai pune cearceafuri şi pături peste grila prin care e băgat aer în compartiment.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitimeMar 29 Aug 2017, 09:24

Dr2005 a scris:
bobi a scris:
La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
La cuşetă poţi să îţi reglezi individual aerul în fiecare compartiment! Dar se găsesc nişte oameni gălăgioşi să se certe cu însoţitorul de vagon, care până la urmă se enervează şi opreşte de tot climatizarea.

NU AI INTELES NIMIC, SAU NU VREI SA INTELEGI!
Am spus ca aerul era extrem de tare, am incercat sa-l reglez din cupeu, ca si cum ar fi fost dat pe caldura maxima!!!Nici un rezultat!Iar mos conductor ramolit, ca de un astfel de conductor am avut parte, a ridicat din umeri si nu a reglat nici un aer.Ca atare, doi copii au racit maxim!Ar trebui sa scot certificate medicale, sa fac plangere si sa cer daune!!!!!Desprea asta este vorba, nu te mai preface ca nu intelegi!La dus, de la Iasi la Neptun, a fost un conductor ok, care deci nu se putea regla aerul din cupeu, l-a reglat de la vagon!!!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: INFORMATII GENERALE   INFORMATII GENERALE - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
INFORMATII GENERALE
Sus 
Pagina 58 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
» Discutii generale despre transport III
» Informaţii generale
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: