|
| INFORMATII GENERALE | |
|
+94marius_catalin84 Vale_ntin bubu strainu DAS 2011 laurentzu Maddox ciprian71 aris86 sorinache96 c o r v i n brutusel nenuandrei Semafor neluadi Sabik CristyanC cristi ar Warrington 19jimmy84 Rarau Costin.H ets2oltromânia alliens TonyGFR Petre_IFTE kristi kkk spiderpc @ndrey Ony_x didinul alinutz23 alex.alexus.tm Andrey_tm Mihai PH matei vulcan rizelgeorgel2004 cfr500 laur 133 miguel1975 bobi M.I.C.I. daniel_c mureseanu_976 apmatei traian Jurnal Feroviar Jhonyla DB Robert cristi CFR AeroX ldh.ro IonutChircu Katalyn tcm gabrielcr baiazid Vitosa Florin C Norbi Razvan Tudor nsw florin.lifticariu alex1987 johnsmoke alex.barac.5 Teodor NicuS lapsanszkitamas Adirmvl cardinal LanceR Luna ALEXCFR Spartan1948 Costin.B DUAL lifetec AndiCFR riciu DPS mielutu zburator cristy79 dan tm COSTACHE MIHAIL Nesebar TonyCFR IonutCFR2009 razvan - trenuri Dr2005 Elful marius664 92Dragos Adrian78 98 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Sam 26 Aug 2017, 18:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Binom? ) Nu credeam că te uiţi pe Antena 3
Am mai discutat și cu alte ocazii despre bancurile tale de grădiniță. Ai de gând să susții că Antena 3 a inventat sintagma? Autorul nu e cunoscut, dar citatul e dintr-un document oficial. Din Raportul de Activitate al SRI pentru anul 2013: „Principalele activități de cooperare s-au realizat pe relația cu Ministerul public, MAI, SIE, MApN, SPP și Ministerul Justiției. Binomul instituțional Ministerul Public-SRI a funcționat și în 2013 la parametri optimi, fapt reflectat în dinamica rezultatelor atât din perspectiva cunoașterii, prevenirii și combaterii amenințărilor la adresa siguranței naționale, și din punctul de vedere al instrucției penale”.
- Dr2005 a scris:
- Scopul catalogului e fix acela de a preveni risipa şi afacerile cu dedicaţie. Mă îndoiesc că alte state nu au un astfel de catalog.
Te asigur că în UK nu există un asemenea catalog. Găsește tu catalogul echivalent din Germania și dă exemple de cazuri când organele judiciare germane cenzurează deciziile de business ale DB. Sau găsește exemple din Franța, din Belgia, de unde vrei tu. Problema nu e catalogul în sine, problema e implicarea DNA în asemenea lucruri, că de la asta pornise discuția: - Dr2005 a scris:
- Mă îndoiesc că cineva va risca să dea cu subsemnatul la DNA casând mijloace fixe neamortizate.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 27 Aug 2017, 11:52 | |
| Cu malaxele e clar ca trebuiau sa ramana nemodernizate si doar cateva exemplare active, pentru ceva trenuri turistice pentru nostalgici, nicidecum in serviciul comercial. Eventual atasate la un tren gen iasi timisoara odata pe luna sa poata circula cu ele cui ii e dor de ele, dar nu sa faci naveta sau turism cu asa vechituri. - mielutu zburator a scris:
- 19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua.
Eu sunt de acord sa nu se incurajeze/permita dormitul la vagoanele care nu sunt amenajate in acest scop. Vrei somn dai niste bani in plus si mergi la cuseta/vagon de dormit. Clasa 1 e deseori mai scumpa decat cuseta, teapa. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Dum 27 Aug 2017, 22:15 | |
| - Luna a scris:
- Cu malaxele e clar ca trebuiau sa ramana nemodernizate si doar cateva exemplare active, pentru ceva trenuri turistice pentru nostalgici, nicidecum in serviciul comercial. Eventual atasate la un tren gen iasi timisoara odata pe luna sa poata circula cu ele cui ii e dor de ele, dar nu sa faci naveta sau turism cu asa vechituri.
- mielutu zburator a scris:
- 19-76 seria II rămân compartimentate sau le fac saloane? Așa, că CFR oricum are muuuult prea multe compartimentate pentru trenurile de noapte, și proștii ajung să stea 10-12 ore cu neoanele-n ochi, să nu poată ațipi 15 minute cap-coadă... ba mai și iau țeapă și cumpără la clasa 1 sperând la alte condiții față de clasa a doua.
Eu sunt de acord sa nu se incurajeze/permita dormitul la vagoanele care nu sunt amenajate in acest scop. Vrei somn dai niste bani in plus si mergi la cuseta/vagon de dormit. Clasa 1 e deseori mai scumpa decat cuseta, teapa. Da dar la clasa 1 nu dai de orice Ionel și Gigel care mai de care. Să fi văzut ce specimene frumoase au coborât din cușetele lui 1742 pe 7 mai, m-a luat groaza. Și dacă nu încurajează călătorii să aleagă trenul oferind condiții omenești (mi se pare minim de decență să oferi compartimente la trenurile de noapte, repet, minim - și mă refer la orice compartiment, nu la lux cum e în 21-90, cel mai bine antifonat vagon CFR) o să se ocupe autocarele de transportul oamenilor. Sunt mulți oameni în România pentru care acei 35+35 de lei, deci 70 dus-întors, chiar contează mult . Și decât să dau 35 de lei și să dorm în condițiile care sunt la cușetă (6 locuri / compartiment de CUȘETĂ mi se pare exagerat de mult, normal ar fi să fie standard 4) prefer să dau 50 și să merg la clasa 1. @Dr2005 pe Valea Oltului mersul e tragic, e catastrofal. Tot îmi bat capul cum să fac o excursie feroviară pe-acolo dar dă cu -, doar dacă iau autocar Rm. Vâlcea - București o s-o pot face, altfel ura și la gară. Pe secția aia, cu Malaxa, cu Desiro, cu DA cu vagoane, cu LDH tot faci pe dracu-n patru și bagi dimineața la o oră jumate cadență, pauză de 3 ore la orele moarte apoi iar la o oră jumate. Măcar 10 trenuri să fie care să facă secția cap-coadă de la ora 4 la ora 23. Apropo, îmi explică și mie cineva de ce în loc să tragă de Malaxele 700 și 1000 care sunt infinit peste cotețele 900, au făcut invers? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 28 Aug 2017, 13:34 | |
| Faptul ca la cusete ai intalnit asfel de oameni si la clasa 1 nu e doar experienta ta personala. Am intalnit mult mai multi boschetari, blatisti, betivi, etc. la clasa 1, deseori toate astfel de specimene sunt directionate la singurul vagon de clasa 1 sau la unul din cele 2 existente. La cuseta deregula e mai select, e incuiat nu intra oricine. Aaa si la clasa 1 deregula esti tot 6 sau mai multi, nu mai putini decat la o cuseta de 6 locuri. Sa se ocupe si autocarele, fiecare e liber sa aleaga ce prefera. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 28 Aug 2017, 15:12 | |
| La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa! |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 28 Aug 2017, 18:40 | |
| - mielutu zburator a scris:
@Dr2005 pe Valea Oltului mersul e tragic, e catastrofal. Tot îmi bat capul cum să fac o excursie feroviară pe-acolo dar dă cu -, doar dacă iau autocar Rm. Vâlcea - București o s-o pot face, altfel ura și la gară. Pe secția aia, cu Malaxa, cu Desiro, cu DA cu vagoane, cu LDH tot faci pe dracu-n patru și bagi dimineața la o oră jumate cadență, pauză de 3 ore la orele moarte apoi iar la o oră jumate. Măcar 10 trenuri să fie care să facă secția cap-coadă de la ora 4 la ora 23. dece nu mergi cu Mangalia - Sibiu? eu am mers cu el acum cativa ani, luna iunie parca, de la Bucuresti la Sibiu dimineata esti pe Valea Oltului mai ai si pe 1521 Bucuresti 09.30-Pausa 14/14.30 apoi ai 2063 spre Sibiu sau 1721 Craiova-Sibiu 19.28 |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 28 Aug 2017, 18:53 | |
| Pai pentru ca geamuri ghilotina, scaune comode, ceea ce trenurile acelea nu ofera (1521, 1922). Plus ca 1521 e un tren injurat de atata lume incat in fiecare zi se strica bietul Desiro si intarzie foarte mult Singurul lucru frumos la 1922 e faptul ca surprinde Valea Oltului in momentul ei cel mai glorios (zorii zilei pe ceata). Dar de regula sunt foarte jegoase vagoanele, iar geamurile nu te ajuta sa faci macar o poza mai rasarita. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 28 Aug 2017, 19:28 | |
| - bobi a scris:
- La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
La cuşetă poţi să îţi reglezi individual aerul în fiecare compartiment! Dar se găsesc nişte oameni gălăgioşi să se certe cu însoţitorul de vagon, care până la urmă se enervează şi opreşte de tot climatizarea. _________________ :TTT:
|
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5812 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 28 Aug 2017, 20:06 | |
| - bobi a scris:
- La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
La vagoanele de dormit si cuseta climatizate reglarea climei se face din fiecare cabina! Langa intrerupatorul de lumina se afla un termostat pe care il regleaza ficare cum doreste. Din tabloul electric nu se poate regla clima cum gresit se crede. Datorita faptului ca termostatele au fost montate sus deasupra usii in cabina, iar clima e reglata automat in calculatorul vagonului undeva la 21-22 de grade. Oprirea automata (termostarea) climei in vagon sau in cabina se produce in momentul in care temperatura ambientala de 21-22 grade ajunge la termostat! |
| | | Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6260 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Lun 28 Aug 2017, 20:44 | |
| - bobi a scris:
- La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
Sa mergi tu vara la vagon cuseta, patul de sus, fara AC si sa-mi spui cum este. Daca dormi cu capul la usa, nu ai nici o problema daca functioneaza AC-ul. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 29 Aug 2017, 00:28 | |
| - bobi a scris:
- La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
Ingrozitor poate pentru cine nu e obisnuit cu tehnologia anului in care suntem. In zilele noastre cel putin pentru mine ingrozitoare este lipsa aerului conditionat. |
| | | get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5249 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 29 Aug 2017, 01:52 | |
| Patul de sus este oribil atat la cuseta de 4/6 cat si la dormitor mai ales turist, dar si 2 locuri. Efectiv nu ai aer sus, nu stiu de ce nu au facut aerisiri in tavan sau ceva solutie sa ajunga aerul si mai sus.
Nici macar la noile vagoane ATC situatia nu este mai buna, intrucat patul de sus se considera fizic a fi cel din mijloc, iar oamenii din cel putin 3 cabine impreuna cu a mea au stat cu usa deschisa... nu aveam aer! |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 29 Aug 2017, 05:50 | |
| - get. a scris:
- de ce nu au facut aerisiri in tavan sau ceva solutie sa ajunga aerul si mai sus.
Aerul care ajunge sus a mai fost deja respirat cel puțin o dată, dacă nu chiar de mai multe ori. Asta e adevărata problemă. Nici măcar deținuții nu împart câte 6 un volum atât de redus cât e o cușetă. O persoană are nevoie de 6-7 litri de aer pe minut, pentru 6 persoane ar trebui 35-40 de litri de aer curat pe minut. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 29 Aug 2017, 09:05 | |
| Aerul ar ajunge sus, dacă ăia de jos nu ar mai pune cearceafuri şi pături peste grila prin care e băgat aer în compartiment. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE Mar 29 Aug 2017, 09:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- bobi a scris:
- La cuseta se doarme bine chiar si cu 6 paturi in cabina!Problema la cuseta este aerul conditionat care este ingrozitor, mai ales daca ai si copii. Conductorii de vagon sunt niste incompetenti/delasatori si nu-i intereseaza sanatatea calatorilor.Cica nu se poate regla aerul!La clasa 1 este teapa!
La cuşetă poţi să îţi reglezi individual aerul în fiecare compartiment! Dar se găsesc nişte oameni gălăgioşi să se certe cu însoţitorul de vagon, care până la urmă se enervează şi opreşte de tot climatizarea. NU AI INTELES NIMIC, SAU NU VREI SA INTELEGI! Am spus ca aerul era extrem de tare, am incercat sa-l reglez din cupeu, ca si cum ar fi fost dat pe caldura maxima!!!Nici un rezultat!Iar mos conductor ramolit, ca de un astfel de conductor am avut parte, a ridicat din umeri si nu a reglat nici un aer.Ca atare, doi copii au racit maxim!Ar trebui sa scot certificate medicale, sa fac plangere si sa cer daune!!!!!Desprea asta este vorba, nu te mai preface ca nu intelegi!La dus, de la Iasi la Neptun, a fost un conductor ok, care deci nu se putea regla aerul din cupeu, l-a reglat de la vagon!!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INFORMATII GENERALE | |
| |
| | | | INFORMATII GENERALE | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |